abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46322635
whehe.... Gisteravond was het even spanning bij ons. Afsluiten van de voordeur ging verkeerd: er brande nog een lamp. Alarm begint te loeien, heb het maar snel uitgezet en wachten tot de beveiliging belt. (Tot half negen bellen ze nog eerst naar het filiaal zelf ipv naar een contactpersoon) Na 20 minuten is er nog niet gebeld dus zijn we maar naar huis gegaan
pi_46322733
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef chatgek het volgende:
whehe.... Gisteravond was het even spanning bij ons. Afsluiten van de voordeur ging verkeerd: er brande nog een lamp. Alarm begint te loeien, heb het maar snel uitgezet en wachten tot de beveiliging belt. (Tot half negen bellen ze nog eerst naar het filiaal zelf ipv naar een contactpersoon) Na 20 minuten is er nog niet gebeld dus zijn we maar naar huis gegaan
hehehe, laatste deel doet me denken aan stage
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46322801
Vertel?
pi_46322837
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:44 schreef chatgek het volgende:
Vertel?
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:36 schreef chatgek het volgende:
dit dus
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46322880
Boefjes

Maar de beveiliging is al niet zo blij met ons. Het is al is voorkomen dat het stil alarm bij de kassa een keer perongeluk geactiveerd werd. Toen stond er opeens een mannetje of 4 met kogelvrije vesten voor de deur
pi_46322900
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef chatgek het volgende:
Toen stond er opeens een mannetje of 4 met kogelvrije vesten voor de deur
whahahahaha en toen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46323061
[zachtjes praten]
> Wat is er aan het handje?
< Hoe bedoelt u?
> Het stil alarm is afgegaan...
< Eeeeeeeeeh....[/zachtjes praten] YOUSSEF! (die zit op de kassa met het stil alarm)
> Nou eeeeeh kijk.... het zit zo....
pi_46323083
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:56 schreef chatgek het volgende:
[zachtjes praten]
> Wat is er aan het handje?
< Hoe bedoelt u?
> Het stil alarm is afgegaan...
< Eeeeeeeeeh....[/zachtjes praten] YOUSSEF! (die zit op de kassa met het stil alarm)
> Nou eeeeeh kijk.... het zit zo....
en hoe zat het?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46323127
Youssef had zich zitten vervelen en had op de een of andere vreemde manier het voor elkaar gekregen de alarm knop perongeluk naar zich toe te trekken (Ja je trekt hem naar je toe zeg maar)
pi_46323169
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:59 schreef chatgek het volgende:
Youssef had zich zitten vervelen en had op de een of andere vreemde manier het voor elkaar gekregen de alarm knop perongeluk naar zich toe te trekken (Ja je trekt hem naar je toe zeg maar)
*he, een knop...waar zou die voor zijn*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46323193
Muah er zitten twee Eéntje zorgt er voor dat de camera's snelle bewegingen gaan volgen en de andere is een alarm knop
pi_46323220
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:01 schreef chatgek het volgende:
Muah er zitten twee Eéntje zorgt er voor dat de camera's snelle bewegingen gaan volgen en de andere is een alarm knop
en nu is hij 'verbannen' van die kassa?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46323287
Nah... Kan één keer gebeuren. Het is een snelle scanner en bekend bij de mensen. Wij zijn dan ook een heel klein filiaaltje. Een twee
pi_46323331
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:06 schreef chatgek het volgende:
Nah... Kan één keer gebeuren. Het is een snelle scanner en bekend bij de mensen. Wij zijn dan ook een heel klein filiaaltje. Een twee
voortaan krijgt die gast elke keer te horen: "pas op voor die knop he"
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 15 februari 2007 @ 10:38:03 #215
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_46324045
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef chatgek het volgende:
Boefjes

Maar de beveiliging is al niet zo blij met ons. Het is al is voorkomen dat het stil alarm bij de kassa een keer perongeluk geactiveerd werd. Toen stond er opeens een mannetje of 4 met kogelvrije vesten voor de deur
dat hebben wij ook laatst gehad. En toen stonden ze niet alleen voor de deur, maar hebben ze de hele winkel uitgekamd en iedereen op kantoor moest met de handen op het hoofd naar buiten komen want de knop op het kantoor was per ongeluk ingedrukt

ze zeiden dat er niets aan de hand was maar volgens de politie konden ze dat ook moeten zeggen omdat ze onder bedreiging stonden dus kon het geen kwaad om even met de handen op het hoofd mee naar buiten te komen
pi_46324204
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef -Sum- het volgende:

[..]

dat hebben wij ook laatst gehad. En toen stonden ze niet alleen voor de deur, maar hebben ze de hele winkel uitgekamd en iedereen op kantoor moest met de handen op het hoofd naar buiten komen want de knop op het kantoor was per ongeluk ingedrukt

ze zeiden dat er niets aan de hand was maar volgens de politie konden ze dat ook moeten zeggen omdat ze onder bedreiging stonden dus kon het geen kwaad om even met de handen op het hoofd mee naar buiten te komen
hahaha, dat is nog masterlijker dan wat chatgek net beschreef
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:05:24 #217
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_46324819
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 10:38 schreef -Sum- het volgende:

[..]

Geweldig

Heb bij ons alleen meerdere keren meegemaakt dat iemand het brandalarm van de muur af reed met een kar. Heb je eerst de herrie van het brandalarm en even later 10 brandweermannen in complete bepakking in je winkel.

[ Bericht 2% gewijzigd door blrrrt op 15-02-2007 11:28:57 ]
Het leven is geen krentenbol.
pi_46324931
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Geweldig

Heb bij ons alleen meerdere keren meegemaakt dat iemand het brandalarm van de muur af reed met een kar. Heb je eerst de herrie van het brandalarm en even laten 10 brandweermannen in complete bepakking in je winkel.
Dat heb ik ook bijna een keer gehad, reed ik ook met zo'n kar redelijk hard er tegen aan. Ik schrikken, maar het was gelukkig niet kapot.
pi_46325020
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef blrrrt het volgende:
Geweldig

Heb bij ons alleen meerdere keren meegemaakt dat iemand het brandalarm van de muur af reed met een kar. Heb je eerst de herrie van het brandalarm en even laten 10 brandweermannen in complete bepakking in je winkel.
dat is ook wel gruwelijke actie
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46327588
Afgelopen zaterdag nog groot alarm gehad. We hadden per ongeluk iemand achter gelaten in het filiaal. Die was ergens midden in de winkel aan t bellen, terwijl niemand dat wist. Dus ik afsluiten, alarm erop, en ja hoor, 3 minuten later komt ze via de magazijndeur naar buiten lopen. Door de beweegsensoren meteen groot alarm in werking gezet, gelukkig kon de beveiliging van het winkelcentrum nog net voorkomen dat niet de politie met groot materieel aan kwam zetten. Normaalgesproken hadden er anders meteen 4 politiewagens met honden voor de deur gestaan.
pi_46327903
gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt in ons filiaal Ik zou trouwens als inbreker niet zo snel in ons filiaal inbreken, aangezien we naast het politiebureau zitten
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_46327994
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:45 schreef Brammie1 het volgende:
gelukkig heb ik nog nooit zoiets meegemaakt in ons filiaal Ik zou trouwens als inbreker niet zo snel in ons filiaal inbreken, aangezien we naast het politiebureau zitten
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46328395
Wij hadden een keer een inbreker 's nachts, die lijp ging achter de deli liggen
pi_46329814
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 12:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Bij ons zit het ook bijna om de hoek, maar toch kwamen ze niet op tijd
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_46329926
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef kmaestro het volgende:

[..]

waren ze druk met Fok!-en ofzo?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:04:07 #226
111612 blrrrt
pi_46332452
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef kmaestro het volgende:

[..]

De laatste keer waren ze wel op tijd; toen stonden ze aan de zijant van het pand en hoorde ze aan de achterkant een ruit ingeslagen worden.
pi_46332485
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef blrrrt het volgende:

[..]

De laatste keer waren ze wel op tijd; toen stonden ze aan de zijant van het pand en hoorde ze aan de achterkant een ruit ingeslagen worden.
en toen, en toen, en toen???
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:21:11 #228
111612 blrrrt
pi_46332968
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en toen, en toen, en toen???
Toen zijn ze gaan kijken en vonden ze een mooi gat in een ruit aan de achterkant van het filiaal. Aangezien het net gebeurd was moest de dief nog binnen zijn, dus hebben ze hem bij het gat opgewacht waar hij even later met 2 zakken vol sigaretten dus ook aan kwam lopen.
pi_46333028
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:00 schreef o-fiel het volgende:
Wij hadden een keer een inbreker 's nachts, die lijp ging achter de deli liggen
hoezo dat dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46334586
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoezo dat dan?
Die vent heeft een raam ontzet en is toen, ondanks het loeiende alarm de winkel in gegaan, toen hij de politie hoorde (die met honden kwamen) is hij achter de deli gaan liggen. Toch typisch, je zou toch denken dat honden juist als eerste al die worsten opzoeken
pi_46334802
Wij zijn ook ooit is iemand vergeten.
Per ongeluk buiten opgesloten.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_46335023
Ik heb een x het alarmknopje op het SM kantoor ingedrukt omdat ik dacht dat het de lichtschakelaar was

Liepen we naar buiten nadat we af hadden gesloten, kwam de politie
pi_46336891
Ik heb een collega een keer laten schrikken door mijn code in te toetsen en het alarm aan te zetten. Zodra hij langs de sensort liep ging alles loeien, helaas bleek 30 minuten de later (!!!) de beveiliging voor de deur te staan. En dan moet je betalen he...

Ik weet niet wat ze kosten, maar het is niet niks.
Aan de andere kant:
Kosten van de beveiliging: te overzien
De kop van mijn collega: onbetaalbaar
pi_46337845
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:02 schreef o-fiel het volgende:
Ik heb een collega een keer laten schrikken door mijn code in te toetsen en het alarm aan te zetten. Zodra hij langs de sensort liep ging alles loeien, helaas bleek 30 minuten de later (!!!) de beveiliging voor de deur te staan. En dan moet je betalen he...

Ik weet niet wat ze kosten, maar het is niet niks.
Aan de andere kant:
Kosten van de beveiliging: te overzien
De kop van mijn collega: onbetaalbaar
sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:03:40 #235
16149 -Sum-
pi_46338842
mooie verhalen
pi_46350803
Bij ons wil het nog wel eens gebeuren dat ik afsluit, in de passage sta en iemand doodleukt roept ow kut mijn mobiel doe nog ff open. Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond en sta je buiten is een ander zijn tas weer vergeten...sta je toch lekker voor lul
pi_46352781
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef lenin het volgende:
....Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond...
Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:14:04 #238
111612 blrrrt
pi_46353113
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef ericz0ne het volgende:

[..]

Ook goed dat dit soort details op het gebied van beveiliging van de AH-winkels op een openbaar forum worden gepost... Lijkt me niet dat het hoofdkantoor hier op staat te wachten...
Deels mee eens. Het zijn allemaal vrij standaard procedures en niet AH-specifiek. Een beetje overvaller kan het allemaal dus ook zelf wel bedenken.

En daarbij, als ik van plan zou zijn om een supermarkt te overvallen zou ik toch zeker niet voor een AH kiezen; eerst al niet en na het lezen van dit forum al helemaal niet.
pi_46357649
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:17 schreef lenin het volgende:
Bij ons wil het nog wel eens gebeuren dat ik afsluit, in de passage sta en iemand doodleukt roept ow kut mijn mobiel doe nog ff open. Dan bellen ze ook meteen omdat je misschien overvallen kan worden. Moet je code geven van je pasje e.d. en dan heb je alles afgerond en sta je buiten is een ander zijn tas weer vergeten...sta je toch lekker voor lul
Dan hebben ze mooi pech

Voor kleine dingen ga ik niet terug naar binnen, als ze die de volgende nodig hebben, komen ze ze maar de volgende dag om 7:00 ophalen.
pi_46357698
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:03 schreef ericz0ne het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niks aan deze informatie.

Ieder bedrijf/particulier die staat aangesloten op een Alarmcentral heeft een pasje met een nummer erop. Daarnaast heeft iedereen natuurlijk een eigen pincode. Zonder die pincode kun je nog niks aanpassen.

Zolang we hier geen filiaal specifieke beveiligingsmaatregelen gaan bespreken is er niks aan de hand neem ik aan.
pi_46359039
zo...vandaag maar eens even werken van 12.00 tot 17.30, best wel relax
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_46359050
Vandaag vrij van AH
pi_46359102
vandaag 13-22, en morgen 7-16
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_46359187
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:51 schreef kmaestro het volgende:
vandaag 13-22, en morgen 7-16
morgen moet ik ook nog van 10.00 tot 18.00
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:00:45 #245
16149 -Sum-
pi_46359287
morgen half 8 tot 2
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:04:57 #246
111612 blrrrt
pi_46359376
De actie met The Wiz vanaf volgende week is inderdaad sparen voor een gratis 2e kaartje.

De banner van albert.nl:

Heeft iemand de DezeWeek 8 al gelezen? Hoeveel zegels je moet sparen in de winkel en per hoeveel je een zegel krijgt enzo...?
pi_46359542
Morgen 14.00 tot 20.00
pi_46359562
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef blrrrt het volgende:
De actie met The Wiz vanaf volgende week is inderdaad sparen voor een gratis 2e kaartje.

De banner van albert.nl:
[afbeelding]

Heeft iemand de DezeWeek 8 al gelezen? Hoeveel zegels je moet sparen in de winkel en per hoeveel je een zegel krijgt enzo...?
helaas, nog niet gezien, zal vanmiddag even kijken of ik ergens wat zie liggen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:16:58 #249
111612 blrrrt
pi_46363463
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:04 schreef blrrrt het volgende:

De banner van albert.nl:
[afbeelding]

Ja, ik weet het nu.

Bij iedere 10 euro krijg je een Wiz-zegel. Een spaarkaart zit met 5 zegels al vol. 1 volle spaarkaart is goed voor een gratis 2e kaartje.
pi_46374106
Gister kassa-greep gehad...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')