Tja het gebeurd eigenljk in alle stadions. Ook bji PSV is het vaak raak. Laatst tegen Liverpool zijn er ook klappen uitgedeeld aan Engelsen die juichde in PSV vakken. Het is een reactie die ik zeker niet goedkeur, maar wel begrijpelijk als je clubje achterkomt en de belangen groot zijn. Ik zal me zondag wel inhouden dan mocht PSV voor komen, een kleine gebalde vuist met een zacht 'jippie' dan maarquote:Op woensdag 18 april 2007 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is inderdaad jammer ja, maar ook al denk je dat je tussen normale mensen zit, zou ik je toch afraden ook maar enigzins te laten merken dat je PSVer bent, het is nml. gebruikelijk dat er bij een tegendoelpunt in die vakken door veel mensen gekeken wordt of er mensen opspringen….
Veel plezier iig, en hopelijk hebben jullie met 0 punten alsnog het kampioenschap over 2 weken.
Tja lastig, voor ons is het een belangrijke pot. Winnen we deze dan zijn we voor 95 % kampioen aangezien we het echt niet meer weggeven tegen Vitesse in de laatste wedstrijd. Daarin tegen heeft PSV het altijd lastig in Utrecht.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wat denk jij van zondag , uitslag enzo
O dan zal ik even met mn PSV sjaaltje naar je zwaaienquote:Op woensdag 18 april 2007 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zit in Vak U, ernaast dus.
En ik snap het 'PSV heeft het altijd lastig in Utrecht' nooit helemaal, laatste thuis-overwinning dateert uit 91/92. (voor de competitie)
niet mee eens. Ze hebben het vaak lastig, maar weten altijd wel te winnen door gelukstreffers. Al is dat ook wel de speelstijl van PSV van de afgelopen jaren....quote:Op woensdag 18 april 2007 21:13 schreef Blupp het volgende:
klopt, PSV is juist een club die het nooit zo lastig heeft in Utrecht,
hopelijk nu wel!
Alsof dat doelsaldo ooit recht getrokken gaat worden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
Ik zou me doodlachen als jullie Ajax aan het kampioenschap hebben geholopen.
Sufferds.
Ik zou me suf lachen - zeg ik. Het is niet onmogelijk en dan weten we in ieder geval wie de schudlige is als die kutamsterdammers op het leidsplein staanquote:Op zondag 22 april 2007 16:40 schreef Nosh het volgende:
[..]
Alsof dat doelsaldo ooit recht getrokken gaat worden.
En in het uiterste geval dat Excelsior opeens gaat stunten, dan wijzen we die club gewoon aan.![]()
Ja. AZ wat het heeft laten liggen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou me suf lachen - zeg ik. Het is niet onmogelijk en dan weten we in ieder geval wie de schudlige is als die kutamsterdammers op het leidsplein staan
Maak jij je nou maar druk om je eigen FC Alves.quote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
Sufferds.
Nee, je moet PSV lekker laten winnen ... je hebt de punten zelf ook helemaal niet nodigquote:Op zondag 22 april 2007 16:32 schreef SCH het volgende:
Sufferds.
In de tweede helft was er wel strijd inderdaad, maar de eerste helft was die strijd helemaal niet te zien. Goed dat er gelijkgespeeld is, maar ik vond het niveau vanmiddag niet echt superquote:Op zondag 22 april 2007 17:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heerlijk strijdbaar Utrecht in de tweede helft vandaag, en die gelijkmaker was natuurlijk prachtig.
Strijd en zo'n einde waren voor mij genoeg om een heerlijke middag te hebben iig.quote:Op zondag 22 april 2007 18:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In de tweede helft was er wel strijd inderdaad, maar de eerste helft was die strijd helemaal niet te zien. Goed dat er gelijkgespeeld is, maar ik vond het niveau vanmiddag niet echt super
Ik wist het gewoon he, ik ben Louisquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat wordum morgen hoor, helaas kan ik er niet bijzijn maar vertrouw op jullie aanmoedigingen jegens FC Utrecht kant toe
Ach als straks de playoffs voorbij zijn en de echte eindstand bekend is, staan we nog boven jullie ookquote:Op zondag 22 april 2007 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Knap hoor zo hoog staan als je alleen thuis je punten pakt
Eeh jaquote:Op zondag 22 april 2007 21:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach als straks de playoffs voorbij zijn en de echte eindstand bekend is, staan we nog boven jullie ook
JP op een spandoek!quote:Skyboxhouder schenkt spandoek aan supporters
Binnenkort zal Stadion Galgenwaard voorzien zijn van een tweede spandoek. Naast het spandoek op de Bunnikside, dat geschonken is door Amstel, zal de Cityside binnenkort drie Utrecht legendes tonen: Jan Willem van Ede, Leo van Veen en Jean-Paul de Jong.
Dit spandoek, dat een afmeting heeft van ca 30 bij 15 meter, wordt door skyboxhouder Pergo geschonken aan de supporters. 'Een geweldig initiatief, waar wij volledig achterstaan en dat de sfeer in ons stadion alleen maar vergroot', aldus voorzitter Jan Willem van Dop. Naar alle waarschijnlijkheid zal het spandoek bij de eerste wedstrijd in de play-offs voor het eerst in Galgenwaard te zien zijn.
Ik heb genotenquote:Op maandag 23 april 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Het mooiste was gewoon de desillusie in het uit-vak na de 1-1.
Al die huilende shirts hihi
Gewoon grappig als aartsvijand door jullie toedoen kampioen zou worden. Daar zijn leuke liedjes over te makenquote:Op zondag 22 april 2007 18:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, je moet PSV lekker laten winnen ... je hebt de punten zelf ook helemaal niet nodig![]()
Ach, wie weet geven jullie zelf de 5e plek weg en mogen jullie tegen ons in de play-offs, dan praten we verder.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon grappig als aartsvijand door jullie toedoen kampioen zou worden. Daar zijn leuke liedjes over te maken
"Ze zijn een vriend van de joden........"
Dus we hadden die wedstrijd gewoon weg moeten gevenquote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon grappig als aartsvijand door jullie toedoen kampioen zou worden. Daar zijn leuke liedjes over te maken
Dat zongen de PSV-ers ook! Heerlijk toen we er met zijn allen keihard overheen gingen met "Koeman is een jood" Toen waren ze in een keer stil daar.quote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van al die PSV-ers die op de hoofdtribune en er tegenover zaten? Ik heb even goed rondgekeken na de goal van Affelay, en er waren er behoorlijk wat.quote:Op maandag 23 april 2007 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Het mooiste was gewoon de desillusie in het uit-vak na de 1-1.
Al die huilende shirts hihi
Dat zeg ik niet. Ik vond het alleen wat raar dat er weer zo tegen PSV werd gezongen in plaats van voor de eigen club. Helemaal niets voor PSV. En straks alles in Amsterdam. Bedankt Utrechtquote:Op maandag 23 april 2007 11:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus we hadden die wedstrijd gewoon weg moeten geven
Ik heb het toch niet over Heerenveenquote:Op maandag 23 april 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
SCH is zich gewoon alweer aan het indekken voor wanneer Heerenveen alles uit handen geeft en met lege handen staat na de playoffs.
Vind jij het niet geestig dan? Het zag er weer zo grappig uit, dat opportunistische gezang gisteren tegen PSV terwijl ze Ajax in het zadel helpen. Vind ik gewoon grappig om te zien en volgens mij zitten die Utrechters er hier ook wel mee maar durven ze dat niet hardop te zeggen ofzo. Of zijn ze bij FC Utrehct in eens vrienden van Ajax....quote:
Dat snap ik maar daar reageer ik niet op. Daar gingen die liedjes toch niet over?quote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Snap nou eens dat we gewoon blij waren met dat puntje, omdat wijzelf graag 9e willen worden.
Wij houden nou ook eenmaal van de tegenstander narren, helemaal als het er eentje is die zo het kampioenschap verspeelt.quote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat snap ik maar daar reageer ik niet op. Daar gingen die liedjes toch niet over?
Da's jullie kenmerk inderdaad. Daar reageer ik op en dat krijg je dan terugquote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij houden nou ook eenmaal van de tegenstander narren, helemaal als het er eentje is die zo het kampioenschap verspeelt.
Niks vreemds aan.
Ik vind het hier veel te gezellig. Jullie zijn altijd zo heerlijk kregelig en onzekerquote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Fijn om te weten hoor, ga je nu weer terug naar je Heerenveen topic ?
Kun je daar lekker praten over hoe jullie je eigen team gaan aanmoedigen zondag
jij weet niet wat je zegt, jammer is dat.quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's jullie kenmerk inderdaad. Daar reageer ik op en dat krijg je dan terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |