nou mag ook wel op de serverquote:Op zondag 25 februari 2007 12:44 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi; de nieuwe kleuterleidster binnen bof![]()
Dat dacht ik ook, maar Friso van Airsoft was heel duidelijk. Toen ik namelijk belde voor de 3 (eventuele) plekken, zei hij eerst nee... Even later (uurtje) zei hij van wel... Maar hij heeft dus mensen afgebeld om 3 plek te creeren. Ik heb hem direct gemaild toen het niet doorging, maar toen was hij niet meer in NL. Dus kon hij niets aanpassen, en zijn telefoon werd niet opgenomen. Tis klote... Komen we wel uitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:40 schreef IJsmuts het volgende:
dat zeg ik, komt wel goed![]()
-pleidooi voor mezelf, correct me if im wrong-
situatie is ik ga niet mee, maar bedenk me 2 dagen van te voren en wil graag mee. dit kan niet want de groep is vol. kort daarna wordt er bericht dat er 3 mensen bij kunnen en ik zou wel mee kunnen. ik reageer hierop dat ik er voor pas. mijn inziens ben ik dus geen verplichting aan gegaan.
Gelul, echt ronduit gelul.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:56 schreef RudyCarell het volgende:
Dat dacht ik ook, maar Friso van Airsoft was heel duidelijk. Toen ik namelijk belde voor de 3 (eventuele) plekken, zei hij eerst nee... Even later (uurtje) zei hij van wel... Maar hij heeft dus mensen afgebeld om 3 plek te creeren. Ik heb hem direct gemaild toen het niet doorging, maar toen was hij niet meer in NL. Dus kon hij niets aanpassen, en zijn telefoon werd niet opgenomen. Tis klote...
Toen hij belde dat het wel kon... Heb ik het gemeld op forum... En gesmst... Daarna wist ik pas dat het niet kon...quote:Op zondag 25 februari 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul, echt ronduit gelul.
Jij belt voor extra plaatsen en daarmee wil je dus een overeenkomst aangaan voor drie extra mensen. Vervolgens zegt hij nee en geeft daarmee dus aan dat de overeenkomst wat hem betreft niet tot stand kan komen. Daarna kan hij jou niet bellen en roepen dat de overeenkomst er alsnog is. Nee hij moet jou aanbieden om die overeenkomst weer aan te gaan. Dat geld kun je (in theorie) dus gewoon terug halen. Neem aan dat toen hij je weer belde om te zeggen dat er plek was jij gezegd hebt dat je de plaatsen niet wilde? Hij heeft echt geen poot om op te staan
Toen heb ik nog hier geprobeerd mensen te regelen... Maar dat lukt niet...quote:Mail van donderdag:
Het is niet te geloven maar die drie extra plekken zijn toch niet nodig. Ik zit nu op 23 (exclusief Lies die filmt) en wacht nog op 3 of 4 man. Ik dacht het meld het toch nog ff. Maar die drie zijn dus iig niet meer nodig.
Met vriendelijke groet,
Jasper
dat weet ik niet meer... maar ik had gebeld juist omdat Ijs nog wilde met 2 vrienden... en toen het kon van Friso was er nog geen sprake van afzegging... dit was donderdag.... vrijdag meldde ijs dat het niet kon...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef FJD het volgende:
maar toen hij belde om te zeggen dat er plek was wat heb jij toen gezegd? Heb je het toen aangenomen of heb je gezegd dat je dat na moest vragen bij de personen? Dat verschilt nml. nogal wezenlijk
Ach god hij is weer wakker geworden hoorquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach god hij is weer wakker geworden hoorZeker een winterslaap van een week gehad
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Az weer lekker gemazzeld met het doelpunt![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:10 schreef FJD het volgende:
Tja Stekelenburg raakt geblesseerd maar het is een gevecht om de bal, buiten de 5 meter en hij komt niet met gestrekt been in. Daarnaast heeft Stekelenburg de bal niet klemvast.
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zet je psv feyenoord bril is af
Dus een BoFferquote:Op zondag 25 februari 2007 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Terecht goedgekeurd die goal. Stekelenburg is een homo.
rot op met je RKC! haalt Heracles eens een punt, doen de concurrenten dat ookquote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Mooi, RKC ook een doelpuntNu Vitesse nog eentje en dan ben ik weer ronde kampioen
Anders wordt Inco het
bij een gelijkspel wordt Kev rondekampioen
een kleurplaat?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Ik heb getekent
Idd, en 'unlocks are for n00bs'. Slaat wat mij betreft nergens op, sommige unlocks zijn juist lastiger, maar als je er goed mee bent zijn ze heerlijk. Valt qua n00bheid best mee dusquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou mag ook wel op de serveral die lompe gasten die lopen te zeiken over g36 noobs
ja , die ene van hans en grietjequote:
ik gebruik alleen de PKM als unlock en af en toe die L9 sniperquote:Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Idd, en 'unlocks are for n00bs'. Slaat wat mij betreft nergens op, sommige unlocks zijn juist lastiger, maar als je er goed mee bent zijn ze heerlijk. Valt qua n00bheid best mee dus![]()
Ik G36C, Scar-L en de G36E. P90 knalt ook wel fijn... Mijn top 3 wapens in BF2:quote:Op zondag 25 februari 2007 16:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik gebruik alleen de PKM als unlock en af en toe die L9 sniper
Wat een kut huilies zegquote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef FJD het volgende:
Petitie tegen Nederlandse scheidsrechters
Ajax huilies uitlachen voor gevorderdenGestrekt been
En dat zegt een feyenoord supporterquote:Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehehe trieste Ajacieden
Ik heb niet getekend. Terechte goal.
Ja! Jullie Ajacieden hebben vaak het geluk mee, zit het 1x tegen staan ze gelijk allemaal te jankenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
En dat zegt een feyenoord supporter![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Jullie Ajacieden hebben vaak het geluk mee, zit het 1x tegen staan ze gelijk allemaal te janken
Op het feit dat jullie Harry kwijt zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar baseer jij het geluk op..?
Bekijk de geschiedenis van Ajax eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:25 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Waar baseer jij het geluk op..?
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Op het feit dat jullie Harry kwijt zijn
Leg uitquote:Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bekijk de geschiedenis van Ajax eens.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Ajax heeft veel meer prijzen dan Feyenoord..
Ja pfffff ga maar kijken hoe vaak Ajax geluk heeft gehad met beslissingen van scheidsrechters.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja pfffff ga maar kijken hoe vaak Ajax geluk heeft gehad met beslissingen van scheidsrechters.
Ik noem een Machlas tijdens Ajax - Feyenoord....
zeg dat ruim een week vantevoren dan zorg ik dat ik mn pc bij vera heb staanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:43 schreef Suikermais het volgende:
ik zit er ook aan te denken om BF2 er weer eens op te gooien en dan een keer met de 'oudjes' te gaan knallen op een zondagavond.....
Waren altijd hilarische avonden op TS.
Woon je al samen ofzo?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef Sickert het volgende:
zeg dat ruim een week vantevoren dan zorg ik dat ik mn pc bij vera heb staan
Ach ja de laatste grote prijs van Ajax was in de vorige eeuwquote:Op zondag 25 februari 2007 16:55 schreef Silver_Shark het volgende:
Nederland (6)
* Ajax (4, Amsterdam)
* Feyenoord (1, Rotterdam)
* PSV (1, Eindhoven)
ajax 4x Champions League en feyenoord 1x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |