Ach, even een handje schudden, babbeltje doen, gezelligheid enzo. Plus ik heb een schurfthekel aan wachten op bestellingen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef _petjan het volgende:
[..]
4 uur?Je weet dat ze versturen he?
![]()
de rest zie je bijna niet... volgens mij werkt die camo iets te goed!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:15 schreef jovink het volgende:
goedzo floyd dat is de instellingmet zulke schoenen mag het ook wel opvallen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand een site waar zowat alle Adidas Forest Hills op staan?
Zelfs in de Adidas shop aan de Leidsestraat in Amsterdam hebben ze die helemaal witte niet. Of weet iemand een winkel waar je die wel kunt halen?
Deze:
De Taxi Dunks bedoel je denk ik? Voor zover ik weet volgende maand.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Wanneer komen die Taxi SB's uit, en komen ze naar Europa? Weet iemand dat?
Ze zijn gewoon niet in Nederland te koop?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij de adidas store in bataviastad gekocht. Voor 45 euro.
Anti/Lope, schoolstraatquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:20 schreef Setambre het volgende:
Weet iemand een adresje voor Camo Dunks in de buurt van Den Haag?
Thanks!quote:
Daar gaat het niet om. Ik heb Forest Hills (wel een andere kleur) pasgeleden al aangepast maar niet gekocht, maar nu wil ik ze m'n broer laten meenemen uit Amsterdam. Die woont er namelijk en komt dit weekend naar huis.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje reizen voor toffe schoenen kan geen wkaad toch?
Ja Taxi Dunks, sorry. New York, Japan en London series, toch? Die groene vond ik wel erg cool.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
De Taxi Dunks bedoel je denk ik? Voor zover ik weet volgende maand.
En als ze de maat niet hebben, een ander paar nike's passen en de goede maat op outlawz of boardlords bestellen..quote:
Doe mij die blauwe maar, asia-exclusive toch?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:56 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Deze drie dus. En Maxxieh, die geel zwarte bij Outlawz zijn Bics, die zijn wel anders dan deze.
Dat schijnt allemaal wel mee te vallen, hij komt als het goed is gewoon overal uit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Doe mij die blauwe maar, asia-exclusive toch?
Gewoon bij Outlawz bestellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:06 schreef Luie-princes het volgende:
Wie heeft er wel eens wat besteld bij Boardlords? Zoja, hoelang duurde het voordat je je schoenen ontving?
Ik heb ze al besteld.quote:
er staan ook geel zwarte team edition uit de taxi serie, misschien bedoelde ze die..quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:56 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Deze drie dus. En Maxxieh, die geel zwarte bij Outlawz zijn Bics, die zijn wel anders dan deze.
Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 8 november 2006 10:54 schreef floydvisser het volgende:
[..]
er staan ook geel zwarte team edition uit de taxi serie, misschien bedoelde ze die..
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:01 schreef floydvisser het volgende:
kijk van de week trouwens nog ff op de site voor een ander model uit de oude doos
????
Erg cool indeedquote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze erg cool... worden de black boxes toch nog vet
Dat is kut man, welke pattas waren het?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, net een gat in de zool van mn vaste, al jaren meegaande beaters ontdekt. Die gaan deze winter niet overleven, nu moet ik geld zien te verzamelen voor wat Fog Zoom Tre's...
vind die ook erg vet... lekker kleurje!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze erg cool... worden de black boxes toch nog vet
Niet echt relevant in het sneakers topic, maar goed. De Energie winkel in de Kalverstraat natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand een goede winkel waar ze veel van Energie hebben?
zal in grotere maten wel meevallen!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef jovink het volgende:
mwaho net zon klompvoetjemaar dat is mijn mening antuurlijk
Vind ze erg vet, maar niet mijn maat helaas.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef seto het volgende:
Het geheime oude model staat nu op outlawz
Niets voor mij alleen.
PL Avangers zou vet zijn ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef Cloud_SB het volgende:
Meer iets in de richting van tweeds, hunters, avangers, en met heel veel geluk, slams, tiffs of unkles.
Maar take it easy floyd heb momenteel eigenlijk geen sneakergeld voor handen dus dan maak je me toch alleen maar aan het kwijlen
Ik heb liever dat je ze in de kluis laat liggen voor 2007
Het waren 12's, en dan lieg ik niet..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef thaWarhead het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat het niet 12's waren die Rayguns...
dat vind ik ontiegelijk lelijke patta'squote:
Misschien moet je floyd maar even lief aankijken?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef thaWarhead het volgende:
Dat meen je niet. FUCK FUCK FUCK FUCK!
Het waren 13's hoor, als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 9 november 2006 20:03 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Het waren 12's, en dan lieg ik niet..![]()
Pics?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:05 schreef Luie-princes het volgende:
Ik heb mijn schoenen binnen. (L)
Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:14 schreef jovink het volgende:
mooie schoentjes hoor princess laat je de witte veters erin?
goed foute schoenen stonden ook nog d3's op een andere blz!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geen skateklompen meer voor mij. Niet dat ik ze ooit heb gehad (ben meer van de Etnies lo-cut achtigen), maar sommige (oudere) modellen van Osiris enzo.. .oei
Er kwamen gele kikkers uit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Dit is wat er aankwam: http://img138.imageshack.us/img138/6679/spa0005cv5.jpg
En dit is wat er uitkwam: http://img154.imageshack.us/img154/1160/spa0008or4.jpg
Pfff echt he, fok! + imageshack = trouble. Naja het zijn dus speckles maar de verpakking was echt zo dichtgetaped dat er messen en scharen aan te pas moesten komen.
Dingen zijn volgens mij met een F16 vershipped hiernaartoe, 3 dagen vanuit de USA.
Zag de purple pigeons nog staan bij anti/lope vandaag. Wilde ze bijna aantrekken tot ik me bedacht dat ik dat maar beter niet kon doen omdat er anders daar nu ook een foto van had gestaan.
Ik asocieer dat soort dingen altijd met vieze alto's (jeweet wel met van die bigass veters erin en het liefst Adio omdat Bam dat ook heeft)quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef floydvisser het volgende:
[..]
goed foute schoenen stonden ook nog d3's op een andere blz!
was een magazine uit 2000 of ouder...![]()
Muckness, waar heb je die foto gemaakt?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Muckness het volgende:
vanaf morgen in mijn bezit:
[afbeelding]
+ wristbands en cap![]()
toch blij dat mijn F5'en van Outlawz heeft geholpen na de aankondiging van Floyd
Jij snapt het!quote:Op zondag 12 november 2006 23:23 schreef parselmouth het volgende:
Ja, die zijn erg leuk met een skinnyjeans![]()
Jawel, maar het staat in een apart frame en zo moet je dus bereveel scrollenquote:Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef floydvisser het volgende:
goede vraag, zal t eens uitzoeken.. maar ben ff aant kutten met de website...
werkt deze pagina?
Welke heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef parselmouth het volgende:
Yarr, m'n adidasjes zijn er, ze zijn alleen afgeleverd bij de buren en die zijn er nu natuurlijk weer niet.
Beter komen ze vanavond nog thuis!
Heb eerlijk gezegd geen idee hoe het model heetquote:
Grijs, en wel je Nudie broek over t lipje heenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:20 schreef Luie-princes het volgende:
Wat vinden jullie beter staan?
[afbeelding]
[afbeelding]
Witte of grijze veters?
Hoge superstars! Leuk hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:08 schreef parselmouth het volgende:
Buurman kwam ze zelf brengen
[afbeelding]
Vet shoequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Deze Etnies wil ik heeeel graag, weet iemand toevallig waar ik deze kan kopen? Het model is Gal 86. Er is wel een gast op marktplaats die ze aanbiedt, maar ik weet niet of die te vertrouwen is.... De enige winkel waar ik ze heb gezien is The Old Man in A'dam, alleen hadden ze mijn maat (39) niet meer
[afbeelding]
Hoe kom je daar aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:08 schreef parselmouth het volgende:
Buurman kwam ze zelf brengen
[afbeelding]
Sorry hé,quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat zegt ie net, op Marktplaats voor 30 eurie![]()
Hoe duur waren ze?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:24 schreef jpg97 het volgende:
Basketball Shoes:
Reebok Answer: IX
[afbeelding]
Het bijzondere aan die Reebok schoenen is dat deze schoenen geen veters heeft, maar een automatisch PUMP-Mechanisme.
Ook de schokdemping is superieur! Fijnste basketballschoenen die ik ooit heb gehad.
Allen Iverson gebruikt ze ook
helaas staan die new era units mij nooit...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:38 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vind ze best ok eigenlijk, er is ook nog een New Era bij. Heb alleen geen geld nu.
volgende week heb ik een verse voorraad lijst, deze klopte van geen kant...quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:53 schreef Maxxieh het volgende:
Floyd, dat mailtje over die vans was van mij afkomstig. Heb je nog iets kunnen regelen?:)
Thanks!
Mooie schoenen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef floydvisser het volgende:
de nieuwe pj ladd es plan b combo...
[afbeelding]
vind het maar niets...
prijs weet ik niet denk 99euro..
zijn er maar 24 van in nederland 1000paar in de wereld...quote:
En waar zijn die te koopquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:05 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zijn er maar 24 van in nederland 1000paar in de wereld...
Ik was het over die era's ja, ik hoor graag van je!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:52 schreef floydvisser het volgende:
[..]
volgende week heb ik een verse voorraad lijst, deze klopte van geen kant...
was jij dat over die era's
of slip ons, warhead vroeg zich af over half cabs, en er waren er nog een paar...
iig je hoort nog van me.... zo happy hour!!!![]()
Heb ze toch maar besteld op marktplaats en vandaag zijn ze bezorgd!!! Kostte me incl. verzendkosten 48,15. Met blauwe veters:quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:05 schreef Little_Acorn het volgende:
Deze Etnies wil ik heeeel graag, weet iemand toevallig waar ik deze kan kopen? Het model is Gal 86. Er is wel een gast op marktplaats die ze aanbiedt, maar ik weet niet of die te vertrouwen is.... De enige winkel waar ik ze heb gezien is The Old Man in A'dam, alleen hadden ze mijn maat (39) niet meer
[afbeelding]
Waar heb je ze gehaald?quote:Op zondag 19 november 2006 02:17 schreef Nashje het volgende:
Vrijdag eindelijk Forest Hills gehaald. Zitten zo lekker.
[afbeelding]
beter doe je dat nietquote:Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef CyberTijn het volgende:
Gisteren deze zien staan hier in de buurt:
[afbeelding]
Dinsdag maar even halen denk ik
wanneer en waar was die expo ook al weer?quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze snel ff oppikken. Zag ze laatst voor 3 tientjes en aangezien ik binnenkort toch langs ga bij de expositie van Ed Templeton kan ik hem meteen vragen of hij er ook nog iets extra's op wil kladderen.
[afbeelding]
Dude 3 tientjes?!quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze snel ff oppikken. Zag ze laatst voor 3 tientjes en aangezien ik binnenkort toch langs ga bij de expositie van Ed Templeton kan ik hem meteen vragen of hij er ook nog iets extra's op wil kladderen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef Setambre het volgende:
[..]
Dude 3 tientjes?!
Waar, het is een mooie shoe
In Antwerpen, tussen 7 december en 20 januari. Ik ga de 7e, dan is Ed zelf ook aanwezig.quote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef floydvisser het volgende:
[..]
wanneer en waar was die expo ook al weer?
Bij elke footlocker en frontrunner.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef FB-aight het volgende:
wie weet waar ik strak witte AF1's kan halen ?
Yes, de raygunz waren eigenlijk een impulsieve aankoop, dus weer doorverkocht aangezien ik krap bij kas zit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef floydvisser het volgende:
die p-rod cream brown stone is al weer bijna op...
zag op1 of ander sneaker forum die raygunz alweer voorbij komen...![]()
kennik ze net zo goed zelf daar verpatsen...
ik zal er dan ook niet mijn dagelijkse routine op lopen, maar hooguit es op een feestje dragenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef thaWarhead het volgende:
De kwaliteit van die cement Stabs schijnt om te janken te zijn.
ik checke voor jouw morgen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Floyd zijn die gele taxi team editions ook te bestellen in sz 7? Vriendin van me wil ze graag hebben
@Cloud_SB:quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef jpg97 het volgende:
Kick, waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef thaWarhead het volgende:
Laatste pick-up voor 3 tientjes:
[afbeelding]
Independent Outlet, laatste maatjes.quote:Op maandag 27 november 2006 21:54 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Kick, waar heb je die vandaan?
Hoezo niet? Plus je ma merkt het niet eens als je een Paypal account aanmaakt, of ze moet je bankafschriften doorspitten ofzo. Met Paypal betalen is zelfs veliger dan direct geld overmaken aangezien Paypal wel moeite doet je geld terug te halen als de andere partij in gebreke blijft.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:40 schreef Luie-princes het volgende:
Wil m'n ma niet hebben, vandaar.
Supervet in utrecht heeft geen paarse.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:27 schreef Shortzz het volgende:
www.hardcore-skatestore.nl wel prijzige verzendkosten trouwens, je kan ook de supervet in utrecht proberen en/of andere skateshops.
is gelukt toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig, mijn oude SB's beginnen rare geluiden te maken.
Deze ga ik nu bestellen.
Die heb je toch gewoon op voorraad Floyd?
Ik heb mijn bestelling net geplaatst maar hoe moet ik nu betalen?![]()
Heb geen mail ontvangen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
is gelukt toch?
check je email,... was gisteren erg spannend hier in delft...
j fish classic sb tokyo dunk en dunk mids zijn binnen!
Thanks man.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef floydvisser het volgende:
als t goed is hebbie ze morgen..
veel plezier ermee!
groetjes... o ja adres hoeft niet meer stond er al ben blind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |