quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
Ben patch 1.41 ff aan het downloaden, zal pogen BF2 opnieuw te instaleren dan, kijken of die hierna wel weer weer werken..
Alsof ik veel zin heb om te praten op dit moment..quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Vanavond ook? Kev is er ooken op TS natuurlijk.
Ik denk ook niet dat het goed voor je is als je meeluistert met TSquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:56 schreef ursel het volgende:
Alsof ik veel zin heb om te praten op dit moment..
Enemy spotted..!!.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het goed voor je is als je meeluistert met TSIk kan me de flauwe grappen nu al voorstellen
Gaan we naar Train Accident of naar Suburb? Wat denk jij Ursel?
He Ursel had je me niet even kunnen waarschuwen dat daar een enemy lag?
[NOOB-Mode]quote:
weet ik niet. ik spot nooit. echt heel slecht maar ik krijg dat echt niet voor elkaarquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:21 schreef ursel het volgende:
[..]
[NOOB-Mode]
Voor die std zinnen, kan je daar nou eigenlijk ook sneltoetsen voor aanmaken??
[/NOOB-mode]
als je een patch fout krijgt is het bijna onmogelijk om te spelen zonder win op nieuw te installeren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
Ben patch 1.41 ff aan het downloaden, zal pogen BF2 opnieuw te instaleren dan, kijken of die hierna wel weer weer werken..
gna gna... SF weekend he:Pquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
Het is toch al zo standaard als watenige wat je moet doen is een Q of in mij geval Z in drukken en dan even je muis bewegen
IS SF weekend I/O of niet?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef IJsmuts het volgende:
weet ik niet. ik spot nooit. echt heel slecht maar ik krijg dat echt niet voor elkaar![]()
Wat hij zegt. Even snel Q, muisje naar voren en klikken. Soms spot ik eerst en schiet dan pas met als resultaat dat ik dood gaquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
Het is toch al zo standaard als watenige wat je moet doen is een Q of in mij geval Z in drukken en dan even je muis bewegen
Geld is zojuist overgemaaktquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:33 schreef C7PR1X_NL het volgende:
nou FJD kan in iedergeval mee spelen hij heeft nu ook sf![]()
dat is pas teamworkquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:40 schreef FJD het volgende:
Wat hij zegt. Even snel Q, muisje naar voren en klikken. Soms spot ik eerst en schiet dan pas met als resultaat dat ik dood ga
Ik denk dat Bryan Adams toch wel wat anders bedoelde toen hij zong "i'd die for you"quote:
Tis toch gemakkerlijker ff snel een toets in te drukken als de q in te drukken, met je muis naar spotted gaan en vervolgens neergeschoten te worden...quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:29 schreef staticdata het volgende:
IS SF weekend I/O of niet?
Die zit de hele dag thuis en wil de srever vulllen!quote:
Mja ik zit al 2 weken ziek thuis, enige wat ik kan is zittenquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die zit de hele dag thuis en wil de srever vulllen!
Ik ben hard aan het werk en zou graag naar huis gaan om te schieten
ik heb gisteren aan de baas gevraagd of het mocht, toen mocht niet. denk niet dat ik nu weer kan aankomen met hetzelfde verhaalquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb gisteren aan de baas gevraagd of het mocht, toen mocht niet. denk niet dat ik nu weer kan aankomen met hetzelfde verhaal![]()
Conversatie tussen mij en mijn baas afgelopen vrijdag:quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb gisteren aan de baas gevraagd of het mocht, toen mocht niet. denk niet dat ik nu weer kan aankomen met hetzelfde verhaal![]()
Mag dat niet op je werk dan??quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Conversatie tussen mij en mijn baas afgelopen vrijdag:
Baas: Wat heb jij nu weer in je handen?
Ik: Een xbox controller?
Baas: Kun je die op je laptop aansluiten?
Ik: Nee zit aangesloten op me xbox.
Vervolgens open ik mijn ladenblok en laat mijn volledig in mijn ladenblok geintegreerde xbox zien
Baas: Weer een minpuntje.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vervolgens open ik mijn ladenblok en laat mijn volledig in mijn ladenblok geintegreerde xbox zien
linkje is doodquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:07 schreef C7PR1X_NL het volgende:
[afbeelding]
http://img65.imageshack.us/img65/7282/screenieei4.jpg
MR. Baus ingepakt in Suply drops![]()
Websphere zuigt!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
IBM![]()
![]()
Ben nu WebSphere aan het installeren.
Ben het overigens met Ursel eens. In BFV kon je met de F toetsen heel makkelijk dingen roepen. Ik heb ook vaak dat als ik spot ik perongeluk schietAls je dan een tank spot dan wordt je daar niet vrolijk van, aangezien die tank dat hoort en je dood wil maken
![]()
[..]
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Als er nou eens iemand komt met een SF voorstel: maps I/O of niet? Dan kan dat ingesteld worden.
reageer dan ookquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:20 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi, re je bulkmail.
ik zou graag road in de roulatie zien morgen en is het IO of vanillia?
ik zeg i/oquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
Als er nou eens iemand komt met een SF voorstel: maps I/O of niet? Dan kan dat ingesteld worden.
Road komt er wel in, ik ben voor I/O maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef IJsmuts het volgende:
voor SF weekend zeg ik IO en warlord & ghosttown![]()
met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Road komt er wel in, ik ben voor I/O maar dat is mijn mening![]()
Fight Night is vechten en vechten doe je niet in een tankTanks zijn voor watjes.
Alles mag, zolang het maar door MS is gemaakt. Ik hoop dan ook dat ze niet zien dat ik iets heb geinstalleerd van aartsvijand IBMquote:
Bij IBM werken we meer dan prettig samen met MSquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alles mag, zolang het maar door MS is gemaakt. Ik hoop dan ook dat ze niet zien dat ik iets heb geinstalleerd van aartsvijand IBM
Speel jij op 800x600?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:16 schreef C7PR1X_NL het volgende:
www.ourbf2clan.nl/screenie.JPG
[afbeelding]
daar is ie dan!
ik doe het welquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
Koop m dan ergens!
-edit-
De volgende die post maakt het nieuwe topic aan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |