Wel meegenomen, niet gebruikt ...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef Stammies het volgende:
[..]
Ik ben winkeltrainee en doe HBO-duale opleiding voor VM, dan wil ik doorgroeien naar SM. Ik zat in die cabine tussen Sophia vanuit Schaakwijk en Nisrien van het Troosterhof. Ik speel samen met een VS en een VM winkeltje in hoograven. Ik ben dus pas als alles goed gaat over 3 1/2 jaar VM![]()
Had jij trouwens nog omzet- en vernietigingscijfers meegenomen? Said zou het daar nog wel over hebben toch.
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:51 schreef -Glenn- het volgende:
Daarna pas af kunnen sluiten nadat de politie is komen kijken. Er stond een auto voor het filiaal, met een getinte man erin en een muts over zijn hoofd heen. Dus ik zijn kenteken op internet ingevoerd (op de site van RDW). Zie ik dat het type nummer en kleur niet overeen komen.
don't know, nog niks over gehoord bij ons...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:44 schreef Nonneke het volgende:
Wanneer zijn er weer Disney weken geplanned ?![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
don't know, nog niks over gehoord bij ons...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef kmaestro het volgende:
In week 8 krijgen iig iets met The Wizz. Disneyweken zal dus nog wel even op zich laten wachten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan uitslapen, maar moet wel tot het einde, dat is dan wat minder...
Nouja hier precies tegenovergesteld. op de kassa avond drukken ze je op het hart. geen zegels vragen, WEL alles op de band laten zetten. problemen mee? niet in discussie gaan maar ons roepen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, dan word tegen ons gezegd, "Vraag het de volgende keer maar wel, kan geen kwaad"
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:10 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Nouja hier precies tegenovergesteld. op de kassa avond drukken ze je op het hart. geen zegels vragen, WEL alles op de band laten zetten. problemen mee? niet in discussie gaan maar ons roepen.
idd, en kratten e.d. ook niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever niet
ALLES op de band. 30 pakken melk, moeten alle pakken melk op de bandquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo alles op de band zetten? dubbele dingen liever niet
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:00 schreef -Sum- het volgende:
[..]
ALLES op de band. 30 pakken melk, moeten alle pakken melk op de bandkratten moeten stuk voor stuk gecontroleerd worden. maar schijnt dat de voorraden niet klopten vanwege mensen die dingen verstopten in de kar en bij steekproeven dingen ontdekt zijn.
aaawquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef highway101 het volgende:
Daar ging mijn Appie Heijn![]()
[afbeelding]
Bij ons was alles te vroegquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Webgangster het volgende:
Bij ons vanmiddag geen vertragingen van Houdbaar door het weer
ach ik heb ook pas 5 maanden geleden een overplaatsing naar vers aangevraagdquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, bullshit, ik heb daar echt geen zin in, het spijt me wel, mijn rug wil nog niet dood met 6 krtten die sommige mensen meehebben, hou op.
Met mijn mobiele-telefoonquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En jij benaderd dat hoe vanuit de ah?
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd hoe die vrachtwagen er van binnen uit zietquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef highway101 het volgende:
Dasko, die bijna altijd vracht voor AH vervoerd:
[afbeelding]
Speciale wap website of dat niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |