Que?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:29 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Volgens mij mag je en geen geld meer bijvragen en ook geen zegels vragen, althans dat zijn bij ons nog steeds de laatste instructies
Owja je hebt gelijk, ben er de laatste dagen niet helemaal bij...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster; je had het over scanpercentage, dat moet zo hoog mogelijk en je scansnelheid zo laag mogelijk. Niet andersom, dan zullen ze niet zo blij met je zijn![]()
@ Stammies; wie ben jij dan? Ik ben trouwens i.o., wordt eind maart benoemd.
Maar dat aan de lopende band ... Daar wordt je niet echt vrolijk van denk ik!![]()
Ja, maar wij waren en van de uitzonderingsfilialen zei onze VSK, wij willen juist wél klantvriendelijkheid en service biedenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Kickmaster het volgende:
Er was ik denk ongeveer een jaar geleden een hele instructiefilm, over boodschappen behandeling etc. daar kwam dat van geen zegels en kleingeld bijvragen uitdrukkelijk in ter sprake.
ook mocht je niets meer op de (doorzichtige) kassaplank voor je neus leggen.
heeft niemand die verder gezien dan?
er gaan geen bellen rinkelen?
Gekke vraag, maar waar kan je dat op internet vinden? om dat kenteken te controleren??quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef -Glenn- het volgende:
Net terug van werk, was me het dagje wel. Eerst zes Houdbaar containers die total-loss binnenkomen.
Daarna pas af kunnen sluiten nadat de politie is komen kijken. Er stond een auto voor het filiaal, met een getinte man erin en een muts over zijn hoofd heen. Dus ik zijn kenteken op internet ingevoerd (op de site van RDW). Zie ik dat het type nummer en kleur niet overeen komen.
Toen vertrouwde ik het niet helemaal meer. Dus de politie gebeld, en die kwamen maar even kijken. Hoe het is afgelopen, geen idee, ze belde dat we konden afsluiten.
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspxquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar waar kan je dat op internet vinden? om dat kenteken te controleren??
Prive gevalletje...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef StefanCJ het volgende:
Teveel gewerkt?
ik trek me weinig aan van die schijnheilige filmpjes die velal paupers bevatten (wat ze wel leuk maakt om te kijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Kickmaster het volgende:
Er was ik denk ongeveer een jaar geleden een hele instructiefilm, over boodschappen behandeling etc. daar kwam dat van geen zegels en kleingeld bijvragen uitdrukkelijk in ter sprake.
ook mocht je niets meer op de (doorzichtige) kassaplank voor je neus leggen.
heeft niemand die verder gezien dan?
er gaan geen bellen rinkelen?
dan denk je toch bij jezelf: ik leef toch een stukkie langer dan jij, dus wedstrijdje doen wie het het langste volhoudt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:37 schreef Renesite het volgende:
Iedereen die NIET om zegeltjes vraagt heeft bij ons zijn doodvonnis getekend en kan wachten op eeuwige doodzwijging door de ouderenparade met kans op verlenging
Ik ben winkeltrainee en doe HBO-duale opleiding voor VM, dan wil ik doorgroeien naar SM. Ik zat in die cabine tussen Sophia vanuit Schaakwijk en Nisrien van het Troosterhof. Ik speel samen met een VS en een VM winkeltje in hoograven. Ik ben dus pas als alles goed gaat over 3 1/2 jaar VMquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef StefanCJ het volgende:
@ webgangster; je had het over scanpercentage, dat moet zo hoog mogelijk en je scansnelheid zo laag mogelijk. Niet andersom, dan zullen ze niet zo blij met je zijn![]()
@ Stammies; wie ben jij dan? Ik ben trouwens i.o., wordt eind maart benoemd.
Maar dat aan de lopende band ... Daar wordt je niet echt vrolijk van denk ik!![]()
Tja, dan word tegen ons gezegd, "Vraag het de volgende keer maar wel, kan geen kwaad"quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:25 schreef -Sum- het volgende:
[..]
dan denk je toch bij jezelf: ik leef toch een stukkie langer dan jij, dus wedstrijdje doen wie het het langste volhoudt?
wandelend lijk
ik vraag dus lekker niet of ze zegels willen en als ze daarover zeuren, zeg ik eerlijk dat dat de instructies zijn en dat ze hun beklag bij het management kunnen doenals ze dat nog halen voor magere hein ze komt halen
Dat is nog geen prijs. Dit is alleen maar de voorronde voor de Goude Loeki.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:23 schreef Stammies het volgende:
AH heeft weer een reclameprijs. Dit maal hadden ze de beste commercial met kerst.![]()
http://www.ster.nl/ster?nav=iqvmLsHCjENpCwCjC
keuze snel gemaakt lijkt me tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef waterreus23 het volgende:
Hopelijk heeft van die enorme sneeuwval geen effect op mijn avondlevering Houdbaar![]()
Anders gewoon maar weer eens een ordinair sneewballen gevecht tegen de meisjes van Parfumzaak Douglas![]()
![]()
Renesite en Glenn, bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef Renesite het volgende:
http://www.rdw.nl/nl/digi(...)ggegevens_online.htm
Wel meegenomen, niet gebruikt ...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ik ben winkeltrainee en doe HBO-duale opleiding voor VM, dan wil ik doorgroeien naar SM. Ik zat in die cabine tussen Sophia vanuit Schaakwijk en Nisrien van het Troosterhof. Ik speel samen met een VS en een VM winkeltje in hoograven. Ik ben dus pas als alles goed gaat over 3 1/2 jaar VM![]()
Had jij trouwens nog omzet- en vernietigingscijfers meegenomen? Said zou het daar nog wel over hebben toch.
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef -Glenn- het volgende:
Daarna pas af kunnen sluiten nadat de politie is komen kijken. Er stond een auto voor het filiaal, met een getinte man erin en een muts over zijn hoofd heen. Dus ik zijn kenteken op internet ingevoerd (op de site van RDW). Zie ik dat het type nummer en kleur niet overeen komen.
don't know, nog niks over gehoord bij ons...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef Nonneke het volgende:
Wanneer zijn er weer Disney weken geplanned ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
don't know, nog niks over gehoord bij ons...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef kmaestro het volgende:
In week 8 krijgen iig iets met The Wizz. Disneyweken zal dus nog wel even op zich laten wachten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan uitslapen, maar moet wel tot het einde, dat is dan wat minder...
Nouja hier precies tegenovergesteld. op de kassa avond drukken ze je op het hart. geen zegels vragen, WEL alles op de band laten zetten. problemen mee? niet in discussie gaan maar ons roepen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, dan word tegen ons gezegd, "Vraag het de volgende keer maar wel, kan geen kwaad"
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Nouja hier precies tegenovergesteld. op de kassa avond drukken ze je op het hart. geen zegels vragen, WEL alles op de band laten zetten. problemen mee? niet in discussie gaan maar ons roepen.
idd, en kratten e.d. ook niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever niet
ALLES op de band. 30 pakken melk, moeten alle pakken melk op de bandquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever niet
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ALLES op de band. 30 pakken melk, moeten alle pakken melk op de bandkratten moeten stuk voor stuk gecontroleerd worden. maar schijnt dat de voorraden niet klopten vanwege mensen die dingen verstopten in de kar en bij steekproeven dingen ontdekt zijn.
aaawquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef highway101 het volgende:
Daar ging mijn Appie Heijn![]()
[afbeelding]
Bij ons was alles te vroegquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons vanmiddag geen vertragingen van Houdbaar door het weer
ach ik heb ook pas 5 maanden geleden een overplaatsing naar vers aangevraagdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.
Met mijn mobiele-telefoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die vrachtwagen er van binnen uit zietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Speciale wap website of dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef Rudy-F1 het volgende:
Gisteren twee keer goed nieuws:
1) We hebben een regionale Coca Cola wedstrijd gewonnen, waardoor we met heel afdeling Houdbaar (80 man) gratis naar de Efteling mogen.![]()
![]()
Jeej.quote:2) We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat), waardoor we 1% van de weekomzet voor de personeelsvereniging uitgekeerd krijgen.![]()
![]()
We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat),
Die aanhangers zijn die nou wel of niet van albert heijn zelf ? Valt mij op dat er super veel tip.ge dingen zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Nee, is een gewone internet site.quote:
2) We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat), waardoor we 1% van de weekomzet voor de personeelsvereniging uitgekeerd krijgen.![]()
![]()
Ik heb een Qtec s100.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:41 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nee, is een gewone internet site.
Ik kan die bekijken omdat ik een MDA heb met Pocket Internet. (T-Mobile). Maar de website is te bekijken met alle Smartphones/MDA's.
denk dat dit wel aardige concurrentie gaat worden voor Olvaritquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef blrrrt het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=423352
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |