daarom heb ik het idee van papier mache ook maar laten vallen.... Ik heb bij de pipoo's een piepschuim bol gekocht, en daarmee bereikte ik ook mijn doel.... vooral in combinatie met een hoop ducktape..quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef Troel het volgende:
Mijn surprise heb ik al overboord gegooid. Ben vorige week begonnen met papiermaché en het ding is nog steeds nat
Iets anders verzinnen dus.
En anders is het vijf strippenquote:Op maandag 20 november 2006 10:24 schreef Levitation het volgende:
Mooi... dat is dan afgesproken!
Nu nog die surprise makenHeb een nogal druk weekend achter de rug. Moet van de week maar wat avondjes gaan knutselen. Oja, en nog even een kadootje kopen, natuurlijk! Heb er wel al erg veel zin in!
![]()
Dit vond ik op de site van 9292ov.nl:
[..]
Dan kunnen we dus vanaf Den Bosch samen reizen?quote:Op maandag 20 november 2006 10:10 schreef Levitation het volgende:
12 uur is een prima tijd! Neem de trein van 10:08 uit Eindhoven naar Utrecht. Ben dan om 12:06 in IJsselstein (moet 25 min op sneltram wachten).
v 10:08 - Eindhoven spoor 5 treinstation centraal richting Haarlem
a 11:00 - Utrecht spoor 7 intercity NS
v 11:23 - Tram stadsbusstation utrecht ijsselstein zuid
a 11:57 - IJsselstein ut sneltram ST Connexxion
a 12:06 - IJsselstein lopen 9 min
Meereizen mag altijd.quote:Op maandag 20 november 2006 19:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus vanaf Den Bosch samen reizen?
Jij had een kortingskaart he? Mag ik daar dan mee op? *liefkijkt*
Of ga je niet terug naar Eindhoven?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk ernaar uit YPPY
Zo, mijn gedicht is in elk geval klaar. Maar dat was ook het minste werk![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef teigan het volgende:
shit, moet er een persé een gedicht bij???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |