Klinkt heel sarcastischquote:Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef Merkie het volgende:
Joepieee.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:04 schreef burpicane het volgende:
24 is non-stop season ja niet zo dom als PBdus gewoon 24
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef voorpagina het volgende:
Boris the Bullet Dodger! Geweldig.
Jaah, ik wist dat ik hem herkende!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef voorpagina het volgende:
Wat wilde je er van zien? Hoe ze peinzend in een vliegtuig naar LA zit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldige promo!
Ik had me verheugd op wat tegenwerking voor Tom.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:40 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Wat wilde je er van zien? Hoe ze peinzend in een vliegtuig naar LA zit?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:24 schreef voorpagina het volgende:
Staan standaard in de OP.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:30 schreef vw_caddy het volgende:
Standaard vraag zo beetje..... is er al een preview van de volgende ep?
Het valt me nu pas op.quote:
Daar heb je wel gelijk in, ik heb wel het idee dat ze er goed over nagedacht hebben. Het moet alleen nog een beetje op gang komen denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het vooral cool dat Lennox - maffe knakkert - Philip Bauer met elkaar in contact staan. Wat dat betreft lijkt er dit keer meer continuiteit in het verhaal te zitten, seizoen 5 hing toch een beetje als los zand aan elkaar. Ik hoop dat ze dat vanaf nu beter gaan doen. Ik heb weer hoop na deze afleveringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music is my destiny...
Vertel?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef TC03 het volgende:
Wel cool, Jack met shotgun en "Jack Bauer" boven een landscape georiënteerd beeld van Jack. En ze gingen even terug naar seizoen 1, met beelden van Fayed vanuit twee camerastandpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |