Sexyyyquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:53 schreef staticdata het volgende:
Straks heeft diamond geen leven meer, ga ik hem stalken bij eneco
heb je toch al gedaan op SL in die seksshopquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef Incolumis het volgende:
nouuuuu ik wil doktertje spelen met hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je zou het iets diplomatieker kunnen zeggen:
"baas, zou ik per direct met een negroide man de liefde kunnen gaan bedrijven?"
@ Baus, BoF pr0n/orgie/housewarming zal wel ergens achter in mij gaan plaatsvinden. half april erin, beetje verfen etc en nog even 2 weekjes genieten voordat de BoF spetters weer aan de muur zitten![]()
met dit weer? no thx, wordt me reetveter nat en daar hou ik niet vanquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:26 schreef Stefan740 het volgende:
ga toch fietsen
quote:
Dankquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Z'n account is geactiveerd!
Werk je bij PC Safe?
Streets of Rage!! FTW!!!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:51 schreef FJD het volgende:
Kun jij er drie hebben dan
Sega Mega Drive met Double DragonGeniaal wordt dat!
Die staat ook op Markplaatsquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:16 schreef Mr_Baus het volgende:
Streets of Rage!! FTW!!!
grootste ict dienstverlener. wiequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank
En nee, ik werk voor de grootste ICT dienstverlener van de wereld![]()
Hij heeft zich zelf geloof ik verhuurd aan mijn opdrachtgever.
hij kan amper praten man :Squote:Op woensdag 14 februari 2007 11:36 schreef staticdata het volgende:
6-jarige Dordtse rapper brengt single uit
mee eensquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Even mijn ongezouten mening; ik zeg ja!
Arnish is jong, erg jong.. Laat hem bij deze zijn lesje hebben geleerd.
Maar weet wel, Arnish, NOOIT MEER DIE WOORDEN GEBRUIKEN.. volgende keer is absoluut 100% nooit meer op de BoF server en dan zijn wij ook geen vriendjes meer....
Dus ik zeg, unbannen die jongen... Hij heeft hopelijk zijn lesje geleerd
Maar ik ben natuurlijk niet de enige die hier over gaat..
streets of rage II man wat heb ik dat grijsgespeeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Die staat ook op MarkplaatsDenk dat ik m voor 12,50 wel kan laten versturen
IJs wat denk je?
Heb 10,- incl. verzenden geboden voor Streets of Rage II![]()
http://www.gamer.nl/doc/36671/1
Streets of Rage gaat ook naar de Wii komen, de VC dan weliswaar
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
streets of rage II man wat heb ik dat grijsgespeeld
al die kut punkers kapot meppen en die latex sm hoeren
van mij mag die eraf.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:09 schreef Arnish het volgende:
Hey boffers, ik ben het kleine broertje van Viro. Ik ben gebanned van de bof server omdat ik per ongeluk het k-woord heb gezegd. Ik was al eens gebanned voordat. Toen mijn broer erachter kwam dat ik het k-woord heb gebruikt, heb ik flink op me donder gekregen. Wat ik wil zeggen is dat ik spijt heb dat ik het k-woord heb gebruikt. Zouden jullie mij willen unbannen? Me broer heeft gezegd dat hij mij niet nog eens gaat unbannen.
beetje smeken dat ik naar Mec moet komen zodat jij je 2x commander score kan pakkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef Sumera het volgende:
Ik heb hem voor nu van de banlist gehaalt, mocht er iemand heel erg op tegen zijn graag nog even zeggen
Sowwyquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:48 schreef Sickert het volgende:
@ Godlike
een linkje naar dit topic in het vorige topic bij je laatste post had fijn geweest
zijn de regels... LAPO = FIPO + Linkje naar nieuw topic
Dat is nog altijd IBMquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
grootste ict dienstverlener. wie
Ach die ronde erna had ik tenminste mn puntenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje smeken dat ik naar Mec moet komen zodat jij je 2x commander score kan pakken![]()
heb heel de server leeggeknald en ja sniperen kan ik ook nog
Deel 2 was meer zeldzaam en al verkocht. Deel 1 wil ie aan mij verkopen voor 10,- inclusiefquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
streets of ragedie speelde ik altijd op vakansiecamping op de arcade kast
![]()
echt ferdi, als je die kan krijgen doe ik alles voor je wat je wil![]()
Mooie woorden, hij heeft nu zijn openlijk spijt betuigd en al een aantal dagen niet op de BoF server kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:19 schreef Mr_Baus het volgende:
Even mijn ongezouten mening; ik zeg ja!
Arnish is jong, erg jong.. Laat hem bij deze zijn lesje hebben geleerd.
Maar weet wel, Arnish, NOOIT MEER DIE WOORDEN GEBRUIKEN.. volgende keer is absoluut 100% nooit meer op de BoF server en dan zijn wij ook geen vriendjes meer....
Dus ik zeg, unbannen die jongen... Hij heeft hopelijk zijn lesje geleerd
Maar ik ben natuurlijk niet de enige die hier over gaat..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:40 schreef IJsmuts het volgende:
echt ferdi, als je die kan krijgen doe ik alles voor je wat je wil![]()
Dat wordt eelt op je knieenquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef FJD het volgende:
Deel 2 was meer zeldzaam en al verkocht. Deel 1 wil ie aan mij verkopen voor 10,- inclusief
Krijg je dus ook binnenkort binnen IJs.
Hij is geloof ik een jaar of 11/12... en loopt mee met wat hij hoort en ziet.. ik zie het als een uitgelezen kans om hem "op te voeden"quote:
Heb hem gemaildquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:02 schreef FJD het volgende:
Krijg je dus ook binnenkort binnen IJs.
quote:
Lol, lul!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:28 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje smeken dat ik naar Mec moet komen zodat jij je 2x commander score kan pakken![]()
heb heel de server leeggeknald en ja sniperen kan ik ook nog
Jaja, toen speelde ikquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:55 schreef Sumera het volgende:
[..]
Ach die ronde erna had ik tenminste mn punten
en carnaval... doen we hier niet echt aan
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:27 schreef staticdata het volgende:
mijn kaartje gestuurd aan diamond![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07073/kaartjevoordiamond2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:34 schreef Mr_Baus het volgende:
Geen kaartje over de post, geen kaartje over de mail, geen sneaky Fok! PM, niets in mijn fotoboek![]()
...
Wat zijn jullie voor homo's? Zit ik soms in de verkeerde clan?
Ik hou gvd van jullie! ok?well, duh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
talk to the hand, bitch![]()
![]()
3-0quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:50 schreef FJD het volgende:
Ach 2-0, dat riep ik enige tijd geleden nog in het Werder -Ajax
[UEFA-Cup] [14-02]: Werder Bremen - Ajax
Anyway, IJs ik heb zojuist het geld overgemaakt naar die knakker met het dringende verzoek het spel morgen op de post te doenKun je dit weekend al genieten van Streets of Rage
Kut.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef RudyCarell het volgende:
3-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |