Weet ik, Moest eigenlijk: Waar we De Foto's Van evilducky Missenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef dekkered het volgende:
je tt klopt niet
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
vliegmappen ja of nee?
1 dag is het maar hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
ja ben ook voor vliegmappen! zowieso voor escape en om uit te testen wat er van de vaste spelers overblijft. als je dalian en oman ofzo doet zal het vast wel los lopen. en anders staattie maar een weekje leeg, pleuren we hem daarna weer om![]()
ben toch twee weken weg
1 dagje maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
1 dag is het maar hoorVind dat je doordeweeks sowieso IO Karkand moet houden anders zijn we dalijk terug bij het oude. In het weekend kan je dan eventueel veranderen maar na deze ronde komen vliegmappen, dalian 64 en gulf 32 ... als het niet oke is moet iemand het maar tegen een admin zeggen.
Persoonlijk heb ik ook liever alleen Dalian maar voordat mensen alleen Dalian te eentonig vinden Gulf er maar bij gedaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Sumera het volgende:
dagje 24/7 dalian lijkt mij wel wat maar dan zou ik er geen andere mappen tussenstoppen om de server langer vol te houden.
Ook z'n OP zuigtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:39 schreef dekkered het volgende:
je tt klopt niet
Rebooten???? Pffff ja dan is de server wel gelijk leeg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:13 schreef Sumera het volgende:
En gefixed ^^
Server moet rebooten als je van IO naar vehicles wilt en andersom
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:47 schreef BugWorks het volgende:
Waarom heet de server "Band of Fok!kers - 24/7 Dalian Day" als het maar 1 dag gedaan wordt
Niet dat mij het wat uitmaakt, maar het zal denk ik wat verwarring te weeg brengen onder de spelers die regelmatig de server bezoeken (lijkt mij).
en dat is natuurlijk voor niemand leuk he.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef ursel het volgende:.. Een hele week Dalian... Zal ff kijken of ik dan wat vaker kan komen..
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk voor niemand leuk he.
Aangepaste dus
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:44 schreef staticdata het volgende:
ik heb een neonreclamen van m&m's gekocht. past straks goed op zolder bij de pooltafel
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07086/MMsneon.JPG]afbeelding][/url]
Die is luxer als de mijne.. Wou er ook wel een met afvoersysteem voor de ballen, alleen m'n geld was op na de verbouwing.. heb dus een goedkopere variant gevonden, maar nog wel met normale maten..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:03 schreef staticdata het volgende:
nog geen maar gaat zeker komen
zat aan zoiets te denken
[afbeelding]
moet me nog ff in de maten verdiepen
Ligt aan je zolder/ruimte.. Mijne is de kleinste normale versie 5 ft. Je moet namelijk ook nog ruimte over houden om te kunnen stoten natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef staticdata het volgende:
wat voor maat wordt er normaal gebruikt. ik zie 7 ft en 8 ft maar geen idee welke standaard is
Zo! wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo!
lolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee.
Ik zou het bijna geloven!!quote:
tijdens bf2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga bier zuipen, duh!
It's alivequote:
quote:In het verleden hebben we een heleboel topic titels voorbij zien komen die we er nog graag eens uit willen lichten. Niet iedereen zal het verhaal er achter kennen en daarom zal niet iedereen het even leuk vinden. De betekenis achter de volgende TTs kun je altijd nog eens navragen in het topic als je geinteresseerd bent.
Met een kapotte headset - JafarX z'n vriendin weet wel een leuk spelletje. JafarX werkt niet mee...
Zeker, was een puike actie!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef ursel het volgende:
Hehe.. net weer ff gelachen.. Met bootje stiekem aan land gekomen terwijl er met de choppers geen doorkomen aan was.. ff squadje aangemaakt, mensjes invited en land overnemen maar..
[afbeelding]
Moet je denk ik het topic ervoor hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh ja, nog een vraag:
Welk topic was dat? Ik kon het in hetzelfde topic niet terugvinden ...
Klassiekerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Suikermais het volgende:
Het grote Band of Fok!kers BF2 topic! [Deel 2]
zelfs met een foto van de beruchte headset...
Je wordt bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je denk ik het topic ervoor hebbenHoe je dat doet? Er staan bijna 140 topics in de OP dus veel succes
Gemiddeld lopen er toch elke avond weer een man of 10 te knallen en je komt op een goed momentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Suikermais het volgende:
ik zit er ook aan te denken om BF2 er weer eens op te gooien en dan een keer met de 'oudjes' te gaan knallen op een zondagavond.....
Waren altijd hilarische avonden op TS.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
Je wordt bedanktIk neem dat nog luitjes hier BF2 spelen? Of zijn de meesten al bekeer tot 2142? Lijkt me grappig het weer eens aan te slingeren ...
![]()
Vroegah was alles beter ...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Suikermais het volgende:
Het grote Band of Fok!kers BF2 topic! [Deel 2]
zelfs met een foto van de beruchte headset...
ITS ALIVE....dat is lang geledenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Je wordt bedanktIk neem dat nog luitjes hier BF2 spelen? Of zijn de meesten al bekeer tot 2142? Lijkt me grappig het weer eens aan te slingeren ...
![]()
Congrats!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zal ik hem weer op Karkand IO zetten?? Zitten nog maar 11 spelers nu op Dalian![]()
Bovendien is er vraag naar
Mee eenschquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zal ik hem weer op Karkand IO zetten?? Zitten nog maar 11 spelers nu op Dalian![]()
Doe maar, nu weet ik ook waarom ik die vliegmaps haattequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef Suikermais het volgende:
potver..zie hier de nieuwe livery van Honda F1...
Persoonlijk vind ik 't er wel vet uit zien.
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5457
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:30 schreef RudyCarell het volgende:
We zijn er weer! Het was fabtastisch, enkel 1 minpunt ik moest betealen voor de 3 plekken van Ijsmuts
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:16 schreef staticdata het volgende:
[TK] Sega Mega Drive + Spelletjes
Wat voor ijmuts? heeft ie er nog een
Ik van 1.83 naar 1.86 (Maar dat was op een Wake Island server) en nu weer naar 1.844, maargoed, Karkand met voertuigjes?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Doe maar, nu weet ik ook waarom ik die vliegmaps haatte. Verkloten me hele K:D, waar ik de hele dag al fijn aan gewerkt heb
. Van 1.27 naar 1.29, en door een paar ronden Dalian weer terug naar 1.27
.
wat dacht je van GEEN voertuigen?? gewoon IO ftw!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik van 1.83 naar 1.86 (Maar dat was op een Wake Island server) en nu weer naar 1.844, maargoed, Karkand met voertuigjes?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:30 schreef RudyCarell het volgende:
We zijn er weer! Het was fabtastisch, enkel 1 minpunt ik moest betealen voor de 3 plekken van Ijsmuts
je moest betalen voor 3 plekken, welke plekken? je schrijft ijsmuts zn plekken, maar waren ze echtr van mij? uiteraard hoef jij daar niet voor op te draaien. zover ik weet heb ik ruim van te voren mijn plekken vergeven en id de laatste dagen niks concreets afgesproken. die drie afzeggers waar ferdi het over heeft, ben ik dat?? post maar ff hier, komen we wel uit. ik zal de komende 2 weken wel minder posten alleen, maar komt zeker goed!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je late afzeggers gewoon het volle pond hebt laten betalen? Beetje 1 week van te voren afzeggenLeuk en aardig maar daar hoef jij niet voor op te draaien.
Je ziet wel een beetje bleek hoor Inco.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
voor de homo's die niks te rukken hebben, hier een foto van evil_ducky
[afbeelding]
en jij staat er rechts naast te blinken met je topzware pik!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
slaapsequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die staat er dus al 2 dagen![]()
nav dat FJD sig gebeuren
-edit-
nu lekker vroeg mn bedje in![]()
Technisch gezien he.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Technisch gezien he.
Voor de homo's die niets te rukken hebben -> je bent homo en je wilt rukken. Lijkt me dat je dan opgewonden raakt van een man, je bent immers homo. Volgen we het nog? Mooi! Dan gaan we door.
Als je als homo iets te rukken wilt hebben en jij denkt dergelijke personen daarin het best te kunnen voorzien van een foto van evil_ducky dan rest er geen andere conclusie dan dat evil_ducky een man is en de enige man die te vinden is op de screenshot...
![]()
Ik wil wat meer reden hebben om engineer te spelen, alhoewel in het begin als USMC zijnde bunnyhoppen met shotgun en 3 kills maken en dood gaan is ook vetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat dacht je van GEEN voertuigen?? gewoon IO ftw!!!
ga je toch op andere server spelen?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik wil wat meer reden hebben om engineer te spelen, alhoewel in het begin als USMC zijnde bunnyhoppen met shotgun en 3 kills maken en dood gaan is ook vet![]()
En jij was een beetje ziek?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Technisch gezien he.
Voor de homo's die niets te rukken hebben -> je bent homo en je wilt rukken. Lijkt me dat je dan opgewonden raakt van een man, je bent immers homo. Volgen we het nog? Mooi! Dan gaan we door.
Als je als homo iets te rukken wilt hebben en jij denkt dergelijke personen daarin het best te kunnen voorzien van een foto van evil_ducky dan rest er geen andere conclusie dan dat evil_ducky een man is en de enige man die te vinden is op de screenshot...
![]()
quote:
Ja maar dat wil ik dus juist niet, lone wolf zijn is voor oude single'squote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
ga je toch op andere server spelen?
zal ik ook voor men engineer/knife/pistol badges moeten doen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik dus juist niet, lone wolf zijn is voor oude single's![]()
Ja, maar Rambo kan dat, hij heeft god-mode!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Lone Wolf is de radio code van Rambo!
hans en grietjequote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
En niet te vergeten een kleurplaat voor de liefhebbers
Eredivisie 12.496 786 1.014 116quote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Chiel-schop-postGoedemorgen homo's
Ow ja vandaag zijn de eerste twee mensen in de poule door de 1000punten barriere gebrokenen Ajax - AZ gaat bepalen wie er deze week rondewinnaar wordt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 10:39 schreef escape_nl het volgende:
Eredivisie 12.496 786 1.014 116
Zo goed ingekleurd?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi; de nieuwe kleuterleidster binnen bof![]()
Heb je je broodtrommeltje al ingepakt?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben dr klaar voor!!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je je broodtrommeltje al ingepakt?
Feyenoord![]()
Ja maar, dat is het huisje van de boze heks!!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:20 schreef Suikermais het volgende:
op die kleurplaat...das straks Inco's nieuwe adres
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jafar![]()
![]()
Oh en een dagje Dalian kan natuurlijk geen kwaad, maar Oman is verleden tijd. Voorlopig komt die niet meer op de server.
Map zorgt voor leegloop en gezeik.
Heren vh goede levenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
@ jafardas lang geleden!
afstuderen allemaal goed gegaan??
Google+mailadresquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heren vh goede levenAangezien het vaselinepotje al de revue heeft gepasseerd, kan ik zien dat de ouderwetse gezelligheid niet verdwenen is ...
![]()
Ik zou zeggen .. why not?? En ik ben ook vd partij op de 23ste maartquote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Google+mailadres
[..]Kom je ook weer eens meeten?
Zomerkampioen-meet ofzo. Inclusief BBQ.
Wel strak in pak he!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zou zeggen .. why not?? En ik ben ook vd partij op de 23ste maart![]()
Ik liep de afgelopen maand in niets anders. Die krengen hebben mij een vermogen gekost ...quote:
nou mag ook wel op de serverquote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
Dat dacht ik ook, maar Friso van Airsoft was heel duidelijk. Toen ik namelijk belde voor de 3 (eventuele) plekken, zei hij eerst nee... Even later (uurtje) zei hij van wel... Maar hij heeft dus mensen afgebeld om 3 plek te creeren. Ik heb hem direct gemaild toen het niet doorging, maar toen was hij niet meer in NL. Dus kon hij niets aanpassen, en zijn telefoon werd niet opgenomen. Tis klote... Komen we wel uitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef IJsmuts het volgende:
dat zeg ik, komt wel goed![]()
-pleidooi voor mezelf, correct me if im wrong-
situatie is ik ga niet mee, maar bedenk me 2 dagen van te voren en wil graag mee. dit kan niet want de groep is vol. kort daarna wordt er bericht dat er 3 mensen bij kunnen en ik zou wel mee kunnen. ik reageer hierop dat ik er voor pas. mijn inziens ben ik dus geen verplichting aan gegaan.
Gelul, echt ronduit gelul.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dat dacht ik ook, maar Friso van Airsoft was heel duidelijk. Toen ik namelijk belde voor de 3 (eventuele) plekken, zei hij eerst nee... Even later (uurtje) zei hij van wel... Maar hij heeft dus mensen afgebeld om 3 plek te creeren. Ik heb hem direct gemaild toen het niet doorging, maar toen was hij niet meer in NL. Dus kon hij niets aanpassen, en zijn telefoon werd niet opgenomen. Tis klote...
Toen hij belde dat het wel kon... Heb ik het gemeld op forum... En gesmst... Daarna wist ik pas dat het niet kon...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul, echt ronduit gelul.
Jij belt voor extra plaatsen en daarmee wil je dus een overeenkomst aangaan voor drie extra mensen. Vervolgens zegt hij nee en geeft daarmee dus aan dat de overeenkomst wat hem betreft niet tot stand kan komen. Daarna kan hij jou niet bellen en roepen dat de overeenkomst er alsnog is. Nee hij moet jou aanbieden om die overeenkomst weer aan te gaan. Dat geld kun je (in theorie) dus gewoon terug halen. Neem aan dat toen hij je weer belde om te zeggen dat er plek was jij gezegd hebt dat je de plaatsen niet wilde? Hij heeft echt geen poot om op te staan
Toen heb ik nog hier geprobeerd mensen te regelen... Maar dat lukt niet...quote:Mail van donderdag:
Het is niet te geloven maar die drie extra plekken zijn toch niet nodig. Ik zit nu op 23 (exclusief Lies die filmt) en wacht nog op 3 of 4 man. Ik dacht het meld het toch nog ff. Maar die drie zijn dus iig niet meer nodig.
Met vriendelijke groet,
Jasper
dat weet ik niet meer... maar ik had gebeld juist omdat Ijs nog wilde met 2 vrienden... en toen het kon van Friso was er nog geen sprake van afzegging... dit was donderdag.... vrijdag meldde ijs dat het niet kon...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
maar toen hij belde om te zeggen dat er plek was wat heb jij toen gezegd? Heb je het toen aangenomen of heb je gezegd dat je dat na moest vragen bij de personen? Dat verschilt nml. nogal wezenlijk
Ach god hij is weer wakker geworden hoorquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach god hij is weer wakker geworden hoorZeker een winterslaap van een week gehad
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Az weer lekker gemazzeld met het doelpunt![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
Tja Stekelenburg raakt geblesseerd maar het is een gevecht om de bal, buiten de 5 meter en hij komt niet met gestrekt been in. Daarnaast heeft Stekelenburg de bal niet klemvast.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zet je psv feyenoord bril is af
Dus een BoFferquote:Op zondag 25 februari 2007 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht goedgekeurd die goal. Stekelenburg is een homo.
rot op met je RKC! haalt Heracles eens een punt, doen de concurrenten dat ookquote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Mooi, RKC ook een doelpuntNu Vitesse nog eentje en dan ben ik weer ronde kampioen
Anders wordt Inco het
bij een gelijkspel wordt Kev rondekampioen
een kleurplaat?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik heb getekent
Idd, en 'unlocks are for n00bs'. Slaat wat mij betreft nergens op, sommige unlocks zijn juist lastiger, maar als je er goed mee bent zijn ze heerlijk. Valt qua n00bheid best mee dusquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou mag ook wel op de serveral die lompe gasten die lopen te zeiken over g36 noobs
ja , die ene van hans en grietjequote:
ik gebruik alleen de PKM als unlock en af en toe die L9 sniperquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Idd, en 'unlocks are for n00bs'. Slaat wat mij betreft nergens op, sommige unlocks zijn juist lastiger, maar als je er goed mee bent zijn ze heerlijk. Valt qua n00bheid best mee dus![]()
Ik G36C, Scar-L en de G36E. P90 knalt ook wel fijn... Mijn top 3 wapens in BF2:quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik gebruik alleen de PKM als unlock en af en toe die L9 sniper
Wat een kut huilies zegquote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef FJD het volgende:
Petitie tegen Nederlandse scheidsrechters
Ajax huilies uitlachen voor gevorderdenGestrekt been
En dat zegt een feyenoord supporterquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe trieste Ajacieden
Ik heb niet getekend. Terechte goal.
Ja! Jullie Ajacieden hebben vaak het geluk mee, zit het 1x tegen staan ze gelijk allemaal te jankenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En dat zegt een feyenoord supporter![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Jullie Ajacieden hebben vaak het geluk mee, zit het 1x tegen staan ze gelijk allemaal te janken
Op het feit dat jullie Harry kwijt zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar baseer jij het geluk op..?
Bekijk de geschiedenis van Ajax eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Waar baseer jij het geluk op..?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Op het feit dat jullie Harry kwijt zijn
Leg uitquote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bekijk de geschiedenis van Ajax eens.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Ajax heeft veel meer prijzen dan Feyenoord..
Ja pfffff ga maar kijken hoe vaak Ajax geluk heeft gehad met beslissingen van scheidsrechters.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja pfffff ga maar kijken hoe vaak Ajax geluk heeft gehad met beslissingen van scheidsrechters.
Ik noem een Machlas tijdens Ajax - Feyenoord....
zeg dat ruim een week vantevoren dan zorg ik dat ik mn pc bij vera heb staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Suikermais het volgende:
ik zit er ook aan te denken om BF2 er weer eens op te gooien en dan een keer met de 'oudjes' te gaan knallen op een zondagavond.....
Waren altijd hilarische avonden op TS.
Woon je al samen ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef Sickert het volgende:
zeg dat ruim een week vantevoren dan zorg ik dat ik mn pc bij vera heb staan
Ach ja de laatste grote prijs van Ajax was in de vorige eeuwquote:Op zondag 25 februari 2007 16:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Nederland (6)
* Ajax (4, Amsterdam)
* Feyenoord (1, Rotterdam)
* PSV (1, Eindhoven)
ajax 4x Champions League en feyenoord 1x
Feyenoord ook.. 99/00quote:Op zondag 25 februari 2007 16:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja de laatste grote prijs van Ajax was in de vorige eeuw
Feyenoord won de UEFA Cup in 2002. Was je toen al geboren?quote:
*kuch*quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord won de UEFA Cup in 2003. Was je toen al geboren?
Het landskampioenschap van Nederland een grote prijs noemenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef Silver_Shark het volgende:
Feyenoord ook.. 99/00
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Feyenoord won de UEFA Cup in 2002. Was je toen al geboren?
nepperquote:
nep feyenoorderquote:
Wel als eerste..quote:Op zondag 25 februari 2007 17:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Maar feyenoord wint niet 3x achter elkaar de Champioen League..
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ach je ken lullen wat je wilt maar feyenoord kan wel zeggen dat hun laatste prijs wel een grote is, en dat zal voorlopig wel zo blijven ook![]()
![]()
dat was Real Madridquote:
We hebben het hier over een strijd tussen A..X en Feyenoord pipo..quote:Op zondag 25 februari 2007 17:38 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dat was Real Madrid
in 69/70 won feyenoord
Feyenoord - Celtic 2-1
Zolang het de meeste recente van een Nederlandse ploeg is zal ik je er elke keer weer mee om de oren slaanquote:Op zondag 25 februari 2007 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ach je ken lullen wat je wilt maar feyenoord kan wel zeggen dat hun laatste prijs wel een grote is, en dat zal voorlopig wel zo blijven ook![]()
![]()
Even verderquote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben het hier over een strijd tussen A..X en Feyenoord pipo..![]()
Gaat hij Real erbij halen...![]()
tjsa wat je goed noemt. 1/3 deel van zijn kills heeft hij gemaakt met granatenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:04 schreef 3lmo het volgende:
Net een paar potjes gespeeld met deze persoon ( http://bf2s.com/player/67382006/ )
Hij's best goed
Had het gelezen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:58 schreef FJD het volgende:
Ach ja boeiend nieuws ook zeg dat Ajax gemiddeld gesproken hoger/beter speelt dan FeyenoordMaakt het des te leuker om jullie weer eens over de slachtbank te leggen
![]()
Overigens, om het Ajax-huilie topic weer aan te halen:
Petitie tegen Nederlandse scheidsrechters
WheheVerklaring van Wegereef
Gaat mij er voornamelijk om dat ik dat op de 2e pagina al poste: geen gestrekt been, tegelijk bij de bal en buiten het doelgebied en dat het vanuit dat opzicht best te verklaren was. Vervolgens was ik de debiel, was ik de randmongool en nog geen paar uur komt Wegereef met deze verklaring met precies dezelfde argumenten.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ook deelde hij de Amsterdamse kritiek niet over de gelijkmaker van AZ. Op advies van zijn assistent keurde Wegereef het doelpunt goed. 'Ik heb nu de televisiebeelden gezien. Ik weet nog steeds niet of we het fout hebben gedaan. Het been van De Zeeuw is niet helemaal gestrekt. De bal was even los en Stekelenburg was buiten zijn doelgebied
Ajaxieden heet dat toch??quote:Op zondag 25 februari 2007 18:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaat mij er voornamelijk om dat ik dat op de 2e pagina al poste: geen gestrekt been, tegelijk bij de bal en buiten het doelgebied en dat het vanuit dat opzicht best te verklaren was. Vervolgens was ik de debiel, was ik de randmongool en nog geen paar uur komt Wegereef met deze verklaring met precies dezelfde argumenten.![]()
Het allerleukste is als Wegereef straks zegt dat hij fout zat dan gaan ze namelijk het woord en het oordeel van de scheidsrechter gebruiken om hun punt te maken terwijl ze dat een paar dagen van te voren niet wilde gelovenHeerlijk van die hypocriete mensen
Okee je woont dus soms samenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Veerie het volgende:
[..]
heeft pinokio een lange neus?
Sickert
Feyenoord wordt dit jaar kampioen..quote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En hou eens op met dat voetbal geneuzel, allemachtig 1 pagina okee, maar nu al 2,5 pagina met gezeik over voetbal.
Van die typische voetbal reacties, allemaal kijken naar het verleden, nou ik kan jullie 1 ding zeggen:
Resultaten uit het verleden, bieden geen garantie in de toekomst
Wij kunnen er niks aan doen dat de trainer van AGOVV apeldoorn opstaptquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En hou eens op met dat voetbal geneuzel, allemachtig 1 pagina okee, maar nu al 2,5 pagina met gezeik over voetbal.
Van die typische voetbal reacties, allemaal kijken naar het verleden, nou ik kan jullie 1 ding zeggen:
Resultaten uit het verleden, bieden geen garantie in de toekomst
Er moet toch ergens over gespamt worden manquote:Op zondag 25 februari 2007 18:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
26 dagen ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:35 schreef staticdata het volgende:
liesje begin je al zenuwachtig te worden? nog een paar dagen en het is zover
nog 24 dagen en dan ben ik jarigquote:Op zondag 25 februari 2007 19:54 schreef BattleLies het volgende:
[..]
26 dagen ja!
Spannend!!!!!!
Maar nog geen zenuwen hoorIk heb er gewoon enorm veel zin in!
zou er nu wel een opzeg termein met dat je je geld terug krijgt neerzetten als je slim bentquote:Op zondag 25 februari 2007 19:53 schreef BattleLies het volgende:
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?act=ST&f=9&t=271&st=0#entry4331
Lezen!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou er nu wel een opzeg termein met dat je je geld terug krijgt neerzetten als je slim bent
quote:
Hij kan weerquote:Op zondag 25 februari 2007 19:58 schreef dekkered het volgende:
zou er nu wel een opzeg termein met dat je je geld terug krijgt neerzetten als je slim bent
"quote:Op zondag 25 februari 2007 20:10 schreef FJD het volgende:
[..]Jezus wat flauw
[..]
Hij kan weer
[afbeelding]
Ja lieve kijkbuiskinderen
[afbeelding]
Hoe groot is jou pot dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 19:52 schreef FJD het volgende:Das niet erg veel en dat is nog inclusief het miljoen wat we een keer cadeau hebben gehad ofzo?
![]()
Is dat een leuk spelletje, Seinfeld?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef FJD het volgende:
Ow ik dacht dat dat mijn pot wasIk ga zo kijken. Uurtje Zelda spelen en daarna een uur Seinfeld
FJD:quote:Op zondag 25 februari 2007 20:28 schreef FJD het volgende:
Ow ik dacht dat dat mijn pot wasIk ga zo kijken. Uurtje Zelda spelen en daarna een uur Seinfeld
Budget: 2.028.080 euroquote:
Zeg dat zijn geen geintjes he.. ik sta gewoon laatstequote:Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef ursel het volgende:
Ok, toch nog voetbal, maar wel ff wat anders en veel belangrijker..![]()
Algemeen
Deelnemers
User Punten
ursel 884![]()
Morpheus2002 795
UnleashMitch 746
IJsmuts 701
Silver_Shark 591
JMPoSTMaN 556
Daboy 501
Sickert 457
Incolumis 362
Sumera 321
1-1-1-1-1 293
appelmoes...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Silver_Shark het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rhiFh1v6ugk
prachtig dit
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Zuigende is wel dat ik dan met m'n oude account in moet loggenVandaar dat ik er ook niets mee doe.
Vind je het gek dat ik verliesHeb er nog een paar spelers van Heracles instaan
Die had ik er allang uit moeten rammen
Schade viel gelukkig wel meequote:
quote:
Nep supporterquote:
Zoquote:
Cheater!quote:
Ik ga Frank en Ursel nog even inhalen in die zes wekenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Silver_Shark het volgende:
Cheater!
Wallhack!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga Frank en Ursel nog even inhalen in die zes weken
oke is goedquote:Op zondag 25 februari 2007 22:25 schreef Suikermais het volgende:
Hé..foxie...
ook mee naar airsoft ?
Kun je eventueel wel met mij mee rijden in m'n sportauto
Jij blijft maar thuisquote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
oke is goed
dit was jou auto toch:
[afbeelding]
Ik denk dat je wat problemen krijgt met die auto op het terrein daarquote:
Ik ga gewoon rustig aan beginnen met sparenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef Suikermais het volgende:
0-100 in 2.9 sec.....
ooit...ooit...
Stick that in your sport exhaust mr. Kawasakiquote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef Suikermais het volgende:
600 pk per 1000 kg..das meer dan een Enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |