Ik pik miss_d in Utrecht op, dus in principe is er nog plek voor twee personen. Ik zou dus jou en Pan ook op kunnen pikken dat jij of naar mij of naar Pan rijdt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:11 schreef YPPY het volgende:
Leuk als je ook komt Fannetje!
Troel, Pandorah, iemand anders carpoolen? Ik kan makkelijk langs jullie rijden maar het stuk helemaal naar Assen vind ik zo ver. Ben echt bang dat ik dan onderweg in slaap val.
En je kan er zelfs caloriearm etenquote:Voorgerechten
Huisgemaakte terrine van gemarineerde kip met pistachenoten en bacon 6,50
* Sandwich van gegrilde courgette en geitenkaas met tomatenjam 7,50
Met tuinkruiden ingerolde carpaccio van zalm met Hollandse kropsla 7,50
Salade met dun gesneden coppaham, sinaasappel en pecannoten 8,50
* Frisse salade met biologische brandnetelkaas en geroosterde paprika 7,50
Rijstpannenkoekjes gevuld met pekingeend, lente ui, komkommer en koriander 8,50
* Klein taartje van wilde spinazie, feta, knoflook en sud’n sol tomaatjes 7,50
Heerlijke waldorfsalade, appel, knolselderij, walnoten en grote scampi 8,50
* Onze voorgerechten kunnen ook als hoofdgerecht met frieten of een pofaardappel
Soepen
* Mosterdsoep met spekjes of croutons of beiden 3,90
* Romige pastinaaksoep met peer en blauwekaas 4,90
Gevogelte bouillon met koriander pesto 4,90
Hoofdgerechten
Eendenbout gegaard in de oven met saus van port en pruimen 16,90
Steak en friet met frisse salade 14,90
Varkenshaasje met een jus van gember en gehakte walnoten 17,90
Gegrilde ossenhaas met fricassee van bospaddestoelen 19,50
Honderd gram meer voor 5,00 extra
Lamsossobuco met rozemarijn, knoflook, geroosterde wortel en ui 17,90
Hachee; rundvlees gesudderd met óuderwetse specerijen’en appeltjes 16,90
met stampotje van spruitjes en munt
Kruidige kipschotel uit de Cariben met tropische vruchten, basmatirijst 16,90
en komkommersalade
Wij hebben ook dunne franse frietjes en vlaamse frieten die extra besteld kunnen worden
Vis
Vissersstoofpot uit Bretagne met de wereld aan vissoorten 15,90
Zeewolf met venkelroom en een vleugje vanille op een bedje van tagliatelle 18,90
Gewokte grote scampies, gegaard in ‘yellow currypaste’met basmatirijst 16,90
Kabeljauw op oosterse wijze, in bananenblad met o.a. sereh, koks en knoflook 17,90
Vegetarisch
Gekaramelliseerde witlof gegratineerd met geitenkaas en frisse salade 14,90
Stoofpotje van pompoen en linzen met heerlijke kruiden uit het verre oosten 15,90
Tagliatelle met ricotta, wilde spinazie en geroosterde walnoten 14,90
Desserts
Chocoladebavarois met advocaatroom 6,50
Café glacé; dubbele espresso met dikke bol roomijs 6,50
Bitterkoekjesparfait met warme vanillesaus 6,50
Betty’s overheerlijke taartje, laat u verrassen….. 7,50
Perensorbetijs met stukjes…peer 6,50
The good old dame blanche 6,50
Stukje oude stolwijker kaas van anno met kleintje port 8,50
Heerlijke portjes, dessertwijnen, wij hebben het allemaal in huis…
Verder bij de koffie
Zeebanket, 3 stuks 1,65
Ambachtelijk gemaakte ‘gulle gans’bonbon van schlaman 1,95
Uit luca’s bonbonatelier; grote bonbon gevuld met grand marnier of passievrucht 2,95
Irish coffee of french, italian or greek you name it we have it…
quote:wij kunnen in principe aan alle dieet wensen voldoen mits dit , een beetje afhankelijk van welk dieet, een a twee dagen van te voren wordt vermeld.
Dieet informatie
Glutenvrij
Koemelkvrij
Vetarm
Caloriearm
Koolhydraatarm
Menuaanpassingen alleen mogelijk indien vooraf doorgegeven.
Het zit in het centrum van Assen en schijnt erg gezellig te zijn (Atrimar zit in Assen op school, vandaar).quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt prima wat mij betreft. Ik moet nog wel naar huis 's avonds, bij voorkeur met de trein. Dus niet al te laat eten dan.
Trakteer je niet dan?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:34 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima om ergens anders te gaan eten, als ik maar zelf mag betalen
Als je dat restaurant gaat bellen, vraag dan direct hoe dat zit met de menukaart en een groep. Een vorige keer zag het menu er ook zo lekker uit, maar konden we maar uit 3 gerechten kiezen (1 vlees, 1 vis, 1 vegetarisch) omdat we een groep waren. Dat vond ik wat minder.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:16 schreef YPPY het volgende:
Juist de vrijgezel betaalt niet toch.
En eten, inderdaad ik moet uitzoeken hoe het daar zit met de kolfmogelijkheden. Morgen even bellen.
Ja, hoi, ik wil de carpaccio van zalm, steak met frites en mayo en perensorbetijstoe, caloriearm graag. Dankquote:
Alstublieft mevrouw, hier is uw gerecht van eierkoeken met gegrilde appels...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik wil de carpaccio van zalm, steak met frites en mayo en perensorbetijstoe, caloriearm graag. Dank
En als toetje een pak rijstewafels!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:57 schreef teigan het volgende:
[..]
Alstublieft mevrouw, hier is uw gerecht van eierkoeken met gegrilde appels...
Met de complimenten van Sonja
Troel pikt mij in Utrecht op jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Pandorah het volgende:
Of ze is al opgehaald, dan kan ook.
Ja, daaromquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:55 schreef Pandorah het volgende:
Ik woon in Utrecht. Dus het is de vraag wie als eerste wordt opgepikt en wat handig is
Ik had Octo ook net al een PM gestuurd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:11 schreef Pandorah het volgende:
Ah!
We kunnen ook met twee auto's gaan Rewimo. Maar misschien kan octopussy nog 2 personen oppikken als ze over Utrecht wilt rijden (alleen doen als je wilt hoor octo, ik roep ook maar wat).![]()
Ik ga niet eerst omrijden via Groningenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:
hoi
In het park eten vind ik wel prima, is wat goedkoperWij leven van een veel te lage stufi dus
Ik wilde net aan Isa voorstellen om samen te reizen, maar die komt van de andere kant
Ben niet gewend dat jullie zo dichtbij zitten
ja man we blijven maar naar het noorden komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:05 schreef freecell het volgende:
hoi
In het park eten vind ik wel prima, is wat goedkoperWij leven van een veel te lage stufi dus
Ik wilde net aan Isa voorstellen om samen te reizen, maar die komt van de andere kant
Ben niet gewend dat jullie zo dichtbij zitten
Ik heb een parkje aan de voorkant, een binnentuin en een balkon waar je met 3 mensen op kunt zitten.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef octopussy het volgende:
[..]
ja man we blijven maar naar het noorden komen![]()
volgende meet bij Liannegaan we Wiiiiien en standwandelen en dan lekker barbequeen ofzo
![]()
Ik denk dat het voor Yppy net zo handig is om naar Ijsselstein te rijden, hier kan ze de auto veilig voor de deur zetten en is het gratisquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:36 schreef Pandorah het volgende:
Je moet bedenken dat we daar al vanaf 1100 zijn, dus ik denk dat rond een uur of 1700 naar het restaurant gaan geen slecht idee is. Maar als iedereen in het park wilt eten vind ik het ook prima
YPPY / Troel: is het handigst om bij mij te verzamelen. Dan kunnen we eventueel miss D halen van het station (da's 10 minuten als de stoplichten lief zijn) en kunnen we via dezelfde weg de A28 / A 27 op? Of ze is al opgehaald, dan kan ook. Een idee? Aan de overkant bij mij kan je de auto veilig in de wijk zetten. Troel kent die wijk ook wel.
Lunch in ieder geval wel, wat ik/we 's avonds voor het avondeten doen weet ik niet. Ik vind snacks geen avondeten namelijkquote:Op maandag 2 april 2007 15:36 schreef Troel het volgende:
Owja, en we eten dus gewoon in het park denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |