Ligt aan je zolder/ruimte.. Mijne is de kleinste normale versie 5 ft. Je moet namelijk ook nog ruimte over houden om te kunnen stoten natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:09 schreef staticdata het volgende:
wat voor maat wordt er normaal gebruikt. ik zie 7 ft en 8 ft maar geen idee welke standaard is
Zo! wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo!
lolquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen idee.
Ik zou het bijna geloven!!quote:
tijdens bf2quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga bier zuipen, duh!
It's alivequote:
quote:In het verleden hebben we een heleboel topic titels voorbij zien komen die we er nog graag eens uit willen lichten. Niet iedereen zal het verhaal er achter kennen en daarom zal niet iedereen het even leuk vinden. De betekenis achter de volgende TTs kun je altijd nog eens navragen in het topic als je geinteresseerd bent.
Met een kapotte headset - JafarX z'n vriendin weet wel een leuk spelletje. JafarX werkt niet mee...
Zeker, was een puike actie!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef ursel het volgende:
Hehe.. net weer ff gelachen.. Met bootje stiekem aan land gekomen terwijl er met de choppers geen doorkomen aan was.. ff squadje aangemaakt, mensjes invited en land overnemen maar..
[afbeelding]
Moet je denk ik het topic ervoor hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
Oh ja, nog een vraag:
Welk topic was dat? Ik kon het in hetzelfde topic niet terugvinden ...
Klassiekerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Suikermais het volgende:
Het grote Band of Fok!kers BF2 topic! [Deel 2]
zelfs met een foto van de beruchte headset...
Je wordt bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Moet je denk ik het topic ervoor hebbenHoe je dat doet? Er staan bijna 140 topics in de OP dus veel succes
Gemiddeld lopen er toch elke avond weer een man of 10 te knallen en je komt op een goed momentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Suikermais het volgende:
ik zit er ook aan te denken om BF2 er weer eens op te gooien en dan een keer met de 'oudjes' te gaan knallen op een zondagavond.....
Waren altijd hilarische avonden op TS.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
Je wordt bedanktIk neem dat nog luitjes hier BF2 spelen? Of zijn de meesten al bekeer tot 2142? Lijkt me grappig het weer eens aan te slingeren ...
![]()
Vroegah was alles beter ...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Suikermais het volgende:
Het grote Band of Fok!kers BF2 topic! [Deel 2]
zelfs met een foto van de beruchte headset...
ITS ALIVE....dat is lang geledenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Je wordt bedanktIk neem dat nog luitjes hier BF2 spelen? Of zijn de meesten al bekeer tot 2142? Lijkt me grappig het weer eens aan te slingeren ...
![]()
Congrats!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zal ik hem weer op Karkand IO zetten?? Zitten nog maar 11 spelers nu op Dalian![]()
Bovendien is er vraag naar
Mee eenschquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zal ik hem weer op Karkand IO zetten?? Zitten nog maar 11 spelers nu op Dalian![]()
Doe maar, nu weet ik ook waarom ik die vliegmaps haattequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:00 schreef Suikermais het volgende:
potver..zie hier de nieuwe livery van Honda F1...
Persoonlijk vind ik 't er wel vet uit zien.
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5457
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:30 schreef RudyCarell het volgende:
We zijn er weer! Het was fabtastisch, enkel 1 minpunt ik moest betealen voor de 3 plekken van Ijsmuts
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:16 schreef staticdata het volgende:
[TK] Sega Mega Drive + Spelletjes
Wat voor ijmuts? heeft ie er nog een
Ik van 1.83 naar 1.86 (Maar dat was op een Wake Island server) en nu weer naar 1.844, maargoed, Karkand met voertuigjes?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:03 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Doe maar, nu weet ik ook waarom ik die vliegmaps haatte. Verkloten me hele K:D, waar ik de hele dag al fijn aan gewerkt heb
. Van 1.27 naar 1.29, en door een paar ronden Dalian weer terug naar 1.27
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |