vaag die linkjes heb ik niet en die smile'squote:Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef Norro-tje het volgende:
okee oefenen dan en ik weet hetook niet precies hoe dat moet hoor
heeft, had, niet meer. Wat maakt het allemaal ook uit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
foei, wat kletsen toch veelnet goed en wel gewend aan #48, is #49 er alweer, heeft er dan niemand iets zinnigs te doen op stage
tvp'tje
Tot morgenquote:
Je sleutelbos waaraan ook de access key van je stage aan zit verliezen op je tweede dag is niet tofquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef Zosk het volgende:
TVP, vandaag me Tussentijdse toets gehaald![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft weer iemand de <pre> tags weggehaald op de wiki..
Ik kreeg net een mailtje dat ik mijn stage officieel met een voldoende heb afgesloten. Ik ben er helemaal vanaf..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:09 schreef Robertv het volgende:
[..]
Je sleutelbos waaraan ook de access key van je stage aan zit verliezen op je tweede dag is niet tof![]()
Ik kan niet eens spaans!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef linuxje het volgende:
Ik ga vanaf 12 februari stage lopen in Salamanca, ik volg iemand op die hier op Fok! zit, mathijs heet hij. Hij heeft een keer een spaanse sollicitatie brief voor me nagekeken en nu volg ik hem op. Echt vette shit![]()
ik vel me zelf door mijn darm gassen, dat heb ik tegenwoordig altijd van ongeveer 9.00 tot de lunch. Echt raar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:10 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Ik ben geveld door een griepje.. straks maar eens mijn stage af bellen ...
goood morning sunshinequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:17 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen
Deze leerdoelen rouleer ik, hangt ervan af welke leraar/begeleider ik steeds hebquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Katana het volgende:
Kan iemand mij helpen aan wat persoonlijke leerdoelen?
Ik heb weinig inspiratie op het moment
als ik dit zou doen, zou dat nooit goedgekeurd wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:10 schreef Katana het volgende:
ik heb dit er maar van gemaakt:
Leerdoelen:
Persoonlijke leerdoelen:
1. Spelling verbeteren
2. Nauwkeuriger werken
3. Vergadertechnieken verbeteren
Hoe ga ik dit bereiken?
1. Boekjes Nederlandse gramatica bestuderen
2. Door niet te gehaast te werken en goed me goed concentreren op 1 taak.
3. Door deel te nemen aan verschillende soorten overleg en goed te observeren/participeren
prima, nu nog Smart maken, en er een 2 pagina's lang lul verhaal van maken en het zou goed gekeurd kunnen worden op mijn school.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:10 schreef Katana het volgende:
ik heb dit er maar van gemaakt:
Leerdoelen:
Persoonlijke leerdoelen:
1. Spelling verbeteren
2. Nauwkeuriger werken
3. Vergadertechnieken verbeteren
Hoe ga ik dit bereiken?
1. Boekjes Nederlandse gramatica bestuderen
2. Door niet te gehaast te werken en goed me goed concentreren op 1 taak.
3. Door deel te nemen aan verschillende soorten overleg en goed te observeren/participeren
lul iets wat onmeetbaar is. Je inbreng tijdens vergaderingen ofzo, als je dat eenmaal een keer mooi uitgeschreven hebt kan je het ieder half jaar weer een keer gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |