klinkt als dat ZV en MAG bij jullie ook gewoon bij HB horenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Dennizzz_1139 het volgende:
Afdelingen: HB/ZV/MAG/KAS
as zondag? of de zondag voor kerst?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
Kn het kloppen dat wij die zondag van 8 tot 17 open zijn?![]()
voor kerst.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
as zondag? of de zondag voor kerst?
Wij gaan ook om 8 uur open.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
Kayquote:
Gedaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef morgane het volgende:
kan iemand de naam van m'n filiaal in de OP even veranderen? Er is nl. sinds kort nog een XL dus we zijn niet de enige meer in Nijmegenmaak er maar St. Jacobslaan van dan
![]()
Is hier ook zo hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef waterreus23 het volgende:
Vannochtend om 05:35 in mijn eentje 2 vrachtwagens Vers moeten lossen (goed voor 121 ladingdragers)
Tsja bij ons is de regel dat Houdbaar ook Vers moet lossen![]()
Je staat er ook in.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:13 schreef Dennizzz_1139 het volgende:
[..]
Ja, lekker ruime winkel, vanavond Kerst-event vanaf 20:00! WIj hebben ook een overdekte losplaats waar drie vrachtwagens kunnen lossen!
En ik ben:
Username: Dennizzz_1139
Filiaal nummer: 1139 (5)
Filiaal naam (eventueel) : Albert Heijn Etten-Leur
Afdelingen: HB/ZV/MAG/KAS
Vers = agf en zuivel?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef morgane het volgende:
en bij ons ook, houdbaar lost hier zelfs soms ook nog agf en zuivel![]()
Kassa.quote:
Kassa als in, ik heb gewonnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat valt dan weer net niet onder Vers
Gebruik dan een PI.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat vatte ik, kon die opmerking alleen ff niet voor houden
dit klinkt dom, maar ben nog niet echt lang actief op het forum, dus wat is een PI ???quote:
Ohjaquote:
Hoi ex collegaquote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Username: Little_Acorn
Filiaal nummer: 8591
Filiaal naam (eventueel) : Parkwijk
Afdelingen:Brood
Mijn winkel is dan ook van 8 tot 17 open. Van de andere supermarkten hier weet ik het niet, maar het zou me niks verbazen als die ook om die tijd open zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:45 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, kom maar op, wie moet er in die lijst?
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username: Lenin
Filiaal nummer:8705
Filiaal naam (eventueel) : Westervoort
Afdelingen: Houdbaar, Vers ZB, Kassa
Daar gaat je winstuitkering.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef kitjuh het volgende:
Haal mij maar van de lijstik werk per 1 januari niet meer bij AH
Nog bedankt he.quote:
Ik heb ook een zuivel collega die justin heetquote:
Juist, al was ik echt stront nerveus.quote:
Was nergens voor nodig. Niemand lachte je uit tijdens je speech.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Juist, al was ik echt stront nerveus.
Deze is ook tof.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook een zuivel collega die justin heetToffe gast
Kwam omdat er een leuk team was.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef Justinn het volgende:
[..]
Was nergens voor nodig. Niemand lachte je uit tijdens je speech.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef mrk_ het volgende:
kerstpakket is erg fijn![]()
vanavond borrel gehad bij werk, tbier was niet aan te slepen![]()
Bij ons zijn ze nog niet binnenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef mrk_ het volgende:
kerstpakket is erg fijn![]()
vanavond borrel gehad bij werk, tbier was niet aan te slapen![]()
Die amandel dingen vorig jaar werd ik echt super misselijk vanquote:Op woensdag 13 december 2006 23:36 schreef SHERMAN het volgende:
Ik vond het pakket wat tegen vallen eigenlijk.. vorig jaar vond ik leuker..
Alle chocolade in een dag op ofzo dus ik was sowieso misselijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:45 schreef __Kirstenn het volgende:
[..]
Die amandel dingen vorig jaar werd ik echt super misselijk van![]()
Ik los liever dan dat ik bezig met met vakken vullenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:42 schreef waterreus23 het volgende:
Vannochtend om 05:35 in mijn eentje 2 vrachtwagens Vers moeten lossen (goed voor 121 ladingdragers)
Tsja bij ons is de regel dat Houdbaar ook Vers moet lossen![]()
Heb afgelopen weken al heel veel chocolade op van de ah (overgebleven chocolade lettersquote:Op woensdag 13 december 2006 23:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alle chocolade in een dag op ofzo dus ik was sowieso misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |