De laatste keer waren ze wel op tijd; toen stonden ze aan de zijant van het pand en hoorde ze aan de achterkant een ruit ingeslagen worden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Bij ons zit het ook bijna om de hoek, maar toch kwamen ze niet op tijd
en toen, en toen, en toen???quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De laatste keer waren ze wel op tijd; toen stonden ze aan de zijant van het pand en hoorde ze aan de achterkant een ruit ingeslagen worden.
Toen zijn ze gaan kijken en vonden ze een mooi gat in een ruit aan de achterkant van het filiaal. Aangezien het net gebeurd was moest de dief nog binnen zijn, dus hebben ze hem bij het gat opgewacht waar hij even later met 2 zakken vol sigaretten dus ook aan kwam lopen.quote:
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef o-fiel het volgende:
Wij hadden een keer een inbreker 's nachts, die lijp ging achter de deli liggen
Die vent heeft een raam ontzet en is toen, ondanks het loeiende alarm de winkel in gegaan, toen hij de politie hoorde (die met honden kwamen) is hij achter de deli gaan liggen. Toch typisch, je zou toch denken dat honden juist als eerste al die worsten opzoekenquote:
sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef o-fiel het volgende:
Ik heb een collega een keer laten schrikken door mijn code in te toetsen en het alarm aan te zetten. Zodra hij langs de sensort liep ging alles loeien, helaas bleek 30 minuten de later (!!!) de beveiliging voor de deur te staan. En dan moet je betalen he...
Ik weet niet wat ze kosten, maar het is niet niks.
Aan de andere kant:
Kosten van de beveiliging: te overzien
De kop van mijn collega: onbetaalbaar
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef lenin het volgende:
....Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond...
Deels mee eens. Het zijn allemaal vrij standaard procedures en niet AH-specifiek. Een beetje overvaller kan het allemaal dus ook zelf wel bedenken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef ericz0ne het volgende:
[..]
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...
Dan hebben ze mooi pechquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef lenin het volgende:
Bij ons wil het nog wel eens gebeuren dat ik afsluit, in de passage sta en iemand doodleukt roept ow kut mijn mobiel doe nog ff open. Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond en sta je buiten is een ander zijn tas weer vergeten...sta je toch lekker voor lul
Je hebt helemaal niks aan deze informatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef ericz0ne het volgende:
[..]
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...
helaas, nog niet gezien, zal vanmiddag even kijken of ik ergens wat zie liggenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef blrrrt het volgende:
De actie met The Wiz vanaf volgende week is inderdaad sparen voor een gratis 2e kaartje.
De banner van albert.nl:
[afbeelding]
Heeft iemand de DezeWeek 8 al gelezen? Hoeveel zegels je moet sparen in de winkel en per hoeveel je een zegel krijgt enzo...?
Ja, ik weet het nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef blrrrt het volgende:
De actie met The Wiz vanaf volgende week is inderdaad sparen voor een gratis 2e kaartje.
De banner van albert.nl:
[afbeelding]
Heeft iemand de DezeWeek 8 al gelezen? Hoeveel zegels je moet sparen in de winkel en per hoeveel je een zegel krijgt enzo...?
details!!!quote:
wat een werkdagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:11 schreef Renesite het volgende:
Morgen 13 tot 16Ik had geen zin om tot 20.30 te gaan
![]()
Ik kan niet langer...quote:
Nee ik was er niet bij, terwijl die dag wel mijn vaste werkdag was tot die week. Maar het blijft shocking.quote:
Ja, en dan krijgen jullie net als bij ons (in de buurt werden er inbraakjes gepleegd en zooi) een lagere kassa inhoud op de koop toe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:44 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Nee ik was er niet bij, terwijl die dag wel mijn vaste werkdag was tot die week. Maar het blijft shocking.
Hebben wij ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgen jullie net als bij ons (in de buurt werden er inbraakjes gepleegd en zooi) een lagere kassa inhoud op de koop toe.
Maximaal 10 van 10, 5 van 20 en 20 van 5!!!
dr staat nu al (1 week na invoering) dat het voor de donderdag vrijdag en zaterdag te weinig isquote:
Het was bij ons best rustig. Of de doorstroming liep perfect, dat weet ik nog niet helemaalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef chatgek het volgende:
Oke, vandaag bijna een gevecht in de winkel. Een aantal Marrokanen zat nogal irritant te doen....![]()
Het is gewoon genoeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
dr staat nu al (1 week na invoering) dat het voor de donderdag vrijdag en zaterdag te weinig is![]()
Nope. Wij kwamen afgelopen vrijdag toch echt wat te kort. Bij ons zijn veel omatjes die voor de hele week 50 euro pinnen, als je er 2 hebt gehad en je roomt dat netjes af, dan is het zo op, aangezien omaatjes vaak voor 8 euro aan euroshopper producten kopen. Dan moet je je 20jes daar aan uitgeven, heb je 1 over. Komt er daarna een persoon met 100 euro biljet, dan MOET je die aannemen, je kan eht niet weigeren (en dat meen ik) dus hopla, lap dan maar eens 70 euro.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Boze klant steekt AH-medewerker neer
[afbeelding]
![]()
![]()
Het mes is nog best schoon, maar toch erg leuk gedaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Boze klant steekt AH-medewerker neer
[afbeelding]
![]()
![]()
10 van 10 is echt te weinig. Sorry.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:13 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Wij ook, alleen natuurlijk weer niemand die zich eraan houdt.![]()
wij hebben het ook hoor. als je 50 krijgt en je moet 40 terug geven, laat je die 50 zitten tot je weer 40 gespaard hebt en dan kan je ook gewoon bij 100 terug geven. je schildert het heel dramatisch af, maar beetje creatief zijn hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
10 van 10 is echt te weinig. Sorry.
Ja, en dan komt onze geest weer voorbij lopen (VSK) en komt achter je rug OPEENS zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wij hebben het ook hoor. als je 50 krijgt en je moet 40 terug geven, laat je die 50 zitten tot je weer 40 gespaard hebt en dan kan je ook gewoon bij 100 terug geven. je schildert het heel dramatisch af, maar beetje creatief zijn he
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan komt onze geest weer voorbij lopen (VSK) en komt achter je rug OPEENS zeggen
"Tja... die 50 hoort niet he, je moet wel afromen René.."
Je word vervolgens op een kaartje geschreven dat je niet afroomt en komt als het ware aan de schandpaal te zijn
'de volgende mensen romen nog niet goed af: ... ... ... ... ...
Dat moet beter mensen!'
Leuke comm, maar ik denk dan altijd arme gene die al die troep weer kan opruimen.........quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
Hij is wel weer leuk bedacht, vooral het laatste
Kijk, jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:01 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wij hebben het ook hoor. als je 50 krijgt en je moet 40 terug geven, laat je die 50 zitten tot je weer 40 gespaard hebt en dan kan je ook gewoon bij 100 terug geven. je schildert het heel dramatisch af, maar beetje creatief zijn he
Hij is inderdaad weer schitterend.quote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
Vetquote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
1 keer een grote bezem er overheen en een schoonmaakmachine, en klaar is Kickmasterquote:Op zondag 18 februari 2007 11:26 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Leuke comm, maar ik denk dan altijd arme gene die al die troep weer kan opruimen.........![]()
Hehe, zie m kijken naar die vrouwquote:Op zondag 18 februari 2007 11:18 schreef kmaestro het volgende:
De TV commercial
Eerst in d'r ogen en dan wat lagerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hehe, zie m kijken naar die vrouw![]()
Mooi gespeeld weer![]()
Alles nog heel bij jou?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef chatgek het volgende:
Nou... de ladder waarmee ik de borden aan het plafond ophang was al gammel maar nu issie helemaal ingestort.![]()
Dan zijn die regels weer aangescherpt. Voorheen was het bij ons 5 keer 20 20 keer 10 en van 5 was er geen afspraak.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:18 schreef CryptoKnight het volgende:
Die hele lade inhoud is gebaseerd op het feit dat R&S stelt dat een kassa lada niet meer dan X (weet het bedrag ff niet) mag bevatten. Dat 5 x 20 10 x 10 is volgens mij alleen voor mensen die dom zijn en dus niet zelf kunnen rekeken, laat staan nadenken. Zolang je maar niet meer dan X in je lade hebt. Als je dat namelijk wel hebt en je hebt een kassagreep, verantwoord je dan maar eens.
2 jaar geleden: 50 5×20 en 20×10 en XX×5quote:Op zondag 18 februari 2007 14:52 schreef CryptoKnight het volgende:
Zoek maar eens op R&S, ergens staat dat de lade inhoud XX mag zijn, deze is inderdaad verlaagd door de introductie van de geldautomaten bij AH.
Persoonlijk vind ik briefjes van 50 al 'not done', maar als je geen briefjes van 20 hebt, vind ik best dat je meer van 10 mag hebben, vrije interpretatie, zolang je maar onder het gestelde bedrag blijft.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons hangt alles ook, met veel gevloek en gescheld van m'n collega
Kom is in de leer bij ons. Op houdbaar hebben ze een manier ontwikkeld waarmee je in no time met z'n 2en de hele winkel hebt gedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:12 schreef chatgek het volgende:
Nou... de ladder waarmee ik de borden aan het plafond ophang was al gammel maar nu issie helemaal ingestort.![]()
Hoe snel? Ik deed het laatst in een uurtje of 6quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Kom is in de leer bij ons. Op houdbaar hebben ze een manier ontwikkeld waarmee je in no time met z'n 2en de hele winkel hebt gedaan.
mij is ook nieuwsgierig gewordenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Kom is in de leer bij ons. Op houdbaar hebben ze een manier ontwikkeld waarmee je in no time met z'n 2en de hele winkel hebt gedaan.
We hebben een winkel van bijna 3000 m2, en ik denk dat ze binnen een uur alle plafondhangers hebben verwisseld en een groot stuk van de fries hebben gedaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe snel? Ik deed het laatst in een uurtje of 6Met het verwijderen van het vorige thema dr bij (kerst)
Oh het duurt niet lang maar ik denk dat jullie manier niet werktquote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
[..]
Fries?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben een winkel van bijna 3000 m2, en ik denk dat ze binnen een uur alle plafondhangers hebben verwisseld en een groot stuk van de fries hebben gedaan.
Rudy-F1 kan je hier meer over vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |