Het mooiste is 2 verschillende lunars tegelijk rocken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:15 schreef floydvisser het volgende:
welke van de twee lunars ga je halen?
[afbeelding]
wel vette schoenen!

Absoluut verboten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:32 schreef Snever het volgende:
Mensen ik heb een vraagje!
Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe sneakers en nu lijken mij een paartje niks sb eclipse wel wat. Ik heb deze schoenen nooit gedragen maar wil ze bestellen via groundzeroshop.de. Nu wil ik weten of je perse skater moet zijn wil je deze schoenen dragen. Kunnen deze schoenen ook onder bijvoorbeeld replay broeken gedragen worden. Hoe dragen jullie deze sneakers?
Alvast bedankt

quote:Superclean hybrid shoe that draws inspiration from the Air Force One (or supreme downlow if you wish..), but the materials and detailing on this baby is outstanding! Full-grain leather upper and PONY HAIR detailing on the heel! The shoe features the Etnies PLUS memory foam cushioning footbed for ultimate comfort and ultra suede inner lining!

Lijpe shitquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik moest en zou nieuwe sneakers hebben die er ook nog een beetje netjes uitzagen, nou ik heb zo hoor![]()
Etnies PLUS
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze zitten gruwelijk lekker![]()

Zien er allebei wel vet uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:15 schreef floydvisser het volgende:
welke van de twee lunars ga je halen?
[afbeelding]
wel vette schoenen!

Patta, Concrete, vast nog wel meer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef Snever het volgende:
[..]
Zien er allebei wel vet uit
Ga morgen naar Amsterdam. Zal eens flink rondkijken naar deze sneakers. Iemand een idee welke winkels veel soorten van deze schoenen hebben in Amsterdam?

ff offtopic ...maaruh waarom zet je niet als signature dat je van hiphop houdtquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:34 schreef Chriz2k het volgende:
Dat kan best, ik heb ze en draag ze gewoon normaal en ben geen skater.

quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Hier gele laces met ene paar Hazes.
[afbeelding]
Dat moet op Lunars ongeveer even ziek en dope staan.

150 euro, goede prijs.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:07 schreef seto het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor die HUFs betaald?![]()

Brute sneakers!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
Ik moest en zou nieuwe sneakers hebben die er ook nog een beetje netjes uitzagen, nou ik heb zo hoor![]()
Etnies PLUS
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze zitten gruwelijk lekker![]()

Die zijn zeker fresh!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Nieuwe toevoeging wishlist 07
[afbeelding]
[afbeelding]
De air max 1 neon en misschien de air stab neon (zou de eerste en de laatste air stab zijn die ik koop)
Size? Dave White

Vet schoentjequote:Op donderdag 4 januari 2007 15:57 schreef AFCA-ML het volgende:
[afbeelding]
Tijdje gelede erbij gekocht. Stond nog op mijn lijstje.![]()

Die neon Stabs zijn nooit uitgebracht. Er zaten een AM1, AM90 en AM95 in dat (Size?-)pack.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Nieuwe toevoeging wishlist 07
[afbeelding]
[afbeelding]
De air max 1 neon en misschien de air stab neon (zou de eerste en de laatste air stab zijn die ik koop)
Size? Dave White
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |