Centrumquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik bedoel meer zoiets als SilverBullet :p
@ Silverbullet: Helmerhoek toevallig?
Na Utrecht stopt Nederland toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef highway101 het volgende:
[..]
Zwolle? Voor de gemiddelde Randstedeling woon ik al in Duitsland![]()
Ja, tegen over de BK.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij de Kijkshop in het rijtje???(zeg maar tegenover de Burger King)
Wij kregen geen toestemming van de gemeentequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
wij zijn gewoon open van 10.00 - 17.00 dacht ik, maar ik hoef toch niet te werken, ik ben te duur
Ja wij lopen achterquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons is de gemeente juist blij, dat weekend is ook de kerstmarkt, als de winkels dan ook open zijn, trekt dat alleen maar meer mensen...
lekkere actie van de gemeentequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Ja wij lopen achterheb je hier op het eiland
![]()
Valt mee winkelgrootte 3 maar we zouden eerst wel open zijn, de gelovige mensen hier zullen wel geklaagd hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekkere actie van de gemeente(werk je bij grote vestiging dan???)
woon je in zo'n uber christelijk gehucht ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:48 schreef __Kirstenn het volgende:
Valt mee winkelgrootte 3 maar we zouden eerst wel open zijn, de gelovige mensen hier zullen wel geklaagd hebben![]()
Zierikzeequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woon je in zo'n uber christelijk gehucht ofzo?en misschien heeft de gemeente liever een andere supermarkt open op kerstzondag
ik werk zelf bij een AH 4, en we zijn 1 van de 7 supermarkten hier in het dorp, volgens mij zijn er toch wel 4 open ofzo...
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Zierikzee&sll=52.372797,4.893749&sspn=3.139126,7.404785&ie=UTF8&z=11&ll=51.666593,3.924179&spn=0.199313,0.688019&om=1&iwloc=addrquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef __Kirstenn het volgende:
Zierikzeeen verder zijn hier nog aldi lidl en de golff maar die zijn ook niet open
![]()
Jaa maar hier is nooit koopzondag, geen eens een echt winkelcentrumquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Zierikzee&sll=52.372797,4.893749&sspn=3.139126,7.404785&ie=UTF8&z=11&ll=51.666593,3.924179&spn=0.199313,0.688019&om=1&iwloc=addr
oh daar...
wat dat betreft is de gemeente hier wel relaxt, kraampjes buiten e.d. is ook nooit een probleem, en we gaan er elk jaar volgens mij vanuit dat we gewoon open mogen zijn voor kerst (op zondag dan...)
(wij hebben in Haaksbergen dus een AH, een Jumbo, 2 x een Sanders, een Dirk, een Aldi en een Plus)
waar ga je heen verhuizen dan? of heb je als enige eis dat het zo ver mogelijk van Zierikzee af isquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef __Kirstenn het volgende:
Jaa maar hier is nooit koopzondag, geen eens een echt winkelcentrumdaarvoor moet je van het eiland af, geen treinen enzo ga ook het liefst zo snel mogelijk verhuizen
![]()
Wij hadden vroeger ook altijd een culinaire koopzondag voor Kerst. Altijd leuk als de stoppen er weer uit vlogen doordat er teveel bakplaten waren aangesloten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef GotC het volgende:
Vrijdag culinaire avond!Zie vanavond of ik achter een kraampje mag staan
.
Haha ik woon nu nog thuis (ben 16) maar mn vriend woont in Etten-leur en daar is het wel leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar ga je heen verhuizen dan? of heb je als enige eis dat het zo ver mogelijk van Zierikzee af is
En jij bent van Stegeman?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Bestellen jullie bij de appie niet teveel vleeswaren bij ons. We hebben het al druk zat hier.
dat is iig een iets grotere plaats dan Zierikzeequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef __Kirstenn het volgende:
Haha ik woon nu nog thuis (ben 16) maar mn vriend woont in Etten-leur en daar is het wel leuk![]()
Ook een mooie AH![]()
Helaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:45 schreef blrrrt het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1624
Die dus
ik werk alleen op zaterdag nog, omdat ik doordeweeks op stage ben, van 15.00 tot 19.00, en dan moet ik verplicht een half uurtje pauze nemen ook nog! dus ik werk maar 3,5 uur in de week, en krijg 4 uur uitbetaaldquote:
De site is vaak offline de laatste tijd. Zal wel met de Kerstdrukte te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef fs180 het volgende:
[..]
Helaas
De Albert Heijn website is op dit moment tijdelijk niet bereikbaar. We proberen deze technische storing zo snel mogelijk op te lossen, dus probeert u het alstublieft later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment zijn wel bereikbaar:
Vrienden van de Goede Wijn
Albert
als die drukte nou eens bij ons in de winkel was ipv op de websitequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef blrrrt het volgende:
De site is vaak offline de laatste tijd. Zal wel met de Kerstdrukte te maken hebben ofzo.
Ik werk 3 avonden in de week: di,wo,doquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik werk alleen op zaterdag nog, omdat ik doordeweeks op stage ben, van 15.00 tot 19.00, en dan moet ik verplicht een half uurtje pauze nemen ook nog! dus ik werk maar 3,5 uur in de week, en krijg 4 uur uitbetaald
(4-uren contract)
voordat ik op stage ging, had ik de maandagavond, de dinsdagavond, de vrijdagavond en de zaterdagmiddag, dus dat was ongeveer 15 uurtjes in de weekquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik werk 3 avonden in de week: di,wo,do![]()
Mja, moest toch wat he.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat doet die Sinterklaas er nog bij?
ziet er idd toppie uit!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:21 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, moest toch wat he.Heb hem al weg gehaald. Is nu ook de header van het topic.
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef waterreus23 het volgende:
Nog 8 Daagjes dan eindelijk Salaris + Winstdeling
Merci.quote:
Kerstpakket geloof ik wel hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef DeTolk het volgende:
Vraagje:
Sinds oktober ben ik gestopt als winkelmedewerker bij AH ( Ja sorry )
Heb ik nu wel recht op winstdeling en kerstpakket?
Er staat een oudmedewerker op de lijstquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef CryptoKnight het volgende:
Geloof het niet... de lijst wordt op datumk x geprint en alle medewerkers die dan in dienst zijn krijgen een pakket.
Sta je niet op de lijst, heb je dus gewoon pech.
Bornequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
eigenlijk nog mensen hier die bij een AH in het oosten van het land werken?
Ik vat er ook geen kut vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef Game_Error het volgende:
leuk man zo'n cocktail ding, alleen dan moeten ze er wel bij vertellen hoe ik alcoholische cocktails maak, ik ga geen neppe shit maken zoals in het AH blad wat erbij zit:P
Hallo Suzuki-boy!quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:12 schreef crx-boy het volgende:
hoi,
mag ik er ook in?
crx-boy
1376
3
vaak groente en soms houdbaar!
bedankt!
Ja, wat word het nou?quote:
Met de baby boom?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
Haaksbergen De Bomook al hadden we daar vorig jaar even tijdelijk geen stroom
Arme jij..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja, daar komt mijn familie vandaan.
die was dus het gevolg van die stroomuitval, de babyboom was in juli/augustus die jaarquote:
Dan is het wat minder ja, al lijkt het me niet erg om een keer een pak sneeuw van een halve meter te hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die was dus het gevolg van die stroomuitval, de babyboom was in juli/augustus die jaar
op zich was zonder stroom zitten nog wel te doen, maar niet als er buiten een pak sneeuw van 10 cm ligt
het is ook niet erg, als je lekker thuis zit of buiten bent, maar niet als je door de sneeuwstorm naar je werk probeert te fietsen (wat eigenlijk best aardig lukte toenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:31 schreef SHERMAN het volgende:
Dan is het wat minder ja, al lijkt het me niet erg om een keer een pak sneeuw van een halve meter te hebben.
Lang leven de overdekte losplaats.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:51 schreef SHERMAN het volgende:
Heb vorig jaar een paar keer in de sneeuw moeetn lossen, ook erg leuk kan ik je vertellen.
dat hebben ze bij de C1000 in Eibergen ook, daar rijden gewoon een soort hal binnen, lossen daar en rijden zo de hal weer uit de weg opquote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Lang leven de overdekte losplaats.![]()
Lang leve overdekte gelijkvloerse losplaatsquote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
wij hebben ook zo'n overdekte hal, vet handigquote:Op woensdag 13 december 2006 11:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat hebben ze bij de C1000 in Eibergen ook, daar rijden gewoon een soort hal binnen, lossen daar en rijden zo de hal weer uit de weg op
wij moeten altijd zout strooien bij ons achter, om met 2 man als een bezetene gaan vegen om alles weg te krijgen! het leukste is echter dat de vrachtwagen een klein heuveltje, en dat is geen goede combinatie met sneeuw+lage temperaturen
(ding slippen enzo, toen maar 20 meter langer sjouwen de containers...)
Nee, jij lost vaakquote:Op woensdag 13 december 2006 10:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik woon in nijmegen maar ik werk in AH winterswijk (waar m'n ouders wonen)quote:Op woensdag 13 december 2006 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
welke AH in Nijmegen werk je dan?
Nee, maar ik moet wel is een lege kar buiten zetten.quote:
Ja, lekker ruime winkel, vanavond Kerst-event vanaf 20:00! WIj hebben ook een overdekte losplaats waar drie vrachtwagens kunnen lossen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Haha ik woon nu nog thuis (ben 16) maar mn vriend woont in Etten-leur en daar is het wel leuk![]()
Ook een mooie AH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |