abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:31:48 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_47796487
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:11 schreef YPPY het volgende:
Leuk als je ook komt Fannetje!

Troel, Pandorah, iemand anders carpoolen? Ik kan makkelijk langs jullie rijden maar het stuk helemaal naar Assen vind ik zo ver. Ben echt bang dat ik dan onderweg in slaap val.
Ik pik miss_d in Utrecht op, dus in principe is er nog plek voor twee personen. Ik zou dus jou en Pan ook op kunnen pikken dat jij of naar mij of naar Pan rijdt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47797401
Even snel: ik wil ook wel met Troel en YPPY meerijden .
YPPY kan de auto wel bij mij zetten maar niet bij mij. Mag wel, maar dan moet je 16 euro parkeergeld betalen (zoveel kost een dagkaart). Aan de overkant van de grote weg kan je wel gratis parkeren .
pi_47797403
Ik zal wel een eindje die kant op komen, anders moet je wel ver om. Zal ik naar jouw komen? Dat weet ik nu te vinden. Ze maar hoe laat ik er dan moet zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47797477
Yp, ik reageer vanavond op je vraag, ik moet nu echt weg .
pi_47797563
Wat doen we 21 april eigenlijk met het avondeten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 17:47:08 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47799450
Zoveel inclusief eten dat we niet meer hoeven te avondeten?

Met het All-in arrangement van Verkeerspark Assen hoef je nergens meer aan te denken. Het arrangement is inclusief;
• Toegang tot het park
• Toegang tot alle attracties (incl. 1 kaartje voor de Junior kartbaan)
• Theorie- en praktijkexamen (rijbewijzen te koop voor ¤ 1,50 p.st.)
• Onbeperkt eten en drinken;
o Koffie/thee
o Koek/cake
o Diverse frisdranken
o Soep en vers belegde broodjes ham en kaas
o Frites, kroket, frikadel, kaassoufflé
o Ijs

Wat willen we nou nog meer?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47799729
Ja, snacks. Dat vind ik niet echt avondeten Misschien dat die soep wel iets is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47800245
Mja soep en broodjes lijkt me meer wat voor de lunch. Maar we kunnen toch ter plekke wel kijken of we daarna nog ergens wat gaan eten?
pi_47800416
Dit lijkt me wel een leuk restaurant (ook volgens mensen die er al gegeten hebben), maar voor een groep moet je wel reserveren: De Gulle Gans

Menu maart/april:
quote:
Voorgerechten
Huisgemaakte terrine van gemarineerde kip met pistachenoten en bacon 6,50
* Sandwich van gegrilde courgette en geitenkaas met tomatenjam 7,50
Met tuinkruiden ingerolde carpaccio van zalm met Hollandse kropsla 7,50
Salade met dun gesneden coppaham, sinaasappel en pecannoten 8,50
* Frisse salade met biologische brandnetelkaas en geroosterde paprika 7,50
Rijstpannenkoekjes gevuld met pekingeend, lente ui, komkommer en koriander 8,50
* Klein taartje van wilde spinazie, feta, knoflook en sud’n sol tomaatjes 7,50
Heerlijke waldorfsalade, appel, knolselderij, walnoten en grote scampi 8,50
* Onze voorgerechten kunnen ook als hoofdgerecht met frieten of een pofaardappel

Soepen
* Mosterdsoep met spekjes of croutons of beiden 3,90
* Romige pastinaaksoep met peer en blauwekaas 4,90
Gevogelte bouillon met koriander pesto 4,90

Hoofdgerechten
Eendenbout gegaard in de oven met saus van port en pruimen 16,90
Steak en friet met frisse salade 14,90
Varkenshaasje met een jus van gember en gehakte walnoten 17,90
Gegrilde ossenhaas met fricassee van bospaddestoelen 19,50
Honderd gram meer voor 5,00 extra
Lamsossobuco met rozemarijn, knoflook, geroosterde wortel en ui 17,90
Hachee; rundvlees gesudderd met óuderwetse specerijen’en appeltjes 16,90
met stampotje van spruitjes en munt
Kruidige kipschotel uit de Cariben met tropische vruchten, basmatirijst 16,90
en komkommersalade

Wij hebben ook dunne franse frietjes en vlaamse frieten die extra besteld kunnen worden

Vis
Vissersstoofpot uit Bretagne met de wereld aan vissoorten 15,90
Zeewolf met venkelroom en een vleugje vanille op een bedje van tagliatelle 18,90
Gewokte grote scampies, gegaard in ‘yellow currypaste’met basmatirijst 16,90
Kabeljauw op oosterse wijze, in bananenblad met o.a. sereh, koks en knoflook 17,90

Vegetarisch
Gekaramelliseerde witlof gegratineerd met geitenkaas en frisse salade 14,90
Stoofpotje van pompoen en linzen met heerlijke kruiden uit het verre oosten 15,90
Tagliatelle met ricotta, wilde spinazie en geroosterde walnoten 14,90

Desserts
Chocoladebavarois met advocaatroom 6,50
Café glacé; dubbele espresso met dikke bol roomijs 6,50
Bitterkoekjesparfait met warme vanillesaus 6,50
Betty’s overheerlijke taartje, laat u verrassen….. 7,50
Perensorbetijs met stukjes…peer 6,50
The good old dame blanche 6,50
Stukje oude stolwijker kaas van anno met kleintje port 8,50
Heerlijke portjes, dessertwijnen, wij hebben het allemaal in huis…

Verder bij de koffie
Zeebanket, 3 stuks 1,65
Ambachtelijk gemaakte ‘gulle gans’bonbon van schlaman 1,95
Uit luca’s bonbonatelier; grote bonbon gevuld met grand marnier of passievrucht 2,95
Irish coffee of french, italian or greek you name it we have it…
En je kan er zelfs caloriearm eten
quote:
wij kunnen in principe aan alle dieet wensen voldoen mits dit , een beetje afhankelijk van welk dieet, een a twee dagen van te voren wordt vermeld.

Dieet informatie

Glutenvrij
Koemelkvrij
Vetarm
Caloriearm
Koolhydraatarm
Menuaanpassingen alleen mogelijk indien vooraf doorgegeven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 18:20:46 #160
13151 crew  Rewimo
pi_47800494
Klinkt prima wat mij betreft. Ik moet nog wel naar huis 's avonds, bij voorkeur met de trein. Dus niet al te laat eten dan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47800691
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt prima wat mij betreft. Ik moet nog wel naar huis 's avonds, bij voorkeur met de trein. Dus niet al te laat eten dan.
Het zit in het centrum van Assen en schijnt erg gezellig te zijn (Atrimar zit in Assen op school, vandaar).
Centrum is weer niet al te ver van het station af.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:34:52 #162
35189 Troel
scherp en bot
pi_47800938
Ik vind het prima om ergens anders te gaan eten, als ik maar zelf mag betalen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 18:43:51 #163
13151 crew  Rewimo
pi_47801237
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima om ergens anders te gaan eten, als ik maar zelf mag betalen
Trakteer je niet dan?
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:44:49 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_47801276
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Trakteer je niet dan?
Nah, ben niet jarig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 18:45:16 #165
13151 crew  Rewimo
pi_47801286
Tsssssssss
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:47:18 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_47801368
En zelfs al was ik jarig, ik ben gekke gerritje niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47802195
Juist de vrijgezel betaalt niet toch.

En eten, inderdaad ik moet uitzoeken hoe het daar zit met de kolfmogelijkheden. Morgen even bellen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47802534
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef YPPY het volgende:
Juist de vrijgezel betaalt niet toch.

En eten, inderdaad ik moet uitzoeken hoe het daar zit met de kolfmogelijkheden. Morgen even bellen.
Als je dat restaurant gaat bellen, vraag dan direct hoe dat zit met de menukaart en een groep. Een vorige keer zag het menu er ook zo lekker uit, maar konden we maar uit 3 gerechten kiezen (1 vlees, 1 vis, 1 vegetarisch) omdat we een groep waren. Dat vond ik wat minder.
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:27:12 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_47802592
Ja, maar normaalgesproken weet die ook niet wat men gaat doen, dus ik betaal gewoon

(plus dat ik geen behoefte heb om anderen op kosten te jagen die nog van studiefinanciering moeten leven die echt way te laag is en ik zelf gewoon loon heb)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 19:47:14 #170
43556 miss_dynastie
pi_47803388
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:18 schreef Isabeau het volgende:
En je kan er zelfs caloriearm eten
Ja, hoi, ik wil de carpaccio van zalm, steak met frites en mayo en perensorbetijstoe, caloriearm graag. Dank
pi_47803808
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, hoi, ik wil de carpaccio van zalm, steak met frites en mayo en perensorbetijstoe, caloriearm graag. Dank
Alstublieft mevrouw, hier is uw gerecht van eierkoeken met gegrilde appels...
Met de complimenten van Sonja
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47804061
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef teigan het volgende:

[..]

Alstublieft mevrouw, hier is uw gerecht van eierkoeken met gegrilde appels...
Met de complimenten van Sonja
En als toetje een pak rijstewafels!
pi_47804215
Dat restaurant ziet er goed uit, maar ik zou ook tevreden zijn met frites en kroket, dus ik ga gewoon met de meute mee
pi_47804581
ik wil ook wel mee, zal eens kijken wat de NS daarvan vindt
Ik mag alleen niet karten, dus wie wil 2x?
pi_47804640
We kunnen het inderdaad ook gewoon eerst bij het eten wat daar is houden en eventueel als we nog willen eten even de binnenstad ingaan.
pi_47805252
Je moet bedenken dat we daar al vanaf 1100 zijn, dus ik denk dat rond een uur of 1700 naar het restaurant gaan geen slecht idee is. Maar als iedereen in het park wilt eten vind ik het ook prima

YPPY / Troel: is het handigst om bij mij te verzamelen. Dan kunnen we eventueel miss D halen van het station (da's 10 minuten als de stoplichten lief zijn) en kunnen we via dezelfde weg de A28 / A 27 op? Of ze is al opgehaald, dan kan ook. Een idee? Aan de overkant bij mij kan je de auto veilig in de wijk zetten. Troel kent die wijk ook wel.
pi_47805789
Oh, karten durf ik overigens niet. Ik ben sowieso niet zo'n held met voertuigen die ik zelf moet besturen
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 20:53:23 #178
43556 miss_dynastie
pi_47805842
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Pandorah het volgende:
Of ze is al opgehaald, dan kan ook.
Troel pikt mij in Utrecht op ja
edit: o hemel, ik dacht om een of andere vage reden te reageren op een post van isa en dacht: huh
pi_47805910
Ik woon in Utrecht. Dus het is de vraag wie als eerste wordt opgepikt en wat handig is
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 20:57:56 #180
13151 crew  Rewimo
pi_47806019
Is die auto al vol? Anders kom ik ook naar Utrecht, vind ik een stuk gezelliger dan alleen met de trein het hele eind
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 20:59:19 #181
43556 miss_dynastie
pi_47806086
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef Pandorah het volgende:
Ik woon in Utrecht. Dus het is de vraag wie als eerste wordt opgepikt en wat handig is
Ja, daarom
pi_47806539
Ah!

We kunnen ook met twee auto's gaan Rewimo. Maar misschien kan octopussy nog 2 personen oppikken als ze over Utrecht wilt rijden (alleen doen als je wilt hoor octo, ik roep ook maar wat).
pi_47807125
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 21:11 schreef Pandorah het volgende:
Ah!

We kunnen ook met twee auto's gaan Rewimo. Maar misschien kan octopussy nog 2 personen oppikken als ze over Utrecht wilt rijden (alleen doen als je wilt hoor octo, ik roep ook maar wat).
Ik had Octo ook net al een PM gestuurd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 21:31:22 #184
13151 crew  Rewimo
pi_47807474
Allemaal gesjellig met zijn allen
pi_47807951
ik rijd sowieso over utrecht volgens de planner, dus ik kan best nog wat mensen meenemen
pi_47808563
Leuk!
Weten jullie dat Assen net zo ver rijden is als Groningen?
Vanuit de hoek waar Octo en ik wonen tenminste!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 maart 2007 @ 21:58:58 #187
13151 crew  Rewimo
pi_47808758
Voor mij scheelt het ook niet al te veel inderdaad
pi_47811248
Gezellig dat octo komt ophalen
Tot nu toe zijn er 7 mensen die vanuit Utrecht gaan? Dan moeten we tzt maar even kijken wat handig is met ophalen .
pi_47811445
hoi

In het park eten vind ik wel prima, is wat goedkoper Wij leven van een veel te lage stufi dus
Ik wilde net aan Isa voorstellen om samen te reizen, maar die komt van de andere kant
Ben niet gewend dat jullie zo dichtbij zitten
pi_47811505
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:
hoi

In het park eten vind ik wel prima, is wat goedkoper Wij leven van een veel te lage stufi dus
Ik wilde net aan Isa voorstellen om samen te reizen, maar die komt van de andere kant
Ik ga niet eerst omrijden via Groningen
pi_47811519
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:
hoi

ja man we blijven maar naar het noorden komen

volgende meet bij Lianne gaan we Wiiiiien en standwandelen en dan lekker barbequeen ofzo
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:08:11 #192
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47811566
Dat kliinkt als een geknipt voor Jojo meet
pi_47811606
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef octopussy het volgende:

[..]

ja man we blijven maar naar het noorden komen

volgende meet bij Lianne gaan we Wiiiiien en standwandelen en dan lekker barbequeen ofzo
Ik heb een parkje aan de voorkant, een binnentuin en een balkon waar je met 3 mensen op kunt zitten. Komt helemaal goed!
pi_47811760
Leuk! Meet bij Lianne .
En die spareribsmeet moeten we ook nog steeds doen

O, de 22e april naar de sauna lukt niet. Dan heb ik al wat anders staan.
De week erop lukt ook niet, dan is mijn moeder jarig.
pi_47811999
Ik was er al van uit gegaan dat we de 22ste niet meer naar de sauna zouden gaan

misschien alvast een andere datum prikken?

ik kan in principe nu nog alle weekenden, heb niets gepland.
pi_47812042
En ik heb de roosters voor mei en later nog niet gemaakt, dus ik hoef nu nog nergens rekening mee te houden.
pi_47818808
freecell, ik wil je wel oppikken... Dan crossen we samen die kant uit met de auto.. Zitten we ook niet aan treintijden vast
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:40:33 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_47822359
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Pandorah het volgende:
Je moet bedenken dat we daar al vanaf 1100 zijn, dus ik denk dat rond een uur of 1700 naar het restaurant gaan geen slecht idee is. Maar als iedereen in het park wilt eten vind ik het ook prima

YPPY / Troel: is het handigst om bij mij te verzamelen. Dan kunnen we eventueel miss D halen van het station (da's 10 minuten als de stoplichten lief zijn) en kunnen we via dezelfde weg de A28 / A 27 op? Of ze is al opgehaald, dan kan ook. Een idee? Aan de overkant bij mij kan je de auto veilig in de wijk zetten. Troel kent die wijk ook wel.
Ik denk dat het voor Yppy net zo handig is om naar Ijsselstein te rijden, hier kan ze de auto veilig voor de deur zetten en is het gratis
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 april 2007 @ 15:36:20 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_47927458
Owja, en we eten dus gewoon in het park denk ik?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47927679
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Owja, en we eten dus gewoon in het park denk ik?
Lunch in ieder geval wel, wat ik/we 's avonds voor het avondeten doen weet ik niet. Ik vind snacks geen avondeten namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')