1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Cuijk Albert Heijn donderdag 23-11 Drachten Albert Heijn vrijdag 24-11 Spijkenisse Albert Heijn zaterdag 25-11 Boxtel Albert Heijn zondag 26-11 Maassluis Albert Heijn dinsdag 28-11 Brunssum Albert Heijn donderdag 30-11 Rotterdam Albert Heijn XL zaterdag 2-12 Almere Albert Heijn XL maandag 4-12 Hoogvliet Albert Heijn XL dinsdag 5-12 Winschoten Albert Heijn woensdag 6-12 Den Haag Albert Heijn XL donderdag 7-12 Zaltbommel Albert Heijn vrijdag 8-12 Helmond Albert Heijn XL maandag 11-12 Eindhoven Albert Heijn XL maandag 11-12 Zoetermeer Albert Heijn XL woensdag 13-12 Hoogeveen Albert Heijn woensdag 13-12 Nijmegen Albert Heijn XL donderdag 14-12 Oss Albert Heijn vrijdag 15-12 Middelburg Albert Heijn zaterdag 16-12 Leeuwarden Albert Heijn zaterdag 16-12 |
Ha, ik wel. Twee zelfs!quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef o-fiel het volgende:
Dat van die sinterklaasactie voor medewerkers hebben was dus helemaal niet gehad
Jammer ja.quote:Op maandag 11 december 2006 18:03 schreef o-fiel het volgende:
Dat van die sinterklaasactie voor medewerkers hebben was dus helemaal niet gehad
Was best lekker he.quote:
Je hebt geen idee.quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, kom maar op, wie moet er in die lijst?
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username: NJ
Filiaal nummer: 1623
Filiaal naam (eventueel) : XL Rotterdam
Afdelingen: Houdbaar, magazijn
Komtie:quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Filiaal naam (eventueel) :
Afdelingen:
Plaats is Rotterdam en filliaalnaam is XL Rotterdam.quote:
Tot hoelaat moet je werken dan? Om 19 uur beginnen, dat zijn toch geen tijdenquote:Op maandag 11 december 2006 18:23 schreef mash_ het volgende:
ik moet zo weer werke l*O*
kwart voor 8 beginnenquote:Op maandag 11 december 2006 18:27 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken dan? Om 19 uur beginnen, dat zijn toch geen tijden![]()
Ace1quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Afdelingen:
wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 11 december 2006 19:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kerstpakket is best ok dit jaar!
vertel...quote:Op maandag 11 december 2006 19:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kerstpakket is best ok dit jaar!
Koffie met een chocolaatjequote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef kmaestro het volgende:
thema?
ehhh Wie ? er werken zoveel mensen daar.. ik moet ze nog allemaal uit mn koppie leren wie wie nou isquote:
Ze lijken inderdaad kleiner dan vorig jaar, kan iemand vertellen wat er ongeveer inzit?quote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef waterreus23 het volgende:
Vandaag 7 containers met roze dozen geleverd .. .... .... jawel onze kerstpaketten, nog nog kleiner dan vorig jaar
Nee, geen alcohol.quote:Op maandag 11 december 2006 20:37 schreef Ice_Ice het volgende:
ja ik ga het pakket morgen ophalen, zit er dit jaar eindelijk eens alcohol in?
weet trouwens iemand wanneer de uitslag van de winkelwedstrijden bekend word?
Voor zover ik weet: JAquote:Op maandag 11 december 2006 20:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zit de winstuitkering trouwens bij het aankomende loon volgende week?
Username: Little_Acornquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Klinkt nog best aardig. Het is in ieder geval beter dan het pakket dat mijn moeder altijd krijgt.quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kerstpakket is inderdaad best oke!
Er zitten in: koekjes, nootjes, cervelaat, koffie, vruchten drank, nog wat andere drank, douce creme een cocktail shaker en 2 glazen en de rest wat ik vergeten ben
En een briefquote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Er zitten in: koekjes, nootjes, cervelaat, koffie, vruchten drank, nog wat andere drank, douce creme een cocktail shaker en 2 glazen en de rest wat ik vergeten ben
Tof.quote:Op maandag 11 december 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Niet? Wij mochten hem gelijk al meenemenquote:Op maandag 11 december 2006 22:43 schreef SHERMAN het volgende:
Wij kregen te h oren dat ie niet voor woensdag mag worden uitgedeeld?
OP is up-to-datum
Wij ook pas vanaf woensdag.quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Niet? Wij mochten hem gelijk al meenemen
Schandalig eigenlijk he.quote:
Inderdaad, daarmee moet ik over straat..quote:Op maandag 11 december 2006 23:34 schreef mash_ het volgende:
die kleur roze is echt eng:O
Je staat er bij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:12 schreef crx-boy het volgende:
hoi,
mag ik er ook in?
crx-boy
1376
3
vaak groente en soms houdbaar!
bedankt!
In een paar daagjes veranderd die hele winkel ook in een totale chaos, en vraag je je af waarom je eigenlijk hebt staan vullenquote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef fs180 het volgende:
xl zoetermeer gaat woensdag open.. had niet verwacht dat je zon zaak in paar daagjes werken kan vullen
Ik was gister met wouter in de elandstraat, en daar zagen we Wim natuurlijk, hij denkt de magische grens te bereikenquote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef blrrrt het volgende:
Omzetplan voor week 51 gezien.
En ja hoor; we gaan ér waarschijnlijk overheen dit jaar.
We hebben een dag extra t.o.v. vorig jaar, maar ik denk ook dat we het net niet redden. Gok dat we er net 50.000 onder blijven ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:02 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik was gister met wouter in de elandstraat, en daar zagen we Wim natuurlijk, hij denkt de magische grens te bereiken
ik denk dat we er een stukje onder zullen zitten
Het zou wel mooi zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
We hebben een dag extra t.o.v. vorig jaar, maar ik denk ook dat we het net niet redden. Gok dat we er net 50.000 onder blijven ofzo.
Als je onze omzet ziet zou je het bijna denken hè.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:32 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn
We draaiden afgelopen week al ruim 20000 meer ten opzichte van vorig jaar, en toen zat er nog geen J*mbo
En nu we het toch over de Jumbo hebben, ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat de Jumbo bij ons in Leidschendam al weer omzet aan het verliezen is
Username: ReMcOrEquote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef SHERMAN het volgende:
PM mag ook.
Graag vermelden:
Username:
Filiaal nummer:
Afdelingen:
Ook jij staat er bij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Username: ReMcOrE
Filiaal nummer: 8768 (AH 4)
Filiaal naam (eventueel): Albert Heijn Haaksbergen
Afdelingen: HB/AGF/ZV/KAS/MAG (gewoon Verkoper 1/A eigenlijk, af en toe bij AGF of KAS, ZV hoort hier bij HB, net als MAG...)
elandstraat.,. wat wie waar is dat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:02 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik was gister met wouter in de elandstraat, en daar zagen we Wim natuurlijk, hij denkt de magische grens te bereiken
ik denk dat we er een stukje onder zullen zitten
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=1624quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
elandstraat.,. wat wie waar is dat?
Enschedequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
eigenlijk nog mensen hier die bij een AH in het oosten van het land werken?
Zwolle? Voor de gemiddelde Randstedeling woon ik al in Duitslandquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Winterswijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |