Ach rot opquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Jack heeft zoveel vrouwen, dus an sich is het wel een grote spoiler
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Kan die Ahmed niet uit de openingspost? Dat was misschien wel de meest nutteloze terrorist uit de geschiedenis van 24.
Ja, net zoals Tony, Edgar, Michelle, Palmer en Curtis.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, misschien komt 'ie nog wel terug
quote:
maar 24 is in beginsel een drama-seriequote:Op zondag 4 februari 2007 02:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
![]()
24 is gewoon een snelle actieserie voor het open amerikaanse net wat lekker wegkijkt, tis nu niet bepaald een serie waar je echt constant je kop bij moet houden zodat je niks van het verhaal mist he
Kan haast niet anders vergeleken met vorige weekquote:Op zondag 4 februari 2007 12:56 schreef superhaagie het volgende:
Nog 2 nachtjes.. tot de volgende.
Hoop zelf ook op wat meer actie, maar dat zal vast goed komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel: Burke doet weer mee!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat correctquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe zit het nou met die wapens?
jack's pa werkt voor een bedrijf dat de wapens ging onmantelen, dat lieten ze doen door die mccarthy knakker, maar die bleek onbetrouwbaar.
op die manier of snap ik het verkeerd.
Zoals al zovaak gezegd, hij had geen tijd voor de rol, hij is wel benaderdquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef greatgonzo het volgende:
Btw jammer dat ze Kiefers echte vader niet hebben laten opdraven als Pa Bauer:
Donald Sutherland heeft toch ook wel een boeventronie?
[afbeelding]
Ja, je bent al de 83712e die dat zegtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:41 schreef greatgonzo het volgende:
Btw jammer dat ze Kiefers echte vader niet hebben laten opdraven als Pa Bauer:
Donald Sutherland heeft toch ook wel een boeventronie?
[afbeelding]
lees niet alles hierquote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, je bent al de 83712e die dat zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die makers het niet door hadden zeg. Een gemiste kans!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:15 schreef Merkie het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland (Kiefer's vati) eigenlijk niet de rol van Philip Bauer? Lijkt me een uitgelezen mogelijkheid eigenlijk.
Jaquote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik had het zo graag gezien, nou volgende keer beter. Misschien is dit wel zn nep vader en na een goeie plottwist komt zn echt vader nog opdagen
Vond het ook al heel raarquote:Op maandag 5 februari 2007 19:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Echt zwaar klote waarom de echte vader van Jack niet als vader speeltHet zou een uitgelezen gelegenheid zijn
![]()
Hij heeft zijn vader al lang niet gezien. Het is een set-up van palmert om informatie uit Jack te halen. Donald komt pas in ep 12, zoals de spoilers me vertellenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik had het zo graag gezien, nou volgende keer beter. Misschien is dit wel zn nep vader en na een goeie plottwist komt zn echt vader nog opdagen
Ah.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Misschien is Graem niet z'n echte broedert, maar is Bill Buchanan vroeger geadopteerd en heet hij eigenlijk Bill Bauer en hij is de echte broer van Jack. De vader van Bill is dan Donald Sutherland en zodoende komt Jack erachter dat Philip niet z'n echte vader is.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef Jack_is_Back het volgende:
Was trouwens ook gaaf geweest als Donald Sutherland zelf de pa van Jack speelde. Weet iemand waarom dit niet is gebeurt?
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vader al lang niet gezien. Het is een set-up van palmert om informatie uit Jack te halen. Donald komt pas in ep 12, zoals de spoilers me vertellen![]()
Die is helaas overleden.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ja hè, vond ik ook erg jammer waarom eigenlijk niet?
Gierig, dan heb ik me vergistquote:
Als je had gelezen had je gezien dat ik dat niet wistquote:Op maandag 5 februari 2007 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe '24' pas over een paar uur wordt uitgezonden? Beetje lastig rippen dan, hè?
Sodejuquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:51 schreef -Chieles- het volgende:
Volgende week komen ze gelukkig weer eens met 2 afleveringen![]()
En hier de promo ervan:
http://www.youtube.com/watch?v=lKnWyzlFePs
Ben het nu ff aan het door nemenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
http://www.progressiveboink.com/archive/24100/1.html
wel mooi om door te nemen
Geweldige promo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:51 schreef -Chieles- het volgende:
Volgende week komen ze gelukkig weer eens met 2 afleveringen![]()
En hier de promo ervan:
http://www.youtube.com/watch?v=lKnWyzlFePs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zn vader is bekender dan Kiefer zelf.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
P.s. Vind het trouwens ontzettend jammer dat de echte vader van Kiefer niet in die serie speelt. Hij zou het wel goed gedaan hebben. Ik denk dat de makers niet wisten dat Kiefer een vader heeft die ook acteert![]()
Inderdaad, nu je het zegt. Lijkt me nou net een mooie gelegenheidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
Jacks papa is evil
Waarom wordt die niet gespeeld door Donald Sutherland trouwens?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Zn vader is bekender dan Kiefer zelf.
haha Jammer dat ik dat heb gemist had het wel willen zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef drGoeroe het volgende:
Ik zag net een hele jonge David Palmer in een aflevering van the A-team, kostte me wat moeite om 'm te herkennen maar na wat sites af gestruind te zijn blijkt het hem echt te zijn
Jezus, lumineus idee zeg!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Jonnyboy het volgende:
Woei vette aflevering weer.
Die Morris was op zich wel goed gevonden, dat papa Bauer (waarom hebben ze eigenlijk niet gewoon Donald Sutherland gecast) Graem nog ff koud zou maken verwachtte ik wel. Zwaar evil die vent 'If you killed my son you will regret it for the rest of your life'![]()
Heb de makers al gemaildquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vette epjammer dat ze z'n echte vader niet gevraagd hebben
Ik zag hem ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef drGoeroe het volgende:
Ik zag net een hele jonge David Palmer in een aflevering van the A-team, kostte me wat moeite om 'm te herkennen maar na wat sites af gestruind te zijn blijkt het hem echt te zijn
Graem was a wanker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Graem is a wanker.
Wat lul je.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef Myers het volgende:
Kiefer is echt op z'n best dit seizoen.
Geweldig héquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef Myers het volgende:
Heb ik ook nog een beetje. Het zal toch hopelijk wel iets meer zijn dan het simpele "stop-de-nukes"-plotje en Jack's stoute familie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef TC03 het volgende:
Ik mis alleen nog een beetje een verhaal.
Denk het wel, McCarthy zei toch dat hij de engineer binnen 45 minuten zou kunnen leveren? Dat was om kwart voor 1 ongeveer. Dus in de volgende aflevering gaat het om het stoppen van de nukes. Of Fayed moet er nog 1 in z'n kofferbak meenemen om vervolgens in aflevering 22 een onderzeeër op te blazen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een beetje. Het zal toch hopelijk wel iets meer zijn dan het simpele "stop-de-nukes"-plotje en Jack's stoute familie?
Ja hè, had geloof ik ergens gelezen dat hij het druk had met andere films.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef Un4 het volgende:
Trouwens, wel jammer dat Jack's pa niet door Donald Sutherland gespeeld wordt zeg. Die is toch ook acteur?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef thettes het volgende:
Weet iemand waarom eigenlijk? Dat is ook een acteur dus dan zou dat wel heel erg grappig zijn dat hij de vader is van Kiefer Sutherland en in de serie ook de vader van Jack Bauer, want Kiefer Sutherland speelt Jack Bauer.
Lijkt me duidelijk: omdat een andere acteur de rol van de vader van Jack al speelt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Ja hè, had geloof ik ergens gelezen dat hij het druk had met andere films.
Misschien weet iemand anders waarom hij er niet inzit?
Die werken samen met The Company van Prison Break.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ERG JAMMER EN NU BEN IK HET ZAT, IK GA EEN PRIVE 24 TOPIC AANVRAGEN!
Jajaja, nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Bananenman het volgende:
Jammer dat Donald Sutherland niet Jack's vader speelt zeg!
Dat heb een redenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Bananenman het volgende:
Jammer dat Donald Sutherland niet Jack's vader speelt zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
donald sutherland was eigelijk de eerste keus, maar hij zat al al bepaalde contracten vast waar hij niet uit kon komen. dat heb ik ooit ergens gelezen. weet de site niet meer.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Jack_is_Back het volgende:
Ja hè, vond ik ook erg jammer waarom eigenlijk niet?
Ja duhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat bedijf van Jack's pa en wijlen Graem.
Ja, meestal wel ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
Weer een prima aflevering en halverwege wist ik al aan die kop van Pa te voorspellen wat ie van plan was.
Trouwens wel leuk dat The Company van 24 samenwerkt met The Company uit PB.
Maar in the USA hebben ze het, als ze het over The Company hebben toch eigenlijk altijd over de CIA?
Misschien zijn we wel verwend met een ijzersterke verhaallijn van seizoen 5. Ik heb nog de volste vertrouwen dat het nog retespannend gaat worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:25 schreef Symer het volgende:
Ik vond het een redelijke aflevering, niet meer, niet minder. Dat met Morris was wel leuk, maar die verhaallijn rond Jack's familie is echt veel te vergezocht.
Het zal vast wel beter worden, maar als deze trend van middelmatigheid zich doorzet hadden ze na het vorige seizoen moeten stoppen.
In seizoen 1,2,3,4 en 5 ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We're running out of time aldus Jack
Misschien kunnen ze zijn pa vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:30 schreef Fendy het volgende:
24-film uitgesteld, Sutherland goes horror
Erg jammer, het zou wel erg mooi zijn geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom speelt die trouwens niet de Paps in seizoen 6? Vond het wel een goede gelegenheid.
1 of 2 pagina's terugquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:40 schreef Richardfun het volgende:
Waar vind ik de promo?
Lekker weer wat onverwachte dingen in episode 7. Dat van pa Bauer zag ik ook wel aankomen. Dat van Morris was niet echt te voorspellen en de beslissing van Palmer vond ik ook opmerkelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Net aflevering 7 bekeken, beter dan de afgelopen 2 afleveringen, alleen jammer dat ze Graem hebben omgelegd.Ik zag 't wel aankomen naar het einde toe, dirty daddy, maar 't was een interessant personage.
Dat van Morris was wel interessant, ik had 'm niet door.
Hoe lang zal Karen erover doen om van Washington in LA te komen? Zullen we haar en Bill nog in 1 ruimte zienof legt er nog een het loodje voor die t
Natuurlijk komt hij er wel achter, en ik denk dat dat ook wel snel gebeurd, en Karen weer terug komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Lekker weer wat onverwachte dingen in episode 7. Dat van pa Bauer zag ik ook wel aankomen. Dat van Morris was niet echt te voorspellen en de beslissing van Palmer vond ik ook opmerkelijk.
Ik vraag me af wat Palmer gaat doen met de vice president en zn hulpje. Of hij er nog achter komt, of dat de hele zaak nog verder gaat escaleren.
Gozert, waar was jequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga morgenmiddag de nieuwste aflevering kijken.
Dus in tegenstelling tot wat men denkt: nee, ik ben (jammer genoeg) niet dood.
Hij moest iets ondertekenen zodat de VS iedereen op basis van religie preventief konden opsluiten ofzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:06 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Natuurlijk komt hij er wel achter, en ik denk dat dat ook wel snel gebeurd, en Karen weer terug komt.
Alleen kon ik niet zo heel goed volgen waar het nou over ging wat hij moest ondertekenen of iets?
Heb trouwens Jack nooit eerder zo kwaad gezien als in de scene met zijn broertje.
Eens, ik dacht dat Sjek ook een kogel door zijn kop zou jagen. Vooral toen hij zei over Palmert, Michelle en Tony. Jack zag er toch meequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
En Jack wordt wel erg soft hoor. Ik zou geen traan laten om zo'n broer en direct een kogel door hem heen jagen.
Surequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
En Jack wordt wel erg soft hoor. Ik zou geen traan laten om zo'n broer en direct een kogel door hem heen jagen.
Jij bent zo stoer tegendraads om niet meteen de eerste dag 24 te kijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga morgenmiddag de nieuwste aflevering kijken.
Dus in tegenstelling tot wat men denkt: nee, ik ben (jammer genoeg) niet dood.
Als iemand je keer op keer probeert te laten vermoorden. En hij heeft je beste vrienden laten doden. En mede verantwoordelijk is voor vele doden bij aanslagen. Nou, dan wil je die persoon toch wel dood hebben hoor. Familieband of niet.quote:
Ik zou hem misschien wel dood willen hebben, maar zelf zou ik hem niet kunnen vermoorden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als iemand je keer op keer probeert te laten vermoorden. En hij heeft je beste vrienden laten doden. En mede verantwoordelijk is voor vele doden bij aanslagen. Nou, dan wil je die persoon toch wel dood hebben hoor. Familieband of niet.
Ik hoop dat hij er snel achter komt. Nu maar wachten tot de volgende episodequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:06 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Natuurlijk komt hij er wel achter, en ik denk dat dat ook wel snel gebeurd, en Karen weer terug komt.
Alleen kon ik niet zo heel goed volgen waar het nou over ging wat hij moest ondertekenen of iets?
Heb trouwens Jack nooit eerder zo kwaad gezien als in de scene met zijn broertje.
Echt niet...seizoen 2 was nog steeds het beste!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef Myers het volgende:
PRECIES!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:23 schreef louweed het volgende:
Ik mis eigenlijk Mike Novick wel een beetje in het presidentiele plot.
Niet getreurd, ik ben er weer...Sorry dat ik niet zo'n opmerking kon plaatsen over Donald Sutherlandquote:
Wordt misschien wel een gewoonte.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent zo stoer tegendraads om niet meteen de eerste dag 24 te kijken.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:50 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten met van die maskers gaan werken bij 24, net als in Misson Impossible. Dan weet je nooit wie wie is en kun je altijd wat leuke plottwists toevoegen als het seizoen inzakt
Sandra is zeker irritant...maarja, wat ik al eerder zei: dat is altijd met vrouwen in deze serie. Kijk naar Kim en alle andere fouten die door de dames worden gemaakt (zoals een aantal keer een belangrijke verdachte neerknallen). Ik denk dat er snel een hele grote echte plottwist komt. Dat zag je ook in eerdere seizoenen ook. Fayed en Morris, dat is het belangrijkste. Dat is nu de nr1 verhaallijn. Die dame, met die moslimachtergrond bij CTU, die gaat nog een veel en veel grotere rol krijgen. Wedden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit wel wat in. Het begon allemaal geinig met Curtis en de nuke in ep4, maar daarna kakt het wat in. Sandra is irritant, Palmer is nu eindelijk geen watje maar zwicht vast nog wel eens voor Lennox, en Graeme is nu al dood. Benieuwd wat ze er nog van willen gaan maken.
Die rol van de Vice President..dat zou wel te voor de hand liggen natuurlijk, zelfde als bv vorig seizoen en nog wat meer. Lennox is ene pain in the ass en gaat denk ik buiten de president om wat dingen doen. Karen gaat hem tegenhouden. Overigens, met die vader: dat verklaard ook dat toen Jack en die Pa in gijzeling waren gehouden en ze ontsnapten, dat die Pa die gijzelnemer doodschoot. Jack wilde hem ondervragen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:16 schreef Myers het volgende:
Ik denk dat die Vice President nog wel een grote rol zal krijgen dit seizoen, wellicht dat hij het presidentschap zelfs wel overneemt van Wayne om een of andere reden. Ik zie Wayne het niet volhouden tot het eind van het seizoen in ieder geval, daarvoor is hij te irritant, met z'n gare speeches.
Waarom speelt Donald die rol eigelijk nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:47 schreef SnuggLe het volgende:
Jack Bauer & Pa Bauer 'die niet Donald Sutherland is': .....?
Die promo heeft me welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Merkie het volgende:
Ik realiseer me net weer dat seizoen 6 zo niet boeiend is op dit moment, in tegenstelling tot seizoen 5, waarbij je gedurende bijna het hele seizoen op het puntje van je stoel zat.
Dat is wél origineel zeker.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef Myers het volgende:
Afzetten ala seizoen 2 zie ik niet zo snel gebeuren, misschien een assassination ofzo.
Promo's maken kunnen ze opzich wel bij Fox hoor. Maar goed, beelden op een spannendere wijze monteren dan ze in werkelijkheid zijn is zo lastig niet. De dubbelaflevering moet echt een knaller zijn, zo'n aflevering waardoor je in het 24-topic alleen maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:46 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Die promo heeft me welgemaakt, majah misschien valt het ook wel weer tegen
![]()
Inderdaad zeer jammer. Donald Sutherland kan ook heel goed een bad-guy spelen. Echt een gemiste kans.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom speelt Donald die rol eigelijk niet![]()
Zonde idd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad zeer jammer. Donald Sutherland kan ook heel goed een bad-guy spelen. Echt een gemiste kans.
[afbeelding]
idd dat zou cool zijn (sorry hoor ;p)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Waarom speelt Donald die rol eigelijk niet![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:44 schreef Jack_is_Back het volgende:dat laatste zat niet in deze ep tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
als arts in een psychriatisch ziekenhuis toch?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef drGoeroe het volgende:
true..waar murdock zitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
als arts in een psychriatisch ziekenhuis toch?
Nee, doen ze vaak met die previews.quote:
Ik vind seizoen 6 eigenlijk een stuk interessanter dan seizoen 5 was op dit moment, dus zo rond ep 7/8. En ik denk ook dat het uiteindelijk een beter seizoen dan s5 zal worden. Hoop ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:45 schreef Merkie het volgende:
Ik realiseer me net weer dat seizoen 6 zo niet boeiend is op dit moment, in tegenstelling tot seizoen 5, waarbij je gedurende bijna het hele seizoen op het puntje van je stoel zat.
De eerste 4 afleveringen van S5 waren fantastisch, maar daar daar gingen ze toen ook mee door, in tegenstelling tot seizoen 6. Eerste vier afleveringen waren goed, spannend, nuke is ontploft, en wat krijgen we daarna? Drie afleveringen met familiegeneuzelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:06 schreef Myers het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 6 eigenlijk een stuk interessanter dan seizoen 5 was op dit moment, dus zo rond ep 7/8. En ik denk ook dat het uiteindelijk een beter seizoen dan s5 zal worden. Hoop ik.
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom er nu ineens geklaagd wordt. De eerste vier afleveringen waren ronduit geweldig. Dan komen er 2/3 trage afleveringen en dan is het ineens een saai seizoen? Dan had je voor de gein eens seizoen 1 + 2 moeten kijken met 1 aflevering per week.
Ja, dat neem ik ook aan. Anders gaat het echt mis met dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:33 schreef Myers het volgende:
Klopt, maar Graem is nu out of the picture ( wat ik zelf toch wel een coole twist vond, dat het zn broer bleek te zijn), en die vader wordt gewoon de nieuwe Henderson van dit seizoen. Verder ben ik het wel met je eens dat het verhaal na ep 4 niet echt is opgeschoten, maar ik neem aan dat we vanaf dinsdag weer in de TGV zitten.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef Jack_is_Back het volgende:
[..]
Nee, doen ze vaak met die previews.
Redelijk grote spoiler die in 2 previews te zien was:dat zou dus betekenen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zou dus betekenen datJa ik denk het wel, zal nog even terugkijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we het hopen. Als dat zo is vind ik een paar matige afleveringen niet erg. Die onderzeeërt in seizoen 5 was echt pijnlijk slecht.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik heb het idee dat ze dit seizoen beter gepland hebben. Daardoor zijn nu al een paar saaie afleveringen geweest, zodat ze op het laatst geen matige opvul acties hoeven te bedenken. Ik verwacht nog steeds dat het goed komt.
Klinkt heel sarcastischquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef Merkie het volgende:
Joepieee.
Ik ookquote:
Ok, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef burpicane het volgende:
24 is non-stop season ja niet zo dom als PBdus gewoon 24
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef voorpagina het volgende:
Boris the Bullet Dodger! Geweldig.
Jaah, ik wist dat ik hem herkende!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef voorpagina het volgende:
Wat wilde je er van zien? Hoe ze peinzend in een vliegtuig naar LA zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige promo!
Ik had me verheugd op wat tegenwerking voor Tom.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat wilde je er van zien? Hoe ze peinzend in een vliegtuig naar LA zit?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef voorpagina het volgende:
Staan standaard in de OP.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:30 schreef vw_caddy het volgende:
Standaard vraag zo beetje..... is er al een preview van de volgende ep?
Het valt me nu pas op.quote:
Daar heb je wel gelijk in, ik heb wel het idee dat ze er goed over nagedacht hebben. Het moet alleen nog een beetje op gang komen denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het vooral cool dat Lennox - maffe knakkert - Philip Bauer met elkaar in contact staan. Wat dat betreft lijkt er dit keer meer continuiteit in het verhaal te zitten, seizoen 5 hing toch een beetje als los zand aan elkaar. Ik hoop dat ze dat vanaf nu beter gaan doen. Ik heb weer hoop na deze afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music is my destiny...
Vertel?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef TC03 het volgende:
Wel cool, Jack met shotgun en "Jack Bauer" boven een landscape georiënteerd beeld van Jack. En ze gingen even terug naar seizoen 1, met beelden van Fayed vanuit twee camerastandpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |