Username: Boepz0rquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, kom maar op, wie moet er in die lijst?
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Filiaal naam (eventueel) :
Afdelingen:
600 colli lijkt me toch wel dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:40 schreef SHERMAN het volgende:
Hoeveel komt er dan wel niet binnen als je 6 uur nodig hebt om maaltijden te vullen.
Heb je geen kluis?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:56 schreef Webgangster het volgende:
En toen was me telefoon gejat door een collega![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie het is weet ik niet, morgen ga ik naar de leiding toe, hopen dat zijn er wat mee kunnen.
Dunno hoeveel het precies wasquote:Op donderdag 14 december 2006 22:07 schreef highway101 het volgende:
[..]
600 colli lijkt me toch wel dan.
Nee had geen kluis, maar me telefoon is uit, terwijl hij aan stond, dus hij moet gejat zijn door iemand.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je geen kluis?
Damn wat n misselijke streek
RESPECT !!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:48 schreef blrrrt het volgende:
Albert Heijn is 3e geworden in het Kerstrapport van GFK!
Klik
Na een 11e plek in het afgelopen zomerrapport is dit een onwijze vooruitgang.
en waarom zijn jullie beter dan de andere 4???quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:43 schreef Tellorian het volgende:
Extreem lange hyperlink
Ik hoop dat wij winnen![]()
(Alkmaar dus
)
ik zit al de hele week te posten ongeveer, terwijl ik eigenlijk morgen pas 4 uurtjes hoef te werkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:46 schreef fs180 het volgende:
druuuuuuuk gek:o
ik loop van maandag t/m vrijdag stage, dus dan kan ik niet werken, ben ook eindje weg van huis...quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef fs180 het volgende:
lol.. ik heb 1 dag vrij gehad afgelopen2/2,5 weken... en dat was omdat ze een foute gemaakt hadden enme dus niet in hadden geroosterd! en dan elke dag (behlave 1 (toen was het 4uurtjes) 9 uur werken
Inmiddels gepraat met me VM, hij had al iemand op het oog, meerdere mensen die ook verooft zijn hadden precies dezelfde persoon in gedachte, later toen ging ik eens goed nadenken en had ik ook een vemroeden, heb gezegd tegen diegene wie ik dacht, en hun dachten precies hetzelfde. Ze zijn gewoon jaloers op het gene wat ik allemaal hebquote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Nee had geen kluis, maar me telefoon is uit, terwijl hij aan stond, dus hij moet gejat zijn door iemand.
Omdat, als ik zo zie hoe ze de afgelopen maanden aan de winkel hebben gewerkt het er altijd piekfijn uit zag.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom zijn jullie beter dan de andere 4???![]()
hmmm...ik heb het niet gezien, dus ik moet je maar geloven hequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:41 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Omdat, als ik zo zie hoe ze de afgelopen maanden aan de winkel hebben gewerkt het er altijd piekfijn uit zag.
kom,kom......een gegeven paard...........quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:34 schreef Webgangster het volgende:
Jammer dat dat Carpe Diem niet te zuipen is
ook zo`n vel rose doodquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ff een update: die "attentie" die iedereen bij ons krijgt voor de kerst, was een KERSTPAKKETheb hem gisteren even opgehaald, zat nog aardig wat in...
hoi collega?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:17 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik ben gister in de de nieuwe AH XL .5 in Zoetermeer geweest. 1 woord voor GROOT
Voor het eerst gebruikt van zelfscanning, ik moet zeggen ben er aardig van onder de indruk. Mooi systeem
Nu komt de drukste week van het jaar en heb er zin in. Vooral aankomend weekend
AH radio. Of weet ik veelquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef fs180 het volgende:
muziek in de winkel.. als in cd's?
Kassa?quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Webgangster het volgende:
Me zusje werkt van 10 tot 2, ze staat er 4 uur op, ze krijgd maar 15 min pauze.
Moet toch 30 min zijn of ligt dat nou aan mij ?
nee brood afdeling, dat half uur pauze is staat wel op de planning dus die dag krijgd ze voglens de planning 3,5 uur uitbetaald, ze krijgd maar 15 min pauze, oftewel, ze leverd 15 min in...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kassa?
Op kassa sjoemelen ze er mee.
Dan word er vaak gezegt dat je tot 14.30 werkt. Komt wel goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:40 schreef Webgangster het volgende:
[..]
nee brood afdeling, dat half uur pauze is staat wel op de planning dus die dag krijgd ze voglens de planning 3,5 uur uitbetaald, ze krijgd maar 15 min pauze, oftewel, ze leverd 15 min in...
Ga je niet naar schoolquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:12 schreef Webgangster het volgende:
En daar ging de kinderbijslag...
1200 euro per kwartaal is veelste weining
En zoveel verdienenquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:49 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Jewel, van kwart over 9 tot half 4![]()
Op vrijdag vrij.
!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:54 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik verdien 1750 per kwartaal...
Na op vrijdag werk ik maar 3 uurtjesquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!
mompelt iets over het feit dat hij ook altijd vrijdags vrij is
Je loon is zeker 8 euri per uurquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:10 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Na op vrijdag werk ik maar 3 uurtjes![]()
Zal ik me salarisschema is online donderen ?
Wat heeft dat met elkaar te maken???( de pinpads en de beveiligingshekjes)quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef Renesite het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat we weer muziek in de winkel krijgen vanaf januari. Ook dat wanneer we nieuwe pinpads krijgen dat onze beveiligingshekjes weggaan (we hebben beveiligingshekjes bij de uitgang)
Die hekjes storen teveel ofzoquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken???( de pinpads en de beveiligingshekjes)
3,62quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loon is zeker 8 euri per uur
Hoeveel uur werkt je wel nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:45 schreef Webgangster het volgende:
[..]
3,62
Is natuurlijk veelste weinig, aangezien ik tot de top van de harde werkers hoor in ons filiaal.
Krijg zelfs voorrang op dingen en schouderklopjes enz![]()
![]()
En super veel medeleven vanwege het feit dat me mobiele telefoon is getjopt door iemand.
Nu willen ze me nieuwe nummer.. vm vroeg erom... ik zei dat ik voorloppig nog niks nieuws heb...![]()
Waarom sorry zeggen als je het ook gewoon niet kan doen? Staat er iemand van 1200 in de OP? Heb je een beetje in het topic gelezen? Word genoeg gepraat over het feest.quote:Op zondag 17 december 2006 00:17 schreef dito4ever het volgende:
IS ER HIER OOK IEMAND VAN "FILIAAL 1200"?????
WETEN JULLIE WAAR HET WK FEEST WORD GEHOUDEN?
(sorry voor het schreeuwen!)
tering jantje wat een kuttijdquote:Op zondag 17 december 2006 11:18 schreef waterreus23 het volgende:
Moet volgende week zondag werken met de magische tijd van 07:00 - 08:45
Even de Houdbaar wagen lossen en dan weer direct me bed in![]()
wie heeft dat dan weer bedacht?quote:Op zondag 17 december 2006 11:18 schreef waterreus23 het volgende:
Moet volgende week zondag werken met de magische tijd van 07:00 - 08:45
Even de Houdbaar wagen lossen en dan weer direct me bed in![]()
als ik daar voor kon kiezen, deed ik dat.quote:Op zondag 17 december 2006 11:23 schreef highway101 het volgende:
Inderdaad, je bed uit komen voor 2 uurtjes. Doe dan 7.00 - 17.00 ofzo.
Had ik ook gedaan, twee uurtjes 's morgens vroeg.. bah.quote:Op zondag 17 december 2006 11:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
als ik daar voor kon kiezen, deed ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |