ohjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef thaduck het volgende:
Je had Fortunee wel ff uit de OP mogen halen
En deel 22 vermelden in zowel de OP als de Wiki
En bloed...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Robinho90 het volgende:
Zitten er trouwens alleen maar boxen aan die ene paal?
Nee ze hangen tegenwoordig ook aan het dak van de Bunnikzijde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Robinho90 het volgende:
Zitten er trouwens alleen maar boxen aan die ene paal?
Nu nog die blessure weg, conditie op peil brengen, en dan kan ie vast tegen PSV thuis meedoen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef Druppel het volgende:
De roemeen huppelepup heeft ook zijn werkvergunning binnen.
Groningen uit tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu nog die blessure weg, conditie op peil brengen, en dan kan ie vast tegen PSV thuis meedoen.
Ja, Loval kreeg de voorkeur.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef mitt het volgende:
Waar was Kruys? Eindelijk gepasseerd?
Magrietjes plukken in de wei.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef mitt het volgende:
Waar was Kruys? Eindelijk gepasseerd?
Doet hij goed in Utrecht? Hij wordt wel gemist in Deventer.quote:
Welke rij zit je?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:34 schreef DiMacho het volgende:
Mag ik ook in de openingspost :p
Vak P
Zondag was echt erg.. wat een vertoning. Please laat Foeke weggaan!! eind dit jaar...
Doe normaal Ali B is okquote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:
- Pieters wordt misbruikt als linksback, die jongen moet je gewoon op zijn eigen plek zetten, centraal dus ipv Broerse, 2 vliegen in 1 klap.
- Nieuwe linksback zoeken voor komend seizoen, tot die tijd van Buuren op links.
- Kruys verhuren, Loval op zijn plek.
- Caluwé op de bank zetten tot ie zijn vorm van vorig seizoen terugheeft, Sanmartean op zijn plek.
- Van Dijk doet het juist steeds beter
- Nelisse ZSM verkopen
- Ali B bedanken voor bewezen diensten en retour naar Rotterdam
- Somers contract voor het leven geven.
maar toch zie ik hem hier liever niet voetballen. Ik hoorde dat hij 2 miljoen moet kosten, maar daar kan je echt wel wat beters voor halen. Een echte spits bijvoorbeeldquote:
Ik vind van Dijk de laatste wedstrijden erg sterk spelen, al zijn de VI rapporteurs het niet met me eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!
Moet zeggen dat ik van Dijk totaal niet meer mis in ons middenveld, integendeel vind het juist een verademing nu!
Meeuwis is een verademing ten opzichte van van Dijk! Sibum is ook zeker geen verzwakking en Ramzi die erbij loopt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van Dijk de laatste wedstrijden erg sterk spelen, al zijn de VI rapporteurs het niet met me eens.
Wat is er in jouw ogen dan mis met van Dijk ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Meeuwis is een verademing ten opzichte van van Dijk! Sibum is ook zeker geen verzwakking en Ramzi die erbij loopt...
Niks. Maar ik mis hem eigenlijk niet. En een speler als Meeuwisquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er in jouw ogen dan mis met van Dijk ?
Postbus 85159quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef DarkShine het volgende:
Jullie krijgen nog een rekening toegestuurd, Ali vond het nodig om een reclamebord volledig te vernielen toen hij het veld afliep...
Je zou wel bij de KNVB kunnen werken, die weten het adres voor de rekeningen ook goed uit hun kop.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Postbus 85159
3508 AD Utrecht
Vergeet niet dat TNT de posttarieven omhoog hebben gegooid;het is nu 44 cent ipv 39. In het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen ze je daar wel mee helpen.
Hij kwam vrij zwakzinning over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zag gisteren pas de reactie van Lachambre![]()
Hoe durft ie het te ontkennen zeg, dan ben je een echte matennaaier.
Klopt. Gelezen op ad.nl Wat de bleussure precies is staat er niet bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las dat die Sanmartean weer geblesseerd is geraakt tegen Jong Heerenveen gisteren.
Een nop in zijn voet, dwars door de tape heen ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Druppel het volgende:
[..]
Klopt. Gelezen op ad.nl Wat de bleussure precies is staat er niet bij.
Geen idee, hij was ooit een veelbelovende verdediger, maar is er al wel heel erg lang uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:49 schreef methodmich het volgende:
Volgens de papieren VI gaat FC Utrecht voor 31 maart aan Alje Schut laten weten wat de plannen met hem zijn. Voor Lucian Sanmartean en Ali Boussaboun nemen ze iets langer de tijd.
Wat vinden jullie, moet Schut blijven?
Misschien wel, als ie op de training laat zien dat ie zijn oude niveau weer kan halen dan zou een 1-jarig contract met optie geen slecht idee zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:10 schreef thaduck het volgende:
Schut moeten ze simpelweg contract geven voor 1 jaar, met optie voor 3 jaar bijvoorbeeld.
1 jaar kost zowiezo weinig. Veel eisen zal hij niet hebben tenslottequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien wel, als ie op de training laat zien dat ie zijn oude niveau weer kan halen dan zou een 1-jarig contract met optie geen slecht idee zijn.
Ik kan zondag niet ik ga ervanuit dat jullie mij tussenstanden door smsenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef DiMacho het volgende:
Spannend hoor zondag! Ben echt benieuwd of ze zich kunnen herpakken na de AZ-ellende en de blessures!! RodaJC was mooi meegenomen!
Alles wijkt idd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:54 schreef zatoichi het volgende:
Van mij mag Alje blijven; lange stevige verdediger, goed voor het inkoppen van corners en een echte Utrechter (Kwam hem gisteren nog tegen in de AH op de straatweg).
Hoezoe niet kunnen? Je wist een jaar geleden toch al dat er een wedstrijd was? Dan plan je de rest er maar omheen!
quote:***OETBAL******************************
**** Utrecht toch in eredivisie dames
**FC Utrecht heeft besloten om toch mee
te doen aan de eredivisie voor dames,
die volgend seizoen moet beginnen.
Eerder liet FC Utrecht weten wegens de
hoge investeringen af te zien van het
aanmelden van een team.Daar kwam het
bestuur na overleg met de gemeente op
terug.De gemeente zegde uitbreiding van
de trainingsaccommodatie toe tegen lage
tarieven en op de lange termijn zullen
kunstgrasvelden worden aangelegd.
Naast de club uit de Domstad hebben ADO
Den Haag,AZ,Cambuur Leeuwarden,Roda JC,
TOP Oss,FC Twente,Heerenveen en Willem
II zich aangemeld.Eind maart maakt de
KNVB de nadere plannen bekend voor de
nieuwe competitie.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef Danny_Ramone het volgende:
*hoopt zondag op een herhaling van het met 5-3 gewonnen spektakel stuk in 1997 ofzo *
Echt een wereldwedstrijd. Aankomend seizoen maar weer eens een seizoenskaart halen !! Heb er eindelijk weer tijd voor !!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In top-3 beste wedstrijden ooit, wat was dat enorm vet.
ad.nlquote:Hans Somers, stille kracht van FC Utrecht
Door ROB HARTOG
UTRECHT - Hans Somers keek tijdens de warming-up voor de wedstrijd tegen Vitesse verwonderd op.
Medespelers attendeerden hem erop dat de stadionspeaker had omgeroepen dat hij zou worden gehuldigd vanwege zijn 250ste wedstrijd als profvoetballer.
Pas toen hij voorzitter Jan Willem van Dop met een flinke ruiker aan de zijlijn ontwaarde, drong tot de sympathieke Belg dat hij niet het slachtoffer was van een staaltje voetbalhumor, maar dat hij inderdaad in het zonnetje zou worden gezet. ,,Ik wist echt van niets,’’ stamelde de verbouwereerde middenvelder.
Het tekent de 29-jarige Somers, de stille kracht van FC Utrecht. Altijd speelt hij onopvallend, maar trainer Foeke Booy beschouwt hem terecht als het cement tussen de linies van zijn ploeg. De Belg is geen verfijnde stilist, heeft geen onnavolgbare passeerbeweging in huis en geen dodelijk schot in de benen. Maar hij is wel een speler waar je als coach op kunt bouwen. Nooit een acht of een negen, maar bijna ook nooit lager dan een zes. Een speler met een prima tactisch inzicht, altijd bereid zich in het belang van de ploeg op te offeren.
De in Mechelen geboren Belg is tevens honkvast. In zijn carrière sleet hij nog maar drie clubs: in eigen land Lierse SK, in Turkije Trabzonspor en nu voor het derde seizoen FC Utrecht. In de Domstad is hij onafscheidelijk van landgenoot Tom Caluwé. Die twee zijn altijd bij elkaar in de buurt. Slapen tijdens trainingskampen ook altijd bij elkaar op de kamer.
Somers heeft het dit seizoen een periode niet gemakkelijk gehad bij FC Utrecht. Hij verloor zelfs een tijdje zijn basisplaats, maar op geheel eigen wijze (zonder te morren en te brommen) knokte hij zich terug in de hoofdmacht. Inmiddels is hij daarin weer een bijna onmisbare schakel, met twee specifieke handelsmerken: zijn verre ingooi en zijn vermogen om op de vierkante millimeter de bal in één keer te raken.
Ook tegen Vitesse speelde Somers onopvallend, maar goed. Was altijd aanspeelbaar, dichtte heel wat gaatjes en had nog voldoende lucht over om voor aanvallende impulsen te zorgen. Technische staf en medespelers waarderen hem. Het contract van de Belg loopt volgend jaar zomer af, maar niemand behoeft zich te verbazen als die verbintenis al ruim voor die tijd wordt verlengd.
Wat vinden we hier van ?quote:FC Utrecht staat pal achter Piet Buter
Door ROB HARTOG
UTRECHT - Piet Buter, sinds ruim een jaar technisch manager van FC Utrecht, is nog steeds eigenaar van het bureau Grand Stand, dat voetballers begeleidt.
Bij zijn aantreden bij de Utrechtse club maakte hij bekend zijn bureau te hebben verkocht. De Haarlemmer wilde daarmee de schijn van belangenverstrengeling voorkomen.
Het tv-programma Voetbal Insite onthulde maandagavond dat Buter nog steeds twee petten op heeft en dat zijn opvolger, Hakim Slimani, niet over de vereiste papieren beschikt om als spelersmakelaar op te treden. Opmerkelijk is dat FC Utrecht tijdens de winterstop via Slimani twee spelers (Loïc Loval en Lucian Sanmartean) naar de Domstad haalde.
Buter: ,,Het klopt dat ik nog eigenaar ben en de aandelen bezit van Grand Stand. Ik heb de zaak verkocht aan mijn zoon en aan Slimani, maar beiden hadden geen geld om het bedrijf meteen te kopen. We hebben een keurige regeling over rente en aflossing getroffen. ’’
,,Wat de komst,’’ vervolgt Buter, ,, van Loval en Sanmartean betreft: binnen de beperkte financiële mogelijkheden van FC Utrecht proberen we de beste spelers binnen te halen. Beiden zijn gekomen op advies van trainer Foeke Booy. Ik sta daar volkomen buiten. Bij de testwedstrijd die Sanmartean speelde waren de gehele technische staf plus alle scouts aanwezig. Het is allemaal heel zuiver gegaan.’’
Volgens Buter is FC Utrecht op de hoogte dat hij nog steeds eigenaar is van Grand Stand. ,,Dat geldt ook voor de KNVB. Samen met Slimani en advocaat Lex de Jager, die namens hem de contracten regelt, hebben we de bond volledige openheid van zaken gegeven.’’
Voorzitter Jan Willem van Dop bevestigt die lezing. ,,Meteen nadat Buter bij ons in beeld kwam als technisch manager hebben we hem gezegd dat hij zijn activiteiten bij Grand Stand op moest geven. Dat heeft hij gedaan. Formeel is hij nog eigenaar, maar hij heeft in actieve zin geen enkele bemoeienis meer. Hakim Slimani doet alle zaken. En dat doet hij prima. Hij komt op voor de belangen van de speler en niet voor die van aandeelhouder en eigenaar Buter. Nadat wij Sanmartean binnen haalden heb ik hem daar zelfs uitgebreid mee gecomplimenteerd.’’
Van Dop vermoedt dat oud-collega’s Buter doelbewust in een kwaad daglicht proberen te stellen. ,,Er is veel jaloezie in die wereld. Ik denk zelfs dat ik weet wie hier achter zit. Als club hebben wij geen enkele twijfel over de integriteit van Piet. Sterker nog: hij is altijd heel open en eerlijk geweest over zijn positie bij Grand Stand.’’
quote:Utrecht heeft mailende Portugees op proef
FC Utrecht heeft een Portugese proefspeler over de vloer. Het opvallende aan de stage van Patrick Goncalves (23) is dat hij zichzelf heeft aangeboden per email.
'Wij dachten dat hij achttien of negentien jaar oud was', vertelde technisch manager Piet Buter. 'We zagen in hem een potentiële aanvulling voor de selectie van Jong FC Utrecht, maar hij blijkt al een stuk ouder te zijn. Desondanks maakte hij onlangs tijdens een stage een behoorlijke indruk. Daarom willen we hem nu een paar dagen aan het werk zien.'
Goncalves zal met het beloftenteam van de Utrechters aantreden in een oefenduel met amateurclub Sparta Nijkerk. De Portugees kwam eerder uit voor de Duitse clubs Borussia Mönchengladbach en FC Homburg.
En hoppa !quote:woensdag, 21 maart 2007
Contract Hans Somers verlengd
FC Utrecht en Hans Somers zijn overeengekomen het contract met de Belgische middenvelder met twee jaar te verlengen. Somers had nog een contract tot volgende zomer, maar hij is nu tot juni 2010 aan FC Utrecht verbonden.
'Ik kon geen enkele reden bedenken om niet te blijven', aldus een blije Hans Somers. 'Voor mij was het snel duidelijk toen de club aangaf met me verder te willen. Ze zaten 'kort op de bal' en ik voel me goed bij FC Utrecht. Bovendien heeft mijn familie het ook erg naar hun zin. Ik had het ons zoontje Senne niet aan kunnen doen om naar een andere club te gaan. Hij is een absolute fan van FC Utrecht!'
Hans Somers (29) werd geboren in Mechelen. Hij speelde in België bij Lierse SK en vervolgens bij het Turkse Trabzonspor. Aan het begin van het seizoen 2004-2005 kwam Somers naar FC Utrecht, waar hij op 8 augustus 2004 zijn debuut maakte bij de gewonnen wedstrijd (2-4) tegen Ajax om de Johan Cruijff Schaal.
Technisch directeur/trainer-coach Foeke Booy is blij met deze contractverlenging. 'Hans is een belangrijke teamspeler met veel ervaring', aldus Booy. 'En hij is, zoals ik dat van de week ergens treffend las, echt het cement tussen de linies. Met andere woorden: Hans is een belangrijke schakel, die zichzelf in het belang van het team wegcijfert en anderen beter laat spelen. Voor ons mag hij dat nog jaren doen, daarom is het goed dat zijn verblijf nu is verlengd≈. Booy vindt Somers een speler die goed past bij FC Utrecht. ≥Het heeft een winnaarsmentaliteit en dergelijke spelers hebben we nodig'.
Voorzitter Jan Willem van Dop vindt het typerend voor de persoon Somers, dat de contractbesprekingen maar kort hebben geduurd. 'Dat geeft aan, hoe Hans er ook zelf in zat', zegt Van Dop. 'We waren er snel uit. Hij is blij met een club als FC Utrecht en wij zijn blij met hem. Want nog afgezien van zijn voetbalkwaliteiten is Hans ook een fijn mens en honderd procent een prof'.
ik ga ook niet. Ik vind het allemaal onzin. Laat die vrouw zelf werken voor de geld, er zijn genoeg weduwen met kinderen die het veel zwaarder hebbenquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga niet, heb even wat beters te doen vrijdagavond.
[..]
Wat vinden we hier van ?
In de VI vandaag staat ook een groot artikel hierover, ben benieuwd.
Ja zo denk ik er ook over , btje overdreven allemaalquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:35 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik ga ook niet. Ik vind het allemaal onzin. Laat die vrouw zelf werken voor de geld, er zijn genoeg weduwen met kinderen die het veel zwaarder hebben![]()
Ik ga ook niet, maar vind het niet helemaal overdreven. Normaal hoort er door de club een verzekering afgesloten te worden op een speler.... en dat had Utreg nagelaten. Anders had ze van de verzekering een pak geld gehad. Dit is een goed makertje?!quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja zo denk ik er ook over , btje overdreven allemaal
Tja nou ja ik ben dan wel gisteren 27 geworden, maar ik heb het wel zo geregeld dat mijn vriendin ingeschreven staat bij mijn pensioen. Goed het zal geen vetpot zijn als ik nu dood zou gaan, maar toch...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:30 schreef thaduck het volgende:
De club sluit dat niet af, dat doet de zaakwaarnemer.
En ik vraag me af hoeveel procent van de mensen van 26 op dit moment zulke verzekeringen hebben (inkomsten, overlijden, etc.).
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Las dat het jonge broertje van DiTo ook nog mee gaat doen bij de FC morgen.
ja maar boussabon waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 1 april 2007 18:35 schreef thaduck het volgende:
De wedstrijd van vandaag was niet eens Utregs te noemen. Wat een ballenpartij.
Compleet overtroefd (ze staan niet voor niets 4e). Geen fuk in te brengen. En geen fuk inzet.
Enige positieve is dat Nelisse volgende keer zeker niet meedoet!!!
[Edit]
Mag nie iemand blessures toewensen
[/Edit]
Ja, er moet een scorende spits komen.quote:Op zondag 1 april 2007 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Er moet echt iets veranderen.
Rossini en Boussaboun wat mij betreft ook.quote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Nelisse mag zoiezoiezo weg !!!
Eigenlijk is het gewoon 1 groot dramaquote:Op maandag 2 april 2007 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rossini en Boussaboun wat mij betreft ook.
Dus dan kan je op zoek naar minimaal 2-3 spitsen voor komend seizoen, wordt nog leuk…
Ik moet altijd lachen nouja eigenlijk huilen om die uitleg van hem en elke week weer van , VOLGENDE WEEK MOETEN WE NU DUS ECHT DE PUNTEN PAKKEN !! volgende week word een finale !!! enzquote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat een nieuwe trainer al een heleboel oplost. De jongens hebben behoefte aan een andere, frisse aanpak. Iedereen moet weer strijden voor z'n plaats enzovoort. Foeke heeft goed werk geleverd, maar Utrecht moet verder.
Misschien wel, maar aan de andere kant hoeft Booy de kansen niet af te maken voorin.quote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat een nieuwe trainer al een heleboel oplost. De jongens hebben behoefte aan een andere, frisse aanpak. Iedereen moet weer strijden voor z'n plaats enzovoort. Foeke heeft goed werk geleverd, maar Utrecht moet verder.
Daar schiet je niets mee op, dan kan Foeke beter blijven.quote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
En Booy heeft in principe nog een contract tot na volgend seizoen, en mocht ie toch eerder weggaan dan zullen ze John van Loen wel naar voren schuiven, en of we daar blij mee moeten zijn ?
Mee eens, maar aangezien we de laatste jaren steeds de assistent naar voren hebben geschoven als hoofdtrainer zie ik het zo gebeuren dat van Loen en Nascimento komend seizoen de leiding hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar schiet je niets mee op, dan kan Foeke beter blijven.
Playoffs, en roemloos ten onder gaan daar.quote:Op maandag 2 april 2007 11:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Playoffs worden hem zoiezo niet meer dit seizoen
En al zouden ze het halen, worden die playoffs ook niets
quote:UTRECHT - Cedric van der Gun is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld.
De aanvaller van FC Utrecht ging vannochtend op de training door zijn rechter knie. Gevreesd wordt voor een afgescheurde knieband.
Van der Gun kampt al jaren met knieproblemen. Hij was net hersteld van een blessure aan dezelfde knie.
En getroost worden door een opaquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef thaduck het volgende:
"De wedstrijden" is wel aardig vanavond
Begon met een dikke fout van Aad de Mos (Fietstas), dat het voor het eerst in de geschiedenis was van de eredivisie was dat supporters een bal gingen overgooien. Bij ons is dat de laatste weken vooral hot, maar gebeurd al jaren
En daarna na NEC-PSV een jankende gozer van een jaar of 16 dat pisvee verloren had
GENIETEN!
De belangrijkste uit-wedstrijd van het jaar tot nu toe, er moet worden gewonnen wil je nog kans maken op UEFA Cup playoffs.quote:Voorbeschouwing Sparta-FC Utrecht
Vrijdag 13 april, 20.00 uur
Sparta-FC Utrecht
Afwezig: Cedric van der Gun, Lucian Sanmartean, Robin Nelisse, Ali Boussaboun, Kees van Buuren (allen geblesseerd) en Erik Pieters (geschorst)
Bij de ziekenboeg voegde zich deze week na zijn veelbelovende debuut ook Lucian Sanmartean. Foeke Booy kijkt ondanks de personele problemen liever naar de spelers op wie hij vrijdag wel een beroep kan doen.
'Want afgelopen zondag tegen Willem II hebben we aangetoond dat we ook zonder deze spelers wel iets in onze mars hebben en de druk aankunnen', geeft Booy aan. 'De mentale weerbaarheid en de veerkracht van deze groep is groot. Er ligt nu opnieuw druk op de wedstrijd tegen Sparta, die we moeten winnen om de kansen op een plaats in de play-offs in eigen hand te houden. We hebben vorig jaar ondervonden wat het tot gevolg kan hebben als je dat nalaat in de eindfase. In dat opzicht zijn we geen illusie armer, maar een ervaring rijker.'
Samen met FC Groningen, Roda en NAC gaat FC Utrecht strijden om drie plekken in de play-offs, verwacht Booy. 'Wedstrijden tegen Sparta zijn vaak leuke, open wedstrijden', kijkt hij vooruit. 'We moeten vrijdag aantonen dat we de druk ook in uitwedstrijden aankunnen. Onder meer door goed aan een wedstrijd te beginnen, want te vaak lag de valkuil voor ons in de beginfase. We hebben misschien geen spits die veel scoort, maar wel spelers op andere posities die kunnen scoren. Dat is ook iets waar een tegenstander rekening mee moet houden en zich op in moet stellen.
Net als vorige week tegen Willem II zit aanvaller Leroy George van Jong FC Utrecht ook voor het duel bij Sparta weer bij de selectie.
Vak T ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Katana het volgende:
Utrechters,
Kunnen jullie mij een omschrijving geven van vak T bij jullie.
Wat voor vak is het?
Wat voor mensen zitten er?
Ik als PSV supporter ben uitgenodigt om zondag de pot te komen bekijken in vak T.
Kan ik daar gewoon voor PSV juichen (of niet als ze net zo spelen als tegen NEC) of heb je dan gelijk een paar klappen te pakken?
Hoop zondag op een goede wedstrijd, dat de beste moge winnen.
Kan best, vak T is liefquote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vak T ?
Zal eerlijk zijn, juichen is GEEN goed plan.
Is inderdaad jammer ja, maar ook al denk je dat je tussen normale mensen zit, zou ik je toch afraden ook maar enigzins te laten merken dat je PSVer bent, het is nml. gebruikelijk dat er bij een tegendoelpunt in die vakken door veel mensen gekeken wordt of er mensen opspringen….quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Katana het volgende:
Ah oke, bedankt voor jullie reacties.
Jammer dat het altijd zo moet. Ik kijk zondag wel wat voor mensen er om me heen zitten
En wat denk jij van zondag , uitslag enzoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Katana het volgende:
Ah oke, bedankt voor jullie reacties.
Jammer dat het altijd zo moet. Ik kijk zondag wel wat voor mensen er om me heen zitten
Stomme vraag, as zondag valt er niets te juichen voor PSVquote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Katana het volgende:
Kan ik daar gewoon voor PSV juichen (of niet als ze net zo spelen als tegen NEC) of heb je dan gelijk een paar klappen te pakken?
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Stomme vraag, as zondag valt er niets te juichen voor PSV![]()
Tja het gebeurd eigenljk in alle stadions. Ook bji PSV is het vaak raak. Laatst tegen Liverpool zijn er ook klappen uitgedeeld aan Engelsen die juichde in PSV vakken. Het is een reactie die ik zeker niet goedkeur, maar wel begrijpelijk als je clubje achterkomt en de belangen groot zijn. Ik zal me zondag wel inhouden dan mocht PSV voor komen, een kleine gebalde vuist met een zacht 'jippie' dan maarquote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is inderdaad jammer ja, maar ook al denk je dat je tussen normale mensen zit, zou ik je toch afraden ook maar enigzins te laten merken dat je PSVer bent, het is nml. gebruikelijk dat er bij een tegendoelpunt in die vakken door veel mensen gekeken wordt of er mensen opspringen….
Veel plezier iig, en hopelijk hebben jullie met 0 punten alsnog het kampioenschap over 2 weken.
Tja lastig, voor ons is het een belangrijke pot. Winnen we deze dan zijn we voor 95 % kampioen aangezien we het echt niet meer weggeven tegen Vitesse in de laatste wedstrijd. Daarin tegen heeft PSV het altijd lastig in Utrecht.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wat denk jij van zondag , uitslag enzo
O dan zal ik even met mn PSV sjaaltje naar je zwaaienquote:Op woensdag 18 april 2007 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zit in Vak U, ernaast dus.
En ik snap het 'PSV heeft het altijd lastig in Utrecht' nooit helemaal, laatste thuis-overwinning dateert uit 91/92. (voor de competitie)
niet mee eens. Ze hebben het vaak lastig, maar weten altijd wel te winnen door gelukstreffers. Al is dat ook wel de speelstijl van PSV van de afgelopen jaren....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Blupp het volgende:
klopt, PSV is juist een club die het nooit zo lastig heeft in Utrecht,
hopelijk nu wel!
Alsof dat doelsaldo ooit recht getrokken gaat worden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
Ik zou me doodlachen als jullie Ajax aan het kampioenschap hebben geholopen.
Sufferds.
Ik zou me suf lachen - zeg ik. Het is niet onmogelijk en dan weten we in ieder geval wie de schudlige is als die kutamsterdammers op het leidsplein staanquote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Alsof dat doelsaldo ooit recht getrokken gaat worden.
En in het uiterste geval dat Excelsior opeens gaat stunten, dan wijzen we die club gewoon aan.![]()
Ja. AZ wat het heeft laten liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou me suf lachen - zeg ik. Het is niet onmogelijk en dan weten we in ieder geval wie de schudlige is als die kutamsterdammers op het leidsplein staan
Maak jij je nou maar druk om je eigen FC Alves.quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
Sufferds.
Nee, je moet PSV lekker laten winnen ... je hebt de punten zelf ook helemaal niet nodigquote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
Sufferds.
In de tweede helft was er wel strijd inderdaad, maar de eerste helft was die strijd helemaal niet te zien. Goed dat er gelijkgespeeld is, maar ik vond het niveau vanmiddag niet echt superquote:Op zondag 22 april 2007 17:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heerlijk strijdbaar Utrecht in de tweede helft vandaag, en die gelijkmaker was natuurlijk prachtig.
Strijd en zo'n einde waren voor mij genoeg om een heerlijke middag te hebben iig.quote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In de tweede helft was er wel strijd inderdaad, maar de eerste helft was die strijd helemaal niet te zien. Goed dat er gelijkgespeeld is, maar ik vond het niveau vanmiddag niet echt super
Ik wist het gewoon he, ik ben Louisquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat wordum morgen hoor, helaas kan ik er niet bijzijn maar vertrouw op jullie aanmoedigingen jegens FC Utrecht kant toe
Ach als straks de playoffs voorbij zijn en de echte eindstand bekend is, staan we nog boven jullie ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap hoor zo hoog staan als je alleen thuis je punten pakt
Eeh jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach als straks de playoffs voorbij zijn en de echte eindstand bekend is, staan we nog boven jullie ook
JP op een spandoek!quote:Skyboxhouder schenkt spandoek aan supporters
Binnenkort zal Stadion Galgenwaard voorzien zijn van een tweede spandoek. Naast het spandoek op de Bunnikside, dat geschonken is door Amstel, zal de Cityside binnenkort drie Utrecht legendes tonen: Jan Willem van Ede, Leo van Veen en Jean-Paul de Jong.
Dit spandoek, dat een afmeting heeft van ca 30 bij 15 meter, wordt door skyboxhouder Pergo geschonken aan de supporters. 'Een geweldig initiatief, waar wij volledig achterstaan en dat de sfeer in ons stadion alleen maar vergroot', aldus voorzitter Jan Willem van Dop. Naar alle waarschijnlijkheid zal het spandoek bij de eerste wedstrijd in de play-offs voor het eerst in Galgenwaard te zien zijn.
Ik heb genotenquote:Op maandag 23 april 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Het mooiste was gewoon de desillusie in het uit-vak na de 1-1.
Al die huilende shirts hihi
Gewoon grappig als aartsvijand door jullie toedoen kampioen zou worden. Daar zijn leuke liedjes over te makenquote:Op zondag 22 april 2007 18:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, je moet PSV lekker laten winnen ... je hebt de punten zelf ook helemaal niet nodig![]()
Ach, wie weet geven jullie zelf de 5e plek weg en mogen jullie tegen ons in de play-offs, dan praten we verder.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon grappig als aartsvijand door jullie toedoen kampioen zou worden. Daar zijn leuke liedjes over te maken
"Ze zijn een vriend van de joden........"
Dus we hadden die wedstrijd gewoon weg moeten gevenquote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon grappig als aartsvijand door jullie toedoen kampioen zou worden. Daar zijn leuke liedjes over te maken
Dat zongen de PSV-ers ook! Heerlijk toen we er met zijn allen keihard overheen gingen met "Koeman is een jood" Toen waren ze in een keer stil daar.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van al die PSV-ers die op de hoofdtribune en er tegenover zaten? Ik heb even goed rondgekeken na de goal van Affelay, en er waren er behoorlijk wat.quote:Op maandag 23 april 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Het mooiste was gewoon de desillusie in het uit-vak na de 1-1.
Al die huilende shirts hihi
Dat zeg ik niet. Ik vond het alleen wat raar dat er weer zo tegen PSV werd gezongen in plaats van voor de eigen club. Helemaal niets voor PSV. En straks alles in Amsterdam. Bedankt Utrechtquote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus we hadden die wedstrijd gewoon weg moeten geven
Ik heb het toch niet over Heerenveenquote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
SCH is zich gewoon alweer aan het indekken voor wanneer Heerenveen alles uit handen geeft en met lege handen staat na de playoffs.
Vind jij het niet geestig dan? Het zag er weer zo grappig uit, dat opportunistische gezang gisteren tegen PSV terwijl ze Ajax in het zadel helpen. Vind ik gewoon grappig om te zien en volgens mij zitten die Utrechters er hier ook wel mee maar durven ze dat niet hardop te zeggen ofzo. Of zijn ze bij FC Utrehct in eens vrienden van Ajax....quote:
Dat snap ik maar daar reageer ik niet op. Daar gingen die liedjes toch niet over?quote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap nou eens dat we gewoon blij waren met dat puntje, omdat wijzelf graag 9e willen worden.
Wij houden nou ook eenmaal van de tegenstander narren, helemaal als het er eentje is die zo het kampioenschap verspeelt.quote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar reageer ik niet op. Daar gingen die liedjes toch niet over?
Da's jullie kenmerk inderdaad. Daar reageer ik op en dat krijg je dan terugquote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij houden nou ook eenmaal van de tegenstander narren, helemaal als het er eentje is die zo het kampioenschap verspeelt.
Niks vreemds aan.
Ik vind het hier veel te gezellig. Jullie zijn altijd zo heerlijk kregelig en onzekerquote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Fijn om te weten hoor, ga je nu weer terug naar je Heerenveen topic ?
Kun je daar lekker praten over hoe jullie je eigen team gaan aanmoedigen zondag
jij weet niet wat je zegt, jammer is dat.quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's jullie kenmerk inderdaad. Daar reageer ik op en dat krijg je dan terug![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het hier veel te gezellig. Jullie zijn altijd zo heerlijk kregelig en onzeker
Laf en typerend.quote:Op maandag 23 april 2007 12:17 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Nee, ga verder niet in discussie met jou![]()
Netzoals altijd of een verlies via dit topic er even duidelijk in te wrijven of een spectaculaire uitslag waar heel Nederland van op zijn kop staat bagataliseren....quote:
Insgelijks wat jouw opmerkingen hier altijd betreft.quote:
Niks, het is alleen ironisch als Ajax uiteindelijk kampioen wordt en daarmee reageer ik op de spreekkoren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:50 schreef Eilanden het volgende:
SCH, ik zie niet wat er verkeerd aan is om gelijk te spelen tegen PSV
Het biedt gewoon leuke perspectieven voor als Ajax kampioen wordt, voor spreekkoren in de Galgenwaard en posts hier volgend seiezoen. Dat zla je toch wel begrijpen.quote:En ja, na de gelijkmaker werden de PSV-fans een beetje genard, maar dat deden zij ook vice versa toen ze nog voorstonden. Bovendien richten de spreekkoren zich niet enkel naar de PSV-fans, met name in de slotfase stond het stadion als één man achter de FC
Tja, dat gebeurt in alle clubtopics. Jullie kunnen toch wel tegen een stootje?quote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Netzoals altijd of een verlies via dit topic er even duidelijk in te wrijven of een spectaculaire uitslag waar heel Nederland van op zijn kop staat bagataliseren....
Ja hoor, ik heb daar ook geen problemen meequote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks, het is alleen ironisch als Ajax uiteindelijk kampioen wordt en daarmee reageer ik op de spreekkoren.
[..]
Het biedt gewoon leuke perspectieven voor als Ajax kampioen wordt, voor spreekkoren in de Galgenwaard en posts hier volgend seiezoen. Dat zla je toch wel begrijpen.
Als er in het stadion genard wordt, dan mag hier toch ook wel een beetje gesard worden![]()
Oh kut, dat moeten we niet hebben.quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Eilanden het volgende:
Beetje jammer alleen dat je nu HtC aan het nabalken bent
Leer eens een beetje relativeren manquote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is totaal niet relevant wat je roept SCH, het interesseert ons niets wie er kampioen wordt, dus kun je mits Ajax het gaat redden wel ons topic komen vervuilen met onzin, maar daar ligt niemand wakker van.
Het is alleen altijd zo sneu dat je alleen te zien bent in dit topic als je weer iets gevonden hebt om over te zeiken, winnen we dik dan zijn onze supporters kut, zijn onze supporters goed bezig dan is het team weer kut, zijn beiden goed dan pik je er weer een speler uit die het in jouw ogen kut is etc.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik geloof er geen zak van: volgens mij hopen de meeste Utrecht supporters dat Ajax in ieder geval geen kampioen wordt.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Alsof ik helemaal opgenaaid achter de computer zit, nee SCH, zoveel invloed op mijn gemoedstoestand heb je niet.
Okay, maar volgens spreek je dan niet namens de meeste FCU-ers.quote:En mij interesseert het echt niets wie er kampioen wordt, Ajax, PSV en AZ zijn alledrie kut.
Jonge broekjes die voor de amstel cup nog met een ajaxdekbetovertrek sliepen. Tuurlijk hoop ik dat ajax niet kampioen wordt. Maar ik vind het belangrijker dat wij play offs spelen. Dus punten pakken.quote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef SCH het volgende:
Okay, maar volgens spreek je dan niet namens de meeste FCU-ers.
ik vind het dan weer frappant dat jij altijd meer anti-utrecht bezig bent dan pro-heerenveenquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vond het alleen wat raar dat er weer zo tegen PSV werd gezongen in plaats van voor de eigen club.
Heerenveen is ook behoorlijk kut trouwens!quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajax, PSV en AZ zijn alledrie kut.
Ik zou maar wat graag Alves in de gelederen willen hebben andersquote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heerenveen is ook behoorlijk kut trouwens!
Maar ja die hebben geen kans op het kampioenschap natuurlijk.
quote:
Schoppen-koning !quote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Hoe zielig kun je zijn... Ben in ieder geval blij dat dat mallotige gezwaai met die gele kaarten voorbij is...
![]()
In dit topic bedoel je? Want voor de rest is het echt een onzinnige uitspraakquote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik vind het dan weer frappant dat jij altijd meer anti-utrecht bezig bent dan pro-heerenveen
zal wel richting Almelo of Sparta gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Erg jammer, maar als ie percee meer speeltijd wil, dan is het hem gegund om dat ergens anders voor elkaar te krijgen.
Of naar Doetinchem.quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
zal wel richting Almelo of Sparta gaan.
waarom zoek jij geen leven ipv de hele dag te provoceren op een forum?quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
In dit topic bedoel je? Want voor de rest is het echt een onzinnige uitspraak
Laat SCH nou hij is onze vaste bezoeker in het utregtopicquote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
waarom zoek jij geen leven ipv de hele dag te provoceren op een forum?
Roda JCquote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef Blupp het volgende:
heb ik het mis of gaat het de laatste tijd echt wat beter?
moeten we nu tegen Feyenoord? of Roda?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Blupp het volgende:
[..]
hm had liever die Feyen. gehad, die zijn rijp voor de sloop zeg.
was het ook. Goede hoek gekozen en een harde strafschop gekeerd. Gisteren wel genoten van Vorm, wat een talent zeg.quote:Op maandag 30 april 2007 03:32 schreef mcyodogg het volgende:
Die opmerking van de commentator na die gestopte strafschop: "Formidabele redding". Geniaal
Qua spel was het matig en qua doelstelling ook. Ik ben ervan overtuigd dat we met een goede centrale spits (a la Kuyt bv) makkelijk 4e kunnen worden met dit team.quote:Op maandag 30 april 2007 21:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Matig seizoen qua spel ok.
Maar de doelstelling is bereikt en er is 16 keer de nul gehouden, dus zo slecht was het niet.
Vorm is een goede keeper, die bewezen heeft punten te kunnen pakken.quote:Op maandag 30 april 2007 21:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Qua spel was het matig en qua doelstelling ook. Ik ben ervan overtuigd dat we met een goede centrale spits (a la Kuyt bv) makkelijk 4e kunnen worden met dit team.
16x de 0 houden betekend dat je een goede verdediging en goede keeper hebt. Echter, als ballen vervolgens aan de andere kant niet in het doel getrapt worden houdt het op.
Loval is een van de betere spelers die gehaald is de laatste tijd in mijn ogen. Ali B mag zo overboord samen met Nelisse. Rossini lekker verhuren en anders verkopen. George heeft ook potentie, dus dat kan nog wel leuk worden. Maar 1 goede spits erbij kopen en ik denk dat het team redelijk op poten is voor volgend jaar.
Je ging lekker he op utregforum ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:34 schreef mini-lellan het volgende:
Gister op de koninginnemarkt gekocht hier in Leusden. Een origineel FC Utrecht shirt met handtekening van DI TOMASSO en Braafheid.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat al op marktplaats.![]()
nou jah ik heb er 115 euro's mee verdient. Aardig prijsje voor iets dat je voor 12,50 op de koninginnemarkt vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Met je shirtje proberen te verkopen daar![]()
![]()
![]()
Btje geld verdienen aan iemands doodquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
nou jah ik heb er 115 euro's mee verdient. Aardig prijsje voor iets dat je voor 12,50 op de koninginnemarkt vind.![]()
Ik kan me eigenlijk ook maar moeilijk voorstellen dat een nieuw gedragen shirt met twee handtekeningen 12,50 kost op de vrijmarkt....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Btje geld verdienen aan iemands dood![]()
triest inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Btje geld verdienen aan iemands dood![]()
neen geen geld, geen tijd en geen zinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat iedereen morgen mien jungs?
Ik zeg 3-1 !
2-2quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaat iedereen morgen mien jungs?
Ik zeg 3-1 !
Ja wat ouwe pics stonden op de site van rodaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef TheGHunter het volgende:
Oude meuk foto's?
Ik zie in de vluggigheid Koné, v Dijk, Sergio, Filipovic, Cziommer en Voigt de geel-zwarte kleuren verdedigen
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:19 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Limburgse vlaaien zijn vies !
Zal wel weer nonstop gezongen wordenquote:
Ik vind vak U heerlijk, gewoon rustig een joint kunnen roken zonder dat er iemand klaagt, huilende gezichten in het uit-vak af en toe, ik vermaak me prima hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zal wel weer nonstop gezongen worden
Hoe is het tegenwoordig in vak U eigenlijk ?
Niets meer aan cker kijk er wel eens naar en het ziet er saai uit![]()
Nou een joint op de Bunnikside kan ook wel; althans er wordt niet geklaagt. Wellicht dat een aantal mensen ook mee willen roken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind vak U heerlijk, gewoon rustig een joint kunnen roken zonder dat er iemand klaagt, huilende gezichten in het uit-vak af en toe, ik vermaak me prima hoor.
ik zit daar niet om te rellen o.i.d.
Klopt, maar ik zit liever niet meer achter het doel, stond vroeger altijd op de BS, maar de lange zijde bevalt me een stuk beter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou een joint op de Bunnikside kan ook wel; althans er wordt niet geklaagt. Wellicht dat een aantal mensen ook mee willen roken...
Hoe dan ook ik moet er niet aan denken om te blowen bij een wedstrijd; zou ik veel te sloom van worden! Hoewel dat op sommige zenuwslopende momenten misschien nog wel eens handig kan zijn...
Ze smaken naar poep en naar pies.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Limburgse vlaaien zijn vies !
Foeke wacht altijd tot minimaal de 70e minuut, het lijkt wel of hij niet eerder de wedstrijd durft te beinvloedenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Blupp het volgende:
pff ben net terug, wat n ktwedstrijd, foeke moet eens leren sneller te wisselen, verder misten ze gewoon vernuft.
Ben nu verschillende keren in de Galgenwaard geweest, maar telkens was het sfeerloos... Om het nu aan het Utrecht van vandaag te wijten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
True het was sfeerloos
Kwam door het sfeerloze FC Utrecht
Wat jij wilt het ligt meestal aan de tegenstander ) tegen ajax of feyenoord is het totaal anders) + het spel van fcu + aantal mensen + tijdstip , dus zoveelquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben nu verschillende keren in de Galgenwaard geweest, maar telkens was het sfeerloos... Om het nu aan het Utrecht van vandaag te wijten?
Zo wow zeg maar twee wedstrijdjes dat er uberhaupt bij jullie sfeer is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat jij wilt het ligt meestal aan de tegenstander ) tegen ajax of feyenoord is het totaal anders) + het spel van fcu + aantal mensen + tijdstip , dus zoveel
Roda was niet veel beter hoor, meer balbezit, maar minder goede kansen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef DarkShine het volgende:
Wat een sfeerloze bedoeling en wat was Utrecht maar mat... Jammer dat wij de trekker niet overhaalden!
Roda was idd iets beter, maar ook niet echt dreigend. Veel rondgespeel. Teams zijn redelijk gelijkwaardig. Roda heeft straks het thuisvoordeel, maar wij hebben het voordeel dat we de '0' gehouden hebben. Dus als we straks een keertje weten te scoren...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Roda was niet veel beter hoor, meer balbezit, maar minder goede kansen.
En sfeerloos, tsja, nog altijd beter dan nutteloos gespring en gezang.
Had er meer van verwacht, maar goed, het kan nog steeds, beide teams zijn gelijkwaardig.
En dat terwijl we maar met 3 verdedigers speelden, nog redelijk makkelijk de 0 gehouden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Roda was idd iets beter, maar ook niet echt dreigend. Veel rondgespeel. Teams zijn redelijk gelijkwaardig. Roda heeft straks het thuisvoordeel, maar wij hebben het voordeel dat we de '0' gehouden hebben. Dus als we straks een keertje weten te scoren...........
Zou trouwens niet weten door wie, want gisteren was het aanvallend hopeloos![]()
Maar Loval was niet echt dreigend richting het doel. Speelde wel aardig, maar niet dreigend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Loval toch erg goed spelen in de eerste helft hoor, jammer dat ie in de tweede helft een linie terug moest.
En Somers had gewoon moeten scoren natuurlijk, wat een kans…
Omdat de aanval van Utrecht om te huilen was. Het was meer de zwakte van de aanval dan dat de verdedigers zo goed waren. Aan de andere kant was dat trouwens ook zo .. zo sterk was de aanval van Roda ook niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat terwijl we maar met 3 verdedigers speelden, nog redelijk makkelijk de 0 gehouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |