quote:
Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef Sok41 het volgende:Ik meende het wel hoor, hoe was je feest vrijdag en btw ik ga waarschijnlijk ook naar Inq..
Datum: Vrijdag 2 Maart 2007
Feest: DangerouZmind
Tijdstip: 22.00 - 05.00
Line-up: Bazz, D-Block & S-te-Fan, Showtek en Beholder& Balistic
rond 22.40 aangekomen met de auto bij Lucky, door de regen naar binnen rennen, entree dokken, munten halen en gelijk maar ff een bamischijfje bestellen
![]()
toen naar de grote zaal (enige die los was) om te zien dat we zowat de enige waren die er op dat tijdstip al waren. Bazz was aan het draaien (huis-DJ) maar niet echt fan van zijn 'tik' om veel met vocals te spelen en veel te scratchen. maar gelukkig draaide hij wel goeie tracks (Zatox & Activator - Don't Let It Go)
om 23.30 was het tijd voor het eerste optreden: D-Block & S-te-Fan
![]()
heb al aardig wat setjes van hun gezien/gehoord, dus de verwachting was aardig hoog. en die werd meer dan waar gemaakt, heb Natte Asbak en Aanstekaaah gehoord (Chickz On Fire) nieuwe plaat van hunzelf genaamd Guilty, de Josh & Wesz Remix van My Bitch (Pila vs. The Scientist) en nog meer van zulke heerlijke platen, die door het geniale geluid daar (hele, hele dikke bass) echt super tot hun recht kwamen, ben tot 01.00 ook gelijk los gegaan op de vloer
![]()
om 01.00 was het gelukkig helemaal volgelopen, het was tijd voor het tweede optreden, Showtek. toen ze om 03.00 klaar waren, had ik toch een beetje een minder gevoel, teveel commerciele platen (Bitches & Ho's, Green Stuff, Shizzle My Dizzle
![]()
) maar toch ook wel een paar lekkere, denk aan FTS, Shout Out, Brain Crackin' Remix, Lawn Mower, Cocaine MF (Showtek Remix) dus dat was dan wel weer errug geslaag
![]()
een setje met 2 gezichten zeg maar...
laatste act van de avond (03.00 - 05.00) was Beholder & Balistic (Neophyte & Panic) waar ik dus van verwachtte dat ze met hardstyle begonnen en eindigden met hardcore. de eerste paar platen klonken mij totaal niet bekend in de oren, heb 1 bekende melodie gehoord en vond het ook niet echt topplaten
![]()
gelukkig kwamen er toen bekende tracks zoals The Pitcher - Control (wat een melo
![]()
) en We Are 1 van de Donkey Rollers (errug lekker
![]()
... omdat het al tegen 4-en aanliep, besloten we maar om richting huis te gaan. maar mijn (teveel-bier-gezopen-hebbende) kameraad dacht daar iets anders over, die had nog trek in 2 kaassouffle's en bamischijf
![]()
maar achteraf bleek dat toch goed, want ik heb nog even Annialating mogen horen, de nieuwe track van The Beholder vs. Zany, opvolger van Midnight zeg maar
![]()
toen we buiten liepen hoorden we iets van een zwaard, dus we dachten dat One Blade van Blademasterz gedraaid werd, maar omdat iedereen de knoll'n op had, zijn we maar gauw richting de auto gelopen en richting huis gereden, alwaar ik om 04.45 heerlijk in m'n bedje lag
Oordeel: lekker feest, al werden de setjes minder naarmate de avond vorderde, D-Block & S-te-Fan waren veruit de beste, al moet ik niet ontkennen dat ik daarna ook nog aardig wat lekkere tracks voorbij heb horen komen. en de bamischijf was ook goed te doen
![]()
al met al wel een dikke 8 - 8,5 waard