Gewend om mod te zijnquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:53 schreef IJsmuts het volgende:
50k posts en nog niet eens een fatsoenlijke OP kunnen maken![]()
FIPO!!![]()
toppertje hij doet het weer!quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:02 schreef staticdata het volgende:
Ijs, hebbie je sega?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
![]()
heb hem wel, doet het niet, vanavond terug naar die gast
alles zit erbij en stroom zit erop. alleen als ik de "sega" kabel in mn antenne plug, kan ik de zender niet vinden/geen signaal op tv krijgen. gister 3 uur zitten kutten om een console van dik 10 jaar oud aan de praat te krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
lekker kut voor je. start ie niet of heb je gewoon een kabeltje niet
je heb mailquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Trouwen om rozen?
Dan was deze romanticus al 80x getrouwd geweest.. Kuch![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef IJsmuts het volgende:
puni en diamondvieze homoooo'S!!
pas maar op puni, zometeen moet je nog in friese stijl gaan paalzitten bij diamond![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:36 schreef staticdata het volgende:
Zeikerdtypfoutje jah
Tis ook nooit goed![]()
![]()
Doe ik zo mijn best
Jij wil trouwens niet weten hoe fries paalzitten gaat jongen!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:33 schreef IJsmuts het volgende:
puni en diamondvieze homoooo'S!!
pas maar op puni, zometeen moet je nog in friese stijl gaan paalzitten bij diamond![]()
![]()
kut te laatquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
toppertje hij doet het weer!![]()
kan je er ook even bij zeggen dat dit geen eerbetoon aan kogeltje is? die heeft deze TT namelijk als ondertitel![]()
weet ik wel hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe fries paalzitten gaat jongen!!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet ik wel hoor![]()
dit is puni, probeerd zn evenwicht te houden op de paal van diamond![]()
[afbeelding]
met alleen maar hoogstaande discussies!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Even rustig wakker worden zijn we alweer 2 pagina's verder
Ik zag het ja. Ik ben trots op jullie!quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:08 schreef IJsmuts het volgende:
met alleen maar hoogstaande discussies!![]()
Mag ik jou clubje joinen.. ??quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:57 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
heb nog nooit, maar dan echt nooit een stukje van 24 gezien
Ik heb het ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
leuk zeg!!hebben we toch iets gemeen!!
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
leuk zeg!!hebben we toch iets gemeen!!
![]()
join the clubquote:
Nee joh gekkie was niet over het Nederlandse distributienetquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef staticdata het volgende:
FJD, kan je nu je weer in het snelle holland zit, nog dat stuk over het nederlandse distributienet mailen ?
ook goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh gekkie was niet over het Nederlandse distributienetVoornamelijk over distributie in ontwikkelende landen
Jochem Mijer zat achter maar diei lachtte elke keer te laat! En Mike Boddequote:Deelnemers halve finale bekend!
Gisteravond laat (of vanmorgen vroeg) heeft de jury van het Leids Cabaret Festival bekend gemaakt welke vijf deelnemende acts doorgaan naar de halve finale van donderdag aanstaande.
Dit zijn (in willekeurige volgorde):
- Paulien Cornelisse; GOED
- Roy Aernouts; ERRUG GOED
- Sanne en Dees; ERRUG GOED
- Gijs Nillessen; Niet gezien
- Intgeniep. Niet gezien
Misschien overbodig, maar aan de andere kant je bent hardware noob dus het zou zo maar kunnen;quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alles zit erbij en stroom zit erop. alleen als ik de "sega" kabel in mn antenne plug, kan ik de zender niet vinden/geen signaal op tv krijgen. gister 3 uur zitten kutten om een console van dik 10 jaar oud aan de praat te krijgen.![]()
snap er ook niks van wat ik fout doe, volgens mij moet die sega het namelijk gewoon doen. die gast is ook heel relaxed en vind het ook vervelend
get used to it ^^quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef sanni het volgende:
Hebben julie ook al meegemaakt dat men noobs spelen gewoon $*%$%Î^R( is soms.
Ik ben medic en ik hoor zo een noob schreeuwen om medic,ik er achteraan en die
%%((&)) rent gewoon overal heen terwijl ik achter hem ren en probeer hem te helpen.
Ipv dat die $%*%^(* om zich heen kijkt, rentie gewoon vol richting de vijand waarna we
beiden worden gekilled.![]()
![]()
ARGHHHH!!! Ik help niemand meer so...
misschien handig om eerst te schieten en dan revivenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
get used to it ^^
ik ren naar dooie mensen om te reviven en word neer geknald ( die gast is medic hij rent snel weg en laat mij stikken :-( )![]()
Pastte niet in het programma vind ik:quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef staticdata het volgende:
wat was er mis met mike bodde dan?
quote:Tijdens het juryberaad kun je genieten van FLO bestaande uit Mike Boddé, Kim Weemhoff, Sara Erens en Wieneke Pastoor.
Het is kortgezegd gewoon geïmproviseerd 4e-wandloos multidisciplinair sferisch muziek- en danstheater. Wat is daar nou moeilijk aan? Soms sexy, soms lomp, soms bot, soms ijs, soms vol, soms spijkerhard en soms vederlicht.
ik een hardware n00bquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Kalimera/mogguh!
Valentijnsdag = bierdrinkdag!![]()
[..]
Misschien overbodig, maar aan de andere kant je bent hardware noob dus het zou zo maar kunnen;
Heb je de RF-switch goed geschakeld staan?(als je een schakelbare versie hebt)
De frequentie is 591,25 Mhz
het zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik een hardware n00bzal je dit weekend eens even laten zien hoe ik met hardware omga
![]()
maar de RF switch heb ik juist ingeschakeld. toen het de eerste keer niet werkte heb ik nog even het andere standje geprobeerd, maar dat werkte uiteraard ook niet![]()
mja als ze gesniped worden ik revive hun er is niemand maar alleen en sniper dan rennen ze soms nog wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien handig om eerst te schieten en dan reviven
Ik zal aan me baas vragen of ik naar huis mag om de server te gaan vullenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef C7PR1X_NL het volgende:
KOMT ER IEMAND HELPEN DE SERVER VULLEN ... NU>?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik zal aan me baas vragen of ik naar huis mag om de server te gaan vullen![]()
power on? dat is een oud ding joh, daar zit toch nog geen power opquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
het zijn je eigen woorden![]()
Maar goed, je was gelukkig dus nog niet zo noobish om die fout te maken.. stond de power on?
Doe jij toch eens een keer rustig aan man... De meesten werken, en kunnen ook niet op je kickrequests ingaan...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef C7PR1X_NL het volgende:
KOMT ER IEMAND HELPEN DE SERVER VULLEN ... NU>?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:35 schreef Incolumis het volgende:
of willen niet....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef staticdata het volgende:
neem aan dat je het nu over jezelf hebt?
Ligt eraan wie het verzoek plaatst, en dan wordt er gekeken of men wel wil..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja ok maar dat doe ik ook. paar van die broekies schreeuwen zovaak dat er iemand gekickt moet worden dat het ongeloofwaardig isquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het verzoek plaatst, en dan wordt er gekeken of men wel wil..![]()
In dit geval wil men dus niet..
willen hem niet helpen neequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
daarom dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja ok maar dat doe ik ook. paar van die broekies schreeuwen zovaak dat er iemand gekickt moet worden dat het ongeloofwaardig is
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
oooow zooo bedoel je.
dan wil ik ook niet![]()
![]()
Diamond is van mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daarom dus
en nog eenvoor alle leden
Nee! gewoon afblijvenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
there's plenty of him to share
broertje van katja? dan doe ik de ontgroeningquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
Waarschijnlijk staat er een aanmelding van fschuurman op het BoF forum.
Als jullie afvragen wie dat is??
Dat is een collega van mij die gister al even heeft mee gespeeld
Z'n account is geactiveerd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
Waarschijnlijk staat er een aanmelding van fschuurman op het BoF forum.
Als jullie afvragen wie dat is??
Dat is een collega van mij die gister al even heeft mee gespeeld
jij zit de hele tijd op second life en denkt dat je dan hem weer kan inpikken, neeeeeeeeeee zo werk het nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef Incolumis het volgende:
ik heb niet 1 dag nodig om mijn liefde te laten zien, ik laat het het hele jaar zien
* Incolumis zet zijn Take That cd weer op
met jou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
owke zullen we gewoon NU gaan neuken ipv dat lufjes opgeilen?
je zou het iets diplomatieker kunnen zeggen:quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
met jou?
Moet ik aan me baas gaan vragen of ik NU met een neger mag gaan neuken![]()
sommige gasten (ik noem een truckchauffeur) moeten wel vol zitten met vodka, zo lomp kan je gewoon niet per ongeluk doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef staticdata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5P5Az7AKD4Y
gevaarlijk kruispuntje
Sexyyyquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:53 schreef staticdata het volgende:
Straks heeft diamond geen leven meer, ga ik hem stalken bij eneco
heb je toch al gedaan op SL in die seksshopquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Incolumis het volgende:
nouuuuu ik wil doktertje spelen met hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je zou het iets diplomatieker kunnen zeggen:
"baas, zou ik per direct met een negroide man de liefde kunnen gaan bedrijven?"
@ Baus, BoF pr0n/orgie/housewarming zal wel ergens achter in mij gaan plaatsvinden. half april erin, beetje verfen etc en nog even 2 weekjes genieten voordat de BoF spetters weer aan de muur zitten![]()
met dit weer? no thx, wordt me reetveter nat en daar hou ik niet vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef Stefan740 het volgende:
ga toch fietsen
quote:
Dankquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Z'n account is geactiveerd!
Werk je bij PC Safe?
Streets of Rage!! FTW!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef FJD het volgende:
Kun jij er drie hebben dan
Sega Mega Drive met Double DragonGeniaal wordt dat!
Die staat ook op Markplaatsquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Streets of Rage!! FTW!!!
grootste ict dienstverlener. wiequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank
En nee, ik werk voor de grootste ICT dienstverlener van de wereld![]()
Hij heeft zich zelf geloof ik verhuurd aan mijn opdrachtgever.
hij kan amper praten man :Squote:Op woensdag 14 februari 2007 11:36 schreef staticdata het volgende:
6-jarige Dordtse rapper brengt single uit
mee eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Even mijn ongezouten mening; ik zeg ja!
Arnish is jong, erg jong.. Laat hem bij deze zijn lesje hebben geleerd.
Maar weet wel, Arnish, NOOIT MEER DIE WOORDEN GEBRUIKEN.. volgende keer is absoluut 100% nooit meer op de BoF server en dan zijn wij ook geen vriendjes meer....
Dus ik zeg, unbannen die jongen... Hij heeft hopelijk zijn lesje geleerd
Maar ik ben natuurlijk niet de enige die hier over gaat..
streets of rage II man wat heb ik dat grijsgespeeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Die staat ook op MarkplaatsDenk dat ik m voor 12,50 wel kan laten versturen
IJs wat denk je?
Heb 10,- incl. verzenden geboden voor Streets of Rage II![]()
http://www.gamer.nl/doc/36671/1
Streets of Rage gaat ook naar de Wii komen, de VC dan weliswaar
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
streets of rage II man wat heb ik dat grijsgespeeld
al die kut punkers kapot meppen en die latex sm hoeren
van mij mag die eraf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Arnish het volgende:
Hey boffers, ik ben het kleine broertje van Viro. Ik ben gebanned van de bof server omdat ik per ongeluk het k-woord heb gezegd. Ik was al eens gebanned voordat. Toen mijn broer erachter kwam dat ik het k-woord heb gebruikt, heb ik flink op me donder gekregen. Wat ik wil zeggen is dat ik spijt heb dat ik het k-woord heb gebruikt. Zouden jullie mij willen unbannen? Me broer heeft gezegd dat hij mij niet nog eens gaat unbannen.
beetje smeken dat ik naar Mec moet komen zodat jij je 2x commander score kan pakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Sumera het volgende:
Ik heb hem voor nu van de banlist gehaalt, mocht er iemand heel erg op tegen zijn graag nog even zeggen
Sowwyquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef Sickert het volgende:
@ Godlike
een linkje naar dit topic in het vorige topic bij je laatste post had fijn geweest
zijn de regels... LAPO = FIPO + Linkje naar nieuw topic
Dat is nog altijd IBMquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
grootste ict dienstverlener. wie
Ach die ronde erna had ik tenminste mn puntenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje smeken dat ik naar Mec moet komen zodat jij je 2x commander score kan pakken![]()
heb heel de server leeggeknald en ja sniperen kan ik ook nog
Deel 2 was meer zeldzaam en al verkocht. Deel 1 wil ie aan mij verkopen voor 10,- inclusiefquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
streets of ragedie speelde ik altijd op vakansiecamping op de arcade kast
![]()
echt ferdi, als je die kan krijgen doe ik alles voor je wat je wil![]()
Mooie woorden, hij heeft nu zijn openlijk spijt betuigd en al een aantal dagen niet op de BoF server kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Even mijn ongezouten mening; ik zeg ja!
Arnish is jong, erg jong.. Laat hem bij deze zijn lesje hebben geleerd.
Maar weet wel, Arnish, NOOIT MEER DIE WOORDEN GEBRUIKEN.. volgende keer is absoluut 100% nooit meer op de BoF server en dan zijn wij ook geen vriendjes meer....
Dus ik zeg, unbannen die jongen... Hij heeft hopelijk zijn lesje geleerd
Maar ik ben natuurlijk niet de enige die hier over gaat..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
echt ferdi, als je die kan krijgen doe ik alles voor je wat je wil![]()
Dat wordt eelt op je knieenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef FJD het volgende:
Deel 2 was meer zeldzaam en al verkocht. Deel 1 wil ie aan mij verkopen voor 10,- inclusief
Krijg je dus ook binnenkort binnen IJs.
Hij is geloof ik een jaar of 11/12... en loopt mee met wat hij hoort en ziet.. ik zie het als een uitgelezen kans om hem "op te voeden"quote:
Heb hem gemaildquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef FJD het volgende:
Krijg je dus ook binnenkort binnen IJs.
quote:
Lol, lul!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje smeken dat ik naar Mec moet komen zodat jij je 2x commander score kan pakken![]()
heb heel de server leeggeknald en ja sniperen kan ik ook nog
Jaja, toen speelde ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef Sumera het volgende:
[..]
Ach die ronde erna had ik tenminste mn punten
en carnaval... doen we hier niet echt aan
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef staticdata het volgende:
mijn kaartje gestuurd aan diamond![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07073/kaartjevoordiamond2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef Mr_Baus het volgende:
Geen kaartje over de post, geen kaartje over de mail, geen sneaky Fok! PM, niets in mijn fotoboek![]()
...
Wat zijn jullie voor homo's? Zit ik soms in de verkeerde clan?
Ik hou gvd van jullie! ok?well, duh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
talk to the hand, bitch![]()
![]()
3-0quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef FJD het volgende:
Ach 2-0, dat riep ik enige tijd geleden nog in het Werder -Ajax
[UEFA-Cup] [14-02]: Werder Bremen - Ajax
Anyway, IJs ik heb zojuist het geld overgemaakt naar die knakker met het dringende verzoek het spel morgen op de post te doenKun je dit weekend al genieten van Streets of Rage
Kut.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef RudyCarell het volgende:
3-0
en op de bof server?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef BugWorks het volgende:
Zo nu heb ik wel me expert command badge![]()
Eindelijk![]()
Lindenberg. Na vasthouden, 2de geelquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ajax met 10 man? Wie kreeg er rood en waarom?
Nee, heb een andere server hiervoor gezocht. Op de BoF server zou ik hem over een week nog niet hebben (tenzij ik 's nachts ga gamenquote:
Mijn doelstellingquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee, heb een andere server hiervoor gezocht. Op de BoF server zou ik hem over een week nog niet hebben (tenzij ik 's nachts ga gamen)
Zat fijn op een Karkand IO server, max 16 spelers met een 64 spelers map. Dan haal je hem zeker![]()
(tip misschien voor anderen die ook hun expert command nog moeten en kunnen behalen)
Nu me nieuwe doelstelling:
Expert Medic Combat
Expert First Aid
Nieuwe rang - Sergeant Major (~5500pts)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef BugWorks het volgende:
Kan nog een hele waslijst erneer zette, maar dit zijn de dingen die ik nu op het oog heb.
Expert knife is toch niet moeilijk, ff knife only server zoeken, ff spelen en je hebt hem.
Wat doe je dan nog hier, ga vliegen jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vraag maar een ding... 21 uur vliegen meer niet
Is goed, wil die 21 uur voor jouw wel vliegen. Moet jij wel mijn 148 uur doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vraag maar een ding... 21 uur vliegen meer niet
Roze rozen en Hawai!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef Viro het volgende:
Baus, msn of xfire, je weet wel waar ik het over heb![]()
Haha 148 uur wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Is goed, wil die 21 uur voor jouw wel vliegen. Moet jij wel mijn 148 uur doen
Vliegen met vliegtuig, voor me expert badge.quote:
Ja hij had een keer op bof forum gepost. iets heel vaagsquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Net nog een leuk rondje gehad met Chiel op de server![]()
Iemand ooit nog wat van Calabriakiller gehoord trouwens![]()
Nou dat moeten we straks weer van Puni horen hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Net nog een leuk rondje gehad met Chiel op de server![]()
Iemand ooit nog wat van Calabriakiller gehoord trouwens![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Trusten bitches!
quote:
dus je ben toch een nerd/noobquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bij die gast wel, vanavond op mn eigen tv weer proberen.....
Zag je nou ook iets wat je fout had gedaan of niet? Probeer t anders eens op een andere TV? Moet ie op een normale kanaal werken of op een AV kanaal? Ben benieuwdquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:31 schreef IJsmuts het volgende:
bij die gast wel, vanavond op mn eigen tv weer proberen.....
nee snap er echt geen reet van. ben 3 uur wezen kutten op 2 tv's, helemaal niks. kom ik bij die gast, die douwt hem in zn tv en hoppa, spelen maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zag je nou ook iets wat je fout had gedaan of niet? Probeer t anders eens op een andere TV? Moet ie op een normale kanaal werken of op een AV kanaal? Ben benieuwdDD en SoR moeten voor t weekend nog aankomen in Bent
w00tquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus je ben toch een nerd/noob
Geniaalquote:
whehe, SoR op de wii moet ook briljant zijn, lekker je controller als loden pijp gebruiken en alles kapot meppenquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:39 schreef FJD het volgende:
[..]
GeniaalHoop dat SoR ook voor de Wii uit gaat komen
Of Final Fight
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nou dat moeten we straks weer van Puni horen hoor
Dat wordt geen kaartje meer volgend jaar voor jou! en mij kijkt ie niet meer aan![]()
je had vroeger ook zon arcade knaller, was je een ruimte schip en zakte het beeld steeds naar beneden, ff kijken of ik kan vinden welke dat wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:44 schreef FJD het volgende:
hehe nee komt op de Virtual Console dus gewoon button bashen maar ach dat is ook al leuk. Wat dat betreft wordt de Wii wel een cool speeltje. Al die oude spelletjes eropSuper Mario
vette pic ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
spel dat ik op cd c64 veel speelde was west bank, retegaaf
[afbeelding]
Vliegen is echt zooo easy imho, da's echt n00b dominationquote:Op donderdag 15 februari 2007 01:07 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Vliegen met vliegtuig, voor me expert badge.![]()
En anders mag je wel 48 uur voor me veteran badge![]()
Is vliegen trouwens makkelijker met joystick óf toetsenbord+muis? Helicopter gaat me goed af met toetsenbord en muis, vliegtuig niet echt.
Bumper Jumper ken je diequote:Op donderdag 15 februari 2007 08:25 schreef IJsmuts het volgende:
hij doet het!![]()
alleen ken ik het niet![]()
cheater!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef Silver_Shark het volgende:
spammers
Hoop dit weekend te kunnen spelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef IJsmuts het volgende:
ga je dit weekend ook nog ff SF doen?
jah, mn ouders zijn weg dit weekend, du smoet ik naar huis om voor de dieren te zorgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoop dit weekend te kunnen spelenJij bent er ook?
Die dieren kunnen toch wel 10 seconden zonder je of niet somsquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:23 schreef IJsmuts het volgende:
jah, mn ouders zijn weg dit weekend, du smoet ik naar huis om voor de dieren te zorgendaarom kan ik zaterdag niet komen... maar daardoor ga ik wel veel spelen
![]()
en je komt wel op TS he?!
hehe echt gaaf verhaal!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Die dieren kunnen toch wel 10 seconden zonder je of niet soms
Tuurlijk ben ik op TS, voor jou alles dat weet je toch.
Heb hier nu ook twee honden, zijn van een vriendin van m'n moeder en vorig jaar waren ze er ook. Blijkbaar hadden ze me niet meer herkent ofzo. Ik kom binnen en allebei blaffen, grommen en de staart tussen de benen. Goed dan maar een koekje. Dat wilden ze nietToen uiteindelijk maar de riem gepakt want dat willen honden altijd
Toen ging de eerste overstag maar de tweede bleef weigeren. Nou ja goed dan maar met 1 hond weg. Kom ik terug durft de andere hond ook opeens
Kon ik weer naar buiten. Ach we zijn nu wel weer een beetje vriendjes geloof ik.
Screens zien er schitterend uit maar ik geloof die dingen pas als er een filmpje is waarop iemand staat te gamen en dan die beelden tevoorschijn tovert. Dit soort 'screenshots' gaan nergens over.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:37 schreef IJsmuts het volgende:
[PC]Crysis Deel II
nu moet iedereen echt aan de DX10 !!
Zaterdag verfenquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:35 schreef staticdata het volgende:
zaterdag voor meubles kijken. zondag verfen, daartusen moet ik wel sf kunnen spelen
mmm ja das waar, maar als je ingame beelden kunnen krijgen zoals dit met DX10 zou dat echt een enorme stap zijn op graphic gebiedquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Screens zien er schitterend uit maar ik geloof die dingen pas als er een filmpje is waarop iemand staat te gamen en dan die beelden tevoorschijn tovert. Dit soort 'screenshots' gaan nergens over.
Vette graphics!quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:01 schreef IJsmuts het volgende:
check die ingame filmpjes dan op youtube![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=Crysis
quote:Power Struggle
This is it, the multiplayer mixup we've been waiting for. This mode takes the best from a hand full of genres and creates something totally unique yet spectacular. Let me explain...
All players start the game on one of two teams with nothing more than a pistol and a basic nano-suit. The two possible teams are the US Delta Force, or the North Korean Army. After you have joined a team with your pistol and basic nano-suit, you have to fight to earn points. These points do more than just make your name look pretty on the scoreboard. You will use these points to purchase weapons, vehicles and even whole manufacturing plants. How you earn points is quite interesting as it will depend on what type/rank of player you killed. For example, if you're a noob and you just killed a general, then you will get more points than if he killed you. This helps with balancing so the guy who gets the vehicle first doesn't just own the whole map.
Each game in "Power Struggle" mode can last over 10 hours (5 Crysis days). If buying standard vehicles isn't enough, you can even crossbreed them with alien technology. So you can have an invisible tank or a jeep that has a mounted freeze gun rather than a 50.cal. The combinations are amazing.
You can buy weapons from where you spawn, but you can buy better weapons and vehicles at certain control points of the maps. You can buy items using your prestige points which you can earn doing all sorts of things but mainly by killing enemies. However, when you die you will lose your gun and any of your vehicles, presuming your vehicle exploded when you died.
Donneert ook wat euro'squote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef FJD het volgende:
http://www.crysis-online.com/Information/Multiplayer/
Belooft wat![]()
*zegt ook donatie toe
Whehequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:18 schreef FJD het volgende:
http://www.electronicarts.nl/games/8450/
Electronic Arts
*krabbelt beetje terug
ach, voor ik mn DX10 PC bij elkaar hebquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:25 schreef FJD het volgende:
Crysis patch 1.01, 1.02 extra mappack en booster pack 1 & 2 zijn al aangekondigdZoiets krijg je dan.
Heb eens zitten kijken op de site en van dat lijstje zijn er al 5 puur en alleen van de graphics. Korreltje zout nemen dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
zit nog wat over Crysis te lezen, maar dat moet echt geweldig wordenalle prijzen gepakt op game gebied
![]()
Erg gezellig altijd!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:11 schreef ursel het volgende:...
Net terug van een wortelkanaal behandeling bij de tandarts..![]()
hiervoor had ik nagenoeg nergens last van, maar nu wel..![]()
Zal vast wel ergens goed voor zijn en kijk nu al uit naar volgende week wanneer ik weer mag terug komen..
Auwquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:11 schreef ursel het volgende:...
Net terug van een wortelkanaal behandeling bij de tandarts..![]()
hiervoor had ik nagenoeg nergens last van, maar nu wel..![]()
Zal vast wel ergens goed voor zijn en kijk nu al uit naar volgende week wanneer ik weer mag terug komen..
wat ik je brom, maar we zullen zienquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:37 schreef FJD het volgende:
[..]
We zullen zienIk ben benieuwd maar ik vrees EA.
ik pest je ook maar johquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik dacht dat we net weer vriendjes waren..![]()
Kan je wel he.. alleen maar de zwakke aanpakken..quote:
Kom vrijdag danquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef ursel het volgende:
Kan je wel he.. alleen maar de zwakke aanpakken..![]()
Wacht maar tot ik je een keer tegenkom op de server ventje..![]()
ja kom vrijdag dan!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je wel he.. alleen maar de zwakke aanpakken..![]()
Wacht maar tot ik je een keer tegenkom op de server ventje..![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
Ben patch 1.41 ff aan het downloaden, zal pogen BF2 opnieuw te instaleren dan, kijken of die hierna wel weer weer werken..
Alsof ik veel zin heb om te praten op dit moment..quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Vanavond ook? Kev is er ooken op TS natuurlijk.
Ik denk ook niet dat het goed voor je is als je meeluistert met TSquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:56 schreef ursel het volgende:
Alsof ik veel zin heb om te praten op dit moment..
Enemy spotted..!!.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het goed voor je is als je meeluistert met TSIk kan me de flauwe grappen nu al voorstellen
Gaan we naar Train Accident of naar Suburb? Wat denk jij Ursel?
He Ursel had je me niet even kunnen waarschuwen dat daar een enemy lag?
[NOOB-Mode]quote:
weet ik niet. ik spot nooit. echt heel slecht maar ik krijg dat echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
[NOOB-Mode]
Voor die std zinnen, kan je daar nou eigenlijk ook sneltoetsen voor aanmaken??
[/NOOB-mode]
als je een patch fout krijgt is het bijna onmogelijk om te spelen zonder win op nieuw te installeren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
Ben patch 1.41 ff aan het downloaden, zal pogen BF2 opnieuw te instaleren dan, kijken of die hierna wel weer weer werken..
gna gna... SF weekend he:Pquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
Het is toch al zo standaard als watenige wat je moet doen is een Q of in mij geval Z in drukken en dan even je muis bewegen
IS SF weekend I/O of niet?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef IJsmuts het volgende:
weet ik niet. ik spot nooit. echt heel slecht maar ik krijg dat echt niet voor elkaar![]()
Wat hij zegt. Even snel Q, muisje naar voren en klikken. Soms spot ik eerst en schiet dan pas met als resultaat dat ik dood gaquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
Het is toch al zo standaard als watenige wat je moet doen is een Q of in mij geval Z in drukken en dan even je muis bewegen
Geld is zojuist overgemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef C7PR1X_NL het volgende:
nou FJD kan in iedergeval mee spelen hij heeft nu ook sf![]()
dat is pas teamworkquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:40 schreef FJD het volgende:
Wat hij zegt. Even snel Q, muisje naar voren en klikken. Soms spot ik eerst en schiet dan pas met als resultaat dat ik dood ga
Ik denk dat Bryan Adams toch wel wat anders bedoelde toen hij zong "i'd die for you"quote:
Tis toch gemakkerlijker ff snel een toets in te drukken als de q in te drukken, met je muis naar spotted gaan en vervolgens neergeschoten te worden...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
IS SF weekend I/O of niet?
Die zit de hele dag thuis en wil de srever vulllen!quote:
Mja ik zit al 2 weken ziek thuis, enige wat ik kan is zittenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die zit de hele dag thuis en wil de srever vulllen!
Ik ben hard aan het werk en zou graag naar huis gaan om te schieten
ik heb gisteren aan de baas gevraagd of het mocht, toen mocht niet. denk niet dat ik nu weer kan aankomen met hetzelfde verhaalquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb gisteren aan de baas gevraagd of het mocht, toen mocht niet. denk niet dat ik nu weer kan aankomen met hetzelfde verhaal![]()
Conversatie tussen mij en mijn baas afgelopen vrijdag:quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb gisteren aan de baas gevraagd of het mocht, toen mocht niet. denk niet dat ik nu weer kan aankomen met hetzelfde verhaal![]()
Mag dat niet op je werk dan??quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Conversatie tussen mij en mijn baas afgelopen vrijdag:
Baas: Wat heb jij nu weer in je handen?
Ik: Een xbox controller?
Baas: Kun je die op je laptop aansluiten?
Ik: Nee zit aangesloten op me xbox.
Vervolgens open ik mijn ladenblok en laat mijn volledig in mijn ladenblok geintegreerde xbox zien
Baas: Weer een minpuntje.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vervolgens open ik mijn ladenblok en laat mijn volledig in mijn ladenblok geintegreerde xbox zien
linkje is doodquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[afbeelding]
http://img65.imageshack.us/img65/7282/screenieei4.jpg
MR. Baus ingepakt in Suply drops![]()
Websphere zuigt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IBM![]()
![]()
Ben nu WebSphere aan het installeren.
Ben het overigens met Ursel eens. In BFV kon je met de F toetsen heel makkelijk dingen roepen. Ik heb ook vaak dat als ik spot ik perongeluk schietAls je dan een tank spot dan wordt je daar niet vrolijk van, aangezien die tank dat hoort en je dood wil maken
![]()
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Als er nou eens iemand komt met een SF voorstel: maps I/O of niet? Dan kan dat ingesteld worden.
reageer dan ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi, re je bulkmail.
ik zou graag road in de roulatie zien morgen en is het IO of vanillia?
ik zeg i/oquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Als er nou eens iemand komt met een SF voorstel: maps I/O of niet? Dan kan dat ingesteld worden.
Road komt er wel in, ik ben voor I/O maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
voor SF weekend zeg ik IO en warlord & ghosttown![]()
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Road komt er wel in, ik ben voor I/O maar dat is mijn mening![]()
Fight Night is vechten en vechten doe je niet in een tankTanks zijn voor watjes.
Alles mag, zolang het maar door MS is gemaakt. Ik hoop dan ook dat ze niet zien dat ik iets heb geinstalleerd van aartsvijand IBMquote:
Bij IBM werken we meer dan prettig samen met MSquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alles mag, zolang het maar door MS is gemaakt. Ik hoop dan ook dat ze niet zien dat ik iets heb geinstalleerd van aartsvijand IBM
Speel jij op 800x600?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:16 schreef C7PR1X_NL het volgende:
www.ourbf2clan.nl/screenie.JPG
[afbeelding]
daar is ie dan!
ik doe het welquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
Koop m dan ergens!
-edit-
De volgende die post maakt het nieuwe topic aan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |