Als het goed is heb je een mailtje gehad met een linkje erin. Daar klik je op en dan kun je je verhaaltje zoals hierboven kwijtquote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef Jojogirl het volgende:
Bij deze dan meteen maar mijn info/verlanglijstje:
Ik ben Jojogirl (28) en heet in het echt Jolanda. Ik heb getrouwd en heb een zoontje van 5 maanden. Ik werk op een ziekenhuislab en m'n hobbies zijn softballen, geocaching, crea-beaen (kettingen maken, digitale fotoboeken maken, breien, etc.), lezen en nog wat dingen waar ik tegenwoordig niet meer aan toe kom.
En voor wie dit niet gnoeg info vindt, er zijn nog ruim 20.000 posts van mij hier op Fok!, dus veel succes
Verlanglijstje (dit is geen moeten, want met zelfverzonnen kadootjes ben ik ook erg blij):
Glaskralen
Kookboekje
Minispelletje/puzzeltje
quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als het goed is heb je eenvier mailtjes gehad met een linkje erin. Daar klik je op en dan kun je je verhaaltje zoals hierboven kwijtDat wordt dan naar degene gestuurd die jouw lootje heeft getrokken.
Leuk voor degene die mij getrokken heeftquote:Op maandag 6 november 2006 15:09 schreef Troel het volgende:
Jij wel
Die vind ik ook altijd leuk! Vooral de knuffels.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik had de reclamefolders meegenomen naar mijn werk. Zit de Xenos er niet bijEn de speelgoedfolders zijn het leukste
Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef teigan het volgende:
ik ben bang dat het met mij bij allebei niet heel veel soeps is
Maarja, ik doe mijn best, en meer kan ik niet doen..
Een rol wc-papier langquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef YPPY het volgende:
Hoe lang mag het gedichtje maximaal zijn?
Maak je geen zorgen, ik heb hier nog een pakje behangplak voor zwaar behangquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik heb geen behangplaksel, maar van dat kleuterspul.
Glutofix
Eindelijk nieuws: mijn zusje viert haar verjaardag de week erna. Lekker handig, ben een week bezig geweest met mijn zusje proberen te pakken te krijgen... uiteindelijk wist mijn moeder te vertellen dat ze haar verjaardag de vrijdag erna viert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Troel het volgende:
Octo en Levi hebben hun lijstje nog niet ingeleverd volgens de site.
Ik heb Levi ook even gemaild zodat ze aan kan geven of ze wel of niet meedoet.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Troel het volgende:
Ik ga vandaag de glutofix maken!
Daar lijmt ze ons op de 25e allemaal mee achter het behangquote:
Ze doet haar best maar, de 25ste zijn wij er toch niet...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar lijmt ze ons op de 25e allemaal mee achter het behang![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn surprise... Mag wel op gaan schieten
Ik denk dat ik rond 8 uur wel wakker benquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
Even een praktische vraag, hoe laat beginnen we volgende week zondag?
Of aan hun surprise werkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog beginnen aan mijn surprise en het kadootje kopen.
Maar ik wil wel om 8 uur voor de deur staan hoor Troel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever wat langer in bed liggen.
Ja!quote:
Ik neem de peperbus gewoon meequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
(NEE REWIMO, MIJN SOEP!)
Die is niet moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
hm, dus eigenlijk is het dan het handigste om die van 11:22 te nemen...
Ik zal eens kijken hoelaat ik de trein moet nemen dan..
edit: Ik pak 9.17 de trein, dan ben ik er om 11:12 (Utrecht Centraal dan...) Heb ik nog 10 minuten om die sneltram te vinden
Ik dacht dat er 9 of 10 december was geroepen, maar dat weet ik niet zeker...quote:
quote:Dalkaartje
Na 09.00 uur ’s ochtends, in het weekend en op feestdagen is het Dalkaartje geldig in de sneltram van Utrecht naar Nieuwegein/IJsselstein (lijnen 60 en 61).
1 zone Dalkaartje ¤ 0,80
2 zones Dalkaartje ¤ 1,30
3 zones Dalkaartje ¤ 1,70
4 zones Dalkaartje ¤ 2,05
Het Dalkaartje is uitsluitend verkrijgbaar via de betaalautomaat in de tram met een voldoende opgeladen ChipKnip.
daarom heb ik het idee van papier mache ook maar laten vallen.... Ik heb bij de pipoo's een piepschuim bol gekocht, en daarmee bereikte ik ook mijn doel.... vooral in combinatie met een hoop ducktape..quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef Troel het volgende:
Mijn surprise heb ik al overboord gegooid. Ben vorige week begonnen met papiermaché en het ding is nog steeds nat
Iets anders verzinnen dus.
En anders is het vijf strippenquote:Op maandag 20 november 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
Mooi... dat is dan afgesproken!
Nu nog die surprise makenHeb een nogal druk weekend achter de rug. Moet van de week maar wat avondjes gaan knutselen. Oja, en nog even een kadootje kopen, natuurlijk! Heb er wel al erg veel zin in!
![]()
Dit vond ik op de site van 9292ov.nl:
[..]
Dan kunnen we dus vanaf Den Bosch samen reizen?quote:Op maandag 20 november 2006 10:10 schreef Levitation het volgende:
12 uur is een prima tijd! Neem de trein van 10:08 uit Eindhoven naar Utrecht. Ben dan om 12:06 in IJsselstein (moet 25 min op sneltram wachten).
v 10:08 - Eindhoven spoor 5 treinstation centraal richting Haarlem
a 11:00 - Utrecht spoor 7 intercity NS
v 11:23 - Tram stadsbusstation utrecht ijsselstein zuid
a 11:57 - IJsselstein ut sneltram ST Connexxion
a 12:06 - IJsselstein lopen 9 min
Meereizen mag altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus vanaf Den Bosch samen reizen?
Jij had een kortingskaart he? Mag ik daar dan mee op? *liefkijkt*
Of ga je niet terug naar Eindhoven?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk ernaar uit YPPY
Zo, mijn gedicht is in elk geval klaar. Maar dat was ook het minste werk![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef teigan het volgende:
shit, moet er een persé een gedicht bij???
Helemaal nietquote:
Je hebt nog tijd om een extra container aan te vragen hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 08:46 schreef Troel het volgende:
Oja, mag ik erop wijzen dat onze vuilcontainer niet erg groot is
De mijne ook!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Hee, mijn surprise wordt zo mooi dat die beslist niet in de container terecht gaat komen
Hoe wil je dat we het brengen zondag? Komen de surprises van de sint, of hebben wij hem een handje geholpen (door surprises voor elkaar te maken)?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Rewimo het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar ik wil jullie allemaal graag vragen om er zondag rekening mee te houden dat Christan nog volop in Sinterklaas gelooft. En ik wil dat nog graag een poosje zo houdenDus kijk alsjeblieft een beetje uit met wat je zegt
Dat is inderdaad ook wat ik zat te denken... ik denk dat hij zo'n verklaring wel zal accepteren? Of niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk wordt om te zeggen dat het van de Sint komt Rewimo. Ik zal iig mijn gedicht aan moeten passen dan. Dat is zo gedaan, maar ik denk dat er vast opmerkingen zullen komen als we elkaars pakjes zien en Christan is behoorlijk snugger. Is het voor hem dan raar als we voor elkaar iets maken? We zijn tenslotte volwassen, dus krijgen we niks van Sinterklaas. Dat vonden we zielig, dus maken we maar iets voor elkaar. Ik weet het niet hoor, jij mag het zeggen, maar het lijkt me zo riskant het erop te houden dat het van Sinterklaas komt.
Volgens mij valt het kinderen die geloven helemaal niet zo op, een zinnetje in een gedichtje of zo, en zullen die de verklaring die je geeft al gauw geloven.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Lastig hè?Want er is ook een pakje voor Christan en hoe verklaren we dat dan? Jeetje, heb ik helemaal niet bij stilgestaan tot nu toe...
O, dat vind ik ook wel een goed ideequote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb sowieso een aantal kleine kadootjes, onder andere voor Christan en daar kunnen we dan wel een gedicht bij doen wat hij kan voorlezen waarin staat dat sint ons gevraagd heeft hem te helpen met dichten en surprise maken?
Nou, Sinterklaas weet natuurlijk dat wij cadeautjes voor elkaar hebben. Sint weet alles.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Lastig hè?Want er is ook een pakje voor Christan en hoe verklaren we dat dan? Jeetje, heb ik helemaal niet bij stilgestaan tot nu toe...
Oja? Krijg ik dat? Cool!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef Troel het volgende:
Levi krijgt trouwens nog 1,50 van mij. Moet ik dat inpakken of mag ik dat ook gewoon geven
Ja, heb ik gehad! Nog geen tijd gehad om te antwoorden, maar ik rij zelf wel naar IJsselstein.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:58 schreef octopussy het volgende:
Lianne, heb je mijn laatste pm nog gehad (over het carpoolen)? Ik kan je trouwens wel mee nemen naar Ijselstein als je wil, maar dan moet je terug met het OV![]()
Nee joh, we hebben bij een eftelingmeeting 1 man meegehad en toen we naar dat kasteel gingen. En vergeet niet de dierentuinmeeting in Emmen waar we een paar heren meehadden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:26 schreef YPPY het volgende:
De enige man die ooit op een meet was, kwam daarna niet meer.
Haha, ik denk dat hij het geweldig vindt... een kamer vol mooie vrouwen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef Troel het volgende:
Hij is welkom hoor Levi
Of hij het gezellig vindt is een tweede
Heen wel, terug rij ik dus met m'n vriend mee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:47 schreef Fannetje het volgende:
Levitation, kom je nu nog wel met de trein?
Ik ga morgen in alle haast mn surprise en gedicht in elkaar zetten. Vanavond een verjaardag, morgenmiddag/avond een andere meeting en ik moet dus nog beginnen
Maar 't wordt leuk hoor
Dennis lijdt (geen spelfout) het groepje sinds de vorige keer, toen kon ik er niet bij zijn. Hij moet de quest nog afmaken van toenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:56 schreef YPPY het volgende:
Je was toch de baas? Of zijn de rollen omgedraaid.
Jij ook veel plezier en doe de groetjes aan de adoptieeigenaarvanhetneptupperwarebakje.![]()
wat is het voor iets dat je gaat doen? klinkt wel leukquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dennis lijdt (geen spelfout) het groepje sinds de vorige keer, toen kon ik er niet bij zijn. Hij moet de quest nog afmaken van toen![]()
Oh, dat zou wel helemaal super zijn!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heen wel, terug rij ik dus met m'n vriend mee.
Wil je terug meerijden met de auto? Jij moet toch naar Den Bosch? Daar rijden we langs...
Waar spreken we (in de trein) af? Zal ik voorin gaan zitten?
we willen jou er gewoon niet bij hebben joh, snap dat dan....quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef Troel het volgende:
Ja hallo, we hadden bij mij thuis afgesproken
Ik heb geen zin om de hele dag op een perron te gaan staan hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een Fok DnD (dungeons and dragons = fantasy roleplaygame) groepje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:19 schreef omearos het volgende:
wat is het voor iets dat je gaat doen? klinkt wel leuk
Maakt mij niet uit, misschien ook even handig een paar mobiele nummers uit te wisselen via pm?quote:Op zaterdag 25 november 2006 16:42 schreef teigan het volgende:
misschien is het op het perron van de sneltrein makkelijker, aangezien ik(en omearos) redelijk laat aankomen??
Niet het perron van de sneltram, dat vind ik nooitquote:Op zaterdag 25 november 2006 16:36 schreef Levitation het volgende:
Spreken we in de hal onder het grote vertrektijdenbord af, of op het perron van de sneltram?
Zo weinig vertrouwen in Troels aanwijzingen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet het perron van de sneltram, dat vind ik nooit![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:44 schreef Troel het volgende:
Die is niet moeilijk te vindenVolg de bordjes Moreelse Park/Sneltram/Streekbusstation en dan moet je via een trap naar beneden en dan zie je aan je linkerhand de halte.
Mijn surprise is ook niet ingepakt hoorquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:19 schreef Jojogirl het volgende:
Pakpapier voor om m'n surprise, dat heb ik dus niet meer
Mmmmmm...
Eh nou...quote:Op zondag 26 november 2006 09:23 schreef Fannetje het volgende:
Mijn echte naam is trouwens Marjol, maar dat wist volgens mij iedereen ook al.
Echt niet?quote:
Ik had geen gedicht gekregen van Sinterklaasquote:Op zondag 26 november 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil jullie gedichten uiteraard allemaal nog lezen èn ik wil foto's zien
quote:Miss D,
Ik vernam onlangs van mijn pieten
dat er wat dames waren met een probleem.
Ze konden niet van mijn chocolade letters genieten,
en kregen nogal last van hun spijsverteringssysteem.
Ik keek nog eens goed naar mijn chocolade
en op de verpakking schrok ik van wat ik zag.
Nu begreep ik het van al die kilo’s schade,
want al dat suiker bleek een regelrechte aanslag!
Dus bedacht ik dat het tijd werd voor een gezond alternatief,
zodat de verleiding van het snoepen zou vergaan.
Een heerlijk appeltje staat ook nog eens decoratief,
en zal je helpen om moeilijke momenten te doorstaan.
Lieve miss D, ik hoop dat je bij een hongerige trek,
even lekker kan afreageren op je appelkussen.
Je denkt zo hopelijk ook aan het tussendoortje bij uitstek:
een appeltje,
wat je ergste trek zal blussen.
Liefs van Sint.
PS. One puzzle a day, keeps the doctor away
zegt ze heel stoer terwijl ze het door haar geschreven gedicht niet opgeslagen heeftquote:Op zondag 26 november 2006 19:20 schreef Troel het volgende:
Het lijkt me handiger als de schrijvers hun gedicht posten, aangezien het meeste gewoon geprint was
quote:Lieve Jojolanda,
Een kinderhand is snel gevuld,
En een gedicht snel bij elkaar geluld.
Helaas heb jij geen kinderhand,
en is dichten niet mijn sterkste kant.
Eerst probeerde ik mijn snor te drukken,
wat in Nieuw Zeeland ook leek te lukken,
Maar jullie hadden op mij gewacht,
dat had ik dus mooi niet verwacht!
En dan iets maken, valt heus niet mee,
Kijk maar naar Troel d'r papier maché.
Ik dus boren, zagen en wat verven,
Ik dacht: zoiets kan zelfs ik niet bederven.
Dat zagen viel toch reuze tegen,
(vooral ook in de stromende regen),
Met de decoupeerzaag op en neer,
Dit was eens, maar dan nooit meer!
De klussers op teevee,
kijken altijd zeer tevree.
Hoe anders is dat nu bij mij,
Van mijn zaagwerk wordt niemand blij.
Zwibber, zwabber, net niet rond,
en wat een stofzooi op de grond.
Met flink schuren wordt het wat beter,
maar het stof reikt al tot een meter.
Nu nog lijmen en wat schroeven,
Zo zwaar en stevig had niet gehoeven.
Ik vind het maar saai, dat MDF,
Dit vraagt een tint met wat lef.
Rose is een mooie kleur,
Op de muur, de vloer en ook de deur.
Er kwam ook wat op het kadojo,
wat dan weer mooi rijmt op jojo.
Thinner, wasbenzine, doe maar een flinke scheut,
Nog wat ammonia en wat peut,
Daarmee gaan de gordijnen wel weer schoon,
In het nu-roze huisje waar ik woon.
Een wijze Chinees heeft ooit eens gezegd,
wat nog door niemand is weerlegd:
"Een jojo zonder touw,
is als veren zonder pauw"
(Zoals ik reeds eerder zei,
is dat rijmen niets voor mij.)
Aan de jojo moet nog een touw,
maar hoe maak ik dat zo gauw.
Eerst naar de winkel voor een bol,
en vlocht een vlecht van rose wol.
Ik moet ook nog een kadojo halen!
Een puzzel, kookboek of toch die kralen.
Alle winkels in de stad,
ben ik geweest of he'k gehad.
Sinds vanmorgen zit het in elkaar,
en is jouw surprise eindelijk klaar.
Hier is jouw jojo met een vlecht,
Al jojoot ‘ie misschien vrij slecht.
In de jojo zitten vakken,
Daar kan jij je kadojo's pakken.
Ik hoop dat je ze mooi vindt,
Heel veel liefs van Piet en Sint.
Ik roep nooit meer dat er niks rijmt op omearosquote:Toen Yppy op het forum riep: "ik heb een leuk idee"
was omearos een van de velen die zei: "ik doe mee!
Ik wil ook een cadeau van sint, ik ben op zoek naar thee!"
"Geen zakje, padje of in ijs, doe mij de thee maar los"
Sint vond dat al minder leuk en dacht "ik ben de klos,
waar vind ik de juiste thee voor die lieve omearos?"
Sint kwam en keek bij Kaatje zijn ogen uit
en kwam samen met zijn Pieten tot een wijs besluit.
Ze kochten wat thee, pak je cadeautje maar snel uit!
Haha, ik had al in m'n lijstje gezet dat ik de volgende keer een leesbaarder lettertype moest gebruikenquote:Op maandag 27 november 2006 09:22 schreef Levitation het volgende:
Ik heb een hele leuke koffer van miss_dynastie gekregen. Ik was alleen al een beetje gaar toen ik het gedicht moest voorlezen en kwam daardoor niet geweldig uit mijn woorden... sorry Miss_D.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Haha, ik had al in m'n lijstje gezet dat ik de volgende keer een leesbaarder lettertype moest gebruiken![]()
Het stond in een doos met allerlei andere soorten douchegel in verschillende geuren.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:14 schreef teigan het volgende:
Ik ben bij de Lidl wezen kijken, maar kon de chocolade douchegel niet vinden....
Daar stond ie tussen. Volgende keer dus gewoon een nieuwe doos open scheuren!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:15 schreef teigan het volgende:
ik heb wel een doos met allerlei soorten douchegel gezien, maar ik zag geen andere dan perzik/abrikoos, lemon nogiets, sensitive en nog eentje..
Ach, er was genoeg hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:21 schreef Troel het volgende:
Ja, iedereen gaat nu natuurlijk die chocolade halen
Ik kwam in de schuur nog zes pakken chocolademelk tegen en de van te voren gekochte mix voor een chocoladetaart.
Helemaal vergeten.
Wie had dat spul ook alweer gekregen? Misschien even een fotootje posten ervan, dat zoekt makkelijkerquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:14 schreef Liejannuh het volgende:
Het stond in een doos met allerlei andere soorten douchegel in verschillende geuren.
Misschien even een paar dozen plunderen?
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:23 schreef Troel het volgende:
Ik hoor net van Rewimo dat ze er zes () in haar karretje heeft staan.
't Is geen parfum hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 17:05 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet er niet aan denken om de hele dag naar chocolade te ruiken, eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |