ohjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef thaduck het volgende:
Je had Fortunee wel ff uit de OP mogen halen
En deel 22 vermelden in zowel de OP als de Wiki
En bloed...quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Robinho90 het volgende:
Zitten er trouwens alleen maar boxen aan die ene paal?
Nee ze hangen tegenwoordig ook aan het dak van de Bunnikzijde.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Robinho90 het volgende:
Zitten er trouwens alleen maar boxen aan die ene paal?
Nu nog die blessure weg, conditie op peil brengen, en dan kan ie vast tegen PSV thuis meedoen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:57 schreef Druppel het volgende:
De roemeen huppelepup heeft ook zijn werkvergunning binnen.
Groningen uit tochquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu nog die blessure weg, conditie op peil brengen, en dan kan ie vast tegen PSV thuis meedoen.
Ja, Loval kreeg de voorkeur.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef mitt het volgende:
Waar was Kruys? Eindelijk gepasseerd?
Magrietjes plukken in de wei.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef mitt het volgende:
Waar was Kruys? Eindelijk gepasseerd?
Doet hij goed in Utrecht? Hij wordt wel gemist in Deventer.quote:
Welke rij zit je?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:34 schreef DiMacho het volgende:
Mag ik ook in de openingspost :p
Vak P
Zondag was echt erg.. wat een vertoning. Please laat Foeke weggaan!! eind dit jaar...
Doe normaal Ali B is okquote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef PBateman1978 het volgende:
- Pieters wordt misbruikt als linksback, die jongen moet je gewoon op zijn eigen plek zetten, centraal dus ipv Broerse, 2 vliegen in 1 klap.
- Nieuwe linksback zoeken voor komend seizoen, tot die tijd van Buuren op links.
- Kruys verhuren, Loval op zijn plek.
- Caluwé op de bank zetten tot ie zijn vorm van vorig seizoen terugheeft, Sanmartean op zijn plek.
- Van Dijk doet het juist steeds beter
- Nelisse ZSM verkopen
- Ali B bedanken voor bewezen diensten en retour naar Rotterdam
- Somers contract voor het leven geven.
maar toch zie ik hem hier liever niet voetballen. Ik hoorde dat hij 2 miljoen moet kosten, maar daar kan je echt wel wat beters voor halen. Een echte spits bijvoorbeeldquote:
Ik vind van Dijk de laatste wedstrijden erg sterk spelen, al zijn de VI rapporteurs het niet met me eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef DarkShine het volgende:
Tot vanavond!
Moet zeggen dat ik van Dijk totaal niet meer mis in ons middenveld, integendeel vind het juist een verademing nu!
Meeuwis is een verademing ten opzichte van van Dijk! Sibum is ook zeker geen verzwakking en Ramzi die erbij loopt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind van Dijk de laatste wedstrijden erg sterk spelen, al zijn de VI rapporteurs het niet met me eens.
Wat is er in jouw ogen dan mis met van Dijk ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Meeuwis is een verademing ten opzichte van van Dijk! Sibum is ook zeker geen verzwakking en Ramzi die erbij loopt...
Niks. Maar ik mis hem eigenlijk niet. En een speler als Meeuwisquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat is er in jouw ogen dan mis met van Dijk ?
Postbus 85159quote:Op maandag 12 maart 2007 12:36 schreef DarkShine het volgende:
Jullie krijgen nog een rekening toegestuurd, Ali vond het nodig om een reclamebord volledig te vernielen toen hij het veld afliep...
Je zou wel bij de KNVB kunnen werken, die weten het adres voor de rekeningen ook goed uit hun kop.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Postbus 85159
3508 AD Utrecht
Vergeet niet dat TNT de posttarieven omhoog hebben gegooid;het is nu 44 cent ipv 39. In het dichtstbijzijnde postkantoor kunnen ze je daar wel mee helpen.
Hij kwam vrij zwakzinning over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zag gisteren pas de reactie van Lachambre![]()
Hoe durft ie het te ontkennen zeg, dan ben je een echte matennaaier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |