Liejannuh had het gisteren over een Culturele Appeltaart Meet. Dat klinkt me wel als gebak in de oren!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben niet zo van de sauna. Maar andere meets
Bij Zoetermeer!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef Troel het volgende:
Een blauwe vraag voor Triviant:Waar ligt Bleiswijk
quote:Onder de vlaggen van de deelnemende landen, wachten twee hete sauna's voor de moedige deelnemers. In het begin is het 100 - 110 C binnen, en op de stenen van de saunakachel wordt automatisch iedere 30 seconden een halve liter water gegooid. En daarvan komt de 'löyly' (de stoom). Een deelnemer moet alleen recht zitten - en de loyly langer kunnen volhouden, dan de andere in die sauna... Klinkt dit gemakkelijk? Dat is het toch niet!
Ik als (ex)Zoetermeerder zou Gemeente Lansingerland ergens in Groningen/Drenthe gezocht hebben.quote:
Ok, dit verklaart wel waarom ik de naam niet ken:quote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat gemeenten de naam van de grootste plaats dienen te dragen. Zo snapt geen mens het meer, zelfs oud-bewoners niet
Ik schrok al.quote:Op 1 januari 2007 is de gemeente Bleiswijk samengegaan met de gemeenten Bergschenhoek en Berkel en Rodenrijs in de nieuwe gemeente Lansingerland.
April? Mei?quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
En zullen we het volgende weekendje ook alvast plannen
ja, gaan we gezellig met jou mee op huwelijksreis... Zal Bert vast gezellig vinden...quote:
Joehoe, als je tot de zomer wacht heb ik een leuke locatie voor julliequote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef Troel het volgende:
Oew, dat wordt dus een hemelvaartsdag-pinksteren-kampeerarrangementmeeting!
Nog niet helemaal fit, maar stukken beter dan vanochtend. Geen griep dus gelukkigquote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:
hoi! voel je je al wat beter?
Dan moeten we daar ook nog maar weer naartoe, ik ben lang niet overal geweest in Elysiumquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:45 schreef Jojogirl het volgende:
Oe Elysium, daar ben ik helemaal fan van.
Die van jou zijn ook erg leuk!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:44 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb geen bezwaren ontvangen tegen het plaatsen van een linkje naar mijn verslag van het weekend (met foto's) dus bij deze:
http://marjolengerbert.we(...)n_groenlo/index.html
Leuke foto's trouwens, Levitation!
Het weekend was gewoon gaaf!quote:
Ik ben wel benieuwd naar bubbelbadfoto's waar ik ook op staquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens nog wat meer foto's, met name van Marchien en haar cadeautjes en van het bubbelbad, maar met de eerstgenoemden werd de weblog een beetje een Marchien-overkill (;)) en de laatstgenoemden vond ik niet echt geschikt om op een website te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens nog wat meer foto's, met name van Marchien en haar cadeautjes en van het bubbelbad, maar met de eerstgenoemden werd de weblog een beetje een Marchien-overkill (;)) en de laatstgenoemden vond ik niet echt geschikt om op een website te zetten
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:15 schreef Levitation het volgende:
Vick was gisteren ziek thuis en heeft toen uit verveling flimpjes en foto's zitten kijken. Hij vertelde verguld dat hij een kwart seconde borst had gezien.
![]()
Jawel, op zaterdagavond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef teigan het volgende:
Volgens mij hebben wij het bubbelbad ook niet gedeelt fannetje, of heb ik dat mis?
Hm, hier ook een vriendje wat helemaal opleeft ibj het idee van een wat blotere foto... Dat filmpje lijkt hem ook wel wat geloof ik....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, die zijn best leuk!Alleen een beetje bloot. Vick zou er blij mee zijn, zeg maar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Ja hoor, die zijn best leuk!Alleen een beetje bloot. Vick zou er blij mee zijn, zeg maar
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef Fannetje het volgende:
Het was er een beetje mistig van de stoom zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef omearos het volgende:
Volgende keer toch maar kijken wat ik fotografeer voor ik op het knopje druk
gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Fannetje het volgende:
Nah, het valt wel mee hoor, maar van één van de dames is duidelijk een stukje borst te zien. En om dat nou open en bloot op een forum te zetten...
Balkje ervoor?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:22 schreef Fannetje het volgende:
Nah, het valt wel mee hoor, maar van één van de dames is duidelijk een stukje borst te zien. En om dat nou open en bloot op een forum te zetten...
Ik dacht in Klussen & Wonenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:18 schreef Troel het volgende:
Moet dat in SEX?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:29 schreef Pandorah het volgende:
Even een schopje.
Gaan we nog naar de sauna? Ik kan namelijk inmiddels niet meer in het weekend van 17/18 maart.
Maart:
3/4: Troel, omearos, teigan
10/11: occy, omearos,
17/18: Isabeau, occy, omearos, teigan(alleen de 17de)
24/25: Isabeau, Troel, occy, Pandorah, teigan
De 24e heb ik trouwens nog een badmintonfeestje. Maar dat is pas laat in de avond en ik mag introducees meenemen![]()
Och hemel, heeft Sebbo je meegesleeptquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga de 22e naar de Scissor Sisters en de 21e niet naar Assen.
Ergo, hou geen rekening met mij.
Ja zoiets.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, heeft Sebbo je meegesleept![]()
Lijkt me heel leuk Rewimoquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Dat zal dan vermoedelijk wel ergens in september worden denk ik. Met zijn allen op zolder slapen of kamperen in de tuin voor de liefhebbers
deel Frank dan maar even mee dat we verwachten dat we al kunnen zwemmen in het zwembad voor onze bewegingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:22 schreef Rewimo het volgende:
Frank deelt net mee dat hij het afgraven van het grindveld en het graven van het zwembad dan even voor september op de planning zetBeweging weet je wel, goed voor ons
Gaan we boven de sneeuwgrens wandelen in juniquote:When it is freezing, wear an ice cap that can cover the ears. When your hands get cold mitten are preferred to gloves
Even flink doorgraven dan maar, zegt iequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef octopussy het volgende:
deel Frank dan maar even mee dat we verwachten dat we al kunnen zwemmen in het zwembad voor onze beweging![]()
![]()
Ik ga wandelen hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg heeft nog wat foto's online staan van 2 jaar geleden: http://www.codewarrior.nl/dwerg/luxemburg/
Hij vond het trouwens wel meevallen, qua zwaar.Ik ga ook wel een paar keer trainen, ik kan hier wel leuke rondjes lopen van 20 km, dus dat scheelt al.
![]()
Goede schoenen zijn trouwens wel erg verstandig. Loopt toch net wat lekkerder.Owja, en wandelsokken zijn ook handig (en naadloos!), die van de Hema voldoen uitstekend.
Hoe ziet je schema er uit Isa?
Leuk detail: Bloodhoundfromhell gaat waarschijnlijk ook mee!
Vraag me af hoe dat er uitzietquote:afstand tijd pauze
8 km 2x60 min 15 min
45 min
3,8 km 45 min
7 km 105 min
5 km 60 min
7,3 km 110 min
110 min
6,3 km 75 min
8,7 km 130 min
7,1 km 85 min
30 min
3 km 45 min
10 km 2x75 min 15 min
7,5 km 90 min
60 min
10 km 150 min
60 min
60 min
8 km 120 min
10 km 150 min
5 km 60 min
12 km 3x60 min 2x5 min
7,5 km 90 min
13,3 km 200 min 3x5 min
4 km 60 min
14,7 km 220 min 3x5 min
10 km 120 min
15 km 225 min 2x5 min
120 min
8 km 120 min
12 km 180 min
14 km 210 min 2x5 min
10 km 120 min
16 km 240 min
20 km
20 km
Hey, dank je wel voor de tip!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:23 schreef octopussy het volgende:
dames, vanaf maandag heeft de Lidl wandelspullen in de aanbieding. De schoenen zien er best leuk uit vind ikik weet niet of ze ook een beetje fatsoenlijk zijn, maar misschien hebben mensen hun ervaringen al gepost op internet.
Ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:22 schreef Isabeau het volgende:
Wie gaan er tot nu toe eigenlijk mee? BHFH is cool![]()
Relatie met dieetclub: daar hebben we een meeting gehadquote:Bavianen in paniek in Dierenpark Emmen
In Dierenpark Emmen zitten sinds maandagmiddag de 120 mantelbavianen op een rots. De apen weigeren hun plek te verlaten.
EMMEN (ANP) - De 120 mantelbavianen van Dierenpark Emmen zijn in paniek. De apen zitten sinds maandagmiddag op een rots en weigeren hun plek te verlaten.
Volgens een woordvoerder van het dierenpark is niet duidelijk waar de angst vandaan komt. Ze zitten op een rots en staren allemaal naar de Afrikasavanne. Ook met hun favoriete voedsel zijn ze niet van hun plek te krijgen.
In 1994 en 1997 hebben de dieren zich ook vier dagen nauwelijks bewogen. Toen zaten ze in de bomen; ook toen is niet duidelijk geworden wat er aan de hand was.
Dat heeft dan wel een enorme impact gehadquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
Nouja, misschien schrokken ze van een of ander menspersoon dat rare geluiden stond te maken bij de zeeleeuwen ofzo
En behóórlijk vertraagdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Dat heeft dan wel een enorme impact gehad![]()
de 21ste??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Troel het volgende:
Hier maar even een herinnering voor een aantal dames dat ze de 21e april niet vergeten.
Hahaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:49 schreef Troel het volgende:
Op 21 april vier ik mijn vrijgezellenfeestje in Verkeerspark Assen
Het is een veredelde dieetclubmeeting, dus wat mij betreft zijn anderen ook welkom hoor
(lees: het zou supertof zijn als je ook komt)
Dat we om 11:00 uur ons verzamelen en dat we de hele dag autootjes gaan fietsenquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Haha![]()
Op zich heel leuk natuurlijk, moet wel even kijken of ik dat ga redden. Je hebt zelf de organisatie in handen? Wat is er geregeld?
Ik moet de dag erna zorgen dat bert om 11:15 klaar staat voor zijn feestjequote:Op woensdag 28 maart 2007 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat we om 11:00 uur ons verzamelen en dat we de hele dag autootjes gaan fietsen
Ik kan niet tegen verrassingen, dus ik heb de touwtjes redelijk zelf in handen jaDe kosten zijn zo rond de 15 euro voor entree (inclusief eten en drinken). Voor het rijbewijsje moet je geloof ik nog een paar euro neertellen.
Zou ik wel gezellig vinden... Kan namelijk niet met de trein gaan (dan is 11:00 technisch niet haalbaarquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Haha![]()
Op zich heel leuk natuurlijk, moet wel even kijken of ik dat ga redden. Je hebt zelf de organisatie in handen? Wat is er geregeld?
Nou, ik heb mijn agenda zorgvuldig bekeken en volgens mij kan ik welquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zou ik wel gezellig vinden... Kan namelijk niet met de trein gaan (dan is 11:00 technisch niet haalbaar) als jij mee gaat, blijf ik mooi wakker tijdens het rijden!
![]()
En als je niet mee kunt, regel ik wel iets anders...![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn agenda zorgvuldig bekeken en volgens mij kan ik welDus als Troel het echt leuk vind, rij ik met je mee! Kan ik je meteen benzinegeld betalen voor de vorige keer
Dat geldt ook voor mij. Ik heb trouwens stefans auto al weer gecharterdquote:Op donderdag 29 maart 2007 16:11 schreef YPPY het volgende:
Leuk als je ook komt Fannetje!
Troel, Pandorah, iemand anders carpoolen? Ik kan makkelijk langs jullie rijden maar het stuk helemaal naar Assen vind ik zo ver. Ben echt bang dat ik dan onderweg in slaap val.
Zal ik eens in mijn agenda kijken of ik ook kan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:15 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij. Ik heb trouwens stefans auto al weer gecharterd![]()
Ik pik miss_d in Utrecht op, dus in principe is er nog plek voor twee personen. Ik zou dus jou en Pan ook op kunnen pikken dat jij of naar mij of naar Pan rijdt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:11 schreef YPPY het volgende:
Leuk als je ook komt Fannetje!
Troel, Pandorah, iemand anders carpoolen? Ik kan makkelijk langs jullie rijden maar het stuk helemaal naar Assen vind ik zo ver. Ben echt bang dat ik dan onderweg in slaap val.
En je kan er zelfs caloriearm etenquote:Voorgerechten
Huisgemaakte terrine van gemarineerde kip met pistachenoten en bacon 6,50
* Sandwich van gegrilde courgette en geitenkaas met tomatenjam 7,50
Met tuinkruiden ingerolde carpaccio van zalm met Hollandse kropsla 7,50
Salade met dun gesneden coppaham, sinaasappel en pecannoten 8,50
* Frisse salade met biologische brandnetelkaas en geroosterde paprika 7,50
Rijstpannenkoekjes gevuld met pekingeend, lente ui, komkommer en koriander 8,50
* Klein taartje van wilde spinazie, feta, knoflook en sud’n sol tomaatjes 7,50
Heerlijke waldorfsalade, appel, knolselderij, walnoten en grote scampi 8,50
* Onze voorgerechten kunnen ook als hoofdgerecht met frieten of een pofaardappel
Soepen
* Mosterdsoep met spekjes of croutons of beiden 3,90
* Romige pastinaaksoep met peer en blauwekaas 4,90
Gevogelte bouillon met koriander pesto 4,90
Hoofdgerechten
Eendenbout gegaard in de oven met saus van port en pruimen 16,90
Steak en friet met frisse salade 14,90
Varkenshaasje met een jus van gember en gehakte walnoten 17,90
Gegrilde ossenhaas met fricassee van bospaddestoelen 19,50
Honderd gram meer voor 5,00 extra
Lamsossobuco met rozemarijn, knoflook, geroosterde wortel en ui 17,90
Hachee; rundvlees gesudderd met óuderwetse specerijen’en appeltjes 16,90
met stampotje van spruitjes en munt
Kruidige kipschotel uit de Cariben met tropische vruchten, basmatirijst 16,90
en komkommersalade
Wij hebben ook dunne franse frietjes en vlaamse frieten die extra besteld kunnen worden
Vis
Vissersstoofpot uit Bretagne met de wereld aan vissoorten 15,90
Zeewolf met venkelroom en een vleugje vanille op een bedje van tagliatelle 18,90
Gewokte grote scampies, gegaard in ‘yellow currypaste’met basmatirijst 16,90
Kabeljauw op oosterse wijze, in bananenblad met o.a. sereh, koks en knoflook 17,90
Vegetarisch
Gekaramelliseerde witlof gegratineerd met geitenkaas en frisse salade 14,90
Stoofpotje van pompoen en linzen met heerlijke kruiden uit het verre oosten 15,90
Tagliatelle met ricotta, wilde spinazie en geroosterde walnoten 14,90
Desserts
Chocoladebavarois met advocaatroom 6,50
Café glacé; dubbele espresso met dikke bol roomijs 6,50
Bitterkoekjesparfait met warme vanillesaus 6,50
Betty’s overheerlijke taartje, laat u verrassen….. 7,50
Perensorbetijs met stukjes…peer 6,50
The good old dame blanche 6,50
Stukje oude stolwijker kaas van anno met kleintje port 8,50
Heerlijke portjes, dessertwijnen, wij hebben het allemaal in huis…
Verder bij de koffie
Zeebanket, 3 stuks 1,65
Ambachtelijk gemaakte ‘gulle gans’bonbon van schlaman 1,95
Uit luca’s bonbonatelier; grote bonbon gevuld met grand marnier of passievrucht 2,95
Irish coffee of french, italian or greek you name it we have it…
quote:wij kunnen in principe aan alle dieet wensen voldoen mits dit , een beetje afhankelijk van welk dieet, een a twee dagen van te voren wordt vermeld.
Dieet informatie
Glutenvrij
Koemelkvrij
Vetarm
Caloriearm
Koolhydraatarm
Menuaanpassingen alleen mogelijk indien vooraf doorgegeven.
Het zit in het centrum van Assen en schijnt erg gezellig te zijn (Atrimar zit in Assen op school, vandaar).quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt prima wat mij betreft. Ik moet nog wel naar huis 's avonds, bij voorkeur met de trein. Dus niet al te laat eten dan.
Trakteer je niet dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima om ergens anders te gaan eten, als ik maar zelf mag betalen
Als je dat restaurant gaat bellen, vraag dan direct hoe dat zit met de menukaart en een groep. Een vorige keer zag het menu er ook zo lekker uit, maar konden we maar uit 3 gerechten kiezen (1 vlees, 1 vis, 1 vegetarisch) omdat we een groep waren. Dat vond ik wat minder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef YPPY het volgende:
Juist de vrijgezel betaalt niet toch.
En eten, inderdaad ik moet uitzoeken hoe het daar zit met de kolfmogelijkheden. Morgen even bellen.
Ja, hoi, ik wil de carpaccio van zalm, steak met frites en mayo en perensorbetijstoe, caloriearm graag. Dankquote:
Alstublieft mevrouw, hier is uw gerecht van eierkoeken met gegrilde appels...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik wil de carpaccio van zalm, steak met frites en mayo en perensorbetijstoe, caloriearm graag. Dank
En als toetje een pak rijstewafels!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef teigan het volgende:
[..]
Alstublieft mevrouw, hier is uw gerecht van eierkoeken met gegrilde appels...
Met de complimenten van Sonja
Troel pikt mij in Utrecht op jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Pandorah het volgende:
Of ze is al opgehaald, dan kan ook.
Ja, daaromquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef Pandorah het volgende:
Ik woon in Utrecht. Dus het is de vraag wie als eerste wordt opgepikt en wat handig is
Ik had Octo ook net al een PM gestuurd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:11 schreef Pandorah het volgende:
Ah!
We kunnen ook met twee auto's gaan Rewimo. Maar misschien kan octopussy nog 2 personen oppikken als ze over Utrecht wilt rijden (alleen doen als je wilt hoor octo, ik roep ook maar wat).![]()
Ik ga niet eerst omrijden via Groningenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:
hoi
In het park eten vind ik wel prima, is wat goedkoperWij leven van een veel te lage stufi dus
Ik wilde net aan Isa voorstellen om samen te reizen, maar die komt van de andere kant
Ben niet gewend dat jullie zo dichtbij zitten
ja man we blijven maar naar het noorden komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:
hoi
In het park eten vind ik wel prima, is wat goedkoperWij leven van een veel te lage stufi dus
Ik wilde net aan Isa voorstellen om samen te reizen, maar die komt van de andere kant
Ben niet gewend dat jullie zo dichtbij zitten
Ik heb een parkje aan de voorkant, een binnentuin en een balkon waar je met 3 mensen op kunt zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja man we blijven maar naar het noorden komen![]()
volgende meet bij Liannegaan we Wiiiiien en standwandelen en dan lekker barbequeen ofzo
![]()
Ik denk dat het voor Yppy net zo handig is om naar Ijsselstein te rijden, hier kan ze de auto veilig voor de deur zetten en is het gratisquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Pandorah het volgende:
Je moet bedenken dat we daar al vanaf 1100 zijn, dus ik denk dat rond een uur of 1700 naar het restaurant gaan geen slecht idee is. Maar als iedereen in het park wilt eten vind ik het ook prima
YPPY / Troel: is het handigst om bij mij te verzamelen. Dan kunnen we eventueel miss D halen van het station (da's 10 minuten als de stoplichten lief zijn) en kunnen we via dezelfde weg de A28 / A 27 op? Of ze is al opgehaald, dan kan ook. Een idee? Aan de overkant bij mij kan je de auto veilig in de wijk zetten. Troel kent die wijk ook wel.
Lunch in ieder geval wel, wat ik/we 's avonds voor het avondeten doen weet ik niet. Ik vind snacks geen avondeten namelijkquote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Owja, en we eten dus gewoon in het park denk ik?
True, maar het restaurant kan natuurlijk een behoorlijke kostenpost zijn voor sommigenquote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lunch in ieder geval wel, wat ik/we 's avonds voor het avondeten doen weet ik niet. Ik vind snacks geen avondeten namelijk![]()
Ach we kunnen toch best iets uitzoeken wat niet te duur is? We hebben zaterdag ook lekker gegeten in een eetcafe waar mijn menu 9,50 euro was.quote:Op maandag 2 april 2007 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
True, maar het restaurant kan natuurlijk een behoorlijke kostenpost zijn voor sommigen
Lees dit nu pas, maar hartstikke top! Graag! Benzinegeld regelen we welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:12 schreef teigan het volgende:
freecell, ik wil je wel oppikken... Dan crossen we samen die kant uit met de auto.. Zitten we ook niet aan treintijden vast
Jamaar...quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:31 schreef freecell het volgende:
Nee, dan voel ik me weer zo...ehm... armpjes enzo
En schuldig
Je kent al die bovenborrelende gevoelens wel
quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jamaar...
...ik heb ook al verstek laten gaan op je bruiloft... hier ook schuldgevoel enzo.![]()
Yankee Doodle is een Amerikaans restaurant waar je dan geld betaalt voor je stukje vlees en als je ook nog een gepofte aardappel wil, een sausje, of misschien wel 2 sausjes, patat en een salade dan betaal je voor èlk gerechtje erbij (ook de saus) weer extra geld. Ben er een keer geweest en dat viel uiteindelijk best duur uit.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef Troel het volgende:
http://www.zusjesdeboer.nl/
http://www.poortvanassen.nl/
http://www.piripiri.nl/
http://www.restaurantdemoriaan.nl/menus.html
http://www.yankeedoodle.nl/
Ik vond zelf de eerste wel wat hebben, en ook piripiri klinkt wel leuk (kiprestaurant)
We kunnen het ook niet doenquote:
ik stem voorquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind allemaal iets meebrengen ook een heel leuk idee! Hier eten is ook prima mogelijk. Hoeveel vrouw ik kwijt kan? Och, iedereen past wel in de woonkamer als er maar een paar ook op de grond willen zitten en ik zet Dennis gewoon aan het kokenDie kan heel erg lekker tapas maken en dan kan iedereen nemen waar ze zin in heeft (en een lekkere maaltijdsalade of iets anders wat ze wil voor yppy
)
Ik ben een persoon die dan voor pure spareribs ga, dus voor mij zou het niet uitmakenquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yankee Doodle is een Amerikaans restaurant waar je dan geld betaalt voor je stukje vlees en als je ook nog een gepofte aardappel wil, een sausje, of misschien wel 2 sausjes, patat en een salade dan betaal je voor èlk gerechtje erbij (ook de saus) weer extra geld. Ben er een keer geweest en dat viel uiteindelijk best duur uit.
desnoods doen we nog wat boodschappen die middag om verse dingen te halen. Er zijn daar toch vast ook wel supermarkten die zaterdagavond open zijn?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, niet zo'n super grote koelkastGewoon tafelmodel.
Ja man, het is praktisch buitenland voor mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef teigan het volgende:
Nou, je zit daar natuurlijk wel in de bushbush...
Ey, ik heb ook een rijbewijs hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef Levitation het volgende:
Zou het fijn vinden als er nog iemand met een rijbewijs in de auto zit die ook een stuk kan rijden. Heb nu nog behoorlijk last van mijn arm en weet niet zeker of het over 2,5 week zoveel beter is.![]()
Dat weet ik welquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ey, ik heb ook een rijbewijs hoor!![]()
Ik heb alleen al een jaar of vier niet meer gereden, is dat een probleem?
Wordt arme freecell alweer aan drank gekoppeldquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:23 schreef teigan het volgende:
Als freecell en ik nou voor de drank zorgen? Dat bederft niet in de auto...
dat geldt ook voor mijquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef teigan het volgende:
toen ik het postte zat ik me net te bedenken dat er voor mij niet zoveel drank inzit dit keer.. Ik moet nog rijden....
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef YPPY het volgende:
Isa heeft een groot huis, daar hebben we al vaker gekookt.Zal ik 'de film' maar meteen meenemen? Moet Marchien Maarten wel meenemen.
![]()
Ja, die zag ik ook staan!quote:Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Levitation: als je niemand anders kan vinden om het rijden over te nemen die bij je uit de buurt komt, wil ik wel een stuk overnemen. Vermoedelijk moet je toch over Utrecht.
Heee, en dan moet er vast ook chocoladetaart als toetje komen. In de Allerhande deze maand staan twee recepten. Ik zal eens kijken of ik eruit kom. Zo niet, dan koop ik er gewoon eentje
![]()
Heel anders dan een zeeleeuw in elk gevalquote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
freecell, welk geluid maakt een giraffe ook alweer?
Hazeba hazeba hazeba ha! en dan de e uitgesproken als in bestaanquote:Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
freecell, welk geluid maakt een giraffe ook alweer?
Ik denk dat we ons er niet druk over hoeven te makenquote:Op onze juniorkartbaan kun je laten zien hoe goed je kunt racen, maar dan moet je wel tussen de 3 en de 11 jaar zijn. En ook net als in het echte verkeer geldt: gordel verplicht!
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik wist dat we op de verkeerde dag gingen
15 april Bert & Ernie
Dan ga ik maar eens op een Quad wagenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat we ons er niet druk over hoeven te maken
Zeker nog nooit mee onderuit gegaan?quote:
Ik denk dat dan niemand erin zal passenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons er niet druk over hoeven te maken
Nee, heb ermee door de grotten gescheurd in Limburg. Daar was geen ruimte om ermee onderuit te gaanquote:Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zeker nog nooit mee onderuit gegaan?![]()
![]()
Korte terugblik op mijn leven: ik kom zojuist tot de conclusie dat alles waar je op of in kan zitten gevaarlijk voor mij is.Ben al met ieder mogelijk vervoermiddel onderuit gegaan/gebotst. Tot nu toe gaat autorijden nog goed, al heb ik wel al een keer een auto achterop gehad.
![]()
ik kon er niet meer uitquote:Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Troel het volgende:
Is dat net zo traumatisch als een piratenschip moeten verlaten omdat de stang niet op standje 2 kan?
Zelf niet. Wel een man met een flink gebroken been op de SEH gezien die onderuit was gegaan met een quadquote:
Ik viel gelukkig in het zacht duinzand van de Namibwoestijn... meer dan een tijdelijk verlies van mijn richtinggevoel (kon niet meer overeind komen) en een blauwe arm heb ik er niet aan overgehouden. Wat dat betreft was de schade daarvan een stuk minder dan ik nu van 't "muizen" heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelf niet. Wel een man met een flink gebroken been op de SEH gezien die onderuit was gegaan met een quad
En je hoeft ook geen bruidsjurk meer aanquote:Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik ga me geloof ik wel op een quad wagenVeel te gaaf om niet te doen!!
En ik heb al tijden geen ongelukken meer gehad, dus ik durf weer.
Ik hoef eigenlijk ook niet per se 10 minuten, dus misschien met iemand te delen?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef Fannetje het volgende:
10 euro per 10 minuten? Pf, dat vind ik wel veel!
Jaja, de wijnproeverij zeker?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Is dit misschien een keer iets voor de dieetclub: http://www.keizerculinair.nl/
(5 jarig bestaan oid)
En als we het op tijd beslissen, kan iederen alvast wat geld opzij leggen per maandquote:Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zat ik pas ook te bedenken, een kookworkshop is best een leuk idee voor het jubileum!
Goed idee Isa!
2 euro per week toch? Dat is een half pakje sigaretten, is nog beter voor je gezondheid ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als we het op tijd beslissen, kan iederen alvast wat geld opzij leggen per maand![]()
Iedere dag een appel minder in het bedrijfsrestaurant zou de truc kunnen zijn, maar dat is natuurlijk geen gezonde en verantwoorde truc.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef Rewimo het volgende:
En ik dan? Ik rook niet...
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Nee, mijn appel moet ik hebben hoorIk kan niet zonder. Al heb ik nòg zo weinig geld, die appel moet en zal er komen
![]()
ze heeft net een huis gekocht en de kuil is niet geschikt voor een zwembad, weet je wel wat een zwembad kost voor de zomer als we langskomen?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef Liejannuh het volgende:
of je pint gewoon wat extra, iets zegt me dat jij dergelijke dingen wel kunt betalen zonder al te veel problemen.![]()
Ga jij die kookworkshop doen en dan ga ik ondertussen de wijnproefworkshop doenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink amperdus nee, dat is niks voor mij.
Dan kun je niet komen logerenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou anders ook iets kleiner kunnen gaan wonen ja, rewimo
Heb jij zo'n vertrouwen in mijn kookkunsten?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ga jij die kookworkshop doen en dan ga ik ondertussen de wijnproefworkshop doen![]()
en dan eten we samen jouw eten op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |