abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 april 2007 @ 18:50:21 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_47934244
Ja, maar bij het restaurant wat geopperd wordt zit je dan aan een voorgerechtje voor dat bedrag

Het maakt mij niet zoveel uit, maar ik kan me voorstellen dat als je alleen studiefinanciering hebt, dat het dan wel uitmaakt (*terugdenkend aan eigen geld op, maand over tijden*)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47934914
dan moeten we diegenen dus even aankijken wat er kan..
Ik tel niet mee, ik krijg stagevergoeding naast mijn stufi, en stiekem hebben wij met zijn tweetjes best een leuk inkomen daardoor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47935862
Jullie mogen ook bij mij thuis eten...
Op Freecell en teigan na moet iedereen toch over Hoogeveen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 april 2007 @ 19:31:20 #206
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47935962
Mij maakt het niet uit, ik vang de 15e van elke maand
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 april 2007 @ 21:58:04 #207
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47943019
Mij maakt het ook niet uit, ik wil wel wat 'echts' eten graag. De weg terug naar huis is lang.

Dan parkeer ik bij jou Troel, mag jij verder rijden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47957273
tvp
pi_47958674
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 07:12 schreef teigan het volgende:
freecell, ik wil je wel oppikken... Dan crossen we samen die kant uit met de auto.. Zitten we ook niet aan treintijden vast
Lees dit nu pas, maar hartstikke top! Graag! Benzinegeld regelen we wel
En waar eten makt me niet zo heel veel uit, maar inderdaad niet te duur
Bij Isa eten klinkt ook wel goed.....
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:13:29 #210
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_47960230
Ik ga met Fannetje ook met de auto. Heb nog 2 plekkies vrij. Opstappen in Eindhoven, Den Bosch of een andere willekeurige plek die enigszinds op de route ligt.
Zou het fijn vinden als er nog iemand met een rijbewijs in de auto zit die ook een stuk kan rijden. Heb nu nog behoorlijk last van mijn arm en weet niet zeker of het over 2,5 week zoveel beter is.

Ik wil overigens best aan iemands eten meebetalen... normaal betaal je met z'n allen voor de bruid, maar die betaalt zelf... ik vind dus dat ik best kan betalen voor een (pasgetrouwde) studente.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_47960903

Nee, dan voel ik me weer zo...ehm... armpjes enzo
En schuldig
Je kent al die bovenborrelende gevoelens wel
pi_47961006
Isa, hoeveel vrouw kan jij kwijt? Lijkt me op zich wel een leuke oplossing om bij jou iets te gaan eten.
pi_47961069
Het lijkt mij ook wel leuk ja..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:19:15 #214
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_47962672
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:31 schreef freecell het volgende:

Nee, dan voel ik me weer zo...ehm... armpjes enzo
En schuldig
Je kent al die bovenborrelende gevoelens wel
Jamaar...
...ik heb ook al verstek laten gaan op je bruiloft... hier ook schuldgevoel enzo.
***Levi was here***
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:35:32 #215
35189 Troel
scherp en bot
pi_47963375
Nouja, hoeveel vrouw kan ze kwijt, de vraag is denk ik eerder of ze wel een pan heeft die groot genoeg is

Ik vind eten bij Isabeau een beter idee.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47963484
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Jamaar...
...ik heb ook al verstek laten gaan op je bruiloft... hier ook schuldgevoel enzo.

Als we bij Isa gaan eten, mag jij mijn eten betalen
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:47:33 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_47963870
We komen op de heenweg natuurlijk ook langs Hoogeveen. We kunnen natuurlijk allemaal iets gezonds meenemen wat of op te warmen is, of koud gegeten kan worden. Mochten de pannen niet groot genoeg zijn zeg maar

Oja, en dit kan wellicht natuurlijk ook gewoon in het verkeerspark? Er zullen best andere dingen zijn ook, zorgen we zelf voor gezonde salades en desnoods koude kipfilet ofzo, kan je best een gezonde en vullende maaltijd van maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 14:54:16 #218
13151 crew  Rewimo
pi_47964165
Alleen is het park natuurlijk maar tot 5 uur open. Maar allemaal iets gezonds meenemen is natuurlijk wel een optie. Wat fruit, salade, magere vleeswaren om het in te rollen en dergelijke
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 14:57:30 #219
13151 crew  Rewimo
pi_47964295
O, en in het kader van besparen: http://onlibri.nl/e-books/geldzaken/1.aspx
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:59:54 #220
35189 Troel
scherp en bot
pi_47964397
Er mag dus inderdaad wel degelijk spul meegenomen worden het verkeerspark in.
Het lijstje wat op internet staat is ook echt het enige wat ze hebben. Wel is er een mogelijkheid om voor 22 euro (excl. drankjes) te eten bij partytown assen, daar is een lopend buffet). Maarja, voor dat bedrag kun je wel meerdere leuke dingen vinden en kun je ook naar het eerste restaurantje.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:07:51 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_47964688
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47964755
Ik vind allemaal iets meebrengen ook een heel leuk idee! Hier eten is ook prima mogelijk. Hoeveel vrouw ik kwijt kan? Och, iedereen past wel in de woonkamer als er maar een paar ook op de grond willen zitten en ik zet Dennis gewoon aan het koken Die kan heel erg lekker tapas maken en dan kan iedereen nemen waar ze zin in heeft (en een lekkere maaltijdsalade of iets anders wat ze wil voor yppy )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 15:11:04 #223
13151 crew  Rewimo
pi_47964830
Die eerste is allemaal hapjes begrijp ik? Is wel leuk om dan een hoop verschillende dingen te bestellen met zijn allen
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:11:31 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_47964852
We kunnen ook gaan gourmetten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47964883
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:07 schreef Troel het volgende:
http://www.zusjesdeboer.nl/
http://www.poortvanassen.nl/
http://www.piripiri.nl/
http://www.restaurantdemoriaan.nl/menus.html
http://www.yankeedoodle.nl/

Ik vond zelf de eerste wel wat hebben, en ook piripiri klinkt wel leuk (kiprestaurant)
Yankee Doodle is een Amerikaans restaurant waar je dan geld betaalt voor je stukje vlees en als je ook nog een gepofte aardappel wil, een sausje, of misschien wel 2 sausjes, patat en een salade dan betaal je voor èlk gerechtje erbij (ook de saus) weer extra geld. Ben er een keer geweest en dat viel uiteindelijk best duur uit.

PiriPiri is in De Smelt (ijsbaan + tropisch zwemparadijs) en daar hebben ze absoluut lekkere kip. Maar dan ook alleen kipgerechten (en voor de vegetariërs omelet ). Onbeperkt ijsbuffet als dessert is wel leuk (mag je je eigen ijs ook versieren en zo).
pi_47964900
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:11 schreef Troel het volgende:
We kunnen ook gaan gourmetten
We kunnen het ook niet doen
pi_47964995
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind allemaal iets meebrengen ook een heel leuk idee! Hier eten is ook prima mogelijk. Hoeveel vrouw ik kwijt kan? Och, iedereen past wel in de woonkamer als er maar een paar ook op de grond willen zitten en ik zet Dennis gewoon aan het koken Die kan heel erg lekker tapas maken en dan kan iedereen nemen waar ze zin in heeft (en een lekkere maaltijdsalade of iets anders wat ze wil voor yppy )
ik stem voor
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:18:07 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_47965148
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Yankee Doodle is een Amerikaans restaurant waar je dan geld betaalt voor je stukje vlees en als je ook nog een gepofte aardappel wil, een sausje, of misschien wel 2 sausjes, patat en een salade dan betaal je voor èlk gerechtje erbij (ook de saus) weer extra geld. Ben er een keer geweest en dat viel uiteindelijk best duur uit.
Ik ben een persoon die dan voor pure spareribs ga, dus voor mij zou het niet uitmaken

Hoeveel koelkastruimte heb je? Want als we toch 's ochtends al langskomen, kom ik het al wel 's ochtends droppen, dan is het lekkerder dan als je er de hele dag mee hebt lopen zeulen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47966260
Mwoah, niet zo'n super grote koelkast Gewoon tafelmodel.
pi_47967902
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, niet zo'n super grote koelkast Gewoon tafelmodel.
desnoods doen we nog wat boodschappen die middag om verse dingen te halen. Er zijn daar toch vast ook wel supermarkten die zaterdagavond open zijn?
pi_47967932
Nou, je zit daar natuurlijk wel in de bushbush...
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 16:22:09 #232
43556 miss_dynastie
pi_47967988
Zaterdagavond? Die hebben we hier niet eens....
pi_47968187
We hebben een megagrote AH tot 20:00 geopend. Geen probleem dus.
pi_47968658
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:20 schreef teigan het volgende:
Nou, je zit daar natuurlijk wel in de bushbush...
Ja man, het is praktisch buitenland voor mij
pi_47972481
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 13:13 schreef Levitation het volgende:

Zou het fijn vinden als er nog iemand met een rijbewijs in de auto zit die ook een stuk kan rijden. Heb nu nog behoorlijk last van mijn arm en weet niet zeker of het over 2,5 week zoveel beter is.
Ey, ik heb ook een rijbewijs hoor!

Ik heb alleen al een jaar of vier niet meer gereden, is dat een probleem?
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:14:39 #236
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_47972583
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:11 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ey, ik heb ook een rijbewijs hoor!

Ik heb alleen al een jaar of vier niet meer gereden, is dat een probleem?
Dat weet ik wel Alleen weet ik ook dat je liever niet rijdt. Het leek me zo omslachtig om te vragen om een lifter die "een rijbewijs heeft en ook echt auto wil rijden"
***Levi was here***
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:39:03 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_47975767
Tsss, de Plus hier bijna tegenover ons huis is zaterdags tot 19:00 uur open
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:22:33 #238
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47977605
Isa heeft een groot huis, daar hebben we al vaker gekookt. Zal ik 'de film' maar meteen meenemen? Moet Marchien Maarten wel meenemen.
Ik denk dat het erg laat gaat worden als we allemaal nog moeten koken of iets maken 's avonds. Dat wordt inderdaad Dennis aan het werk zetten of vooraf iets maken. Als een paar mensen iets maken is het toch genoeg? Ik neem tenminste aan dat we overdag ook wel iets zullen eten. Ik kan bijvoorbeeld een rijstsalade maken voor 6 personen. Als nog 3 of 4 mensen zoiets hebben, kan het vast in de koelkast en zijn we snel klaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:27:03 #239
35189 Troel
scherp en bot
pi_47977817
Owja, dinsdags om 0:55 is Coupling op Net 5 te zien

Probeer ik al een hele week te vertellen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47978174
Op zich kan het meeste wel van te voren klaar worden gemaakt en de warme dingetjes zijn zo klaar bj tapas.

En pas na 12'en, Troel? Beetje laat...
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:39:43 #241
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_47978393
Ik wil ook wel wat in elkaar prutsen hoor. Een pasta salade ofzo?
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:43:44 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_47978601
Ik wil graag ook wat maken, ik vind dat altijd leuk.

erg leuk om te maken zijn hamrolletjes met monchou
of worstenbroodjes

Maarja, da;s niet gezond natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:44:44 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_47978644
Ik vind overigens een heleboel lekker, behalve vis. (hint )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47979129
Als iedereen nou 1 klein gerechtje maakt? En wie daar geen tijd voor heeft die moet zich dan ook niet verplicht voelen iets te maken hoor. En teigan en freecell moeten de hele dag slepen met wat ze meebrengen, dus die hoeven van mij ook helemaal niets te maken hoor.

Troel, als ik tapas maak dan maak ik sowieso altijd een mengeling van vlees, vis, groente, aardappel, vegetarisch
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 21:00:23 #245
13151 crew  Rewimo
pi_47979192
Ik vind ook een heleboel lekker, vooral vis (hint )

Maar ik hou dan weer niet van paprika, peulvruchten en rauwe tomaat
pi_47980247
Als freecell en ik nou voor de drank zorgen? Dat bederft niet in de auto...
pi_47980955
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:23 schreef teigan het volgende:
Als freecell en ik nou voor de drank zorgen? Dat bederft niet in de auto...
Wordt arme freecell alweer aan drank gekoppeld Maar het is uiteraard een goed idee
pi_47981160
toen ik het postte zat ik me net te bedenken dat er voor mij niet zoveel drank inzit dit keer.. Ik moet nog rijden....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 april 2007 @ 22:25:31 #249
13151 crew  Rewimo
pi_47983704
Ik drink helemaal niet Althans geen alcohol. Stelletje zuipschuiten
pi_47985229
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 21:42 schreef teigan het volgende:
toen ik het postte zat ik me net te bedenken dat er voor mij niet zoveel drank inzit dit keer.. Ik moet nog rijden....
dat geldt ook voor mij

Maar non-alcoholische drankjes zijn ok

En ik wil wel het brood met pesto en allioli wat bij tapas hoort verzorgen
pi_47988286
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 20:22 schreef YPPY het volgende:
Isa heeft een groot huis, daar hebben we al vaker gekookt. Zal ik 'de film' maar meteen meenemen? Moet Marchien Maarten wel meenemen.

Kan ik dit begrijpen???

En welja, laat mij de drank maar weer meenemen
Hoeveel procent?

Lijkt me een goed idee, nemen we ook wel sapjes en dergelijke mee
pi_47988564
Yppy had het over The Sound of Music, Maarten begrijot dat wel
pi_47988944
Levitation: als je niemand anders kan vinden om het rijden over te nemen die bij je uit de buurt komt, wil ik wel een stuk overnemen. Vermoedelijk moet je toch over Utrecht .

Heee, en dan moet er vast ook chocoladetaart als toetje komen . In de Allerhande deze maand staan twee recepten. Ik zal eens kijken of ik eruit kom. Zo niet, dan koop ik er gewoon eentje
pi_47991512
ik kan wel een chocoladetaart maken, is er wel eentje met noten
Zelf ben ik allergisch voor mosselen (en misschien aanverwanten, maar niet geprobeerd), dus graag even melden als dat wordt gebruikt ergens.

Is dat karten allemaal tegelijk of in groepjes? En wie wil ipv mij karten?
  woensdag 4 april 2007 @ 06:44:27 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_47992655
ik weet het niet omearos, ik denk dat we dat kunnen doen op een tijdstip dat we willen, dus het zal ook wel in groepen kunnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47993083
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:03 schreef Pandorah het volgende:
Levitation: als je niemand anders kan vinden om het rijden over te nemen die bij je uit de buurt komt, wil ik wel een stuk overnemen. Vermoedelijk moet je toch over Utrecht .

Heee, en dan moet er vast ook chocoladetaart als toetje komen . In de Allerhande deze maand staan twee recepten. Ik zal eens kijken of ik eruit kom. Zo niet, dan koop ik er gewoon eentje
Ja, die zag ik ook staan!
En toen zag ik staan dat het 623 calorieen per portie was!

En verder wat Pandorah zegt.
pi_47996070
Mosselen komen er hier sowieso niet in, Omearos
pi_47998251
Karten is tof
Ik ga wel rondkarten

En volgens mij kan je in Assen gewoon in de karts stappen...

Mijn broers hebben ooit eens ergens een hendeltje onder de karts in Assen omgezet, Toen gingen ze veel harder

En toen mochten ze er niet meer in
  woensdag 4 april 2007 @ 11:37:11 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_47998274
freecell, welk geluid maakt een giraffe ook alweer?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 april 2007 @ 11:39:47 #260
13151 crew  Rewimo
pi_47998349
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
Heel anders dan een zeeleeuw in elk geval
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 april 2007 @ 11:41:14 #261
13151 crew  Rewimo
pi_47998408
Ik wil ook karten Toen wij met onze afdeling gingen karten heb ik verstek laten gaan omdat ik wel inzag dat ik de overall - en dus waarschijnlijk ook de kart - niet paste. Maar dat is meer dan 50 kilo geleden dus nu wil ik wel
pi_47998565
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
Hazeba hazeba hazeba ha! en dan de e uitgesproken als in bestaan
pi_47998592
bij veel kartbanen staan een aantal gezondheidseisen om te mogen karten, oa dat je geen nekklachten mag hebben
* omearos heeft een whiplash
Lijkt me dus niet echt veilig om dan te gaan rondracen
pi_47998595
Ik heb nog nooit gekart en het lijkt me altijd zo eng. Maar als de karts in Assen zijn afgesteld op kinderen incl kindersnelheid dan durf ik denk ik wel
pi_47998718
kindsnelheid? dan mag ik misschien wel meedoen *duim*duim*
pi_47998940
ik vraag me serieus af of ik er wel inpas dan
  woensdag 4 april 2007 @ 12:29:52 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_48000075
quote:
Op onze juniorkartbaan kun je laten zien hoe goed je kunt racen, maar dan moet je wel tussen de 3 en de 11 jaar zijn. En ook net als in het echte verkeer geldt: gordel verplicht!
Ik denk dat we ons er niet druk over hoeven te maken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 april 2007 @ 12:31:28 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_48000123
Ik wist dat we op de verkeerde dag gingen

15 april Bert & Ernie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48000163
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:31 schreef Troel het volgende:
Ik wist dat we op de verkeerde dag gingen

15 april Bert & Ernie
Bert met een ander
pi_48000274
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Troel het volgende:

Dan ga ik maar eens op een Quad wagen Vanaf 16 jaar. Check.
  woensdag 4 april 2007 @ 12:48:54 #271
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48000638
Er is toch ook een "echte" kartbaan in Assen? Althans, een jaar of 11 geleden was die er...
Ben toen van achteren aangereden en ben al rondjes draaiend tot stilstand gekomen om vervolgens frontaal aangereden te worden. Om een of andere vreemde reden is dat de laatste keer geweest dat ik heb gekart.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 april 2007 @ 12:50:11 #272
13151 crew  Rewimo
pi_48000673
Een quad is zó gaaf!
  woensdag 4 april 2007 @ 12:59:12 #273
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48000951
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:50 schreef Rewimo het volgende:
Een quad is zó gaaf!
Zeker nog nooit mee onderuit gegaan?

Korte terugblik op mijn leven: ik kom zojuist tot de conclusie dat alles waar je op of in kan zitten gevaarlijk voor mij is. Ben al met ieder mogelijk vervoermiddel onderuit gegaan/gebotst. Tot nu toe gaat autorijden nog goed, al heb ik wel al een keer een auto achterop gehad.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 13:01:29 #274
43556 miss_dynastie
pi_48001023
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:29 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat dan niemand erin zal passen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 april 2007 @ 13:05:29 #275
13151 crew  Rewimo
pi_48001179
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Korte terugblik op mijn leven: ik kom zojuist tot de conclusie dat alles waar je op of in kan zitten gevaarlijk voor mij is. Ben al met ieder mogelijk vervoermiddel onderuit gegaan/gebotst. Tot nu toe gaat autorijden nog goed, al heb ik wel al een keer een auto achterop gehad.
Nee, heb ermee door de grotten gescheurd in Limburg. Daar was geen ruimte om ermee onderuit te gaan
pi_48001323
Ach het komt misschien door mijn traumatische ervaring met de buikstang in de Villa Volta (die is per bank, en werd zodanig vastgezet dat mijn organen in de verdrukking kwamen en ik de hele rit met buikpijn en benauwdheid heb vastgezeten)

Maar karten heb ik onlangs voor het eerst gedaan. Was ook niet zo'n succes maar dat kwam meer omdat ik met veel te veel fanatieke jongens op die baan zat en continue hard werd aangereden. De nachtmerrie van elke motorrijder
ik was zo blij dat ik een helm ophad.

Met een zooitje meiden zal het misschien wat prettiger zijn

oja, en quadrijden is gaaf
  woensdag 4 april 2007 @ 13:11:55 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_48001411
Is dat net zo traumatisch als een piratenschip moeten verlaten omdat de stang niet op standje 2 kan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48001526
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:11 schreef Troel het volgende:
Is dat net zo traumatisch als een piratenschip moeten verlaten omdat de stang niet op standje 2 kan?
ik kon er niet meer uit
pi_48001609
quote:
Op woensdag 4 april 2007 12:59 schreef Levitation het volgende:

Zelf niet. Wel een man met een flink gebroken been op de SEH gezien die onderuit was gegaan met een quad
  woensdag 4 april 2007 @ 14:14:03 #280
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_48003645
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelf niet. Wel een man met een flink gebroken been op de SEH gezien die onderuit was gegaan met een quad
Ik viel gelukkig in het zacht duinzand van de Namibwoestijn... meer dan een tijdelijk verlies van mijn richtinggevoel (kon niet meer overeind komen) en een blauwe arm heb ik er niet aan overgehouden. Wat dat betreft was de schade daarvan een stuk minder dan ik nu van 't "muizen" heb.
***Levi was here***
pi_48014324
Hmmm, ik ga me geloof ik wel op een quad wagen Veel te gaaf om niet te doen!!
En ik heb al tijden geen ongelukken meer gehad, dus ik durf weer.
pi_48014396
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:54 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik ga me geloof ik wel op een quad wagen Veel te gaaf om niet te doen!!
En ik heb al tijden geen ongelukken meer gehad, dus ik durf weer.
En je hoeft ook geen bruidsjurk meer aan
  woensdag 4 april 2007 @ 20:18:56 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_48017972
Ik weet niet of de quads bij de prijs inzitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48018097
Nee, lijkt me niet. Kosten 10 euro per 10 minuten, maar misschien kunnen een paar meiden een quad huren voor een half uur en misschien is dat dan goedkoper.
pi_48048673
10 euro per 10 minuten? Pf, dat vind ik wel veel!
pi_48050199
quote:
Op donderdag 5 april 2007 17:07 schreef Fannetje het volgende:
10 euro per 10 minuten? Pf, dat vind ik wel veel!
Ik hoef eigenlijk ook niet per se 10 minuten, dus misschien met iemand te delen?

Weer een 2voor1 saunaarrangement: http://www.proglasur.nl/index.php?page=saunaarr
pi_48055652
Is dit misschien een keer iets voor de dieetclub: http://www.keizerculinair.nl/

(5 jarig bestaan oid)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 20:40:04 #288
13151 crew  Rewimo
pi_48055738
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Is dit misschien een keer iets voor de dieetclub: http://www.keizerculinair.nl/

(5 jarig bestaan oid)
Jaja, de wijnproeverij zeker?
pi_48055998
Ik drink amper dus nee, dat is niks voor mij.
pi_48056594
Dat zat ik pas ook te bedenken, een kookworkshop is best een leuk idee voor het jubileum!
Goed idee Isa!
pi_48056778
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zat ik pas ook te bedenken, een kookworkshop is best een leuk idee voor het jubileum!
Goed idee Isa!
En als we het op tijd beslissen, kan iederen alvast wat geld opzij leggen per maand
pi_48056836
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En als we het op tijd beslissen, kan iederen alvast wat geld opzij leggen per maand
2 euro per week toch? Dat is een half pakje sigaretten, is nog beter voor je gezondheid ook.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 21:12:03 #293
13151 crew  Rewimo
pi_48057053
En ik dan? Ik rook niet...
pi_48057246
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef Rewimo het volgende:
En ik dan? Ik rook niet...
Iedere dag een appel minder in het bedrijfsrestaurant zou de truc kunnen zijn, maar dat is natuurlijk geen gezonde en verantwoorde truc.
Nouja, dan moet qltel maar een keertje extra per maand naar jou toe komen ipv jij naar hem toe gaat. En dan leg je dat geld opzij!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 21:19:52 #295
13151 crew  Rewimo
pi_48057417
Nee, mijn appel moet ik hebben hoor Ik kan niet zonder. Al heb ik nòg zo weinig geld, die appel moet en zal er komen
pi_48057469
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Nee, mijn appel moet ik hebben hoor Ik kan niet zonder. Al heb ik nòg zo weinig geld, die appel moet en zal er komen
Dat dacht ik al. Vandaar de reis-tip.
of je pint gewoon wat extra, iets zegt me dat jij dergelijke dingen wel kunt betalen zonder al te veel problemen.
pi_48057600
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:20 schreef Liejannuh het volgende:

of je pint gewoon wat extra, iets zegt me dat jij dergelijke dingen wel kunt betalen zonder al te veel problemen.
ze heeft net een huis gekocht en de kuil is niet geschikt voor een zwembad, weet je wel wat een zwembad kost voor de zomer als we langskomen?
  † In Memoriam † donderdag 5 april 2007 @ 21:26:59 #298
43556 miss_dynastie
pi_48057789
Je zou anders ook iets kleiner kunnen gaan wonen ja, rewimo
pi_48057935
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink amper dus nee, dat is niks voor mij.
Ga jij die kookworkshop doen en dan ga ik ondertussen de wijnproefworkshop doen

en dan eten we samen jouw eten op
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 21:38:21 #300
13151 crew  Rewimo
pi_48058192
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Je zou anders ook iets kleiner kunnen gaan wonen ja, rewimo
Dan kun je niet komen logeren
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 april 2007 @ 21:39:00 #301
13151 crew  Rewimo
pi_48058224
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:30 schreef octopussy het volgende:
Ga jij die kookworkshop doen en dan ga ik ondertussen de wijnproefworkshop doen

en dan eten we samen jouw eten op
Heb jij zo'n vertrouwen in mijn kookkunsten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')