Rossini en Boussaboun wat mij betreft ook.quote:Op maandag 2 april 2007 11:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Nelisse mag zoiezoiezo weg !!!
Eigenlijk is het gewoon 1 groot dramaquote:Op maandag 2 april 2007 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rossini en Boussaboun wat mij betreft ook.
Dus dan kan je op zoek naar minimaal 2-3 spitsen voor komend seizoen, wordt nog leuk…
Ik moet altijd lachen nouja eigenlijk huilen om die uitleg van hem en elke week weer van , VOLGENDE WEEK MOETEN WE NU DUS ECHT DE PUNTEN PAKKEN !! volgende week word een finale !!! enzquote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat een nieuwe trainer al een heleboel oplost. De jongens hebben behoefte aan een andere, frisse aanpak. Iedereen moet weer strijden voor z'n plaats enzovoort. Foeke heeft goed werk geleverd, maar Utrecht moet verder.
Misschien wel, maar aan de andere kant hoeft Booy de kansen niet af te maken voorin.quote:Op maandag 2 april 2007 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat een nieuwe trainer al een heleboel oplost. De jongens hebben behoefte aan een andere, frisse aanpak. Iedereen moet weer strijden voor z'n plaats enzovoort. Foeke heeft goed werk geleverd, maar Utrecht moet verder.
Daar schiet je niets mee op, dan kan Foeke beter blijven.quote:Op maandag 2 april 2007 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
En Booy heeft in principe nog een contract tot na volgend seizoen, en mocht ie toch eerder weggaan dan zullen ze John van Loen wel naar voren schuiven, en of we daar blij mee moeten zijn ?
Mee eens, maar aangezien we de laatste jaren steeds de assistent naar voren hebben geschoven als hoofdtrainer zie ik het zo gebeuren dat van Loen en Nascimento komend seizoen de leiding hebben.quote:Op maandag 2 april 2007 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar schiet je niets mee op, dan kan Foeke beter blijven.
Playoffs, en roemloos ten onder gaan daar.quote:Op maandag 2 april 2007 11:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Playoffs worden hem zoiezo niet meer dit seizoen
En al zouden ze het halen, worden die playoffs ook niets
quote:UTRECHT - Cedric van der Gun is voor de rest van het seizoen uitgeschakeld.
De aanvaller van FC Utrecht ging vannochtend op de training door zijn rechter knie. Gevreesd wordt voor een afgescheurde knieband.
Van der Gun kampt al jaren met knieproblemen. Hij was net hersteld van een blessure aan dezelfde knie.
En getroost worden door een opaquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef thaduck het volgende:
"De wedstrijden" is wel aardig vanavond
Begon met een dikke fout van Aad de Mos (Fietstas), dat het voor het eerst in de geschiedenis was van de eredivisie was dat supporters een bal gingen overgooien. Bij ons is dat de laatste weken vooral hot, maar gebeurd al jaren
En daarna na NEC-PSV een jankende gozer van een jaar of 16 dat pisvee verloren had
GENIETEN!
De belangrijkste uit-wedstrijd van het jaar tot nu toe, er moet worden gewonnen wil je nog kans maken op UEFA Cup playoffs.quote:Voorbeschouwing Sparta-FC Utrecht
Vrijdag 13 april, 20.00 uur
Sparta-FC Utrecht
Afwezig: Cedric van der Gun, Lucian Sanmartean, Robin Nelisse, Ali Boussaboun, Kees van Buuren (allen geblesseerd) en Erik Pieters (geschorst)
Bij de ziekenboeg voegde zich deze week na zijn veelbelovende debuut ook Lucian Sanmartean. Foeke Booy kijkt ondanks de personele problemen liever naar de spelers op wie hij vrijdag wel een beroep kan doen.
'Want afgelopen zondag tegen Willem II hebben we aangetoond dat we ook zonder deze spelers wel iets in onze mars hebben en de druk aankunnen', geeft Booy aan. 'De mentale weerbaarheid en de veerkracht van deze groep is groot. Er ligt nu opnieuw druk op de wedstrijd tegen Sparta, die we moeten winnen om de kansen op een plaats in de play-offs in eigen hand te houden. We hebben vorig jaar ondervonden wat het tot gevolg kan hebben als je dat nalaat in de eindfase. In dat opzicht zijn we geen illusie armer, maar een ervaring rijker.'
Samen met FC Groningen, Roda en NAC gaat FC Utrecht strijden om drie plekken in de play-offs, verwacht Booy. 'Wedstrijden tegen Sparta zijn vaak leuke, open wedstrijden', kijkt hij vooruit. 'We moeten vrijdag aantonen dat we de druk ook in uitwedstrijden aankunnen. Onder meer door goed aan een wedstrijd te beginnen, want te vaak lag de valkuil voor ons in de beginfase. We hebben misschien geen spits die veel scoort, maar wel spelers op andere posities die kunnen scoren. Dat is ook iets waar een tegenstander rekening mee moet houden en zich op in moet stellen.
Net als vorige week tegen Willem II zit aanvaller Leroy George van Jong FC Utrecht ook voor het duel bij Sparta weer bij de selectie.
Vak T ?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Katana het volgende:
Utrechters,
Kunnen jullie mij een omschrijving geven van vak T bij jullie.
Wat voor vak is het?
Wat voor mensen zitten er?
Ik als PSV supporter ben uitgenodigt om zondag de pot te komen bekijken in vak T.
Kan ik daar gewoon voor PSV juichen (of niet als ze net zo spelen als tegen NEC) of heb je dan gelijk een paar klappen te pakken?
Hoop zondag op een goede wedstrijd, dat de beste moge winnen.
Kan best, vak T is liefquote:Op woensdag 18 april 2007 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vak T ?
Zal eerlijk zijn, juichen is GEEN goed plan.
Is inderdaad jammer ja, maar ook al denk je dat je tussen normale mensen zit, zou ik je toch afraden ook maar enigzins te laten merken dat je PSVer bent, het is nml. gebruikelijk dat er bij een tegendoelpunt in die vakken door veel mensen gekeken wordt of er mensen opspringen….quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Katana het volgende:
Ah oke, bedankt voor jullie reacties.
Jammer dat het altijd zo moet. Ik kijk zondag wel wat voor mensen er om me heen zitten
En wat denk jij van zondag , uitslag enzoquote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Katana het volgende:
Ah oke, bedankt voor jullie reacties.
Jammer dat het altijd zo moet. Ik kijk zondag wel wat voor mensen er om me heen zitten
Stomme vraag, as zondag valt er niets te juichen voor PSVquote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Katana het volgende:
Kan ik daar gewoon voor PSV juichen (of niet als ze net zo spelen als tegen NEC) of heb je dan gelijk een paar klappen te pakken?
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Stomme vraag, as zondag valt er niets te juichen voor PSV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |