nike sb paul rodriguez zoom air elite, honey wheat/pimento-deep green (312953-261)quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:12 schreef Cloud_SB het volgende:
om nog preciezer te zijn.
Nike SB Stash P-rod.
o ja das waar! sorry....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:25 schreef Cloud_SB het volgende:
Niet eerlijk, jij hebt de bestellijst voor je
Tja, er zijn een hoop meer Footlockers dan Frontrunners. Denk dat je overigens meer kans hebt om een dag eerder te gaan en proberen ergens te pitten. Desnoods een goedkoop hostel voor 15-25 euro, weet je zeker dat je er op tijd bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik weet wel zeker dat dat gebeurt. en bijna iedere sneakerhead in Nederland aast erop.
Dichtsbijzijnde Frontrunner is een dik half uur met ov, dat wordt vroeg opstaan en connects bellen.
175 voor 2 paar Jordan 1 retro's zou echt de shit zijn! maar is erg onwaarschijnlijk.
200 voor 2 paar is al een hele mooie prijs.
Ik snap dat hele FrontRunner exclusive gedoe trouwens niet. Doe dan teminste nog FootLocker exclusive.
hmms zijn dat wel asian exclusive, kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden ook zoiets had gezien. En dat model verkochten ze gewoon bij de coach/frontrunner et cetera..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef jovink het volgende:
http://cgi.ebay.nl/NEW-NI(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
deze zijn ook vet alleen een paar maten te groot
Mijn maar wat moet je er voor hebben?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef fr0x het volgende:
Ik heb die homegrowns gekregen laatst.. 44,5 maar ze zijn net te klein :|
De frontrunner vind ik eigenlijk een betere winkel dan de footlocker. Het enige goede van footlocker is dat ze jordans verkopen de rest vind ik eigenlijk niks.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik snap dat hele FrontRunner exclusive gedoe trouwens niet. Doe dan teminste nog FootLocker exclusive.
Wanneer komen ze hier bij Footlocker te liggen dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:28 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik weet wel zeker dat dat gebeurt. en bijna iedere sneakerhead in Nederland aast erop.
Dichtsbijzijnde Frontrunner is een dik half uur met ov, dat wordt vroeg opstaan en connects bellen.
175 voor 2 paar Jordan 1 retro's zou echt de shit zijn! maar is erg onwaarschijnlijk.
200 voor 2 paar is al een hele mooie prijs.
Niet, enkel bij FrontRunner.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:39 schreef earthquake het volgende:
[..]
Wanneer komen ze hier bij Footlocker te liggen dan?
Het enige goede van de FrontRunner is dat ze dit Pack krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:40 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De frontrunner vind ik eigenlijk een betere winkel dan de footlocker. Het enige goede van footlocker is dat ze jordans verkopen de rest vind ik eigenlijk niks.
Dat is ook weer zo maar ja footlocker verkoopt ook echt een hoop troep. Sub zero (het luxere broertje van front runner) vind ik wel zoiets zeker waard.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet, enkel bij FrontRunner.
[..]
Het enige goede van de FrontRunner is dat ze dit Pack krijgen.
Doe mij maar Footlocker, een zaak die Evisu schoenen verkoopt mag branden in de hel.
Oke thanks! In januari toch al? Nog geen exacte datum bekend zeker??quote:Op donderdag 28 december 2006 17:41 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Niet, enkel bij FrontRunner.
[..]
Damn die gele zijn vet?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Cloud_SB het volgende:
ik kan niet wachten op dit pack.
200 euro, mooie prijs mqar ik vrees dat ik er erg snel bij moet zijn dat wordt vroeg opstaan en voor openingstijd voor de deur liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gezellig, denk alleen dat ik vandaag geen koop avond ga houden...quote:Op donderdag 28 december 2006 17:24 schreef MFPascal het volgende:
Floyd, ik denk dat ik morgen wel ff bij je langs kom, heb toch geen moer te doen en reizen is mooi gratis voor me. Heb die Mids bij de Patta gezien en ik vond ze toch wel erg netjes. Zat net ook weer te kijken naar die Stussy's maar dat is echt een onmogelijke opdracht omdat ik echt veel liever in een winkel koop dan van een onbekende aan de andere kant van de wereld, hoe betrouwbaar diegene ook maar mag zijn. Zag die blauwe Avengers hier laatst langs komen, en die zijn ook dope. Maarja, zelfde verhaal als die Stussy's.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:17 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd zijn ondernemerslust en winstbelang stijgt echt weer het dak door deze maanden
Kroeg hangen Floyd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |