Als het goed is heb je een mailtje gehad met een linkje erin. Daar klik je op en dan kun je je verhaaltje zoals hierboven kwijtquote:Op maandag 6 november 2006 13:28 schreef Jojogirl het volgende:
Bij deze dan meteen maar mijn info/verlanglijstje:
Ik ben Jojogirl (28) en heet in het echt Jolanda. Ik heb getrouwd en heb een zoontje van 5 maanden. Ik werk op een ziekenhuislab en m'n hobbies zijn softballen, geocaching, crea-beaen (kettingen maken, digitale fotoboeken maken, breien, etc.), lezen en nog wat dingen waar ik tegenwoordig niet meer aan toe kom.
En voor wie dit niet gnoeg info vindt, er zijn nog ruim 20.000 posts van mij hier op Fok!, dus veel succes
Verlanglijstje (dit is geen moeten, want met zelfverzonnen kadootjes ben ik ook erg blij):
Glaskralen
Kookboekje
Minispelletje/puzzeltje
quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als het goed is heb je eenvier mailtjes gehad met een linkje erin. Daar klik je op en dan kun je je verhaaltje zoals hierboven kwijtDat wordt dan naar degene gestuurd die jouw lootje heeft getrokken.
Leuk voor degene die mij getrokken heeftquote:Op maandag 6 november 2006 15:09 schreef Troel het volgende:
Jij wel
Die vind ik ook altijd leuk! Vooral de knuffels.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik had de reclamefolders meegenomen naar mijn werk. Zit de Xenos er niet bijEn de speelgoedfolders zijn het leukste
Hoe herkenbaar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef teigan het volgende:
ik ben bang dat het met mij bij allebei niet heel veel soeps is
Maarja, ik doe mijn best, en meer kan ik niet doen..
Een rol wc-papier langquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef YPPY het volgende:
Hoe lang mag het gedichtje maximaal zijn?
Maak je geen zorgen, ik heb hier nog een pakje behangplak voor zwaar behangquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:35 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik heb geen behangplaksel, maar van dat kleuterspul.
Glutofix
Eindelijk nieuws: mijn zusje viert haar verjaardag de week erna. Lekker handig, ben een week bezig geweest met mijn zusje proberen te pakken te krijgen... uiteindelijk wist mijn moeder te vertellen dat ze haar verjaardag de vrijdag erna viert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Troel het volgende:
Octo en Levi hebben hun lijstje nog niet ingeleverd volgens de site.
Ik heb Levi ook even gemaild zodat ze aan kan geven of ze wel of niet meedoet.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Troel het volgende:
Ik ga vandaag de glutofix maken!
Daar lijmt ze ons op de 25e allemaal mee achter het behangquote:
Ze doet haar best maar, de 25ste zijn wij er toch niet...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar lijmt ze ons op de 25e allemaal mee achter het behang![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn surprise... Mag wel op gaan schieten
Ik denk dat ik rond 8 uur wel wakker benquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
Even een praktische vraag, hoe laat beginnen we volgende week zondag?
Of aan hun surprise werkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog beginnen aan mijn surprise en het kadootje kopen.
Maar ik wil wel om 8 uur voor de deur staan hoor Troel, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever wat langer in bed liggen.
Ja!quote:
Ik neem de peperbus gewoon meequote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Troel het volgende:
(NEE REWIMO, MIJN SOEP!)
Die is niet moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:38 schreef teigan het volgende:
hm, dus eigenlijk is het dan het handigste om die van 11:22 te nemen...
Ik zal eens kijken hoelaat ik de trein moet nemen dan..
edit: Ik pak 9.17 de trein, dan ben ik er om 11:12 (Utrecht Centraal dan...) Heb ik nog 10 minuten om die sneltram te vinden
Ik dacht dat er 9 of 10 december was geroepen, maar dat weet ik niet zeker...quote:
quote:Dalkaartje
Na 09.00 uur ’s ochtends, in het weekend en op feestdagen is het Dalkaartje geldig in de sneltram van Utrecht naar Nieuwegein/IJsselstein (lijnen 60 en 61).
1 zone Dalkaartje ¤ 0,80
2 zones Dalkaartje ¤ 1,30
3 zones Dalkaartje ¤ 1,70
4 zones Dalkaartje ¤ 2,05
Het Dalkaartje is uitsluitend verkrijgbaar via de betaalautomaat in de tram met een voldoende opgeladen ChipKnip.
daarom heb ik het idee van papier mache ook maar laten vallen.... Ik heb bij de pipoo's een piepschuim bol gekocht, en daarmee bereikte ik ook mijn doel.... vooral in combinatie met een hoop ducktape..quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef Troel het volgende:
Mijn surprise heb ik al overboord gegooid. Ben vorige week begonnen met papiermaché en het ding is nog steeds nat
Iets anders verzinnen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |