Die wil ik graag hebben, die met die kleurtjes, groen rose etc. ¤75? kun je me daar ff over mailen?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:40 schreef floydvisser het volgende:
die je net liet zien in 11.5
doe k strakkies ff eerst wakker worden en een bakkie doen...quote:Op woensdag 20 december 2006 22:45 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Die wil ik graag hebben, die met die kleurtjes, groen rose etc. ¤75? kun je me daar ff over mailen?
hermannuswijering[at]hotmail[punt]com
2 minuten al? Ik eis kortingquote:Op donderdag 21 december 2006 12:07 schreef floydvisser het volgende:
nog steeds niet?, ik zou ff het klachten formulier invullen, zijn al zeker 2 min. de deur uit hier.
![]()
Nike Sprint Sister Leather. Alleen dan een hoge versie dus. Heb je model niet 1,2,3 teruggevonden op het net.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:54 schreef Coam het volgende:
Iemand enig idee waar deze te koop zijn, of hoe ze heten? Ik heb het hele internet afgezocht maar kan ze op geen enkele site vinden. Deze foto vond ik toevallig ergens.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef Luie-princes het volgende:
Hoe vallen air max 90 vergeleken met nike sb?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:51 schreef TC03 het volgende:
Vandaag groene Taxi's gehaald bij Outlawz.Blauwe waren al allemaal gereserveerd.
Zeker dope.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:41 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
net even deze reebok's ventilator LXR gehaald.. als aanvulling voor m'n reebok ventilator verzameling haha
Waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:15 schreef Chrishop het volgende:
Ben lekker decadent bezig vandaag, 's Morgens de zoom tre's bij floyd besteld en zojuist op koopzondag Asics gel-lyte III in het paars met wit aangeschaft.
[afbeelding]
Tof detail is de tong van de schoen die gesplit is, niet goed te zien op het plaatje maar toch. Ze lopen echt hemels.
.
Exclusivz sneaker/platen shop in Enschede.quote:
airstabs bevallen me helemaal goedquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Hm.. Doe mij maar Nike Air Stab eigenlijk..
quote:Op zondag 24 december 2006 13:45 schreef FB-aight het volgende:
[..]
airstabs bevallen me helemaal goedIk wil die nordic pack
Weet je waar ik die nu nog zou kunnen vinden? Kheb een paar geel/wit/zwart, maar kheb ze een beetje vernederd na teveel drank afgelopen weekend. Als je begrijpt wat ik bedoel. K vind die met groen echt mad ziek.quote:Op zondag 24 december 2006 06:18 schreef popolon het volgende:
Jammer dat de retro Adidas Decade steeds moeilijker te vinden is.
De mooiste schoen imo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb vier paar: Rood/wit, blauw/wit/rood, geel/wit/zwart en groen/wit
Apeldoorn, brinkstraat, Hangar Outlett storequote:Op dinsdag 26 december 2006 13:50 schreef Domai het volgende:
[..]
Weet je waar ik die nu nog zou kunnen vinden? Kheb een paar geel/wit/zwart, maar kheb ze een beetje vernederd na teveel drank afgelopen weekend. Als je begrijpt wat ik bedoel. K vind die met groen echt mad ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |