quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Limburgse vlaaien zijn vies !
Zal wel weer nonstop gezongen wordenquote:
Ik vind vak U heerlijk, gewoon rustig een joint kunnen roken zonder dat er iemand klaagt, huilende gezichten in het uit-vak af en toe, ik vermaak me prima hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zal wel weer nonstop gezongen worden
Hoe is het tegenwoordig in vak U eigenlijk ?
Niets meer aan cker kijk er wel eens naar en het ziet er saai uit![]()
Nou een joint op de Bunnikside kan ook wel; althans er wordt niet geklaagt. Wellicht dat een aantal mensen ook mee willen roken...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind vak U heerlijk, gewoon rustig een joint kunnen roken zonder dat er iemand klaagt, huilende gezichten in het uit-vak af en toe, ik vermaak me prima hoor.
ik zit daar niet om te rellen o.i.d.
Klopt, maar ik zit liever niet meer achter het doel, stond vroeger altijd op de BS, maar de lange zijde bevalt me een stuk beter.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:31 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou een joint op de Bunnikside kan ook wel; althans er wordt niet geklaagt. Wellicht dat een aantal mensen ook mee willen roken...
Hoe dan ook ik moet er niet aan denken om te blowen bij een wedstrijd; zou ik veel te sloom van worden! Hoewel dat op sommige zenuwslopende momenten misschien nog wel eens handig kan zijn...
Ze smaken naar poep en naar pies.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Limburgse vlaaien zijn vies !
Foeke wacht altijd tot minimaal de 70e minuut, het lijkt wel of hij niet eerder de wedstrijd durft te beinvloedenquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef Blupp het volgende:
pff ben net terug, wat n ktwedstrijd, foeke moet eens leren sneller te wisselen, verder misten ze gewoon vernuft.
Ben nu verschillende keren in de Galgenwaard geweest, maar telkens was het sfeerloos... Om het nu aan het Utrecht van vandaag te wijten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
True het was sfeerloos
Kwam door het sfeerloze FC Utrecht
Wat jij wilt het ligt meestal aan de tegenstander ) tegen ajax of feyenoord is het totaal anders) + het spel van fcu + aantal mensen + tijdstip , dus zoveelquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben nu verschillende keren in de Galgenwaard geweest, maar telkens was het sfeerloos... Om het nu aan het Utrecht van vandaag te wijten?
Zo wow zeg maar twee wedstrijdjes dat er uberhaupt bij jullie sfeer is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat jij wilt het ligt meestal aan de tegenstander ) tegen ajax of feyenoord is het totaal anders) + het spel van fcu + aantal mensen + tijdstip , dus zoveel
Roda was niet veel beter hoor, meer balbezit, maar minder goede kansen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:55 schreef DarkShine het volgende:
Wat een sfeerloze bedoeling en wat was Utrecht maar mat... Jammer dat wij de trekker niet overhaalden!
Roda was idd iets beter, maar ook niet echt dreigend. Veel rondgespeel. Teams zijn redelijk gelijkwaardig. Roda heeft straks het thuisvoordeel, maar wij hebben het voordeel dat we de '0' gehouden hebben. Dus als we straks een keertje weten te scoren...........quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Roda was niet veel beter hoor, meer balbezit, maar minder goede kansen.
En sfeerloos, tsja, nog altijd beter dan nutteloos gespring en gezang.
Had er meer van verwacht, maar goed, het kan nog steeds, beide teams zijn gelijkwaardig.
En dat terwijl we maar met 3 verdedigers speelden, nog redelijk makkelijk de 0 gehouden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Roda was idd iets beter, maar ook niet echt dreigend. Veel rondgespeel. Teams zijn redelijk gelijkwaardig. Roda heeft straks het thuisvoordeel, maar wij hebben het voordeel dat we de '0' gehouden hebben. Dus als we straks een keertje weten te scoren...........
Zou trouwens niet weten door wie, want gisteren was het aanvallend hopeloos![]()
Maar Loval was niet echt dreigend richting het doel. Speelde wel aardig, maar niet dreigend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Loval toch erg goed spelen in de eerste helft hoor, jammer dat ie in de tweede helft een linie terug moest.
En Somers had gewoon moeten scoren natuurlijk, wat een kans…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |