Que?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:29 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Volgens mij mag je en geen geld meer bijvragen en ook geen zegels vragen, althans dat zijn bij ons nog steeds de laatste instructies
Owja je hebt gelijk, ben er de laatste dagen niet helemaal bij...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster; je had het over scanpercentage, dat moet zo hoog mogelijk en je scansnelheid zo laag mogelijk. Niet andersom, dan zullen ze niet zo blij met je zijn![]()
@ Stammies; wie ben jij dan? Ik ben trouwens i.o., wordt eind maart benoemd.
Maar dat aan de lopende band ... Daar wordt je niet echt vrolijk van denk ik!![]()
Ja, maar wij waren en van de uitzonderingsfilialen zei onze VSK, wij willen juist wél klantvriendelijkheid en service biedenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Kickmaster het volgende:
Er was ik denk ongeveer een jaar geleden een hele instructiefilm, over boodschappen behandeling etc. daar kwam dat van geen zegels en kleingeld bijvragen uitdrukkelijk in ter sprake.
ook mocht je niets meer op de (doorzichtige) kassaplank voor je neus leggen.
heeft niemand die verder gezien dan?
er gaan geen bellen rinkelen?
Gekke vraag, maar waar kan je dat op internet vinden? om dat kenteken te controleren??quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef -Glenn- het volgende:
Net terug van werk, was me het dagje wel. Eerst zes Houdbaar containers die total-loss binnenkomen.
Daarna pas af kunnen sluiten nadat de politie is komen kijken. Er stond een auto voor het filiaal, met een getinte man erin en een muts over zijn hoofd heen. Dus ik zijn kenteken op internet ingevoerd (op de site van RDW). Zie ik dat het type nummer en kleur niet overeen komen.
Toen vertrouwde ik het niet helemaal meer. Dus de politie gebeld, en die kwamen maar even kijken. Hoe het is afgelopen, geen idee, ze belde dat we konden afsluiten.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspxquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar waar kan je dat op internet vinden? om dat kenteken te controleren??
Prive gevalletje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef StefanCJ het volgende:
Teveel gewerkt?
ik trek me weinig aan van die schijnheilige filmpjes die velal paupers bevatten (wat ze wel leuk maakt om te kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Kickmaster het volgende:
Er was ik denk ongeveer een jaar geleden een hele instructiefilm, over boodschappen behandeling etc. daar kwam dat van geen zegels en kleingeld bijvragen uitdrukkelijk in ter sprake.
ook mocht je niets meer op de (doorzichtige) kassaplank voor je neus leggen.
heeft niemand die verder gezien dan?
er gaan geen bellen rinkelen?
dan denk je toch bij jezelf: ik leef toch een stukkie langer dan jij, dus wedstrijdje doen wie het het langste volhoudt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
Iedereen die NIET om zegeltjes vraagt heeft bij ons zijn doodvonnis getekend en kan wachten op eeuwige doodzwijging door de ouderenparade met kans op verlenging
Ik ben winkeltrainee en doe HBO-duale opleiding voor VM, dan wil ik doorgroeien naar SM. Ik zat in die cabine tussen Sophia vanuit Schaakwijk en Nisrien van het Troosterhof. Ik speel samen met een VS en een VM winkeltje in hoograven. Ik ben dus pas als alles goed gaat over 3 1/2 jaar VMquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster; je had het over scanpercentage, dat moet zo hoog mogelijk en je scansnelheid zo laag mogelijk. Niet andersom, dan zullen ze niet zo blij met je zijn![]()
@ Stammies; wie ben jij dan? Ik ben trouwens i.o., wordt eind maart benoemd.
Maar dat aan de lopende band ... Daar wordt je niet echt vrolijk van denk ik!![]()
Tja, dan word tegen ons gezegd, "Vraag het de volgende keer maar wel, kan geen kwaad"quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan denk je toch bij jezelf: ik leef toch een stukkie langer dan jij, dus wedstrijdje doen wie het het langste volhoudt?
wandelend lijk
ik vraag dus lekker niet of ze zegels willen en als ze daarover zeuren, zeg ik eerlijk dat dat de instructies zijn en dat ze hun beklag bij het management kunnen doenals ze dat nog halen voor magere hein ze komt halen
Dat is nog geen prijs. Dit is alleen maar de voorronde voor de Goude Loeki.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:23 schreef Stammies het volgende:
AH heeft weer een reclameprijs. Dit maal hadden ze de beste commercial met kerst.![]()
http://www.ster.nl/ster?nav=iqvmLsHCjENpCwCjC
keuze snel gemaakt lijkt me tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef waterreus23 het volgende:
Hopelijk heeft van die enorme sneeuwval geen effect op mijn avondlevering Houdbaar![]()
Anders gewoon maar weer eens een ordinair sneewballen gevecht tegen de meisjes van Parfumzaak Douglas![]()
![]()
Renesite en Glenn, bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
http://www.rdw.nl/nl/digi(...)ggegevens_online.htm
Wel meegenomen, niet gebruikt ...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ik ben winkeltrainee en doe HBO-duale opleiding voor VM, dan wil ik doorgroeien naar SM. Ik zat in die cabine tussen Sophia vanuit Schaakwijk en Nisrien van het Troosterhof. Ik speel samen met een VS en een VM winkeltje in hoograven. Ik ben dus pas als alles goed gaat over 3 1/2 jaar VM![]()
Had jij trouwens nog omzet- en vernietigingscijfers meegenomen? Said zou het daar nog wel over hebben toch.
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef -Glenn- het volgende:
Daarna pas af kunnen sluiten nadat de politie is komen kijken. Er stond een auto voor het filiaal, met een getinte man erin en een muts over zijn hoofd heen. Dus ik zijn kenteken op internet ingevoerd (op de site van RDW). Zie ik dat het type nummer en kleur niet overeen komen.
don't know, nog niks over gehoord bij ons...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef Nonneke het volgende:
Wanneer zijn er weer Disney weken geplanned ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
don't know, nog niks over gehoord bij ons...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef kmaestro het volgende:
In week 8 krijgen iig iets met The Wizz. Disneyweken zal dus nog wel even op zich laten wachten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan uitslapen, maar moet wel tot het einde, dat is dan wat minder...
Nouja hier precies tegenovergesteld. op de kassa avond drukken ze je op het hart. geen zegels vragen, WEL alles op de band laten zetten. problemen mee? niet in discussie gaan maar ons roepen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, dan word tegen ons gezegd, "Vraag het de volgende keer maar wel, kan geen kwaad"
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Nouja hier precies tegenovergesteld. op de kassa avond drukken ze je op het hart. geen zegels vragen, WEL alles op de band laten zetten. problemen mee? niet in discussie gaan maar ons roepen.
idd, en kratten e.d. ook niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever niet
ALLES op de band. 30 pakken melk, moeten alle pakken melk op de bandquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever niet
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ALLES op de band. 30 pakken melk, moeten alle pakken melk op de bandkratten moeten stuk voor stuk gecontroleerd worden. maar schijnt dat de voorraden niet klopten vanwege mensen die dingen verstopten in de kar en bij steekproeven dingen ontdekt zijn.
aaawquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef highway101 het volgende:
Daar ging mijn Appie Heijn![]()
[afbeelding]
Bij ons was alles te vroegquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons vanmiddag geen vertragingen van Houdbaar door het weer
ach ik heb ook pas 5 maanden geleden een overplaatsing naar vers aangevraagdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.
Met mijn mobiele-telefoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die vrachtwagen er van binnen uit zietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Speciale wap website of dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef Rudy-F1 het volgende:
Gisteren twee keer goed nieuws:
1) We hebben een regionale Coca Cola wedstrijd gewonnen, waardoor we met heel afdeling Houdbaar (80 man) gratis naar de Efteling mogen.![]()
![]()
Jeej.quote:2) We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat), waardoor we 1% van de weekomzet voor de personeelsvereniging uitgekeerd krijgen.![]()
![]()
We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat),
Die aanhangers zijn die nou wel of niet van albert heijn zelf ? Valt mij op dat er super veel tip.ge dingen zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Nee, is een gewone internet site.quote:
2) We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat), waardoor we 1% van de weekomzet voor de personeelsvereniging uitgekeerd krijgen.![]()
![]()
Ik heb een Qtec s100.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:41 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nee, is een gewone internet site.
Ik kan die bekijken omdat ik een MDA heb met Pocket Internet. (T-Mobile). Maar de website is te bekijken met alle Smartphones/MDA's.
denk dat dit wel aardige concurrentie gaat worden voor Olvaritquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef blrrrt het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=423352
Hetzelfdequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Kickmaster het volgende:
Vraagje: Als jullie van bv 7.30 tot 17.00 werken of van 9.00 tot 18.30, krijgen jullie dan 2x 10 minuten pauze? Bij ons is het dan meestal zo dat je zo wordt ingedeeld dat je net 1 pauze misloopt. dus van 7.30 tot 1300, en van 14.00 tot 17.00. Dan vervalt er bij ons dus 1 koffiepauze, terwijl je wel 8.5 uur werkt. Ben benieuwd hoe dit bij jullie in je filiaal gaat. Misschien even handig te vermelden: ik werk op afd. kassa.
![]()
je lunchpauze s'avonds?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik bij mijn filiaal bijvoorbeeld van 12.00 tot 21.00 werk, krijg ik kwartier koffiepauze 's middags en half uur lunchpauze 's avonds
mijn eetpauze danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je lunchpauze s'avonds?zeker omdat jij om half 12 ontbijt
CryptoKnight, Ze zeggen dat R&R het zo indeelt.........,maar begrijp uit je woorden dat dat dus niet waar is?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
*gniffel*
Dat is wel een hele slimme truc die ze in jouw filiaal uithalen Kickmaster! Alleen wel een ongelovelijke naaistreek. Ze moeten je gewoon van 7:30-17:00 zetten dan heb je 1x lunch (uur) en 2x koffie. Nu wordt R&R gemanipuleerd.
Ben benieuwd of dit uberhaupt wel zo mag, ik wil mn mensen in ieder geval niet zo indelen.
Hele dagen is bij ons 8 uur en geen 8,5 uur; dus 9-18 of 8-17 enzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Kickmaster het volgende:
Vraagje: Als jullie van bv 7.30 tot 17.00 werken of van 9.00 tot 18.30, krijgen jullie dan 2x 10 minuten pauze? Bij ons is het dan meestal zo dat je zo wordt ingedeeld dat je net 1 pauze misloopt. dus van 7.30 tot 1300, en van 14.00 tot 17.00. Dan vervalt er bij ons dus 1 koffiepauze, terwijl je wel 8.5 uur werkt. Ben benieuwd hoe dit bij jullie in je filiaal gaat. Misschien even handig te vermelden: ik werk op afd. kassa.
![]()
Krijg ik gewoon in die 3 uur ook 15min pauze hoor, simpel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Kickmaster het volgende:
![]()
neej R&R deelt het niet zo in. de lunchpauzes en eetpauzes kunnen verschoven worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
CryptoKnight, Ze zeggen dat R&R het zo indeelt.........,maar begrijp uit je woorden dat dat dus niet waar is?
ik moet al lachen als ik 'kwartier' leesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik deel mijn pauze geheel zelf in.. ik maak zelf uit wanneer ik 15 minuten pauze ga houden, wanneer ik luch pauze houd, en wanneer ik smiddags die 15 minuten houd.
Dit soort fratsen die ik hierboven lees (een kwartier pauze minder) is alleen maar slecht voor de sfeer van je filiaal.
ik ken niet anders als een kwartier, was ook toen ik nog bij Sanders werkte (schaam schaamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik moet al lachen als ik 'kwartier' leesdat is bij ons al bijna een jaar 10 minuten.
Joh...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik moet al lachen als ik 'kwartier' leesdat is bij ons al bijna een jaar 10 minuten.
soms als we met de KW gaan pauzeren zaterdagmiddag (30 min. op 4 uur werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh...
René gaat om 15 over 3 (vandaag) op pauze. L. was al om 10 over op pauze, een countermedewerkster, en kakelde gezellig. P. van de groente was er ook al. Om 3 voor half 4 dacht ik laat ik eens gaan. L. en P. zaten nog gezellig. Ik zo van, jij was hier eerder dan mij toch? Zij zo, echt waar? Ik zo van, ja, dacht het wel ja. Oh, zegt ze, zal best, ik kom zo wel. Om 5 over kwam ze aankakken. Wie moet het goede voorbeeld geven? Flikker een end op20 minuten is nog overkomelijk, maar een half uur?
Officieel hier ook.. maar ik blijf toch echt gewoon een kwartier in de kantine zitten hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
officieel is bij ons soms ook een vies woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Officieel hier ook.. maar ik blijf toch echt gewoon een kwartier in de kantine zitten hoor.
uhuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh...
René gaat om 15 over 3 (vandaag) op pauze. L. was al om 10 over op pauze, een countermedewerkster, en kakelde gezellig. P. van de groente was er ook al. Om 3 voor half 4 dacht ik laat ik eens gaan. L. en P. zaten nog gezellig. Ik zo van, jij was hier eerder dan mij toch? Zij zo, echt waar? Ik zo van, ja, dacht het wel ja. Oh, zegt ze, zal best, ik kom zo wel. Om 5 over kwam ze aankakken. Wie moet het goede voorbeeld geven? Flikker een end op20 minuten is nog overkomelijk, maar een half uur?
Tjaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uhuik zeg alleen dat het 10 min volgens de regels is. als ik met mensen zit te praten in de kantine die er eerder zaten dan ik, ga ik ook niet eerder weg totdat ik word omgeroepen. Maar goed, vandaag voor het laatst
![]()
ik heb een 6uren contract dus ik krijg vanaf volgende week een half uur onbetaald pauze ipv twee koffiepauzes. en daar moet ik dus ook een half uur langer voor werken want anders kom ik niet aan mn 6 uren!!!!!!!![]()
![]()
dus ik moet een half uur langer blijven voor het zelfde geld!
serieus, eigenlijk moet ik gewoon zeggen: maak er maar 4 uur van, das lang genoeg hier!!
volgens mij doen wij het ook wel goed vergeleken met normaal, en ook vergeleken met de andere 6!!! supermarkten hierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja![]()
Ze zijn daarom hier wel chillDe omzet is de laatste moment laten we zeggen 1/10e hoger dan normaal
Volgende week al ofzo? Ik heb het er nog niet eens aan toequote:Op zondag 11 februari 2007 00:15 schreef o-fiel het volgende:
Bijna weer loon...jeuhj
Hoezo niet? De medewerkersbonus zit er bij! Volgens mij heb ik deze maand een record loonquote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Volgende week al ofzo? Ik heb het er nog niet eens aan toe!
Het wil niet op bij mijquote:Op zondag 11 februari 2007 11:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hoezo niet? De medewerkersbonus zit er bij! Volgens mij heb ik deze maand een record loon![]()
Absoluut niet waar. Immers zou R&R je eetpauze om van 11:30-12:30 plannen (om de 4 uur). Dus dan heb je en de ochtend en de middag recht op pauze.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
CryptoKnight, Ze zeggen dat R&R het zo indeelt.........,maar begrijp uit je woorden dat dat dus niet waar is?
Ligt er aan welke tijden he, als R&R 1 uur doet en je kijgt 30 min dan zetten ze je op 7.30 uur terwijl je 7 uur werktquote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Immers zou R&R je eetpauze om van 11:30-12:30 plannen (om de 4 uur). Dus dan heb je en de ochtend en de middag recht op pauze.
Wat ze nu doen, is ze zetten zelf je ochtenddienst erin en je middagdienst. Als het goed is zie je dat ook op de weekplanning.
Als je op de weekplanning dus 2 tijden ziet staan, is het geen zuivere koffie want R&R is niet hiervoor bedoeld.
Ik las nog ergens dat 7 uur werken een half uur is. Reken maar dan R&R een uur boekt hoor. Eet je dus een half uur, wordt er wel mooi een uur gerekend, als niemand dat corrigeerd achteraf voor je, ben je dus genaaid.
Ik bedoel 11 tot 16.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:29 schreef CryptoKnight het volgende:
Jawel, maar als voorbeeld werd gegeven dat iemand 7 uur werkt, bijvoorbeeld 10-18. Die persoon krijgt een pauze van een 1/2 uur terwijl R&R een uur rekend. In dat geval is het dus belangrijk dat de dag daarna de pauzetijd gecorrigeerd wordt anders krijg je een 1/2 uur tekort.
Wij zijn een AH 5 met 9 kassa's en 2 scholen in de buurt en in een buurt met veel huismoeders enzo.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Stammies het volgende:
Ik houd lekker pauze wanneer ik wil, maar ik houd nooit een lunchpauze van een uur. Als ik moet openen begin ik meestal een half uur of kwartier eerder en drink ik voor 12 uur een keer of 3 koffie. De kassapauzes zijn echt irritant, ik ga nu in mijn winkel proberen de kassapauzes een beetje te regelen. Het is nu zo dat de we 's ochtends een cassiere hebben die ook tijdschriften doet (30 minuten werk), dus hij moet in totaal ruim 3 kwartier overgenomen worden, en dan hebben we er nog een die een kwartier pauze heeft. Ze gaan nu gewoon wanneer ze willen en zeggen tegen iemand van houdbaar dat ze even koffie gaan drinken ('s middags is het meestal wel geregeld).
Ik ben nu begonnen met het opschrijven wie wanneer weg kan en wie hem/haar overneemt, maar het werkt nog niet echt. Heeft iemand nog tips?
Ja want van 9 tot 13 uur is 4 uur en dan heb je recht op 10 minuten pauze.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef highway101 het volgende:
Mwoah als ik van 6.30 - 13.00 werk, dat is 6 uur, heb ik vaak een half uur ontbijtpauze, en dan tussen 9 en 13 nog eens een koffiepauze. Is dat legaal?
toen ik nog op de KW werkte, werkte ik ook vaak van 16.30 tot 19.30, of tot 20.00...maar nooit ff eten tussendoorquote:Op maandag 12 februari 2007 09:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik houd ook altijd pauze als ik van 16.30 tot 20.00 uur moet. Even snel wat eten enzo, vinden ze over het algemeen niet zo erg.
hij zegt ook echt Albert Heinquote:Op maandag 12 februari 2007 10:32 schreef blrrrt het volgende:
Waar is bij Albert Hein die safari-tour nou met die neger?
makkelijkste om vooraf op de balie een lijstje te maken met de koffiepauzes met een volgorde, dat ga je vanaf ongeveer half 10 afwerken. Als je genoeg mensen hebt, laat je 1 persoon alle mensen voor koffiepauzes overnemen. dat scheelt een hoop tijd in steeds de kassa openen en afsluiten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:44 schreef Stammies het volgende:
Ik houd lekker pauze wanneer ik wil, maar ik houd nooit een lunchpauze van een uur. Als ik moet openen begin ik meestal een half uur of kwartier eerder en drink ik voor 12 uur een keer of 3 koffie. De kassapauzes zijn echt irritant, ik ga nu in mijn winkel proberen de kassapauzes een beetje te regelen. Het is nu zo dat de we 's ochtends een cassiere hebben die ook tijdschriften doet (30 minuten werk), dus hij moet in totaal ruim 3 kwartier overgenomen worden, en dan hebben we er nog een die een kwartier pauze heeft. Ze gaan nu gewoon wanneer ze willen en zeggen tegen iemand van houdbaar dat ze even koffie gaan drinken ('s middags is het meestal wel geregeld).
Ik ben nu begonnen met het opschrijven wie wanneer weg kan en wie hem/haar overneemt, maar het werkt nog niet echt. Heeft iemand nog tips?
dat is idd heel handigquote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
makkelijkste om vooraf op de balie een lijstje te maken met de koffiepauzes met een volgorde, dat ga je vanaf ongeveer half 10 afwerken. Als je genoeg mensen hebt, laat je 1 persoon alle mensen voor koffiepauzes overnemen. dat scheelt een hoop tijd in steeds de kassa openen en afsluiten.
ook kan je in de computer bij elektrisch journaal (daar waar je de gemiste bonus opzoekt) precies zien welke cassiere wanneer is afgemeld en wie er toen is aangemeld en hoe lang dat duurt. Als je dat steekproefgewijs eens controleert, kom je erachter dat sommige mensen rustig 20 min pauze houden of langer.
Lekker, bij ons is van 17.00 tot 2115 werken geen pauzequote:Op maandag 12 februari 2007 09:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja want van 9 tot 13 uur is 4 uur en dan heb je recht op 10 minuten pauze.
Ik houd ook altijd pauze als ik van 16.30 tot 20.00 uur moet. Even snel wat eten enzo, vinden ze over het algemeen niet zo erg.
je mag gewoon een blikje pakken uit de winkel?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:11 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Lekker, bij ons is van 17.00 tot 2115 werken geen pauze, wel een blikje drinken.
![]()
Niet? Als je meer dan 4 uur achter elkaar moet werken dan heb je gewoon recht op (officieel) 10 minuten pauze. Staat in de CAOquote:Op maandag 12 februari 2007 13:11 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Lekker, bij ons is van 17.00 tot 2115 werken geen pauze, wel een blikje drinken.
![]()
Je hebt gewoon recht op pauze, ... pakken dusquote:Op maandag 12 februari 2007 13:11 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
![]()
Ja ik weet het, maar we krijgen die pauze gewoon niet. Er klopt zoveel niet in ons filiaalquote:Op maandag 12 februari 2007 13:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Niet? Als je meer dan 4 uur achter elkaar moet werken dan heb je gewoon recht op (officieel) 10 minuten pauze. Staat in de CAO.
zo'n gevoel heb ik bij ons, maar maak me er niet meer druk omquote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar we krijgen die pauze gewoon niet. Er klopt zoveel niet in ons filiaal![]()
Deze week heb ik 40 uur stage en moet ik nog is 12 uur werken.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
deze week geen enkele avond werken, alleen vrijdag van 12.00 tot 17.30 en zaterdag van 10.00 tot 18.00![]()
ik heb deze week iets van 31/32 uurtjes stage en dan 12,5 werkenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Deze week heb ik 40 uur stage en moet ik nog is 12 uur werken.
Ma, di, woe, do en zat tot 20.00 uur werken
In mn oude filiaal kregen we op hb ook nooit pauze 's avonds. (18.30 tot vaak 22.00-22.30), maar daarvoor kregen we na t werk wel fris te drinken en 1/2 krat(ten) bier.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:15 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar we krijgen die pauze gewoon niet. Er klopt zoveel niet in ons filiaal![]()
Das een goeie, bedanktquote:Op maandag 12 februari 2007 11:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
makkelijkste om vooraf op de balie een lijstje te maken met de koffiepauzes met een volgorde, dat ga je vanaf ongeveer half 10 afwerken. Als je genoeg mensen hebt, laat je 1 persoon alle mensen voor koffiepauzes overnemen. dat scheelt een hoop tijd in steeds de kassa openen en afsluiten.
ook kan je in de computer bij elektrisch journaal (daar waar je de gemiste bonus opzoekt) precies zien welke cassiere wanneer is afgemeld en wie er toen is aangemeld en hoe lang dat duurt. Als je dat steekproefgewijs eens controleert, kom je erachter dat sommige mensen rustig 20 min pauze houden of langer.
3.5 uur max 4 uur is nog te doenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:54 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
In mn oude filiaal kregen we op hb ook nooit pauze 's avonds. (18.30 tot vaak 22.00-22.30), maar daarvoor kregen we na t werk wel fris te drinken en 1/2 krat(ten) bier.
Maar ik vind het werken wel rulext, op stage zit ik een hele dag achter een computer en dan kan ik bij de AH even mijn energie kwijtquote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb deze week iets van 31/32 uurtjes stage en dan 12,5 werken
Ja graag. Liever wel mailen naar filiaal 1468 en niet naar sm 1468, want lotus notes werkt niet helemaal zoals ie zou motenquote:Op maandag 12 februari 2007 21:04 schreef CryptoKnight het volgende:
Wij werken met een pauzelijst. Dit is een lijst waarop per persoon de begin en eindtijd staan. Een aantal kolommen met ochtend-lunch-middag-avond. In die kolom geven we;
a; een streep als iemand geen recht heeft
b; een tijd als iemand wel recht heeft.
Deze lijst vinken we af, en werkt prima. Als je intresse hebt, kan ik hem je wel even mailen via AH.
en daarna?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Renesite het volgende:
Ik moet nog 2.5 week stage, thanks god.
fulltime bij AH, of ook weer 'gewoon' naar school?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarna dus weer normale tijden werken
Met school hequote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
fulltime bij AH, of ook weer 'gewoon' naar school?
Ik nog 4 maandquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:45 schreef Renesite het volgende:
Ik moet nog 2.5 week stage, thanks god.
laatste week bij Center Parcs had ik het ook wel gehad, alles ingeleverd en beoordeling binnen, gewoon je tijd uitzittenquote:
Ik heb alles afgerond. Ik zit mijn tijd uitquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laatste week bij Center Parcs had ik het ook wel gehad, alles ingeleverd en beoordeling binnen, gewoon je tijd uitzitten
suc6quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb alles afgerond. Ik zit mijn tijd uit
Nee, zeker niet, ik moet zeg maar aan het werk worden gezet, het zijn een serie korte werkjes die ik moet doen die maximaal een paar uur in beslag nemen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen dagelijkse werkzaamheden om te doen ofzo?
HA! Een extra personeelskorting? w00h00!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag de loonstrook gekregen en er vielen mij 3 dingen op
1) Ik kom 20 uur tekort op mijn loonstrook
2) De Personeelskorting viel erg mee (¤ 92,00)
3) Mijn ADV en Vakantie uren zijn enorm: ADV: 307 en Vakantie: 277
dat is vanwege de extra periode he? je hebt er een maand langer op moeten wachten. zou lullig zijn als je over 4 maanden ook maar 75 euri kreeg. steken ze per jaar een hele periode personeelskorting in eigen zak.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
HA! Een extra personeelskorting? w00h00!
kan ook nog zo zijn dat je de andere keren dat jaar niet aan de 75 ero bent gekomen en dus extra krijgt omdat je deze keer wel over de 75 euro ging.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat is vanwege de extra periode he? je hebt er een maand langer op moeten wachten. zou lullig zijn als je over 4 maanden ook maar 75 euri kreeg. steken ze per jaar een hele periode personeelskorting in eigen zak.
dus niets 'extra'
Euh. je krijgt per 3 maanden he, dus 4 keer per jaar. Alleen die extra periode - true. Maar hij is er in feite niet, ik bedoel. je ouders hebben niet 4 weken 'langer de tijd' gehad.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat is vanwege de extra periode he? je hebt er een maand langer op moeten wachten. zou lullig zijn als je over 4 maanden ook maar 75 euri kreeg. steken ze per jaar een hele periode personeelskorting in eigen zak.
dus niets 'extra'
Nee je krijgt dus per 3 periodes, en nu dus van 4.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. je krijgt per 3 maanden he, dus 4 keer per jaar. Alleen die extra periode - true. Maar hij is er in feite niet, ik bedoel. je ouders hebben niet 4 weken 'langer de tijd' gehad.
Oh wacht, ik dacht ff in 'maanden'quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Nee je krijgt dus per 3 periodes, en nu dus van 4.
wel 4 weken langer dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. je krijgt per 3 maanden he, dus 4 keer per jaar. Alleen die extra periode - true. Maar hij is er in feite niet, ik bedoel. je ouders hebben niet 4 weken 'langer de tijd' gehad.
ik moet morgen, donderdg en vrijdag 7 uur beginnen. De bakker is ziekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef SilverBullet het volgende:
Volgende week di,woe,do van 13.00-21.00lekkere tijden zijn dat.
Je krijgt maximaal 75 euro per kwartaal; per 3 maanden dus.quote:
Dit is het verhgaal wat kloptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je krijgt maximaal 75 euro per kwartaal; per 3 maanden dus.
Dat hij meer dan 75 euro heeft gekregen komt door de herberekening aan het einde van het jaar; heb je eerder in het jaar minder dan 75 euro gekregen, maar zou je in een ander kwartaal over de 75 euro heen zijn gegaan, dan krijg je dat aan het einde van het jaar verrekend.
Ik heb 2,5 uur teveel gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef waterreus23 het volgende:
maar het duurt toch 4 weken langer voor je het krijgt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:47 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je krijgt maximaal 75 euro per kwartaal; per 3 maanden dus.
Dat hij meer dan 75 euro heeft gekregen komt door de herberekening aan het einde van het jaar; heb je eerder in het jaar minder dan 75 euro gekregen, maar zou je in een ander kwartaal over de 75 euro heen zijn gegaan, dan krijg je dat aan het einde van het jaar verrekend.
ben benieuwd hoeveel het bij mij is, normaal niet echt verschrikkelijk veel, maar altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:54 schreef waterreus23 het volgende:
Ach gossie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:56 schreef kmaestro het volgende:
Je zou maar vanmiddag kassa moeten draaien
Dat dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:24 schreef -Sum- het volgende:
[..]
maar het duurt toch 4 weken langer voor je het krijgt?
anyway, ik heb altijd 75 euro, nooit minder. dan zou ik er nu dus helemaal niets bijkrijgen??
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:11 schreef febster het volgende:
Morgen nog een vulploegje en vrijdagmiddag en avond nog op de counter en dan eindelijk 5 dagen vrij voor Carnaval
is het niet Albert Heijn?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Loonstrook loonstrook ik wil mijn loonstrook![]()
Albert Hein, Albert Hein, wat is het werken daar toch fijn![]()
Wat is je punt?quote:Op woensdag 14 februari 2007 07:56 schreef kmaestro het volgende:
Je zou maar vanmiddag kassa moeten draaien
wat heb je allemaal 'geleerd' dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:36 schreef kmaestro het volgende:
Vanmiddag een stukje counter geleerd![]()
Bart, je hebt concurrentie
Oh, je gaat gelijk voor de counterrquote:Op woensdag 14 februari 2007 17:36 schreef kmaestro het volgende:
kom ik aan met m'n 40quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:56 schreef Ace1 het volgende:
Loonstrook net gehad... 108 uurtjes gemaakt deze maand.. valt tegen.
ik kijk vrijdag wel even, dan liggen ze er denk ik welquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Tja, de één werkt full time, de ander een paar avondjes per week. Maar nu al de loonstrookjes! Die komen toch meestal rond de 20ste pas? Ben benieuwd of ze er zo bij onze Appie al liggen![]()
Komen toch landelijk op zelfde data? Elke maand 2 dagen vroeger steeds... want je krijgt ze om de 4 weken, niet om de maand.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Tja, de één werkt full time, de ander een paar avondjes per week. Maar nu al de loonstrookjes! Die komen toch meestal rond de 20ste pas? Ben benieuwd of ze er zo bij onze Appie al liggen![]()
slim opgemerktquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:01 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Komen toch landelijk op zelfde data? Elke maand 2 dagen vroeger steeds... want je krijgt ze om de 4 weken, niet om de maand.
In de week dat je het krijgt ligt het bij ons er altijd dinsdag.quote:
hier idem dito.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de week dat je het krijgt ligt het bij ons er altijd dinsdag.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:45 schreef Renesite het volgende:
In je postvakje enzo?
Ze lagen er hier vandaag dus toch! 30 minder dan gehoopt maar toch, niet slecht, het is wel een recordquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kijk vrijdag wel even, dan liggen ze er denk ik wel
Nee, nou word ik bang.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:36 schreef kmaestro het volgende:
hehehe, laatste deel doet me denken aan stagequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef chatgek het volgende:
whehe.... Gisteravond was het even spanning bij ons. Afsluiten van de voordeur ging verkeerd: er brande nog een lamp. Alarm begint te loeien, heb het maar snel uitgezet en wachten tot de beveiliging belt. (Tot half negen bellen ze nog eerst naar het filiaal zelf ipv naar een contactpersoon) Na 20 minuten is er nog niet gebeld dus zijn we maar naar huis gegaan![]()
quote:
dit dusquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef chatgek het volgende:
whehe.... Gisteravond was het even spanning bij ons. Afsluiten van de voordeur ging verkeerd: er brande nog een lamp. Alarm begint te loeien, heb het maar snel uitgezet en wachten tot de beveiliging belt. (Tot half negen bellen ze nog eerst naar het filiaal zelf ipv naar een contactpersoon) Na 20 minuten is er nog niet gebeld dus zijn we maar naar huis gegaan![]()
whahahahaha en toen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef chatgek het volgende:
Toen stond er opeens een mannetje of 4 met kogelvrije vesten voor de deur![]()
en hoe zat het?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef chatgek het volgende:
[zachtjes praten]
> Wat is er aan het handje?
< Hoe bedoelt u?
> Het stil alarm is afgegaan...
< Eeeeeeeeeh....[/zachtjes praten] YOUSSEF! (die zit op de kassa met het stil alarm)
> Nou eeeeeh kijk.... het zit zo....![]()
*he, een knop...waar zou die voor zijn*quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:59 schreef chatgek het volgende:
Youssef had zich zitten vervelen en had op de een of andere vreemde manier het voor elkaar gekregen de alarm knop perongeluk naar zich toe te trekken(Ja je trekt hem naar je toe zeg maar)
en nu is hij 'verbannen' van die kassa?quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef chatgek het volgende:
Muah er zitten tweeEéntje zorgt er voor dat de camera's snelle bewegingen gaan volgen en de andere is een alarm knop
![]()
voortaan krijgt die gast elke keer te horen: "pas op voor die knop he"quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef chatgek het volgende:
Nah... Kan één keer gebeuren. Het is een snelle scanner en bekend bij de mensen. Wij zijn dan ook een heel klein filiaaltje. Een twee![]()
dat hebben wij ook laatst gehad. En toen stonden ze niet alleen voor de deur, maar hebben ze de hele winkel uitgekamdquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef chatgek het volgende:
Boefjes![]()
Maar de beveiliging is al niet zo blij met ons. Het is al is voorkomen dat het stil alarm bij de kassa een keer perongeluk geactiveerd werd.Toen stond er opeens een mannetje of 4 met kogelvrije vesten voor de deur
![]()
hahaha, dat is nog masterlijker dan wat chatgek net beschreefquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat hebben wij ook laatst gehad. En toen stonden ze niet alleen voor de deur, maar hebben ze de hele winkel uitgekamden iedereen op kantoor moest met de handen op het hoofd naar buiten komen want de knop op het kantoor was per ongeluk ingedrukt
ze zeiden dat er niets aan de hand was maar volgens de politie konden ze dat ook moeten zeggen omdat ze onder bedreiging stondendus kon het geen kwaad om even met de handen op het hoofd mee naar buiten te komen
Geweldigquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dat hebben wij ook laatst gehad. En toen stonden ze niet alleen voor de deur, maar hebben ze de hele winkel uitgekamden iedereen op kantoor moest met de handen op het hoofd naar buiten komen want de knop op het kantoor was per ongeluk ingedrukt
ze zeiden dat er niets aan de hand was maar volgens de politie konden ze dat ook moeten zeggen omdat ze onder bedreiging stondendus kon het geen kwaad om even met de handen op het hoofd mee naar buiten te komen
Dat heb ik ook bijna een keer gehad, reed ik ook met zo'n kar redelijk hard er tegen aan. Ik schrikken, maar het was gelukkig niet kapot.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
Heb bij ons alleen meerdere keren meegemaakt dat iemand het brandalarm van de muur af reed met een kar. Heb je eerst de herrie van het brandalarm en even laten 10 brandweermannen in complete bepakking in je winkel.
dat is ook wel gruwelijke actiequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef blrrrt het volgende:
Geweldig![]()
![]()
Heb bij ons alleen meerdere keren meegemaakt dat iemand het brandalarm van de muur af reed met een kar. Heb je eerst de herrie van het brandalarm en even laten 10 brandweermannen in complete bepakking in je winkel.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef Brammie1 het volgende:
gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt in ons filiaalIk zou trouwens als inbreker niet zo snel in ons filiaal inbreken, aangezien we naast het politiebureau zitten
Bij ons zit het ook bijna om de hoek, maar toch kwamen ze niet op tijdquote:
waren ze druk met Fok!-en ofzo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bij ons zit het ook bijna om de hoek, maar toch kwamen ze niet op tijd
De laatste keer waren ze wel op tijd; toen stonden ze aan de zijant van het pand en hoorde ze aan de achterkant een ruit ingeslagen worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bij ons zit het ook bijna om de hoek, maar toch kwamen ze niet op tijd
en toen, en toen, en toen???quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De laatste keer waren ze wel op tijd; toen stonden ze aan de zijant van het pand en hoorde ze aan de achterkant een ruit ingeslagen worden.
Toen zijn ze gaan kijken en vonden ze een mooi gat in een ruit aan de achterkant van het filiaal. Aangezien het net gebeurd was moest de dief nog binnen zijn, dus hebben ze hem bij het gat opgewacht waar hij even later met 2 zakken vol sigaretten dus ook aan kwam lopen.quote:
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef o-fiel het volgende:
Wij hadden een keer een inbreker 's nachts, die lijp ging achter de deli liggen
Die vent heeft een raam ontzet en is toen, ondanks het loeiende alarm de winkel in gegaan, toen hij de politie hoorde (die met honden kwamen) is hij achter de deli gaan liggen. Toch typisch, je zou toch denken dat honden juist als eerste al die worsten opzoekenquote:
sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef o-fiel het volgende:
Ik heb een collega een keer laten schrikken door mijn code in te toetsen en het alarm aan te zetten. Zodra hij langs de sensort liep ging alles loeien, helaas bleek 30 minuten de later (!!!) de beveiliging voor de deur te staan. En dan moet je betalen he...
Ik weet niet wat ze kosten, maar het is niet niks.
Aan de andere kant:
Kosten van de beveiliging: te overzien
De kop van mijn collega: onbetaalbaar
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef lenin het volgende:
....Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond...
Deels mee eens. Het zijn allemaal vrij standaard procedures en niet AH-specifiek. Een beetje overvaller kan het allemaal dus ook zelf wel bedenken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef ericz0ne het volgende:
[..]
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...
Dan hebben ze mooi pechquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef lenin het volgende:
Bij ons wil het nog wel eens gebeuren dat ik afsluit, in de passage sta en iemand doodleukt roept ow kut mijn mobiel doe nog ff open. Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond en sta je buiten is een ander zijn tas weer vergeten...sta je toch lekker voor lul
Je hebt helemaal niks aan deze informatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef ericz0ne het volgende:
[..]
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...
helaas, nog niet gezien, zal vanmiddag even kijken of ik ergens wat zie liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef blrrrt het volgende:
De actie met The Wiz vanaf volgende week is inderdaad sparen voor een gratis 2e kaartje.
De banner van albert.nl:
[afbeelding]
Heeft iemand de DezeWeek 8 al gelezen? Hoeveel zegels je moet sparen in de winkel en per hoeveel je een zegel krijgt enzo...?
Ja, ik weet het nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef blrrrt het volgende:
De actie met The Wiz vanaf volgende week is inderdaad sparen voor een gratis 2e kaartje.
De banner van albert.nl:
[afbeelding]
Heeft iemand de DezeWeek 8 al gelezen? Hoeveel zegels je moet sparen in de winkel en per hoeveel je een zegel krijgt enzo...?
details!!!quote:
wat een werkdagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Renesite het volgende:
Morgen 13 tot 16Ik had geen zin om tot 20.30 te gaan
![]()
Ik kan niet langer...quote:
Nee ik was er niet bij, terwijl die dag wel mijn vaste werkdag was tot die week. Maar het blijft shocking.quote:
Ja, en dan krijgen jullie net als bij ons (in de buurt werden er inbraakjes gepleegd en zooi) een lagere kassa inhoud op de koop toe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Nee ik was er niet bij, terwijl die dag wel mijn vaste werkdag was tot die week. Maar het blijft shocking.
Hebben wij ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgen jullie net als bij ons (in de buurt werden er inbraakjes gepleegd en zooi) een lagere kassa inhoud op de koop toe.
Maximaal 10 van 10, 5 van 20 en 20 van 5!!!
dr staat nu al (1 week na invoering) dat het voor de donderdag vrijdag en zaterdag te weinig isquote:
Het was bij ons best rustig. Of de doorstroming liep perfect, dat weet ik nog niet helemaalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef chatgek het volgende:
Oke, vandaag bijna een gevecht in de winkel. Een aantal Marrokanen zat nogal irritant te doen....![]()
Het is gewoon genoeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
dr staat nu al (1 week na invoering) dat het voor de donderdag vrijdag en zaterdag te weinig is![]()
Nope. Wij kwamen afgelopen vrijdag toch echt wat te kort. Bij ons zijn veel omatjes die voor de hele week 50 euro pinnen, als je er 2 hebt gehad en je roomt dat netjes af, dan is het zo op, aangezien omaatjes vaak voor 8 euro aan euroshopper producten kopen. Dan moet je je 20jes daar aan uitgeven, heb je 1 over. Komt er daarna een persoon met 100 euro biljet, dan MOET je die aannemen, je kan eht niet weigeren (en dat meen ik) dus hopla, lap dan maar eens 70 euro.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Boze klant steekt AH-medewerker neer
[afbeelding]
![]()
![]()
Het mes is nog best schoon, maar toch erg leuk gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Boze klant steekt AH-medewerker neer
[afbeelding]
![]()
![]()
10 van 10 is echt te weinig. Sorry.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:13 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Wij ook, alleen natuurlijk weer niemand die zich eraan houdt.![]()
wij hebben het ook hoor. als je 50 krijgt en je moet 40 terug geven, laat je die 50 zitten tot je weer 40 gespaard hebt en dan kan je ook gewoon bij 100 terug geven. je schildert het heel dramatisch af, maar beetje creatief zijn hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 van 10 is echt te weinig. Sorry.
Ja, en dan komt onze geest weer voorbij lopen (VSK) en komt achter je rug OPEENS zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wij hebben het ook hoor. als je 50 krijgt en je moet 40 terug geven, laat je die 50 zitten tot je weer 40 gespaard hebt en dan kan je ook gewoon bij 100 terug geven. je schildert het heel dramatisch af, maar beetje creatief zijn he
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan komt onze geest weer voorbij lopen (VSK) en komt achter je rug OPEENS zeggen
"Tja... die 50 hoort niet he, je moet wel afromen René.."
Je word vervolgens op een kaartje geschreven dat je niet afroomt en komt als het ware aan de schandpaal te zijn
'de volgende mensen romen nog niet goed af: ... ... ... ... ...
Dat moet beter mensen!'
Leuke comm, maar ik denk dan altijd arme gene die al die troep weer kan opruimen.........quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
Hij is wel weer leuk bedacht, vooral het laatste
Kijk, jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wij hebben het ook hoor. als je 50 krijgt en je moet 40 terug geven, laat je die 50 zitten tot je weer 40 gespaard hebt en dan kan je ook gewoon bij 100 terug geven. je schildert het heel dramatisch af, maar beetje creatief zijn he
Hij is inderdaad weer schitterend.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
Vetquote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
1 keer een grote bezem er overheen en een schoonmaakmachine, en klaar is Kickmasterquote:Op zondag 18 februari 2007 11:26 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Leuke comm, maar ik denk dan altijd arme gene die al die troep weer kan opruimen.........![]()
Hehe, zie m kijken naar die vrouwquote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
Eerst in d'r ogen en dan wat lagerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hehe, zie m kijken naar die vrouw![]()
Mooi gespeeld weer![]()
Alles nog heel bij jou?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef chatgek het volgende:
Nou... de ladder waarmee ik de borden aan het plafond ophang was al gammel maar nu issie helemaal ingestort.![]()
Dan zijn die regels weer aangescherpt. Voorheen was het bij ons 5 keer 20 20 keer 10 en van 5 was er geen afspraak.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef CryptoKnight het volgende:
Die hele lade inhoud is gebaseerd op het feit dat R&S stelt dat een kassa lada niet meer dan X (weet het bedrag ff niet) mag bevatten. Dat 5 x 20 10 x 10 is volgens mij alleen voor mensen die dom zijn en dus niet zelf kunnen rekeken, laat staan nadenken. Zolang je maar niet meer dan X in je lade hebt. Als je dat namelijk wel hebt en je hebt een kassagreep, verantwoord je dan maar eens.
2 jaar geleden: 50 5×20 en 20×10 en XX×5quote:Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef CryptoKnight het volgende:
Zoek maar eens op R&S, ergens staat dat de lade inhoud XX mag zijn, deze is inderdaad verlaagd door de introductie van de geldautomaten bij AH.
Persoonlijk vind ik briefjes van 50 al 'not done', maar als je geen briefjes van 20 hebt, vind ik best dat je meer van 10 mag hebben, vrije interpretatie, zolang je maar onder het gestelde bedrag blijft.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons hangt alles ook, met veel gevloek en gescheld van m'n collega
Kom is in de leer bij ons. Op houdbaar hebben ze een manier ontwikkeld waarmee je in no time met z'n 2en de hele winkel hebt gedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef chatgek het volgende:
Nou... de ladder waarmee ik de borden aan het plafond ophang was al gammel maar nu issie helemaal ingestort.![]()
Hoe snel? Ik deed het laatst in een uurtje of 6quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Kom is in de leer bij ons. Op houdbaar hebben ze een manier ontwikkeld waarmee je in no time met z'n 2en de hele winkel hebt gedaan.
mij is ook nieuwsgierig gewordenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Kom is in de leer bij ons. Op houdbaar hebben ze een manier ontwikkeld waarmee je in no time met z'n 2en de hele winkel hebt gedaan.
We hebben een winkel van bijna 3000 m2, en ik denk dat ze binnen een uur alle plafondhangers hebben verwisseld en een groot stuk van de fries hebben gedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe snel? Ik deed het laatst in een uurtje of 6Met het verwijderen van het vorige thema dr bij (kerst)
Oh het duurt niet lang maar ik denk dat jullie manier niet werktquote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Fries?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben een winkel van bijna 3000 m2, en ik denk dat ze binnen een uur alle plafondhangers hebben verwisseld en een groot stuk van de fries hebben gedaan.
Rudy-F1 kan je hier meer over vertellen.
Dat is jullie probleemquote:Op zondag 18 februari 2007 16:14 schreef chatgek het volgende:
[..]
Oh het duurt niet lang maar ik denk dat jullie manier niet werktIk ken de manier van op een container gaan staan en een ander rijdt je rond, maar bij ons kan je dan op een hele boel plaatsen niet er door
Smalle paden en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |