Ja alleen de basis dingen, valt erg tegen als je alle uitbreidingen gewent bent!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef SoupNazi het volgende:
Kan Life Stories ook uitgebreid worden, er zit vrij weinig in m.i.
2 maart komt ie hier pas hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:03 schreef Étoile het volgende:
Nog 2 nachtjesVolgens mij wordt Seasons een echt leuke aanvulling!
Ze staan erbijquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef Elvi het volgende:
Nog even wat leuke downloadsites voor vooral je sim-interieur (misschien kunnen deze ook in de OP?):
Die site kende ik nog niet!quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb zelf ook 2 sites toegevoegd:
Haksenhausen
Ik heb heel veel kleding en haar weggedaan. Dat scheelt best wel volgens mij... Vooral de dingen die het niet doen en waarvan je de meshes niet hebt. Dat waren er best veel bij mij...quote:En sinds ik die paysites leeggeroofd heb, durf ik de sims niet eens meer op te starten.
Volgens mij duurt t laden echt superlang...
Ik heb nooit het geduld om zelf de huizen te bouwen. Soms probeer ik het wel maar dan zien ze er zo saai uit. Alleen jammer dat niet alle huizen van die site een garage/oprijlaan hebben want er is niet overal de ruimte om er toch een te plaatsen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef Elvi het volgende:
Die site kende ik nog niet!Echt toffe huizen staan daarop! Ik ben zelf echt slecht in het bouwen van huizen dus ik download ze altijd
![]()
In bodyshop verwijder ik wel regelmatig downloads die niet werken, maar de gewone objecten moet ik nog doen. Zal wel een heel karwei worden aangezien ik nooit iets wil verwijderen. Ik denk altijd dat ik het "ooit" vast wel een keer ga gebruiken.quote:Ik heb heel veel kleding en haar weggedaan. Dat scheelt best wel volgens mij... Vooral de dingen die het niet doen en waarvan je de meshes niet hebt. Dat waren er best veel bij mij...
Morgen ga ik ff door de objects heen, er zijn er echt veel die ik nooit gebruik![]()
boolProp TestingCheatsEnabled true bedoel je? ja normaal staat ie altijd aan eigenlijk, ik vind het irritant om zonder te spelen (lekker behoeftes balkjes vol kunnen slepen enzo)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef releaze het volgende:
[..]
dat is zeker vaag.
werk je met de boolprop cheat aan? zo niet, is het een idee om die gelijk in te voeren in het scherm als je gaat spelen, omdat het ook de debugmode is. als er dan een bestandje is dat conflicten veroorzaakt laat het een scherm zien. wellicht heb je gedownloade items die conflicten geven (hoewel ik het vreemd vind dat het zich ook voordoet in het koop-tabbladen scherm)
had jij ook een rits van booty gedownload?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef SoupNazi het volgende:
Zeg, weet iemand hoe ik in Sims Levensverhalen grotere kavels kan krijgen? Ik kan maximaal middelgrote kavels van 3x3 bouwen, en aangezien ze middelgroot zijn moeten er ook ergens grotere zijn. Alleen ik weet niet hoe ik daar bij kom.
Das in USA zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef SnowDoggg het volgende:
Komt Sims Seasons nou morgen uit???Ik dacht eerst 1 maart, maar ik kreeg gisteren een e-mail van bol.com en nu zie ik op de bol.com website releasedatum 24-02-2007
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |