Helemaal nietquote:
Je hebt nog tijd om een extra container aan te vragen hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 08:46 schreef Troel het volgende:
Oja, mag ik erop wijzen dat onze vuilcontainer niet erg groot is
De mijne ook!quote:Op woensdag 22 november 2006 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Hee, mijn surprise wordt zo mooi dat die beslist niet in de container terecht gaat komen
Hoe wil je dat we het brengen zondag? Komen de surprises van de sint, of hebben wij hem een handje geholpen (door surprises voor elkaar te maken)?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:35 schreef Rewimo het volgende:
Wellicht ten overvloede, maar ik wil jullie allemaal graag vragen om er zondag rekening mee te houden dat Christan nog volop in Sinterklaas gelooft. En ik wil dat nog graag een poosje zo houdenDus kijk alsjeblieft een beetje uit met wat je zegt
Dat is inderdaad ook wat ik zat te denken... ik denk dat hij zo'n verklaring wel zal accepteren? Of niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef YPPY het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk wordt om te zeggen dat het van de Sint komt Rewimo. Ik zal iig mijn gedicht aan moeten passen dan. Dat is zo gedaan, maar ik denk dat er vast opmerkingen zullen komen als we elkaars pakjes zien en Christan is behoorlijk snugger. Is het voor hem dan raar als we voor elkaar iets maken? We zijn tenslotte volwassen, dus krijgen we niks van Sinterklaas. Dat vonden we zielig, dus maken we maar iets voor elkaar. Ik weet het niet hoor, jij mag het zeggen, maar het lijkt me zo riskant het erop te houden dat het van Sinterklaas komt.
Volgens mij valt het kinderen die geloven helemaal niet zo op, een zinnetje in een gedichtje of zo, en zullen die de verklaring die je geeft al gauw geloven.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Lastig hè?Want er is ook een pakje voor Christan en hoe verklaren we dat dan? Jeetje, heb ik helemaal niet bij stilgestaan tot nu toe...
O, dat vind ik ook wel een goed ideequote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb sowieso een aantal kleine kadootjes, onder andere voor Christan en daar kunnen we dan wel een gedicht bij doen wat hij kan voorlezen waarin staat dat sint ons gevraagd heeft hem te helpen met dichten en surprise maken?
Nou, Sinterklaas weet natuurlijk dat wij cadeautjes voor elkaar hebben. Sint weet alles.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Lastig hè?Want er is ook een pakje voor Christan en hoe verklaren we dat dan? Jeetje, heb ik helemaal niet bij stilgestaan tot nu toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |