Nee joh gekkie was niet over het Nederlandse distributienetquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:22 schreef staticdata het volgende:
FJD, kan je nu je weer in het snelle holland zit, nog dat stuk over het nederlandse distributienet mailen ?
ook goedquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee joh gekkie was niet over het Nederlandse distributienetVoornamelijk over distributie in ontwikkelende landen
Jochem Mijer zat achter maar diei lachtte elke keer te laat! En Mike Boddequote:Deelnemers halve finale bekend!
Gisteravond laat (of vanmorgen vroeg) heeft de jury van het Leids Cabaret Festival bekend gemaakt welke vijf deelnemende acts doorgaan naar de halve finale van donderdag aanstaande.
Dit zijn (in willekeurige volgorde):
- Paulien Cornelisse; GOED
- Roy Aernouts; ERRUG GOED
- Sanne en Dees; ERRUG GOED
- Gijs Nillessen; Niet gezien
- Intgeniep. Niet gezien
Misschien overbodig, maar aan de andere kant je bent hardware noob dus het zou zo maar kunnen;quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alles zit erbij en stroom zit erop. alleen als ik de "sega" kabel in mn antenne plug, kan ik de zender niet vinden/geen signaal op tv krijgen. gister 3 uur zitten kutten om een console van dik 10 jaar oud aan de praat te krijgen.![]()
snap er ook niks van wat ik fout doe, volgens mij moet die sega het namelijk gewoon doen. die gast is ook heel relaxed en vind het ook vervelend
get used to it ^^quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef sanni het volgende:
Hebben julie ook al meegemaakt dat men noobs spelen gewoon $*%$%Î^R( is soms.
Ik ben medic en ik hoor zo een noob schreeuwen om medic,ik er achteraan en die
%%((&)) rent gewoon overal heen terwijl ik achter hem ren en probeer hem te helpen.
Ipv dat die $%*%^(* om zich heen kijkt, rentie gewoon vol richting de vijand waarna we
beiden worden gekilled.![]()
![]()
ARGHHHH!!! Ik help niemand meer so...
misschien handig om eerst te schieten en dan revivenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:47 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[..]
get used to it ^^
ik ren naar dooie mensen om te reviven en word neer geknald ( die gast is medic hij rent snel weg en laat mij stikken :-( )![]()
Pastte niet in het programma vind ik:quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:16 schreef staticdata het volgende:
wat was er mis met mike bodde dan?
quote:Tijdens het juryberaad kun je genieten van FLO bestaande uit Mike Boddé, Kim Weemhoff, Sara Erens en Wieneke Pastoor.
Het is kortgezegd gewoon geïmproviseerd 4e-wandloos multidisciplinair sferisch muziek- en danstheater. Wat is daar nou moeilijk aan? Soms sexy, soms lomp, soms bot, soms ijs, soms vol, soms spijkerhard en soms vederlicht.
ik een hardware n00bquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Kalimera/mogguh!
Valentijnsdag = bierdrinkdag!![]()
[..]
Misschien overbodig, maar aan de andere kant je bent hardware noob dus het zou zo maar kunnen;
Heb je de RF-switch goed geschakeld staan?(als je een schakelbare versie hebt)
De frequentie is 591,25 Mhz
het zijn je eigen woordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik een hardware n00bzal je dit weekend eens even laten zien hoe ik met hardware omga
![]()
maar de RF switch heb ik juist ingeschakeld. toen het de eerste keer niet werkte heb ik nog even het andere standje geprobeerd, maar dat werkte uiteraard ook niet![]()
mja als ze gesniped worden ik revive hun er is niemand maar alleen en sniper dan rennen ze soms nog wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
misschien handig om eerst te schieten en dan reviven
Ik zal aan me baas vragen of ik naar huis mag om de server te gaan vullenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef C7PR1X_NL het volgende:
KOMT ER IEMAND HELPEN DE SERVER VULLEN ... NU>?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik zal aan me baas vragen of ik naar huis mag om de server te gaan vullen![]()
power on? dat is een oud ding joh, daar zit toch nog geen power opquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
het zijn je eigen woorden![]()
Maar goed, je was gelukkig dus nog niet zo noobish om die fout te maken.. stond de power on?
Doe jij toch eens een keer rustig aan man... De meesten werken, en kunnen ook niet op je kickrequests ingaan...quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:20 schreef C7PR1X_NL het volgende:
KOMT ER IEMAND HELPEN DE SERVER VULLEN ... NU>?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:35 schreef Incolumis het volgende:
of willen niet....
quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef staticdata het volgende:
neem aan dat je het nu over jezelf hebt?
Ligt eraan wie het verzoek plaatst, en dan wordt er gekeken of men wel wil..quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja ok maar dat doe ik ook. paar van die broekies schreeuwen zovaak dat er iemand gekickt moet worden dat het ongeloofwaardig isquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het verzoek plaatst, en dan wordt er gekeken of men wel wil..![]()
In dit geval wil men dus niet..
willen hem niet helpen neequote:Op woensdag 14 februari 2007 14:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
daarom dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 14:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja ok maar dat doe ik ook. paar van die broekies schreeuwen zovaak dat er iemand gekickt moet worden dat het ongeloofwaardig is
quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
oooow zooo bedoel je.
dan wil ik ook niet![]()
![]()
Diamond is van mijquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
daarom dus
en nog eenvoor alle leden
Nee! gewoon afblijvenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
there's plenty of him to share
broertje van katja? dan doe ik de ontgroeningquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
Waarschijnlijk staat er een aanmelding van fschuurman op het BoF forum.
Als jullie afvragen wie dat is??
Dat is een collega van mij die gister al even heeft mee gespeeld
Z'n account is geactiveerd!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:15 schreef Godlike02 het volgende:
Waarschijnlijk staat er een aanmelding van fschuurman op het BoF forum.
Als jullie afvragen wie dat is??
Dat is een collega van mij die gister al even heeft mee gespeeld
jij zit de hele tijd op second life en denkt dat je dan hem weer kan inpikken, neeeeeeeeeee zo werk het nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:24 schreef Incolumis het volgende:
ik heb niet 1 dag nodig om mijn liefde te laten zien, ik laat het het hele jaar zien
* Incolumis zet zijn Take That cd weer op
met jou?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
owke zullen we gewoon NU gaan neuken ipv dat lufjes opgeilen?
je zou het iets diplomatieker kunnen zeggen:quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
met jou?
Moet ik aan me baas gaan vragen of ik NU met een neger mag gaan neuken![]()
sommige gasten (ik noem een truckchauffeur) moeten wel vol zitten met vodka, zo lomp kan je gewoon niet per ongeluk doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:40 schreef staticdata het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5P5Az7AKD4Y
gevaarlijk kruispuntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |