abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46526691
Welkom in het Sims 2 (PC) Topic!

TE VERWACHTEN!

Hij komt!! Hij komt!! Die lieve goede Sims!! 23 februari 2007

Seasons/Seizoenen
Geniet van de vier seizoenen met je Sims in De Sims™ 2 Seizoenen.
Ga naar buiten en geniet van alle seizoenen met je Sims! Je Sims kunnen nieuwe seizoensgebonden activiteiten ondernemen, waaronder sneeuwbalgevechten houden, vuurvliegjes vangen of in bladerhopen springen. Haal de familiebanden aan in de winter, laat de romantiek de vrije teugel in de lente, verdiep vriendschappen in de zomer of geef je carrière een boost in de herfst. Je Sims kunnen nu het hele jaar door nieuwe loopbanen verkennen en nieuwe talenten ontwikkelen, maar pas op voor bevriezing, niesbuien, verbranding door de zon of andere onverwachte effecten die het gevolg kunnen zijn van het weer! Trek je Sims de juiste kleren aan of accepteer de gevolgen!

Nieuwste Expansion/Special Packs:
Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken.
Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

Pay sites (betaal sites)
* paysites.mustbedestroyed
* AroundTheSims2
* Peggysims
* SiMHz
* The Sims Resource

Gratis sites
* 3D Consortium
* 4ever Sim Fantasy
* Boutique Emilie
* Choti Designs
* Haksenhausen
* Helaene
* Holysimoly
* La jeunesse
* Lueppiline
* ModtheSims2 (!)
* Noukie Sims
* Open House
* Organza
* Parsimonious
* Pimp My Sims
* Poison Pink Lemons
* Reflexsims
* Rosesims
* Sexy Sims
* Sims 24 Ever
* Sims 2 Bits n Pieces
* SIMcredible! Designs
* SimGuys
* Simply Stiling
* Simsquirts
* Sim Wardrobe
* Strawberry-patch
* StudioB43
* Stylist Sims
* Sunair
* VitaSims2
* XM Sims

Elke dag updates
* Reflexsimsforum
* SimsArena

Diverse Downloads:

De objecten van Life Stories voor de Sims 2
* Hier

Penishack
* 1 en * 2

InSimenator
* Hier

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

Patch voor Pets/Huisdieren
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 |
#31 | #32 | #33 | #34 | #35 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy, zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb, Elvi, berney, Marvellous.
Logo's: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Sims™ is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!

[ Bericht 3% gewijzigd door Marvellous op 21-02-2007 18:35:18 (Links toegevoegd) ]
pi_46526852
Hehe ik had hem bijna zelf aangemaakt! Bedankt voor je antwoord op mijn vraag Marvellous!
pi_46527631
Nog even wat leuke downloadsites voor vooral je sim-interieur (misschien kunnen deze ook in de OP?):
http://www.holysimoly.com/
http://www.4eversimfantasy.net/
http://sims2.simcredibledesigns.com/downloads.html

Betere camera-standpunten:
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=97642

De objecten van Life Stories voor je Sims2:
http://bluesoup.org/forum/showthread.php?t=45
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:32:48 #4
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46527758
Kan Life Stories ook uitgebreid worden, er zit vrij weinig in m.i.
A.F.C. Ajax
pi_46528714
Nog 2 nachtjes Volgens mij wordt Seasons een echt leuke aanvulling!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_46529136
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:32 schreef SoupNazi het volgende:
Kan Life Stories ook uitgebreid worden, er zit vrij weinig in m.i.
Ja alleen de basis dingen, valt erg tegen als je alle uitbreidingen gewent bent!
pi_46530418
K weet niet of ik Seasons er op ga zetten trekt me pc niet ben ik bang.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_46530428
tvptje
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_46533037
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:03 schreef Étoile het volgende:
Nog 2 nachtjes Volgens mij wordt Seasons een echt leuke aanvulling!
2 maart komt ie hier pas hoor Op 1 maart in N-A. Officieel.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:36:58 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_46533728
dit weekend krijgt mijn PC meer geheugen en dan de week erna komt Seizoenen Dus ik kan weer vooruit
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_46534046
Ik kan ook niet meer wachten op Seasons!

Ik denk dat ik alleen een grotere harde schijf moet hebben. Ik heb University er laatst af gehaald omdat het anders niet meer paste allemaal.
Lastig
E.
pi_46534154
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:28 schreef Elvi het volgende:
Nog even wat leuke downloadsites voor vooral je sim-interieur (misschien kunnen deze ook in de OP?):
Ze staan erbij

Ik heb zelf ook 2 sites toegevoegd:
Haksenhausen en Stylist Sims

Ik weet nog niet of ik Seasons ga halen, ik ben de laatste tijd niet meer zo into de sims
En sinds ik die paysites leeggeroofd heb, durf ik de sims niet eens meer op te starten.
Volgens mij duurt t laden echt superlang...
pi_46535938
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:51 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb zelf ook 2 sites toegevoegd:
Haksenhausen
Die site kende ik nog niet! Echt toffe huizen staan daarop! Ik ben zelf echt slecht in het bouwen van huizen dus ik download ze altijd
quote:
En sinds ik die paysites leeggeroofd heb, durf ik de sims niet eens meer op te starten.
Volgens mij duurt t laden echt superlang...
Ik heb heel veel kleding en haar weggedaan. Dat scheelt best wel volgens mij... Vooral de dingen die het niet doen en waarvan je de meshes niet hebt. Dat waren er best veel bij mij...
Morgen ga ik ff door de objects heen, er zijn er echt veel die ik nooit gebruik
pi_46537218
[quote]Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

Die site kende ik nog niet! Echt toffe huizen staan daarop! Ik ben zelf echt slecht in het bouwen van huizen dus ik download ze altijd
[..]

Ik ook niet! Die huizen zijn echt mooi, op de site dan ff kijken of het ook echt wat is.....
pi_46537260
een heleboel huizen doen het niet
pi_46537319
Ik download alleen de dingen die ik écht mooi vind Scheelt ook in mn downloadmapje
pi_46537571
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:42 schreef Elvi het volgende:

Ik heb nooit het geduld om zelf de huizen te bouwen. Soms probeer ik het wel maar dan zien ze er zo saai uit. Alleen jammer dat niet alle huizen van die site een garage/oprijlaan hebben want er is niet overal de ruimte om er toch een te plaatsen.
quote:
Ik heb heel veel kleding en haar weggedaan. Dat scheelt best wel volgens mij... Vooral de dingen die het niet doen en waarvan je de meshes niet hebt. Dat waren er best veel bij mij...
Morgen ga ik ff door de objects heen, er zijn er echt veel die ik nooit gebruik
In bodyshop verwijder ik wel regelmatig downloads die niet werken, maar de gewone objecten moet ik nog doen. Zal wel een heel karwei worden aangezien ik nooit iets wil verwijderen. Ik denk altijd dat ik het "ooit" vast wel een keer ga gebruiken.
pi_46542385
Ik ga al m'n downloads er weer uit gooien voor ik sims seizoenen heb. Weer helemaal opnieuw en 'schoon' beginnen. Oeh wat saai maar wat een uitdaging
Ik ben momenteel ook niet zo into sims maar ik denk dat als de nieuwe uitbreiding hier op de mat valt (ja heb 'm besteld via internet, lekker lui en geen stress dat ie uitverkocht is ) ik het wel weer snel te pakken heb
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:09:17 #19
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46564017
Zeg, weet iemand hoe ik in Sims Levensverhalen grotere kavels kan krijgen? Ik kan maximaal middelgrote kavels van 3x3 bouwen, en aangezien ze middelgroot zijn moeten er ook ergens grotere zijn. Alleen ik weet niet hoe ik daar bij kom.
A.F.C. Ajax
  donderdag 22 februari 2007 @ 19:59:05 #20
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_46569781
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:44 schreef releaze het volgende:

[..]

dat is zeker vaag.
werk je met de boolprop cheat aan? zo niet, is het een idee om die gelijk in te voeren in het scherm als je gaat spelen, omdat het ook de debugmode is. als er dan een bestandje is dat conflicten veroorzaakt laat het een scherm zien. wellicht heb je gedownloade items die conflicten geven (hoewel ik het vreemd vind dat het zich ook voordoet in het koop-tabbladen scherm)

had jij ook een rits van booty gedownload?
boolProp TestingCheatsEnabled true bedoel je? ja normaal staat ie altijd aan eigenlijk, ik vind het irritant om zonder te spelen (lekker behoeftes balkjes vol kunnen slepen enzo)

en ja ik was opnieuw begonnen met downloads, dus ik heb 80% van die bootysite ja, hoezo?
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:36:12 #21
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46580148
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:09 schreef SoupNazi het volgende:
Zeg, weet iemand hoe ik in Sims Levensverhalen grotere kavels kan krijgen? Ik kan maximaal middelgrote kavels van 3x3 bouwen, en aangezien ze middelgroot zijn moeten er ook ergens grotere zijn. Alleen ik weet niet hoe ik daar bij kom.
A.F.C. Ajax
pi_46589529
Komt Sims Seasons nou morgen uit??? Ik dacht eerst 1 maart, maar ik kreeg gisteren een e-mail van bol.com en nu zie ik op de bol.com website releasedatum 24-02-2007
pi_46590219
Van de sims2.nl
quote:
De Sims 2 Seizoenen! Deze uitbreiding is verkrijgbaar vanaf 1 maart 2007.
pi_46590895
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef SnowDoggg het volgende:
Komt Sims Seasons nou morgen uit??? Ik dacht eerst 1 maart, maar ik kreeg gisteren een e-mail van bol.com en nu zie ik op de bol.com website releasedatum 24-02-2007
Das in USA zo
pi_46591590
Nope, 1 maart wordt ie ook daar verkocht. Wordt één dezer dagen verscheept maar pas in maart verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')