wat dacht je van GEEN voertuigen?? gewoon IO ftw!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik van 1.83 naar 1.86 (Maar dat was op een Wake Island server) en nu weer naar 1.844, maargoed, Karkand met voertuigjes?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:30 schreef RudyCarell het volgende:
We zijn er weer! Het was fabtastisch, enkel 1 minpunt ik moest betealen voor de 3 plekken van Ijsmuts
je moest betalen voor 3 plekken, welke plekken? je schrijft ijsmuts zn plekken, maar waren ze echtr van mij? uiteraard hoef jij daar niet voor op te draaien. zover ik weet heb ik ruim van te voren mijn plekken vergeven en id de laatste dagen niks concreets afgesproken. die drie afzeggers waar ferdi het over heeft, ben ik dat?? post maar ff hier, komen we wel uit. ik zal de komende 2 weken wel minder posten alleen, maar komt zeker goed!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je late afzeggers gewoon het volle pond hebt laten betalen? Beetje 1 week van te voren afzeggenLeuk en aardig maar daar hoef jij niet voor op te draaien.
Je ziet wel een beetje bleek hoor Inco.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
voor de homo's die niks te rukken hebben, hier een foto van evil_ducky
[afbeelding]
en jij staat er rechts naast te blinken met je topzware pik!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
slaapsequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die staat er dus al 2 dagen![]()
nav dat FJD sig gebeuren
-edit-
nu lekker vroeg mn bedje in![]()
Technisch gezien he.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:42 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Technisch gezien he.
Voor de homo's die niets te rukken hebben -> je bent homo en je wilt rukken. Lijkt me dat je dan opgewonden raakt van een man, je bent immers homo. Volgen we het nog? Mooi! Dan gaan we door.
Als je als homo iets te rukken wilt hebben en jij denkt dergelijke personen daarin het best te kunnen voorzien van een foto van evil_ducky dan rest er geen andere conclusie dan dat evil_ducky een man is en de enige man die te vinden is op de screenshot...
![]()
Ik wil wat meer reden hebben om engineer te spelen, alhoewel in het begin als USMC zijnde bunnyhoppen met shotgun en 3 kills maken en dood gaan is ook vetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat dacht je van GEEN voertuigen?? gewoon IO ftw!!!
ga je toch op andere server spelen?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik wil wat meer reden hebben om engineer te spelen, alhoewel in het begin als USMC zijnde bunnyhoppen met shotgun en 3 kills maken en dood gaan is ook vet![]()
En jij was een beetje ziek?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Technisch gezien he.
Voor de homo's die niets te rukken hebben -> je bent homo en je wilt rukken. Lijkt me dat je dan opgewonden raakt van een man, je bent immers homo. Volgen we het nog? Mooi! Dan gaan we door.
Als je als homo iets te rukken wilt hebben en jij denkt dergelijke personen daarin het best te kunnen voorzien van een foto van evil_ducky dan rest er geen andere conclusie dan dat evil_ducky een man is en de enige man die te vinden is op de screenshot...
![]()
quote:
Ja maar dat wil ik dus juist niet, lone wolf zijn is voor oude single'squote:Op zondag 25 februari 2007 00:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
ga je toch op andere server spelen?
zal ik ook voor men engineer/knife/pistol badges moeten doen
quote:Op zondag 25 februari 2007 00:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik dus juist niet, lone wolf zijn is voor oude single's![]()
Ja, maar Rambo kan dat, hij heeft god-mode!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:17 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Lone Wolf is de radio code van Rambo!
hans en grietjequote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
En niet te vergeten een kleurplaat voor de liefhebbers
Eredivisie 12.496 786 1.014 116quote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Chiel-schop-postGoedemorgen homo's
Ow ja vandaag zijn de eerste twee mensen in de poule door de 1000punten barriere gebrokenen Ajax - AZ gaat bepalen wie er deze week rondewinnaar wordt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 10:39 schreef escape_nl het volgende:
Eredivisie 12.496 786 1.014 116
Zo goed ingekleurd?quote:Op zondag 25 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi; de nieuwe kleuterleidster binnen bof![]()
Heb je je broodtrommeltje al ingepakt?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi; de nieuwe kleuterleidster binnen bof![]()
ik ben dr klaar voor!!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb je je broodtrommeltje al ingepakt?
Feyenoord![]()
Ja maar, dat is het huisje van de boze heks!!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:20 schreef Suikermais het volgende:
op die kleurplaat...das straks Inco's nieuwe adres
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jafar![]()
![]()
Oh en een dagje Dalian kan natuurlijk geen kwaad, maar Oman is verleden tijd. Voorlopig komt die niet meer op de server.
Map zorgt voor leegloop en gezeik.
Heren vh goede levenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
@ jafardas lang geleden!
afstuderen allemaal goed gegaan??
Google+mailadresquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef Umm-Qasr het volgende:
Heren vh goede levenAangezien het vaselinepotje al de revue heeft gepasseerd, kan ik zien dat de ouderwetse gezelligheid niet verdwenen is ...
![]()
Ik zou zeggen .. why not?? En ik ben ook vd partij op de 23ste maartquote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Google+mailadres
[..]Kom je ook weer eens meeten?
Zomerkampioen-meet ofzo. Inclusief BBQ.
Wel strak in pak he!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik zou zeggen .. why not?? En ik ben ook vd partij op de 23ste maart![]()
Ik liep de afgelopen maand in niets anders. Die krengen hebben mij een vermogen gekost ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |