quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Troel het volgende:
Ik ga vandaag de glutofix maken!
Daar lijmt ze ons op de 25e allemaal mee achter het behangquote:
Ze doet haar best maar, de 25ste zijn wij er toch niet...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar lijmt ze ons op de 25e allemaal mee achter het behang![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn surprise... Mag wel op gaan schieten
Ik denk dat ik rond 8 uur wel wakker benquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
Even een praktische vraag, hoe laat beginnen we volgende week zondag?
Of aan hun surprise werkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog beginnen aan mijn surprise en het kadootje kopen.
Maar ik wil wel om 8 uur voor de deur staan hoor Troel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever wat langer in bed liggen.
Ja!quote:
Ik neem de peperbus gewoon meequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
(NEE REWIMO, MIJN SOEP!)
Die is niet moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
hm, dus eigenlijk is het dan het handigste om die van 11:22 te nemen...
Ik zal eens kijken hoelaat ik de trein moet nemen dan..
edit: Ik pak 9.17 de trein, dan ben ik er om 11:12 (Utrecht Centraal dan...) Heb ik nog 10 minuten om die sneltram te vinden
Ik dacht dat er 9 of 10 december was geroepen, maar dat weet ik niet zeker...quote:
quote:Dalkaartje
Na 09.00 uur ’s ochtends, in het weekend en op feestdagen is het Dalkaartje geldig in de sneltram van Utrecht naar Nieuwegein/IJsselstein (lijnen 60 en 61).
1 zone Dalkaartje ¤ 0,80
2 zones Dalkaartje ¤ 1,30
3 zones Dalkaartje ¤ 1,70
4 zones Dalkaartje ¤ 2,05
Het Dalkaartje is uitsluitend verkrijgbaar via de betaalautomaat in de tram met een voldoende opgeladen ChipKnip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |