aaawquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef highway101 het volgende:
Daar ging mijn Appie Heijn![]()
[afbeelding]
Bij ons was alles te vroegquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons vanmiddag geen vertragingen van Houdbaar door het weer
ach ik heb ook pas 5 maanden geleden een overplaatsing naar vers aangevraagdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.
Met mijn mobiele-telefoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die vrachtwagen er van binnen uit zietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Speciale wap website of dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:01 schreef Rudy-F1 het volgende:
Gisteren twee keer goed nieuws:
1) We hebben een regionale Coca Cola wedstrijd gewonnen, waardoor we met heel afdeling Houdbaar (80 man) gratis naar de Efteling mogen.![]()
![]()
Jeej.quote:2) We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat), waardoor we 1% van de weekomzet voor de personeelsvereniging uitgekeerd krijgen.![]()
![]()
We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat),
Die aanhangers zijn die nou wel of niet van albert heijn zelf ? Valt mij op dat er super veel tip.ge dingen zijn...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Nee, is een gewone internet site.quote:
2) We hebben de Jumbo verslagen (omzet is op hoger niveau dan vorig jaar toen de Jumbo er nog niet zat), waardoor we 1% van de weekomzet voor de personeelsvereniging uitgekeerd krijgen.![]()
![]()
Ik heb een Qtec s100.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:41 schreef -Glenn- het volgende:
[..]
Nee, is een gewone internet site.
Ik kan die bekijken omdat ik een MDA heb met Pocket Internet. (T-Mobile). Maar de website is te bekijken met alle Smartphones/MDA's.
denk dat dit wel aardige concurrentie gaat worden voor Olvaritquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:07 schreef blrrrt het volgende:
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=423352
Hetzelfdequote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Kickmaster het volgende:
Vraagje: Als jullie van bv 7.30 tot 17.00 werken of van 9.00 tot 18.30, krijgen jullie dan 2x 10 minuten pauze? Bij ons is het dan meestal zo dat je zo wordt ingedeeld dat je net 1 pauze misloopt. dus van 7.30 tot 1300, en van 14.00 tot 17.00. Dan vervalt er bij ons dus 1 koffiepauze, terwijl je wel 8.5 uur werkt. Ben benieuwd hoe dit bij jullie in je filiaal gaat. Misschien even handig te vermelden: ik werk op afd. kassa.
![]()
je lunchpauze s'avonds?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:00 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik bij mijn filiaal bijvoorbeeld van 12.00 tot 21.00 werk, krijg ik kwartier koffiepauze 's middags en half uur lunchpauze 's avonds
mijn eetpauze danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je lunchpauze s'avonds?zeker omdat jij om half 12 ontbijt
CryptoKnight, Ze zeggen dat R&R het zo indeelt.........,maar begrijp uit je woorden dat dat dus niet waar is?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
*gniffel*
Dat is wel een hele slimme truc die ze in jouw filiaal uithalen Kickmaster! Alleen wel een ongelovelijke naaistreek. Ze moeten je gewoon van 7:30-17:00 zetten dan heb je 1x lunch (uur) en 2x koffie. Nu wordt R&R gemanipuleerd.
Ben benieuwd of dit uberhaupt wel zo mag, ik wil mn mensen in ieder geval niet zo indelen.
Hele dagen is bij ons 8 uur en geen 8,5 uur; dus 9-18 of 8-17 enzo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Kickmaster het volgende:
Vraagje: Als jullie van bv 7.30 tot 17.00 werken of van 9.00 tot 18.30, krijgen jullie dan 2x 10 minuten pauze? Bij ons is het dan meestal zo dat je zo wordt ingedeeld dat je net 1 pauze misloopt. dus van 7.30 tot 1300, en van 14.00 tot 17.00. Dan vervalt er bij ons dus 1 koffiepauze, terwijl je wel 8.5 uur werkt. Ben benieuwd hoe dit bij jullie in je filiaal gaat. Misschien even handig te vermelden: ik werk op afd. kassa.
![]()
Krijg ik gewoon in die 3 uur ook 15min pauze hoor, simpel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:53 schreef Kickmaster het volgende:
![]()
neej R&R deelt het niet zo in. de lunchpauzes en eetpauzes kunnen verschoven worden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:02 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
CryptoKnight, Ze zeggen dat R&R het zo indeelt.........,maar begrijp uit je woorden dat dat dus niet waar is?
ik moet al lachen als ik 'kwartier' leesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik deel mijn pauze geheel zelf in.. ik maak zelf uit wanneer ik 15 minuten pauze ga houden, wanneer ik luch pauze houd, en wanneer ik smiddags die 15 minuten houd.
Dit soort fratsen die ik hierboven lees (een kwartier pauze minder) is alleen maar slecht voor de sfeer van je filiaal.
ik ken niet anders als een kwartier, was ook toen ik nog bij Sanders werkte (schaam schaamquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik moet al lachen als ik 'kwartier' leesdat is bij ons al bijna een jaar 10 minuten.
Joh...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ik moet al lachen als ik 'kwartier' leesdat is bij ons al bijna een jaar 10 minuten.
soms als we met de KW gaan pauzeren zaterdagmiddag (30 min. op 4 uur werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh...
René gaat om 15 over 3 (vandaag) op pauze. L. was al om 10 over op pauze, een countermedewerkster, en kakelde gezellig. P. van de groente was er ook al. Om 3 voor half 4 dacht ik laat ik eens gaan. L. en P. zaten nog gezellig. Ik zo van, jij was hier eerder dan mij toch? Zij zo, echt waar? Ik zo van, ja, dacht het wel ja. Oh, zegt ze, zal best, ik kom zo wel. Om 5 over kwam ze aankakken. Wie moet het goede voorbeeld geven? Flikker een end op20 minuten is nog overkomelijk, maar een half uur?
Officieel hier ook.. maar ik blijf toch echt gewoon een kwartier in de kantine zitten hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:59 schreef -Sum- het volgende:
[..]
officieel is bij ons soms ook een vies woordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Officieel hier ook.. maar ik blijf toch echt gewoon een kwartier in de kantine zitten hoor.
uhuquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh...
René gaat om 15 over 3 (vandaag) op pauze. L. was al om 10 over op pauze, een countermedewerkster, en kakelde gezellig. P. van de groente was er ook al. Om 3 voor half 4 dacht ik laat ik eens gaan. L. en P. zaten nog gezellig. Ik zo van, jij was hier eerder dan mij toch? Zij zo, echt waar? Ik zo van, ja, dacht het wel ja. Oh, zegt ze, zal best, ik kom zo wel. Om 5 over kwam ze aankakken. Wie moet het goede voorbeeld geven? Flikker een end op20 minuten is nog overkomelijk, maar een half uur?
Tjaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:15 schreef -Sum- het volgende:
[..]
uhuik zeg alleen dat het 10 min volgens de regels is. als ik met mensen zit te praten in de kantine die er eerder zaten dan ik, ga ik ook niet eerder weg totdat ik word omgeroepen. Maar goed, vandaag voor het laatst
![]()
ik heb een 6uren contract dus ik krijg vanaf volgende week een half uur onbetaald pauze ipv twee koffiepauzes. en daar moet ik dus ook een half uur langer voor werken want anders kom ik niet aan mn 6 uren!!!!!!!![]()
![]()
dus ik moet een half uur langer blijven voor het zelfde geld!
serieus, eigenlijk moet ik gewoon zeggen: maak er maar 4 uur van, das lang genoeg hier!!
volgens mij doen wij het ook wel goed vergeleken met normaal, en ook vergeleken met de andere 6!!! supermarkten hierquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja![]()
Ze zijn daarom hier wel chillDe omzet is de laatste moment laten we zeggen 1/10e hoger dan normaal
Volgende week al ofzo? Ik heb het er nog niet eens aan toequote:Op zondag 11 februari 2007 00:15 schreef o-fiel het volgende:
Bijna weer loon...jeuhj
Hoezo niet? De medewerkersbonus zit er bij! Volgens mij heb ik deze maand een record loonquote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Volgende week al ofzo? Ik heb het er nog niet eens aan toe!
Het wil niet op bij mijquote:Op zondag 11 februari 2007 11:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hoezo niet? De medewerkersbonus zit er bij! Volgens mij heb ik deze maand een record loon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |