Leer eens een beetje relativeren manquote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is totaal niet relevant wat je roept SCH, het interesseert ons niets wie er kampioen wordt, dus kun je mits Ajax het gaat redden wel ons topic komen vervuilen met onzin, maar daar ligt niemand wakker van.
Het is alleen altijd zo sneu dat je alleen te zien bent in dit topic als je weer iets gevonden hebt om over te zeiken, winnen we dik dan zijn onze supporters kut, zijn onze supporters goed bezig dan is het team weer kut, zijn beiden goed dan pik je er weer een speler uit die het in jouw ogen kut is etc.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik geloof er geen zak van: volgens mij hopen de meeste Utrecht supporters dat Ajax in ieder geval geen kampioen wordt.
quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Alsof ik helemaal opgenaaid achter de computer zit, nee SCH, zoveel invloed op mijn gemoedstoestand heb je niet.
Okay, maar volgens spreek je dan niet namens de meeste FCU-ers.quote:En mij interesseert het echt niets wie er kampioen wordt, Ajax, PSV en AZ zijn alledrie kut.
Jonge broekjes die voor de amstel cup nog met een ajaxdekbetovertrek sliepen. Tuurlijk hoop ik dat ajax niet kampioen wordt. Maar ik vind het belangrijker dat wij play offs spelen. Dus punten pakken.quote:Op maandag 23 april 2007 13:17 schreef SCH het volgende:
Okay, maar volgens spreek je dan niet namens de meeste FCU-ers.
ik vind het dan weer frappant dat jij altijd meer anti-utrecht bezig bent dan pro-heerenveenquote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vond het alleen wat raar dat er weer zo tegen PSV werd gezongen in plaats van voor de eigen club.
Heerenveen is ook behoorlijk kut trouwens!quote:Op maandag 23 april 2007 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ajax, PSV en AZ zijn alledrie kut.
Ik zou maar wat graag Alves in de gelederen willen hebben andersquote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heerenveen is ook behoorlijk kut trouwens!
Maar ja die hebben geen kans op het kampioenschap natuurlijk.
quote:
Schoppen-koning !quote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Simpleton het volgende:
[..]
Hoe zielig kun je zijn... Ben in ieder geval blij dat dat mallotige gezwaai met die gele kaarten voorbij is...
![]()
In dit topic bedoel je? Want voor de rest is het echt een onzinnige uitspraakquote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik vind het dan weer frappant dat jij altijd meer anti-utrecht bezig bent dan pro-heerenveen
zal wel richting Almelo of Sparta gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Erg jammer, maar als ie percee meer speeltijd wil, dan is het hem gegund om dat ergens anders voor elkaar te krijgen.
Of naar Doetinchem.quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef mitt het volgende:
[..]
zal wel richting Almelo of Sparta gaan.
waarom zoek jij geen leven ipv de hele dag te provoceren op een forum?quote:Op maandag 23 april 2007 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
In dit topic bedoel je? Want voor de rest is het echt een onzinnige uitspraak
Laat SCH nou hij is onze vaste bezoeker in het utregtopicquote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
waarom zoek jij geen leven ipv de hele dag te provoceren op een forum?
Roda JCquote:Op zondag 29 april 2007 18:39 schreef Blupp het volgende:
heb ik het mis of gaat het de laatste tijd echt wat beter?
moeten we nu tegen Feyenoord? of Roda?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Blupp het volgende:
[..]
hm had liever die Feyen. gehad, die zijn rijp voor de sloop zeg.
was het ook. Goede hoek gekozen en een harde strafschop gekeerd. Gisteren wel genoten van Vorm, wat een talent zeg.quote:Op maandag 30 april 2007 03:32 schreef mcyodogg het volgende:
Die opmerking van de commentator na die gestopte strafschop: "Formidabele redding". Geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |