Kut.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:58 schreef RudyCarell het volgende:
3-0
en op de bof server?quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:53 schreef BugWorks het volgende:
Zo nu heb ik wel me expert command badge![]()
Eindelijk![]()
Lindenberg. Na vasthouden, 2de geelquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ajax met 10 man? Wie kreeg er rood en waarom?
Nee, heb een andere server hiervoor gezocht. Op de BoF server zou ik hem over een week nog niet hebben (tenzij ik 's nachts ga gamenquote:
Mijn doelstellingquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:00 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nee, heb een andere server hiervoor gezocht. Op de BoF server zou ik hem over een week nog niet hebben (tenzij ik 's nachts ga gamen)
Zat fijn op een Karkand IO server, max 16 spelers met een 64 spelers map. Dan haal je hem zeker![]()
(tip misschien voor anderen die ook hun expert command nog moeten en kunnen behalen)
Nu me nieuwe doelstelling:
Expert Medic Combat
Expert First Aid
Nieuwe rang - Sergeant Major (~5500pts)
quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:08 schreef BugWorks het volgende:
Kan nog een hele waslijst erneer zette, maar dit zijn de dingen die ik nu op het oog heb.
Expert knife is toch niet moeilijk, ff knife only server zoeken, ff spelen en je hebt hem.
Wat doe je dan nog hier, ga vliegen jijquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vraag maar een ding... 21 uur vliegen meer niet
Is goed, wil die 21 uur voor jouw wel vliegen. Moet jij wel mijn 148 uur doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vraag maar een ding... 21 uur vliegen meer niet
Roze rozen en Hawai!quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:03 schreef Viro het volgende:
Baus, msn of xfire, je weet wel waar ik het over heb![]()
Haha 148 uur wat?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:13 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Is goed, wil die 21 uur voor jouw wel vliegen. Moet jij wel mijn 148 uur doen
Vliegen met vliegtuig, voor me expert badge.quote:
Ja hij had een keer op bof forum gepost. iets heel vaagsquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Net nog een leuk rondje gehad met Chiel op de server![]()
Iemand ooit nog wat van Calabriakiller gehoord trouwens![]()
Nou dat moeten we straks weer van Puni horen hoorquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Net nog een leuk rondje gehad met Chiel op de server![]()
Iemand ooit nog wat van Calabriakiller gehoord trouwens![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:09 schreef Mr_Baus het volgende:
Trusten bitches!
quote:
dus je ben toch een nerd/noobquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
bij die gast wel, vanavond op mn eigen tv weer proberen.....
Zag je nou ook iets wat je fout had gedaan of niet? Probeer t anders eens op een andere TV? Moet ie op een normale kanaal werken of op een AV kanaal? Ben benieuwdquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:31 schreef IJsmuts het volgende:
bij die gast wel, vanavond op mn eigen tv weer proberen.....
nee snap er echt geen reet van. ben 3 uur wezen kutten op 2 tv's, helemaal niks. kom ik bij die gast, die douwt hem in zn tv en hoppa, spelen maarquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zag je nou ook iets wat je fout had gedaan of niet? Probeer t anders eens op een andere TV? Moet ie op een normale kanaal werken of op een AV kanaal? Ben benieuwdDD en SoR moeten voor t weekend nog aankomen in Bent
w00tquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
dus je ben toch een nerd/noob
Geniaalquote:
whehe, SoR op de wii moet ook briljant zijn, lekker je controller als loden pijp gebruiken en alles kapot meppenquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:39 schreef FJD het volgende:
[..]
GeniaalHoop dat SoR ook voor de Wii uit gaat komen
Of Final Fight
quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Nou dat moeten we straks weer van Puni horen hoor
Dat wordt geen kaartje meer volgend jaar voor jou! en mij kijkt ie niet meer aan![]()
je had vroeger ook zon arcade knaller, was je een ruimte schip en zakte het beeld steeds naar beneden, ff kijken of ik kan vinden welke dat wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 07:44 schreef FJD het volgende:
hehe nee komt op de Virtual Console dus gewoon button bashen maar ach dat is ook al leuk. Wat dat betreft wordt de Wii wel een cool speeltje. Al die oude spelletjes eropSuper Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |