ik heb nu Doggy biscuits ofzo van Ponyquote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
@ IkJur: Welk merk is je schoen?
[..]
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.
@Chripshop: Echt een van de mindere LeBrons, vind het een slap aftreksel van de Foamposite.
Mja, sommige merken zijn wat creatief met maten (Adidas rekent zelfs in derdes) maar over het algemeen is 11 toch echt 45. Pas anders even een paartje voordat je iets koopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:43 schreef ikJur het volgende:
[..]
ik heb nu Doggy biscuits ofzo van Pony
maat 44, (us 11)
ja dat doe ik zoiezo, maar dat is goed nieuws misschien dat ik ze dan wel pasquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:45 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Mja, sommige merken zijn wat creatief met maten (Adidas rekent zelfs in derdes) maar over het algemeen is 11 toch echt 45. Pas anders even een paartje voordat je iets koopt.
Ach, ik was toen wel de man op het schoolpleinquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef BrauN het volgende:
En over 15 jaar denken jullie allemaal: 'Wat de fuck bezielde me om elke week een paar van die blije schoentjes te kopen? Ik had nu rijk kunnen zijn!'
Ach, ik kan me ook elk weekend naar de tering zuipen, een dikke DVD/game collectie aanleggen, elke 2 jaar een nieuwe PC kopen etc. Geld gaat vaak toch wel op. Verder hoef ik, als ik er ooit een punt achter wil zetten, eigenlijk nooit meer schoenen te kopen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:17 schreef BrauN het volgende:
En over 15 jaar denken jullie allemaal: 'Wat de fuck bezielde me om elke week een paar van die blije schoentjes te kopen? Ik had nu rijk kunnen zijn!'
omdat daar ook schoenen in zitte...quote:
zijn onderweg!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:10 schreef Razorfist het volgende:
Na meelezen vanaf deel 1 (patta topic) zojuist ook maar een paartje bij je besteld Floyd. Dope dat jullie nu ook paypal gebruiken!
grijze volgens mij!quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:23 schreef Chrishop het volgende:
Zijn er nog tres in maatje 11 Floyd?![]()
no problem! heel veel plezier ermee!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:09 schreef SimtekF1 het volgende:
Floyd, de schoenen zitten goed.
Tnx voor de service enzo.
linkje?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:14 schreef FB-aight het volgende:
lekker hoor, wie heeft dat interview gezien met edzo op state magazine.... 1200 paar collectie
slurp
Dat zijn deze?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:11 schreef floydvisser het volgende:
grijze volgens mij!
Die wil ik graag hebben, die met die kleurtjes, groen rose etc. ¤75? kun je me daar ff over mailen?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:40 schreef floydvisser het volgende:
die je net liet zien in 11.5
doe k strakkies ff eerst wakker worden en een bakkie doen...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die wil ik graag hebben, die met die kleurtjes, groen rose etc. ¤75? kun je me daar ff over mailen?
hermannuswijering[at]hotmail[punt]com
2 minuten al? Ik eis kortingquote:Op donderdag 21 december 2006 12:07 schreef floydvisser het volgende:
nog steeds niet?, ik zou ff het klachten formulier invullen, zijn al zeker 2 min. de deur uit hier.
![]()
Nike Sprint Sister Leather. Alleen dan een hoge versie dus. Heb je model niet 1,2,3 teruggevonden op het net.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef Coam het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn, of hoe ze heten? Ik heb het hele internet afgezocht maar kan ze op geen enkele site vinden. Deze foto vond ik toevallig ergens.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef Luie-princes het volgende:
Hoe vallen air max 90 vergeleken met nike sb?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:51 schreef TC03 het volgende:
Vandaag groene Taxi's gehaald bij Outlawz.Blauwe waren al allemaal gereserveerd.
Zeker dope.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:41 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
net even deze reebok's ventilator LXR gehaald.. als aanvulling voor m'n reebok ventilator verzameling haha
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:15 schreef Chrishop het volgende:
Ben lekker decadent bezig vandaag, 's Morgens de zoom tre's bij floyd besteld en zojuist op koopzondag Asics gel-lyte III in het paars met wit aangeschaft.
[afbeelding]
Tof detail is de tong van de schoen die gesplit is, niet goed te zien op het plaatje maar toch. Ze lopen echt hemels.
.
Exclusivz sneaker/platen shop in Enschede.quote:
airstabs bevallen me helemaal goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hm.. Doe mij maar Nike Air Stab eigenlijk..
quote:Op zondag 24 december 2006 13:45 schreef FB-aight het volgende:
[..]
airstabs bevallen me helemaal goedIk wil die nordic pack
Weet je waar ik die nu nog zou kunnen vinden? Kheb een paar geel/wit/zwart, maar kheb ze een beetje vernederd na teveel drank afgelopen weekend. Als je begrijpt wat ik bedoel. K vind die met groen echt mad ziek.quote:Op zondag 24 december 2006 06:18 schreef popolon het volgende:
Jammer dat de retro Adidas Decade steeds moeilijker te vinden is.
De mooiste schoen imo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb vier paar: Rood/wit, blauw/wit/rood, geel/wit/zwart en groen/wit
Apeldoorn, brinkstraat, Hangar Outlett storequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:50 schreef Domai het volgende:
[..]
Weet je waar ik die nu nog zou kunnen vinden? Kheb een paar geel/wit/zwart, maar kheb ze een beetje vernederd na teveel drank afgelopen weekend. Als je begrijpt wat ik bedoel. K vind die met groen echt mad ziek.
nike sb paul rodriguez zoom air elite, honey wheat/pimento-deep green (312953-261)quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:12 schreef Cloud_SB het volgende:
om nog preciezer te zijn.
Nike SB Stash P-rod.
o ja das waar! sorry....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:25 schreef Cloud_SB het volgende:
Niet eerlijk, jij hebt de bestellijst voor je
Tja, er zijn een hoop meer Footlockers dan Frontrunners. Denk dat je overigens meer kans hebt om een dag eerder te gaan en proberen ergens te pitten. Desnoods een goedkoop hostel voor 15-25 euro, weet je zeker dat je er op tijd bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik weet wel zeker dat dat gebeurt. en bijna iedere sneakerhead in Nederland aast erop.
Dichtsbijzijnde Frontrunner is een dik half uur met ov, dat wordt vroeg opstaan en connects bellen.
175 voor 2 paar Jordan 1 retro's zou echt de shit zijn! maar is erg onwaarschijnlijk.
200 voor 2 paar is al een hele mooie prijs.
Ik snap dat hele FrontRunner exclusive gedoe trouwens niet. Doe dan teminste nog FootLocker exclusive.
hmms zijn dat wel asian exclusive, kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden ook zoiets had gezien. En dat model verkochten ze gewoon bij de coach/frontrunner et cetera..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef jovink het volgende:
http://cgi.ebay.nl/NEW-NI(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
deze zijn ook vet alleen een paar maten te groot
Mijn maar wat moet je er voor hebben?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef fr0x het volgende:
Ik heb die homegrowns gekregen laatst.. 44,5 maar ze zijn net te klein :|
De frontrunner vind ik eigenlijk een betere winkel dan de footlocker. Het enige goede van footlocker is dat ze jordans verkopen de rest vind ik eigenlijk niks.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik snap dat hele FrontRunner exclusive gedoe trouwens niet. Doe dan teminste nog FootLocker exclusive.
Wanneer komen ze hier bij Footlocker te liggen dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik weet wel zeker dat dat gebeurt. en bijna iedere sneakerhead in Nederland aast erop.
Dichtsbijzijnde Frontrunner is een dik half uur met ov, dat wordt vroeg opstaan en connects bellen.
175 voor 2 paar Jordan 1 retro's zou echt de shit zijn! maar is erg onwaarschijnlijk.
200 voor 2 paar is al een hele mooie prijs.
Niet, enkel bij FrontRunner.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:39 schreef earthquake het volgende:
[..]
Wanneer komen ze hier bij Footlocker te liggen dan?
Het enige goede van de FrontRunner is dat ze dit Pack krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De frontrunner vind ik eigenlijk een betere winkel dan de footlocker. Het enige goede van footlocker is dat ze jordans verkopen de rest vind ik eigenlijk niks.
Dat is ook weer zo maar ja footlocker verkoopt ook echt een hoop troep. Sub zero (het luxere broertje van front runner) vind ik wel zoiets zeker waard.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet, enkel bij FrontRunner.
[..]
Het enige goede van de FrontRunner is dat ze dit Pack krijgen.
Doe mij maar Footlocker, een zaak die Evisu schoenen verkoopt mag branden in de hel.
Oke thanks! In januari toch al? Nog geen exacte datum bekend zeker??quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet, enkel bij FrontRunner.
[..]
Damn die gele zijn vet?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Cloud_SB het volgende:
ik kan niet wachten op dit pack.
200 euro, mooie prijs mqar ik vrees dat ik er erg snel bij moet zijn dat wordt vroeg opstaan en voor openingstijd voor de deur liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gezellig, denk alleen dat ik vandaag geen koop avond ga houden...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef MFPascal het volgende:
Floyd, ik denk dat ik morgen wel ff bij je langs kom, heb toch geen moer te doen en reizen is mooi gratis voor me. Heb die Mids bij de Patta gezien en ik vond ze toch wel erg netjes. Zat net ook weer te kijken naar die Stussy's maar dat is echt een onmogelijke opdracht omdat ik echt veel liever in een winkel koop dan van een onbekende aan de andere kant van de wereld, hoe betrouwbaar diegene ook maar mag zijn. Zag die blauwe Avengers hier laatst langs komen, en die zijn ook dope. Maarja, zelfde verhaal als die Stussy's.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:17 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd zijn ondernemerslust en winstbelang stijgt echt weer het dak door deze maanden
Kroeg hangen Floyd?
ben de shopmail nu aant laden, afhalen kan altijd!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:54 schreef SHOOOTO het volgende:
floyd, kan ik vandaag nog langskomen voor een paar schoenen? Ik had via outlawz.nl een bestelling gedaan.
Waar en wat voor vlek?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:59 schreef Luie-princes het volgende:
Wie weet hoe ik een vlekje uit m'n hawaii's krijg?
Want ik ben natuurlijk met m'n stomme kop laatst door de 'bosjes' gelopen.![]()
Niet, dat komt omdat je schoen daar afgeeft doordat de neus kreukt. SChuursponsje zou evt kunnen helpen thoughquote:
Ik heb zelf 1 paar gehad en die waren binnen 3 weken kapot, en dat heb ik wel vaker gehoord.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heb al 3 jaar een paar etnies waar niks mee is anders...
Ja, die van mij begonnen na een weekje al scheuren in het leer te vertonen en ze zien er nu echt niet meer uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 paar gehad en die waren binnen 3 weken kapot, en dat heb ik wel vaker gehoord.
Als jij die schoenen mooi vindt, dan koop je ze toch gewoon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Zat net op outlawz te kijken, nu vroeg ik me af of dit soort schoenen alleen voor alto's, mocro's en hippe breezer boys is?
Zie er wel een aantal mooie tussen zitten als:
http://www.outlawz.nl/upload/shop/normaal/127.jpg
http://www.outlawz.nl/upload/shop/normaal/112.jpg
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:14 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik loop nu rond op deze:
[afbeelding]
Ik hoop dat ik ze nog lang mooi kan houden. Mijn Etnies waren wat dat betreft geen succes...
niet om rot te doen maar je hebt nu emerica's die komen uit dezelfde fabriek(t is 1 bedrijf)quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:39 schreef stefmans het volgende:
Etnies zijn schoenen die zowiezo snel kapot gaan.
Inderdaad, wat een gezeik. Denk dat er geen bevolkingsgroep te vinden waarbij niet iemand een stel SB's heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Als jij die schoenen mooi vindt, dan koop je ze toch gewoon.
Alto's dragen meestal bredere skateschoenen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Zat net op outlawz te kijken, nu vroeg ik me af of dit soort schoenen alleen voor alto's, mocro's en hippe breezer boys is?
Ze voelen tot nu toe een stuk steviger aan dan die Etniesquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:59 schreef floydvisser het volgende:
[..]
[..]
niet om rot te doen maar je hebt nu emerica's die komen uit dezelfde fabriek(t is 1 bedrijf)
die emerica lijkt trouwens verdacht veel op de circa cx205 die al jaren te koop is
Heheh ja dat kun je wel stellen. Ik koop ook nooit meer Vans omdat ik echt hele slechte ervaringen heb gehad met een paar modellen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:17 schreef floydvisser het volgende:
bijna alle merken maken goede en slechte schoenen wie weet heb je nu de goede!
jaa de camos natuurlijk, en ik heb nog niemand in t echt gezien die ze aan had dus je hoort zoals je wilt helemaal nergens bij jongen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:59 schreef Elwood1802 het volgende:
Nike factory store in Roermondquote:
Winkels in eindhoven?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nike Court Force Low supreme, overal wel te krijgen (probeer daily rush bijvoorbeeld in Rotterdam)
Het mooiste is 2 verschillende lunars tegelijk rocken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:15 schreef floydvisser het volgende:
welke van de twee lunars ga je halen?
[afbeelding]
wel vette schoenen!
Absoluut verboten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:32 schreef Snever het volgende:
Mensen ik heb een vraagje!
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe sneakers en nu lijken mij een paartje niks sb eclipse wel wat. Ik heb deze schoenen nooit gedragen maar wil ze bestellen via groundzeroshop.de. Nu wil ik weten of je perse skater moet zijn wil je deze schoenen dragen. Kunnen deze schoenen ook onder bijvoorbeeld replay broeken gedragen worden. Hoe dragen jullie deze sneakers?
Alvast bedankt
quote:Superclean hybrid shoe that draws inspiration from the Air Force One (or supreme downlow if you wish..), but the materials and detailing on this baby is outstanding! Full-grain leather upper and PONY HAIR detailing on the heel! The shoe features the Etnies PLUS memory foam cushioning footbed for ultimate comfort and ultra suede inner lining!
Lijpe shitquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik moest en zou nieuwe sneakers hebben die er ook nog een beetje netjes uitzagen, nou ik heb zo hoor![]()
Etnies PLUS
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze zitten gruwelijk lekker![]()
Zien er allebei wel vet uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:15 schreef floydvisser het volgende:
welke van de twee lunars ga je halen?
[afbeelding]
wel vette schoenen!
Patta, Concrete, vast nog wel meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef Snever het volgende:
[..]
Zien er allebei wel vet uit
Ga morgen naar Amsterdam. Zal eens flink rondkijken naar deze sneakers. Iemand een idee welke winkels veel soorten van deze schoenen hebben in Amsterdam?
ff offtopic ...maaruh waarom zet je niet als signature dat je van hiphop houdtquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
Dat kan best, ik heb ze en draag ze gewoon normaal en ben geen skater.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Hier gele laces met ene paar Hazes.
[afbeelding]
Dat moet op Lunars ongeveer even ziek en dope staan.
150 euro, goede prijs.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef seto het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die HUFs betaald?![]()
Brute sneakers!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik moest en zou nieuwe sneakers hebben die er ook nog een beetje netjes uitzagen, nou ik heb zo hoor![]()
Etnies PLUS
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze zitten gruwelijk lekker![]()
Die zijn zeker fresh!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Nieuwe toevoeging wishlist 07
[afbeelding]
[afbeelding]
De air max 1 neon en misschien de air stab neon (zou de eerste en de laatste air stab zijn die ik koop)
Size? Dave White
Vet schoentjequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:57 schreef AFCA-ML het volgende:
[afbeelding]
Tijdje gelede erbij gekocht. Stond nog op mijn lijstje.![]()
Die neon Stabs zijn nooit uitgebracht. Er zaten een AM1, AM90 en AM95 in dat (Size?-)pack.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Nieuwe toevoeging wishlist 07
[afbeelding]
[afbeelding]
De air max 1 neon en misschien de air stab neon (zou de eerste en de laatste air stab zijn die ik koop)
Size? Dave White
bedankt heb ze maar besteld! kon ze toch niet laten liggen voor t geld binnenkort ff fotoquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik kan overal me broek achter stoppen. Hi, Mid of Lo maakt niet uit.
Je kan ze het best vergelijken met dunk mids. Nog wel redelijk hoog boven die bult op je enkel komen ze ongeveer.
quote:ML Sneakertour:
Vanaf Amsterdam CS
Je loopt vanaf het stationseiland naar de Nieuwezijds Voorburgwal,
hier vind je Patta en Ben-G.
Je loopt verlogens door het steegje naar de Spuistraat opweg naar Concrete.
Als je hier klaar ben loop je via het Spui naar het Koningsplein voor de SubZero.
Daarna ga je weer terug richting waar je vandaan kwam en loop je via de Heilige Weg naar het Rokin.
Je loopt weer richting het Centraal Station naar Park Avenue.
Vervolgens ga je bij de Dam rechtsaf, de Oude Hoogstraat in opweg naar Tom's.
Je vervolgd je weg daarna in de Nieuwe Hoogstraat waar je de Seventyfive vindt.
Als je al dit prachtigs hebt gehad ga je weer terug naar het station.
Dit kan met de Metro die je naast de Seventyfive vindt, of je kunt gewoon lopen.
Als aanvulling kun je ook nog naar 90 SQM gaan, dit doe je door vanaf het CS de bus te pakken naar het Levantplein.
Hier eindigd je lange tocht en kun je met een mooi gevoel weer naar huis!
Met dan aan -JJ-
Ik zoek juist de modellen zonder dikke tongquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef Cloud_SB het volgende:
Je bent ook naar alle verkeerde winkels geweest.
Je moet naar:
Ben-G (zit boven Patta, nieuwezijds voorburgwal)
Toms (zit in de buurt)
Dat zijn de enigste 2 zaken in amsterdam die een Nike SB account hebben en dus dunk sb's kunnen en mogen verkopen. (Je hebt ook nog 8cht in de vijzelstraat maar dat is een reseller met te hoge prijzen)
De andere winkels waar je bent geweest verkopen enkel de normale dunk modellen zonder de dikke tong en zoom air insole.
En die colourways van de foto ga je niet meer vinden. de dela lo's zowieso niet enkel nog op ebay.
En de Lunars alleen met veel geluk.
Bij Sub Zero ben ik geweest en daar hadden ze maar 2 soorten zonder dikke tong. Helaas in een saaie kleur.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef Cloud_SB het volgende:
Rondje Amsterdam voor Snever:
Patta
Nieuwezijds Voorburgwal 142,Amsterdam
http://www.patta.nl
Zeer Exclusieve kicks, van OG Trainers tot nieuwe Retro's. Brands als Nike,Puma Reebok. Ook kleding.
SeventyFive
Haarlemmerdijk 55, van Woustraat 24, Nieuwe Hoogstraat 24, Amsterdam
http://www.seventyfive.com
Redelijk Exclusieve kicks, veel ltd Nike's, adidas en reeboks....
Tom's Skatewinkel
Oude Hoogstraat 35, Amsterdam
Net als DownTown in Den Bosch, gespecialiseerd op skate gebied, meer hier een zeer grote collectie van NikeSB...op dit moment HOT bij Tom's zijn de Air Zoom FC!!
SubZero
Koningsplein 11, Amsterdam
Bakkerstraat 6/8, Utrecht
http://www.subzero.nl
Goede collectie Nikes(vaak limited versies van Dunks, AM90's, Terminators en Vandals)....Ook andere retro modellen en ze hadden ook redelijk snel de ICE CREAM's van Pharell in hun collectie!! Ook matching clothing!!
90 SQUARE METERS
Levantplein 52
1019 MB Amsterdam
www.90sqm.com
Lijfstijl Amsterdam
Ferdinand Bolstraat nummero 145
[..]
Nee hoor. Maar ik vind deze sneakers heel dope alleen weet ik niet hoe ik ze moet dragen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:32 schreef thaWarhead het volgende:
Jij bent een onzeker poppetje he?
hmm zit wat inquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef Rock-shocker het volgende:
Naja ik ken het gevoel wel een beetje hoor, dat je schoenen niet relaxed staan onder bepaalde broeken.
Maar anders koop je toch gewoon één broek die een beetje baggy is? Staan ze heel dope onderLijkt me niet dat je die schoenen altijd aan hebt.
Welke winkel heb je die gezien?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef Snever het volgende:
Ben gister naar een skatewinkel geweest daar hadden ze deze staan:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
allebei aangehad en vindt ze supervet alleen hij staat zo lomp bij normale broeken. En heb bijna alleen maar Diesel en replay broeken. Welke broeken dragen jullie dan met deze schoenen?
Ja, daar heb ik ze ook gezien.quote:Zijn geen SB Blazers dus die komen niet bij Floyd. Importeren uit de VS is het zeker waard, prijs is sowieso al lager daar en de huidige dollarkoers maakt het er alleen nog maar beter op. Je bent vaak goedkoper uit dan als je het in NL koopt. Je moet alleen even een site vinden of een connectie. Die 2 paar kun je oa vinden op Pickyourshoes.com, al hebben die wel wat hoge verzendskosten.
Hmmm, hoe stuur je een pm ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef Cloud_SB het volgende:
Februari pas, voor Januari het geld er al doorheen aan het jassen (+vriendin wil te vaak naar de bios)
US11 = maat 45, alleen verschilt het per model ook nog een klein beetje.
Een blazer is wat smaller een air max 1 leer valt wee riets groter dan een air max 1 met mesh toebox.
Maar dat blijft altijd wel onder de halve maat dat verschil dus daar hoef je niet erg op te letten.
Dat is heel wat anders als die court fourcesquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders als die court fources![]()
zelf heb ik naast mijn SB'tjes, een paar Stan Smiths (Zwart en wit).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:32 schreef Nashje het volgende:
[..]Klopt. Brede smaak enzo
Court Fources of Dunks passen niet echt bij mij denk ik.
Je moet wel gewoon schoenen kopen die jij mooi vind, damn als ik daar wat om zou geven wat andere van mijn schoenen zouden vindenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:32 schreef Nashje het volgende:
[..]Klopt. Brede smaak enzo
Court Fources of Dunks passen niet echt bij mij denk ik.
Ik geef er ook geen reet om wat anderen van mijn schoenen vinden, maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen. Het moet wel een beetje staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet wel gewoon schoenen kopen die jij mooi vind, damn als ik daar wat om zou geven wat andere van mijn schoenen zouden vinden![]()
Dat is ook wel waar, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een sneaker aan had onder een broek waar die schoen totaal niet onder stond, terwijl ik hem bijv onder een g-star broek perfect kan dragen en het er heel fatsoenlijk en stijvol uitziet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geef er ook geen reet om wat anderen van mijn schoenen vinden, maar ik wil er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen. Het moet wel een beetje staan natuurlijk.
Persoonlijk geen ervaring mee, maar ze schijnen niet op mailtjes te reageren en dat is dus nogal klote las je niks meer van je bestelling hoortquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zelf heb ik naast mijn SB'tjes, een paar Stan Smiths (Zwart en wit).
Trouwens, heeft iemand ervaringen bij goodstuff.de?
Ja precies. Ik heb ook enkele broeken waar ie ook perfect onder zou staan, maar ik heb ook broeken waar ie echt niet onder past. Het was ook wel effe wennen toen ik 'm aan had moet ik zeggen. Ik ben gewend lagere schoenen te dragen, die CF's zijn een niveautje hoger.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar, maar ik heb ook wel eens gehad dat ik een sneaker aan had onder een broek waar die schoen totaal niet onder stond, terwijl ik hem bijv onder een g-star broek perfect kan dragen en het er heel fatsoenlijk en stijvol uitziet.
Ik had van de week een e-mail gestuurd en kreeg direct antwoord. Maar het ging voornamelijk over een foutmelding bij het bestellen. Volgende week misschien wat bestellen daar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Persoonlijk geen ervaring mee, maar ze schijnen niet op mailtjes te reageren en dat is dus nogal klote las je niks meer van je bestelling hoort
Je hebt normaal 10.5 en nu maat 9 gekocht? Raar, meestal is het andersom.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb mn stussy's vandaag opgehaald bij Patta, ze zijn móói in het echt man, aanzienlijk vetter dan op de foto op de site. Relaxed. Vallen wel gigantisch uit, ik heb normaal 10,5, nu heb ik 9 gekocht en ze passen prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |