1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
Ha, ik wel. Twee zelfs!quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef o-fiel het volgende:
Dat van die sinterklaasactie voor medewerkers hebben was dus helemaal niet gehad
Jammer ja.quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef o-fiel het volgende:
Dat van die sinterklaasactie voor medewerkers hebben was dus helemaal niet gehad
Was best lekker he.quote:
Je hebt geen idee.quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, kom maar op, wie moet er in die lijst?
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username: NJ
Filiaal nummer: 1623
Filiaal naam (eventueel) : XL Rotterdam
Afdelingen: Houdbaar, magazijn
Komtie:quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Filiaal naam (eventueel) :
Afdelingen:
Plaats is Rotterdam en filliaalnaam is XL Rotterdam.quote:
Tot hoelaat moet je werken dan? Om 19 uur beginnen, dat zijn toch geen tijdenquote:Op maandag 11 december 2006 18:23 schreef mash_ het volgende:
ik moet zo weer werke l*O*
kwart voor 8 beginnenquote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken dan? Om 19 uur beginnen, dat zijn toch geen tijden![]()
Ace1quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Afdelingen:
wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 11 december 2006 19:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kerstpakket is best ok dit jaar!
vertel...quote:Op maandag 11 december 2006 19:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kerstpakket is best ok dit jaar!
Koffie met een chocolaatjequote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef kmaestro het volgende:
thema?
ehhh Wie ? er werken zoveel mensen daar.. ik moet ze nog allemaal uit mn koppie leren wie wie nou isquote:
Ze lijken inderdaad kleiner dan vorig jaar, kan iemand vertellen wat er ongeveer inzit?quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag 7 containers met roze dozen geleverd .. .... .... jawel onze kerstpaketten, nog nog kleiner dan vorig jaar
Nee, geen alcohol.quote:Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef Ice_Ice het volgende:
ja ik ga het pakket morgen ophalen, zit er dit jaar eindelijk eens alcohol in?
weet trouwens iemand wanneer de uitslag van de winkelwedstrijden bekend word?
Voor zover ik weet: JAquote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit de winstuitkering trouwens bij het aankomende loon volgende week?
Username: Little_Acornquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Klinkt nog best aardig. Het is in ieder geval beter dan het pakket dat mijn moeder altijd krijgt.quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kerstpakket is inderdaad best oke!
Er zitten in: koekjes, nootjes, cervelaat, koffie, vruchten drank, nog wat andere drank, douce creme een cocktail shaker en 2 glazen en de rest wat ik vergeten ben
En een briefquote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er zitten in: koekjes, nootjes, cervelaat, koffie, vruchten drank, nog wat andere drank, douce creme een cocktail shaker en 2 glazen en de rest wat ik vergeten ben
Tof.quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niet? Wij mochten hem gelijk al meenemenquote:Op maandag 11 december 2006 22:43 schreef SHERMAN het volgende:
Wij kregen te h oren dat ie niet voor woensdag mag worden uitgedeeld?
OP is up-to-datum
Wij ook pas vanaf woensdag.quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Niet? Wij mochten hem gelijk al meenemen
Schandalig eigenlijk he.quote:
Inderdaad, daarmee moet ik over straat..quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef mash_ het volgende:
die kleur roze is echt eng:O
Je staat er bij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:12 schreef crx-boy het volgende:
hoi,
mag ik er ook in?
crx-boy
1376
3
vaak groente en soms houdbaar!
bedankt!
In een paar daagjes veranderd die hele winkel ook in een totale chaos, en vraag je je af waarom je eigenlijk hebt staan vullenquote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef fs180 het volgende:
xl zoetermeer gaat woensdag open.. had niet verwacht dat je zon zaak in paar daagjes werken kan vullen
Ik was gister met wouter in de elandstraat, en daar zagen we Wim natuurlijk, hij denkt de magische grens te bereikenquote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef blrrrt het volgende:
Omzetplan voor week 51 gezien.
En ja hoor; we gaan ér waarschijnlijk overheen dit jaar.
We hebben een dag extra t.o.v. vorig jaar, maar ik denk ook dat we het net niet redden. Gok dat we er net 50.000 onder blijven ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:02 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik was gister met wouter in de elandstraat, en daar zagen we Wim natuurlijk, hij denkt de magische grens te bereiken
ik denk dat we er een stukje onder zullen zitten
Het zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben een dag extra t.o.v. vorig jaar, maar ik denk ook dat we het net niet redden. Gok dat we er net 50.000 onder blijven ofzo.
Als je onze omzet ziet zou je het bijna denken hè.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn
We draaiden afgelopen week al ruim 20000 meer ten opzichte van vorig jaar, en toen zat er nog geen J*mbo
En nu we het toch over de Jumbo hebben, ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de Jumbo bij ons in Leidschendam al weer omzet aan het verliezen is
Username: ReMcOrEquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Afdelingen:
Ook jij staat er bij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Username: ReMcOrE
Filiaal nummer: 8768 (AH 4)
Filiaal naam (eventueel): Albert Heijn Haaksbergen
Afdelingen: HB/AGF/ZV/KAS/MAG (gewoon Verkoper 1/A eigenlijk, af en toe bij AGF of KAS, ZV hoort hier bij HB, net als MAG...)
elandstraat.,. wat wie waar is dat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:02 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik was gister met wouter in de elandstraat, en daar zagen we Wim natuurlijk, hij denkt de magische grens te bereiken
ik denk dat we er een stukje onder zullen zitten
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1624quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
elandstraat.,. wat wie waar is dat?
Enschedequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
eigenlijk nog mensen hier die bij een AH in het oosten van het land werken?
Zwolle? Voor de gemiddelde Randstedeling woon ik al in Duitslandquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Winterswijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Centrumquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedoel meer zoiets als SilverBullet :p
@ Silverbullet: Helmerhoek toevallig?
Na Utrecht stopt Nederland toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zwolle? Voor de gemiddelde Randstedeling woon ik al in Duitsland![]()
Ja, tegen over de BK.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de Kijkshop in het rijtje???(zeg maar tegenover de Burger King)
Wij kregen geen toestemming van de gemeentequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
wij zijn gewoon open van 10.00 - 17.00 dacht ik, maar ik hoef toch niet te werken, ik ben te duur
Ja wij lopen achterquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons is de gemeente juist blij, dat weekend is ook de kerstmarkt, als de winkels dan ook open zijn, trekt dat alleen maar meer mensen...
lekkere actie van de gemeentequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ja wij lopen achterheb je hier op het eiland
![]()
Valt mee winkelgrootte 3 maar we zouden eerst wel open zijn, de gelovige mensen hier zullen wel geklaagd hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekkere actie van de gemeente(werk je bij grote vestiging dan???)
woon je in zo'n uber christelijk gehucht ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef __Kirstenn het volgende:
Valt mee winkelgrootte 3 maar we zouden eerst wel open zijn, de gelovige mensen hier zullen wel geklaagd hebben![]()
Zierikzeequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woon je in zo'n uber christelijk gehucht ofzo?en misschien heeft de gemeente liever een andere supermarkt open op kerstzondag
ik werk zelf bij een AH 4, en we zijn 1 van de 7 supermarkten hier in het dorp, volgens mij zijn er toch wel 4 open ofzo...
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Zierikzee&sll=52.372797,4.893749&sspn=3.139126,7.404785&ie=UTF8&z=11&ll=51.666593,3.924179&spn=0.199313,0.688019&om=1&iwloc=addrquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef __Kirstenn het volgende:
Zierikzeeen verder zijn hier nog aldi lidl en de golff maar die zijn ook niet open
![]()
Jaa maar hier is nooit koopzondag, geen eens een echt winkelcentrumquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Zierikzee&sll=52.372797,4.893749&sspn=3.139126,7.404785&ie=UTF8&z=11&ll=51.666593,3.924179&spn=0.199313,0.688019&om=1&iwloc=addr
oh daar...
wat dat betreft is de gemeente hier wel relaxt, kraampjes buiten e.d. is ook nooit een probleem, en we gaan er elk jaar volgens mij vanuit dat we gewoon open mogen zijn voor kerst (op zondag dan...)
(wij hebben in Haaksbergen dus een AH, een Jumbo, 2 x een Sanders, een Dirk, een Aldi en een Plus)
waar ga je heen verhuizen dan? of heb je als enige eis dat het zo ver mogelijk van Zierikzee af isquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef __Kirstenn het volgende:
Jaa maar hier is nooit koopzondag, geen eens een echt winkelcentrumdaarvoor moet je van het eiland af, geen treinen enzo ga ook het liefst zo snel mogelijk verhuizen
![]()
Wij hadden vroeger ook altijd een culinaire koopzondag voor Kerst. Altijd leuk als de stoppen er weer uit vlogen doordat er teveel bakplaten waren aangesloten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef GotC het volgende:
Vrijdag culinaire avond!Zie vanavond of ik achter een kraampje mag staan
.
Haha ik woon nu nog thuis (ben 16) maar mn vriend woont in Etten-leur en daar is het wel leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar ga je heen verhuizen dan? of heb je als enige eis dat het zo ver mogelijk van Zierikzee af is
En jij bent van Stegeman?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Bestellen jullie bij de appie niet teveel vleeswaren bij ons. We hebben het al druk zat hier.
dat is iig een iets grotere plaats dan Zierikzeequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef __Kirstenn het volgende:
Haha ik woon nu nog thuis (ben 16) maar mn vriend woont in Etten-leur en daar is het wel leuk![]()
Ook een mooie AH![]()
Helaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1624
Die dus
ik werk alleen op zaterdag nog, omdat ik doordeweeks op stage ben, van 15.00 tot 19.00, en dan moet ik verplicht een half uurtje pauze nemen ook nog! dus ik werk maar 3,5 uur in de week, en krijg 4 uur uitbetaaldquote:
De site is vaak offline de laatste tijd. Zal wel met de Kerstdrukte te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Helaas
De Albert Heijn website is op dit moment tijdelijk niet bereikbaar. We proberen deze technische storing zo snel mogelijk op te lossen, dus probeert u het alstublieft later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment zijn wel bereikbaar:
Vrienden van de Goede Wijn
Albert
als die drukte nou eens bij ons in de winkel was ipv op de websitequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef blrrrt het volgende:
De site is vaak offline de laatste tijd. Zal wel met de Kerstdrukte te maken hebben ofzo.
Ik werk 3 avonden in de week: di,wo,doquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik werk alleen op zaterdag nog, omdat ik doordeweeks op stage ben, van 15.00 tot 19.00, en dan moet ik verplicht een half uurtje pauze nemen ook nog! dus ik werk maar 3,5 uur in de week, en krijg 4 uur uitbetaald
(4-uren contract)
voordat ik op stage ging, had ik de maandagavond, de dinsdagavond, de vrijdagavond en de zaterdagmiddag, dus dat was ongeveer 15 uurtjes in de weekquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik werk 3 avonden in de week: di,wo,do![]()
Mja, moest toch wat he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat doet die Sinterklaas er nog bij?
ziet er idd toppie uit!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, moest toch wat he.Heb hem al weg gehaald. Is nu ook de header van het topic.
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef waterreus23 het volgende:
Nog 8 Daagjes dan eindelijk Salaris + Winstdeling
Merci.quote:
Kerstpakket geloof ik wel hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef DeTolk het volgende:
Vraagje:
Sinds oktober ben ik gestopt als winkelmedewerker bij AH ( Ja sorry )
Heb ik nu wel recht op winstdeling en kerstpakket?
Er staat een oudmedewerker op de lijstquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef CryptoKnight het volgende:
Geloof het niet... de lijst wordt op datumk x geprint en alle medewerkers die dan in dienst zijn krijgen een pakket.
Sta je niet op de lijst, heb je dus gewoon pech.
Bornequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik vat er ook geen kut vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef Game_Error het volgende:
leuk man zo'n cocktail ding, alleen dan moeten ze er wel bij vertellen hoe ik alcoholische cocktails maak, ik ga geen neppe shit maken zoals in het AH blad wat erbij zit:P
Hallo Suzuki-boy!quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:12 schreef crx-boy het volgende:
hoi,
mag ik er ook in?
crx-boy
1376
3
vaak groente en soms houdbaar!
bedankt!
Ja, wat word het nou?quote:
Met de baby boom?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Haaksbergen De Bomook al hadden we daar vorig jaar even tijdelijk geen stroom
Arme jij..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja, daar komt mijn familie vandaan.
die was dus het gevolg van die stroomuitval, de babyboom was in juli/augustus die jaarquote:
Dan is het wat minder ja, al lijkt het me niet erg om een keer een pak sneeuw van een halve meter te hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die was dus het gevolg van die stroomuitval, de babyboom was in juli/augustus die jaar
op zich was zonder stroom zitten nog wel te doen, maar niet als er buiten een pak sneeuw van 10 cm ligt
het is ook niet erg, als je lekker thuis zit of buiten bent, maar niet als je door de sneeuwstorm naar je werk probeert te fietsen (wat eigenlijk best aardig lukte toenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:31 schreef SHERMAN het volgende:
Dan is het wat minder ja, al lijkt het me niet erg om een keer een pak sneeuw van een halve meter te hebben.
Lang leven de overdekte losplaats.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:51 schreef SHERMAN het volgende:
Heb vorig jaar een paar keer in de sneeuw moeetn lossen, ook erg leuk kan ik je vertellen.
dat hebben ze bij de C1000 in Eibergen ook, daar rijden gewoon een soort hal binnen, lossen daar en rijden zo de hal weer uit de weg opquote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Lang leven de overdekte losplaats.![]()
Lang leve overdekte gelijkvloerse losplaatsquote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
wij hebben ook zo'n overdekte hal, vet handigquote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hebben ze bij de C1000 in Eibergen ook, daar rijden gewoon een soort hal binnen, lossen daar en rijden zo de hal weer uit de weg op
wij moeten altijd zout strooien bij ons achter, om met 2 man als een bezetene gaan vegen om alles weg te krijgen! het leukste is echter dat de vrachtwagen een klein heuveltje, en dat is geen goede combinatie met sneeuw+lage temperaturen
(ding slippen enzo, toen maar 20 meter langer sjouwen de containers...)
Nee, jij lost vaakquote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik woon in nijmegen maar ik werk in AH winterswijk (waar m'n ouders wonen)quote:Op woensdag 13 december 2006 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
welke AH in Nijmegen werk je dan?
Nee, maar ik moet wel is een lege kar buiten zetten.quote:
Ja, lekker ruime winkel, vanavond Kerst-event vanaf 20:00! WIj hebben ook een overdekte losplaats waar drie vrachtwagens kunnen lossen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Haha ik woon nu nog thuis (ben 16) maar mn vriend woont in Etten-leur en daar is het wel leuk![]()
Ook een mooie AH![]()
klinkt als dat ZV en MAG bij jullie ook gewoon bij HB horenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Dennizzz_1139 het volgende:
Afdelingen: HB/ZV/MAG/KAS
as zondag? of de zondag voor kerst?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
Kn het kloppen dat wij die zondag van 8 tot 17 open zijn?![]()
voor kerst.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
as zondag? of de zondag voor kerst?
Wij gaan ook om 8 uur open.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
Kayquote:
Gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef morgane het volgende:
kan iemand de naam van m'n filiaal in de OP even veranderen? Er is nl. sinds kort nog een XL dus we zijn niet de enige meer in Nijmegenmaak er maar St. Jacobslaan van dan
![]()
Is hier ook zo hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef waterreus23 het volgende:
Vannochtend om 05:35 in mijn eentje 2 vrachtwagens Vers moeten lossen (goed voor 121 ladingdragers)
Tsja bij ons is de regel dat Houdbaar ook Vers moet lossen![]()
Je staat er ook in.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Dennizzz_1139 het volgende:
[..]
Ja, lekker ruime winkel, vanavond Kerst-event vanaf 20:00! WIj hebben ook een overdekte losplaats waar drie vrachtwagens kunnen lossen!
En ik ben:
Username: Dennizzz_1139
Filiaal nummer: 1139 (5)
Filiaal naam (eventueel) : Albert Heijn Etten-Leur
Afdelingen: HB/ZV/MAG/KAS
Vers = agf en zuivel?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef morgane het volgende:
en bij ons ook, houdbaar lost hier zelfs soms ook nog agf en zuivel![]()
Kassa.quote:
Kassa als in, ik heb gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat valt dan weer net niet onder Vers
Gebruik dan een PI.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat vatte ik, kon die opmerking alleen ff niet voor houden
dit klinkt dom, maar ben nog niet echt lang actief op het forum, dus wat is een PI ???quote:
Ohjaquote:
Hoi ex collegaquote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Username: Little_Acorn
Filiaal nummer: 8591
Filiaal naam (eventueel) : Parkwijk
Afdelingen:Brood
Mijn winkel is dan ook van 8 tot 17 open. Van de andere supermarkten hier weet ik het niet, maar het zou me niks verbazen als die ook om die tijd open zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username: Lenin
Filiaal nummer:8705
Filiaal naam (eventueel) : Westervoort
Afdelingen: Houdbaar, Vers ZB, Kassa
Daar gaat je winstuitkering.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef kitjuh het volgende:
Haal mij maar van de lijstik werk per 1 januari niet meer bij AH
Nog bedankt he.quote:
Ik heb ook een zuivel collega die justin heetquote:
Juist, al was ik echt stront nerveus.quote:
Was nergens voor nodig. Niemand lachte je uit tijdens je speech.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Juist, al was ik echt stront nerveus.
Deze is ook tof.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook een zuivel collega die justin heetToffe gast
Kwam omdat er een leuk team was.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef Justinn het volgende:
[..]
Was nergens voor nodig. Niemand lachte je uit tijdens je speech.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef mrk_ het volgende:
kerstpakket is erg fijn![]()
vanavond borrel gehad bij werk, tbier was niet aan te slepen![]()
Bij ons zijn ze nog niet binnenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef mrk_ het volgende:
kerstpakket is erg fijn![]()
vanavond borrel gehad bij werk, tbier was niet aan te slapen![]()
Die amandel dingen vorig jaar werd ik echt super misselijk vanquote:Op woensdag 13 december 2006 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vond het pakket wat tegen vallen eigenlijk.. vorig jaar vond ik leuker..
Alle chocolade in een dag op ofzo dus ik was sowieso misselijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:45 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Die amandel dingen vorig jaar werd ik echt super misselijk van![]()
Ik los liever dan dat ik bezig met met vakken vullenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef waterreus23 het volgende:
Vannochtend om 05:35 in mijn eentje 2 vrachtwagens Vers moeten lossen (goed voor 121 ladingdragers)
Tsja bij ons is de regel dat Houdbaar ook Vers moet lossen![]()
Heb afgelopen weken al heel veel chocolade op van de ah (overgebleven chocolade lettersquote:Op woensdag 13 december 2006 23:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alle chocolade in een dag op ofzo dus ik was sowieso misselijk.
Ook in de Gietende regenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik los liever dan dat ik bezig met met vakken vullen
Lossen is inderdaad niet erg.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik los liever dan dat ik bezig met met vakken vullen
En toch mis ik het.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:23 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Heb afgelopen weken al heel veel chocolade op van de ah (overgebleven chocolade letters), dus ben blij dat het een chocolade vrij kerstpakket is geworden op dat ene reepje na
Graag, als je wilt dan wil ik ze ook wel hosten voor dit topic.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef GotC het volgende:
Wij kregen vandaag de directie van de AH als jury in de winkelStonden om 8 uur voor de deur
. Een prachtige winkel, meer mochten ze niet zeggen. Heb ook foto's van de winkel van vanochtend, dus als iemand ze wil, roep maar, dan PM ik wel.
Ach, maakt het alleen maar tot ene uitdaging toch.quote:
hoeveel is dat? een hoeveelheid voor 1?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Ace1 het volgende:
Pff van 7 tot 1 non stop maaltijden gevult... moest in m'n eentje de hoeveelheid voor 2 vullen... heb het wel weer gehad
quote:
niet werkt beoel je?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!
Doet me denken aan een turk die nu bij ons werkt ( JA IK BEDOEL HET GVRDME NIET ZO! )
Jeetje, hier is meer dan 2 al veel eigenlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Ace1 het volgende:
Een kar of 8 waren het... plus nog 3 restant van gister
Kan heel wat in bij AH XL tilburg.
Eat thatquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent schattig hehe, en altijd zo heerlijk beleefd! En jij mooi maar nooit weten wie ik ben
wat hij zegt, ook voor AH 8768....quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef SHERMAN het volgende:
Jeetje, hier is meer dan 2 al veel eigenlijk.
Username: Boepz0rquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Afdelingen:
600 colli lijkt me toch wel dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
Hoeveel komt er dan wel niet binnen als je 6 uur nodig hebt om maaltijden te vullen.
Heb je geen kluis?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Webgangster het volgende:
En toen was me telefoon gejat door een collega![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie het is weet ik niet, morgen ga ik naar de leiding toe, hopen dat zijn er wat mee kunnen.
Dunno hoeveel het precies wasquote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
600 colli lijkt me toch wel dan.
Nee had geen kluis, maar me telefoon is uit, terwijl hij aan stond, dus hij moet gejat zijn door iemand.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je geen kluis?
Damn wat n misselijke streek
RESPECT !!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef blrrrt het volgende:
Albert Heijn is 3e geworden in het Kerstrapport van GFK!
Klik
Na een 11e plek in het afgelopen zomerrapport is dit een onwijze vooruitgang.
en waarom zijn jullie beter dan de andere 4???quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Tellorian het volgende:
Extreem lange hyperlink
Ik hoop dat wij winnen![]()
(Alkmaar dus
)
ik zit al de hele week te posten ongeveer, terwijl ik eigenlijk morgen pas 4 uurtjes hoef te werkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:46 schreef fs180 het volgende:
druuuuuuuk gek:o
ik loop van maandag t/m vrijdag stage, dus dan kan ik niet werken, ben ook eindje weg van huis...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
lol.. ik heb 1 dag vrij gehad afgelopen2/2,5 weken... en dat was omdat ze een foute gemaakt hadden enme dus niet in hadden geroosterd! en dan elke dag (behlave 1 (toen was het 4uurtjes) 9 uur werken
Inmiddels gepraat met me VM, hij had al iemand op het oog, meerdere mensen die ook verooft zijn hadden precies dezelfde persoon in gedachte, later toen ging ik eens goed nadenken en had ik ook een vemroeden, heb gezegd tegen diegene wie ik dacht, en hun dachten precies hetzelfde. Ze zijn gewoon jaloers op het gene wat ik allemaal hebquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Nee had geen kluis, maar me telefoon is uit, terwijl hij aan stond, dus hij moet gejat zijn door iemand.
Omdat, als ik zo zie hoe ze de afgelopen maanden aan de winkel hebben gewerkt het er altijd piekfijn uit zag.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom zijn jullie beter dan de andere 4???![]()
hmmm...ik heb het niet gezien, dus ik moet je maar geloven hequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:41 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Omdat, als ik zo zie hoe ze de afgelopen maanden aan de winkel hebben gewerkt het er altijd piekfijn uit zag.
kom,kom......een gegeven paard...........quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:34 schreef Webgangster het volgende:
Jammer dat dat Carpe Diem niet te zuipen is
ook zo`n vel rose doodquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een update: die "attentie" die iedereen bij ons krijgt voor de kerst, was een KERSTPAKKETheb hem gisteren even opgehaald, zat nog aardig wat in...
hoi collega?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:17 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben gister in de de nieuwe AH XL .5 in Zoetermeer geweest. 1 woord voor GROOT
Voor het eerst gebruikt van zelfscanning, ik moet zeggen ben er aardig van onder de indruk. Mooi systeem
Nu komt de drukste week van het jaar en heb er zin in. Vooral aankomend weekend
AH radio. Of weet ik veelquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef fs180 het volgende:
muziek in de winkel.. als in cd's?
Kassa?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Webgangster het volgende:
Me zusje werkt van 10 tot 2, ze staat er 4 uur op, ze krijgd maar 15 min pauze.
Moet toch 30 min zijn of ligt dat nou aan mij ?
nee brood afdeling, dat half uur pauze is staat wel op de planning dus die dag krijgd ze voglens de planning 3,5 uur uitbetaald, ze krijgd maar 15 min pauze, oftewel, ze leverd 15 min in...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kassa?
Op kassa sjoemelen ze er mee.
Dan word er vaak gezegt dat je tot 14.30 werkt. Komt wel goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Webgangster het volgende:
[..]
nee brood afdeling, dat half uur pauze is staat wel op de planning dus die dag krijgd ze voglens de planning 3,5 uur uitbetaald, ze krijgd maar 15 min pauze, oftewel, ze leverd 15 min in...
Ga je niet naar schoolquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:12 schreef Webgangster het volgende:
En daar ging de kinderbijslag...
1200 euro per kwartaal is veelste weining
En zoveel verdienenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Jewel, van kwart over 9 tot half 4![]()
Op vrijdag vrij.
!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik verdien 1750 per kwartaal...
Na op vrijdag werk ik maar 3 uurtjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!
mompelt iets over het feit dat hij ook altijd vrijdags vrij is
Je loon is zeker 8 euri per uurquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:10 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Na op vrijdag werk ik maar 3 uurtjes![]()
Zal ik me salarisschema is online donderen ?
Wat heeft dat met elkaar te maken???( de pinpads en de beveiligingshekjes)quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef Renesite het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat we weer muziek in de winkel krijgen vanaf januari. Ook dat wanneer we nieuwe pinpads krijgen dat onze beveiligingshekjes weggaan (we hebben beveiligingshekjes bij de uitgang)
Die hekjes storen teveel ofzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken???( de pinpads en de beveiligingshekjes)
3,62quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loon is zeker 8 euri per uur
Hoeveel uur werkt je wel nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:45 schreef Webgangster het volgende:
[..]
3,62
Is natuurlijk veelste weinig, aangezien ik tot de top van de harde werkers hoor in ons filiaal.
Krijg zelfs voorrang op dingen en schouderklopjes enz![]()
![]()
En super veel medeleven vanwege het feit dat me mobiele telefoon is getjopt door iemand.
Nu willen ze me nieuwe nummer.. vm vroeg erom... ik zei dat ik voorloppig nog niks nieuws heb...![]()
Waarom sorry zeggen als je het ook gewoon niet kan doen? Staat er iemand van 1200 in de OP? Heb je een beetje in het topic gelezen? Word genoeg gepraat over het feest.quote:Op zondag 17 december 2006 00:17 schreef dito4ever het volgende:
IS ER HIER OOK IEMAND VAN "FILIAAL 1200"?????
WETEN JULLIE WAAR HET WK FEEST WORD GEHOUDEN?
(sorry voor het schreeuwen!)
tering jantje wat een kuttijdquote:Op zondag 17 december 2006 11:18 schreef waterreus23 het volgende:
Moet volgende week zondag werken met de magische tijd van 07:00 - 08:45
Even de Houdbaar wagen lossen en dan weer direct me bed in![]()
wie heeft dat dan weer bedacht?quote:Op zondag 17 december 2006 11:18 schreef waterreus23 het volgende:
Moet volgende week zondag werken met de magische tijd van 07:00 - 08:45
Even de Houdbaar wagen lossen en dan weer direct me bed in![]()
als ik daar voor kon kiezen, deed ik dat.quote:Op zondag 17 december 2006 11:23 schreef highway101 het volgende:
Inderdaad, je bed uit komen voor 2 uurtjes. Doe dan 7.00 - 17.00 ofzo.
Had ik ook gedaan, twee uurtjes 's morgens vroeg.. bah.quote:Op zondag 17 december 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
als ik daar voor kon kiezen, deed ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |