Ook in de Gietende regenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik los liever dan dat ik bezig met met vakken vullen
Lossen is inderdaad niet erg.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:21 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik los liever dan dat ik bezig met met vakken vullen
En toch mis ik het.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:23 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Heb afgelopen weken al heel veel chocolade op van de ah (overgebleven chocolade letters), dus ben blij dat het een chocolade vrij kerstpakket is geworden op dat ene reepje na
Graag, als je wilt dan wil ik ze ook wel hosten voor dit topic.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:44 schreef GotC het volgende:
Wij kregen vandaag de directie van de AH als jury in de winkelStonden om 8 uur voor de deur
. Een prachtige winkel, meer mochten ze niet zeggen. Heb ook foto's van de winkel van vanochtend, dus als iemand ze wil, roep maar, dan PM ik wel.
Ach, maakt het alleen maar tot ene uitdaging toch.quote:
hoeveel is dat? een hoeveelheid voor 1?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Ace1 het volgende:
Pff van 7 tot 1 non stop maaltijden gevult... moest in m'n eentje de hoeveelheid voor 2 vullen... heb het wel weer gehad
quote:
niet werkt beoel je?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!
Doet me denken aan een turk die nu bij ons werkt ( JA IK BEDOEL HET GVRDME NIET ZO! )
Jeetje, hier is meer dan 2 al veel eigenlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:58 schreef Ace1 het volgende:
Een kar of 8 waren het... plus nog 3 restant van gister
Kan heel wat in bij AH XL tilburg.
Eat thatquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent schattig hehe, en altijd zo heerlijk beleefd! En jij mooi maar nooit weten wie ik ben
wat hij zegt, ook voor AH 8768....quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef SHERMAN het volgende:
Jeetje, hier is meer dan 2 al veel eigenlijk.
Username: Boepz0rquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, kom maar op, wie moet er in die lijst?
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Filiaal naam (eventueel) :
Afdelingen:
600 colli lijkt me toch wel dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
Hoeveel komt er dan wel niet binnen als je 6 uur nodig hebt om maaltijden te vullen.
Heb je geen kluis?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Webgangster het volgende:
En toen was me telefoon gejat door een collega![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie het is weet ik niet, morgen ga ik naar de leiding toe, hopen dat zijn er wat mee kunnen.
Dunno hoeveel het precies wasquote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
600 colli lijkt me toch wel dan.
Nee had geen kluis, maar me telefoon is uit, terwijl hij aan stond, dus hij moet gejat zijn door iemand.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je geen kluis?
Damn wat n misselijke streek
RESPECT !!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef blrrrt het volgende:
Albert Heijn is 3e geworden in het Kerstrapport van GFK!
Klik
Na een 11e plek in het afgelopen zomerrapport is dit een onwijze vooruitgang.
en waarom zijn jullie beter dan de andere 4???quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Tellorian het volgende:
Extreem lange hyperlink
Ik hoop dat wij winnen![]()
(Alkmaar dus
)
ik zit al de hele week te posten ongeveer, terwijl ik eigenlijk morgen pas 4 uurtjes hoef te werkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:46 schreef fs180 het volgende:
druuuuuuuk gek:o
ik loop van maandag t/m vrijdag stage, dus dan kan ik niet werken, ben ook eindje weg van huis...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
lol.. ik heb 1 dag vrij gehad afgelopen2/2,5 weken... en dat was omdat ze een foute gemaakt hadden enme dus niet in hadden geroosterd! en dan elke dag (behlave 1 (toen was het 4uurtjes) 9 uur werken
Inmiddels gepraat met me VM, hij had al iemand op het oog, meerdere mensen die ook verooft zijn hadden precies dezelfde persoon in gedachte, later toen ging ik eens goed nadenken en had ik ook een vemroeden, heb gezegd tegen diegene wie ik dacht, en hun dachten precies hetzelfde. Ze zijn gewoon jaloers op het gene wat ik allemaal hebquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Nee had geen kluis, maar me telefoon is uit, terwijl hij aan stond, dus hij moet gejat zijn door iemand.
Omdat, als ik zo zie hoe ze de afgelopen maanden aan de winkel hebben gewerkt het er altijd piekfijn uit zag.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom zijn jullie beter dan de andere 4???![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |