Inderdaad de site's zijn helemaal weg..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:57 schreef Miepje01 het volgende:
En de linkjes zijn weg.
Waar staat de openingspost dan ergens eigenlijk? Of staat die nergens![]()
Hij leeft weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:59 schreef Danaa het volgende:
[..]
Inderdaad de site's zijn helemaal weg..![]()
SOMEONE, modje ofzo.. help ons!? PeRi?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:02 schreef Danaa het volgende:
Hebben we het vorige Topic toch ff snel volgemaakt..
We begonnen zaterdag![]()
Komt allemaal door Pets![]()
Welkom,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef GotC het volgende:
Ik dacht bij mezelf 'Is er nog een sims2 topic op Fok!?', keek in GAM en dit topic stond bovenaan! Ik ga binnenkort die Pets halen.
quote:
Zeker leuke kleding.. heb er heeeeeeel veel gedownload.. weet alleen nog niet of het werkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dank! Leuke kleding hebben ze daar.
Effe kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
Welkom,
Wat heb je allemaal van Sims??
Zitten de meshes daar bij?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:12 schreef Danaa het volgende:
[..]
Zeker leuke kleding.. heb er heeeeeeel veel gedownload.. weet alleen nog niet of het werkt.
Ik vroeg het me ook af, maar op de site bij de FAQ staat:quote:
# ??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af, maar op de site bij de FAQ staat:
"4. Do I have to download the meshes from the sites?
No, all the meshes included (only some exceptions - but those are shown).
5. Your contents doesn't appear in my game!!!
Ooops.. That's my fault. Please, contact me, and I'm going to correct. (don't forget to remove the #!) "
.
Misschien CEP, inteenimator, insiminator.. dat soort hacks zou ik eruit halen als ik jou was. Ook andere hacks kunnen conflicten opleveren, zoals toenertijd 'Pee standing' of 'more fun reading books', omdat dit meer genesteld zit in de behaviours van het spel. Dit uitzoeken is echter een megakriem, maar grote kans dat het deze objecten zijn. Op modthesims2 staat ergens een handleiding hoe je kan uitzoeken welk van je downloads je spel mogelijk verpesten, maar dit uitzoeken is echt een k*tklus, maar zo heb je wel meteen je foute downloads eruit..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Waarom zouden custom items dan effect hebben op animaties van mijn Sims? Lijkt me sterk dat ze conflicten aangezien vrijwel al mijn downloads zijn gebaseerd op objecten van vorige uitbreidingspakketten. Daarnaast heb ik voorheen nooit problemen gehad met downloads.
Jij hebt ook Pets toch al? Ik denk dat ze haar site misschien nog niet heeft geupdate zodat alles ook past in Pets?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:49 schreef Miepje01 het volgende:
Die slaapkamer van http://desiresims.extra.hu/ , staat niet in mijn spel..
Ja seasons.. Ziet er op het foldertje erg leuk uit.. Zal van de week het foldertje even scannenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht denk ik nog even met kopen tot er een pacth is, of op zn minst Insiminator en CEP zijn ge-update![]()
En wat word het nieuwe uitbreidingspakket? Seasons?![]()
Nee ik heb Pets nog niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij hebt ook Pets toch al? Ik denk dat ze haar site misschien nog niet heeft geupdate zodat alles ook past in Pets?
quote:
Ten eerste valt het me op dat veel mensen dit topic de laatste tijd gebruiken als een soort slowchat...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef Double-U het volgende:
Euhh Izzy .... wat is het probleem dan? Het is toch niet verplicht om screens te plaatsen?
Ik heb vandaag niet gesimt (werk) maar volg het topic wel, dan mag je toch ook reageren?![]()
Ik vind het niveau wel meevallen, hoor.
Het antislowchat beleid van fok is de afgelopen paar weken wel een stuk strenger geworden, maar mensen lopen hier wel te pimpen met hun downloads en reacties erop, etc.. Het spelen van sims is ook wel een beetje een soap en die soap zet zich hier voort in het topic, logischerwijs, als ontopic slowchat. Ik stoor me daar totaal niet aan en gezien de moderatie van de afgelopen tijd... zit het geloof ik wel snor. Kijk ook dit soort gesprekken zijn niet bepaald ontopic evenals my op d'r gedrag wijzen, maar zijn wel een beetje issues van het vaste sims2 kliekje en daardoor toch ook wel een beetje ontopic imoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:36 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ten eerste valt het me op dat veel mensen dit topic de laatste tijd gebruiken als een soort slowchat...
Als je wil tvp-en kan je dat ook op een 'leuke' manier doen....want alleen tvp-en vind ik gewoon irritant, als je niks te melden hebt kun je beter niks schrijven, daarvoor is de bookmark optie toch...
En als je niet kan helpen als de OP niet lukt snap ik niet dat bepaalde mensen gaan reageren, dat is geen toegevoegde waarde...Ja en dan snap ik wel dat topics zo snel vol zijn ja...![]()
Maar misschien ben ik de enige die zich eraan irriteert, ga dan gerust verder zo want dan zal t wel aan mij liggen...
Je kan t spel braaf spelen, maar zoals ik in t vorige topic ook al gezegd heb, als je de cheat " boolprop testingcheatsenabled true" (zonder aanhalingstekens) in het buurt scherm invoert, kan je daarna door op de relatiebalkjes te klikken te schuiven de relatie omhoog 'slepen'. Maar officieel is het gewoon veel geduld hebben en ze vaak bevelen om met elkaar te spelen xDquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:55 schreef _-my-_ het volgende:
ik heb een vraag Lyssa ookal heb ik pets niet in naam van de andere petters(Sims 2 Pets)
hoe kun je de dieren een goede relatie laten hebben?
x
Even voor de duidelijkheid: Ik snap dat mensen nu veel posten omdat ze pets hebben en daar had ik het ook absoluut niet over...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef releaze het volgende:
[..]
Het antislowchat beleid van fok is de afgelopen paar weken wel een stuk strenger geworden, maar mensen lopen hier wel te pimpen met hun downloads en reacties erop, etc.. Het spelen van sims is ook wel een beetje een soap en die soap zet zich hier voort in het topic, logischerwijs, als ontopic slowchat. Ik stoor me daar totaal niet aan en gezien de moderatie van de afgelopen tijd... zit het geloof ik wel snor. Kijk ook dit soort gesprekken zijn niet bepaald ontopic evenals my op d'r gedrag wijzen, maar zijn wel een beetje issues van het vaste sims2 kliekje en daardoor toch ook wel een beetje ontopic imo
tja, zijn wij als vaste users van de reeks een beetje in de positie om te vertellen wat we hier mogen bespreken, of moet het echt erg ontopic blijven omdat dit een pc topicreeks is? Kweenie hoor, voor de rest zit ik niet in reeksen dus ik ken de gang van zaken amper.
Ik stoor me in ieder geval ook niet aan de snelheid waarop de topics vol raken, het duurt meestal wel een paar dagen voordat we de 300 hebben bereikt. Nu met pets is het iets sneller, maar dat verbaast me niets, iedereen wil zn screens ei kwijthoeveel slowchat topics maken ze op een dag in bijvoorbeeld GC niet vol..poehey.
Niet dat dit een aanval op jou is hoorHet is een erg uigebreide manier van vertellen dat het topic me totaaaaaal niet irriteert alleen maar entertaint
wanneer ik boolprop cheatstestingenabled true in het huizenscherm invoer dan werkt ie voor mij ook niet. ik moet de cheat in het buurtscherm invoeren, dus voordat ik een gezinnetje speel, en dan pas kan ik die waardes omhoog gooien.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:58 schreef _-my-_ het volgende:
en als de code niet werkt want normaal gaat het ook bij sims en die code werkt niet bij mij :s
Ik denk dat jij bedoelt over jezelf praten; opleiding en woonplaats enzo. Slowchat die niet over de Sims gaat of echt totaal niet relevant is. Ik vind het ook niet nodig eigenlijk, zoals gister 'om de tijd te doden'.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik snap dat mensen nu veel posten omdat ze pets hebben en daar had ik het ook absoluut niet over...![]()
het waren wat andere kleine dingen waaraan ik me irriteerde...verder zie ik mezelf absoluut niet als iemand die anderen hier mag vertellen wat ze wel of niet moeten posten, ik gaf gewoon mijn mening. Maar dit is ook t laatste wat ik erover zeg, aangezien dit ook zwaar offtopic is...![]()
Ik heb zelf hele goeie ervaringen met cd-wow, het is wel heel handig als je een creditcard gebruikt daar. Andere betaalmiddelen gaan wat moeilijker en duurt het ontzettend lang allemaal eer het geregeld is en je je spullen binnen hebt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:04 schreef Miepje01 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de site http://www11.cd-wow.nl/
Pets kost daar 23,99. Gaan het maken 19,99 & nachtleven 16,99. Ook nog gratis bezorging.
Hier stopte ik met lezen omdat ik schrok; ik dacht dat Abby een vrouwelijke Sim was die een 4 ling had gebaard en wilde al bijna "OMG WTF hoe heb je dat voor mekaar gekregen!" posten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:52 schreef Lyssa het volgende:
OMG Abby is bevallen van VIER
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen omdat ik schrok; ik dacht dat Abby een vrouwelijke Sim was die een 4 ling had gebaard en wilde al bijna "OMG WTF hoe heb je dat voor mekaar gekregen!" posten.![]()
!!
Zijn die pets niet ontzettend veel werk? Ik vind baby's altijd al zo vervelend..
Creditcard heb ik sowieso al niet, dus dat wordt dan al lastiger. Maar bedankt voor de infoquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb zelf hele goeie ervaringen met cd-wow, het is wel heel handig als je een creditcard gebruikt daar. Andere betaalmiddelen gaan wat moeilijker en duurt het ontzettend lang allemaal eer het geregeld is en je je spullen binnen hebt.
Het kan wel hoor, je moet alleen wel veel geduld hebben dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:46 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Creditcard heb ik sowieso al niet, dus dat wordt dan al lastiger. Maar bedankt voor de info
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:30 schreef Elvi het volgende:
Ik wacht denk ik nog even met kopen tot er een pacth is, of op zn minst Insiminator en CEP zijn ge-update![]()
En wat word het nieuwe uitbreidingspakket? Seasons?![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:45 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja seasons.. Ziet er op het foldertje erg leuk uit.. Zal van de week het foldertje even scannen![]()
mja mijn katten wel xD en ze verdienen nog goed ook!! om te promoveren moeten ze dan truukjes leren.. doodliggen, praten of weet ik veelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:49 schreef Nesle het volgende:
Begrijp ik het nou goed en gaan die huisdieren werken?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hier een foto van een puppy.
[..]
Volgens mij heb ik daar nachtleven en university gehaald. Zijn niet de NL versies, maar is wel compatible.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:04 schreef Miepje01 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de site http://www11.cd-wow.nl/
Pets kost daar 23,99. Gaan het maken 19,99 & nachtleven 16,99. Ook nog gratis bezorging.
Hehe ... wat een mooie screens en een leuk verhaalquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:24 schreef Marvellous het volgende:
Vandaag heb ik ook weer gesimt dus ik kom weer ff spammen met mijn dalmatiërs...
In huize Fischer is het net boot-camp. De honden worden dag in dag uit getraind, beloond en afgestraft.
Ik kom nergens anders meer aan toe![]()
Fabian leert de hond om een poot te geven.
[afbeelding]
Tara leert de andere dalmatiër om dood te liggen. Hij maakt er zo'n show van dat Tara erom moet lachen.
[afbeelding]
Een van de dalmatiërs had besloten om in de tuin te pissen, en er daarna lekker in te rollenbollen.
[afbeelding]
Fabian was het zat en de dalmatiër moest naar het asiel... Tara was er kapot van![]()
[afbeelding]
Tara kon niet zonder haar hond leven dus besloot ze om 20 kilo af te vallen en zo Fabian te verleiden om de hond terug te krijgen. Wat uiteraard lukte![]()
[afbeelding]
De dalmatiërs waren blij dat ze weer herenigd waren en vierden dat met O jaaa! in het hondehok.
Hier zijn ze net klaar en Percy is zwanger![]()
[afbeelding]
Er kwamen maar twee puppy's uit. Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht...![]()
[afbeelding]
Hier een foto van een puppy.
[afbeelding]
Ik heb de puppy's nu al weer weggegeven aan andere sims. Ik heb geen zin in 4 honden, veel te druk.
Mijn sims moeten wel kunnen genieten van hun oude dag...![]()
Nee dat denk ik niet ...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:48 schreef SEMTEX het volgende:
Heb je trouwens OFB nodig als je de uitbreiding Pets wilt hebben? Dit omdat ik bij iemand een dierenwinkeltje zag...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:06 schreef SnowDoggg het volgende:
Hehe ... wat een mooie screens en een leuk verhaal![]()
Thanks!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:45 schreef Nesle het volgende:
Leuke screens Marvellous!
Ik ga ook weer ff simmen. Was om 11 uur al vrij
Je moet met dat prijskaartje op de "honderin" of "kateronder" klikken om het te koop te zetten, net zoals je andere objecten te koop zet. De bak vult zich dan met een standaard hond of kat die je naar wens kan aanpassen als je hem koopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik dieren in die "honderin" of "kateronder" krijg om te verkopen?
Wil je ajb niet meer bij elke screen vragen waar een object vandaan komt? Vriendelijk bedankt. Die Herrijs-o-foon is trouwens de carrièrebeloning voor de Paranormaal carrière.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef _-my-_ het volgende:
vanwaar heb je die herrijstelefoon?
k wil hem ook wel best hebben
Treu moet true zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef fresta het volgende:
even iets heel anders hoor maar laatst had ik een cheat uit geprobeerd die hier in het forum stond (de oude) dat was BoolProp Allow45DegreeAngleOfRotation Treu. deze werkt niet![]()
heb ik iets fout overgeschreven of?...
en b.t.w wat is die pets leuk!!
ja dat had ik ook, verkeerd over getypt netquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
Treu moet true zijnIk typ het altijd precies zo: boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true. Het spel is nogal kieskeurig over het gebruik van hoofdletters e.d. geloof ik. Zou ook de oorzaak kunnen zijn dat boolProp testingCheatsEnabled on/true niet werkt bij sommigen.
Die cheat werkt alleen als je ook studentenleven hebt, misschien ligt het daaraan...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef fresta het volgende:
[..]
ja dat had ik ook, verkeerd over getypt net![]()
maar dan zal ik het eens zo proberen hoe jij het net hebt geschreven![]()
oh ja dan is het dat..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:51 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Die cheat werkt alleen als je ook studentenleven hebt, misschien ligt het daaraan...
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef _-my-_ het volgende:
ja is het waar marvellous dat het een beloning is van een carriere??
Goeie vraagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:29 schreef releaze het volgende:
Wat had je graag gezien qua diercheats Chanty?
Is dat die wolvenleider??? Ben hem zelf nog niet tegen gekomen. Ik heb ook nog geen andere wolven gezien, of ik herken ze gewoon niet als wolfquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Chanty87 het volgende:
En toen kwam ineens dit monster langs o_0 Geel oplichtende ogen!
[afbeelding]
Thanks, leuk om te horenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Nesle het volgende:
Marvellous ikjouw kledingstijl!
![]()
Ik heb dat dus nog nooit meegemaakt heeen satteliet ofzo.
je weet ook dat je met < en > moet draaien en niet gewoon door te draaien zoals je normaal doet? Dat kan ook schelen...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef fresta het volgende:
even iets heel anders hoor maar laatst had ik een cheat uit geprobeerd die hier in het forum stond (de oude) dat was BoolProp Allow45DegreeAngleOfRotation Treu. deze werkt niet![]()
heb ik iets fout overgeschreven of?...
en b.t.w wat is die pets leuk!!
Ja klopt!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:18 schreef Miepje01 het volgende:
@ Danaa: Hoe had jij laatst jou tiener een kindje laten adopteren?
Ik ga even voor je zoeken..quote:
Geweldigquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik ga even voor je zoeken..
Gevonden![]()
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194527
Je hoeft verder geen mesh ofzo te downloaden! Hij werkt meteen.
Heey wat leuk een valkparkietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:26 schreef releaze het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*smelt*
Nouja goed, binnenkort is het hier ook zo ver. Ik moet alleen nog ff honderdduizend verslagen voor school schrijven, en dan kan het feest beginnen! Whahey, periode 1B!!!! Sims spelen!!!!
Xilef en Boots namaken! Kelly en Lasco! Doortje!
Hopelijk ook de Kleine Kuif, compleet met attitude![]()
[afbeelding]
dit is een avatar van een of andere fokker, het is mijn valkparkietje nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef Clauw het volgende:
[..]
Heey wat leuk een valkparkietik heb ook een valkparkiet
die van mij heet Punkie
![]()
Ik heb 6 wolven in het spel, het zwarte mannetje met de gele ogen (heb m'n sim door hem laten bijten, nu is ze weerwolfquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Is dat die wolvenleider??? Ben hem zelf nog niet tegen gekomen. Ik heb ook nog geen andere wolven gezien, of ik herken ze gewoon niet als wolf![]()
dingen downloaden, huisjes bouwen, huisjes inrichten, verhaaltjes uitspelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm net weer gesimd maar ik vond het eigenlijk best saai
Wat doe ik verkeerd dat jullie je er kennelijk wel mee vermaken? Ik heb alleen Nachtleven als uitbreiding maar dat laden naar die uitgaansplekken duren zo lang dus dat doe ik ook maar niet te vaak.. voor de rest is het kindjes maken en die opvoeden, maar dat gaat meestal ook vervelen(vooral als ze na 10 keer proberen nog niet zwanger zijn
)
Janken, wolven oproepen (dan janken ze buiten), en het had ook een paar voordelen zoals je huisdieren sneller truukjes leren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef releaze het volgende:
Wat kan je doen als weerwolf zijnde?
Zeer charmant zo'n weerwolf in ondergoedquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Janken, wolven oproepen (dan janken ze buiten), en het had ook een paar voordelen zoals je huisdieren sneller truukjes leren.
Heb net wat screens gemaakt:
[afbeelding]
Raven, mijn real-life-kat in Simvorm.
[afbeelding]
Zijn dochter Chinook.
[afbeelding]
Bonnie, mijn zwarte aanloopwolvin die ik roze heb gemaakt.
[afbeelding]
Dit gebeurt er als de klok 8 slaat...
[afbeelding]
Grr.![]()
[afbeelding]
Gele ogen a la Thriller.
[afbeelding]
*huil*
[afbeelding]
Bij het wolven oproepen kwamen deze twee witte wolven aanlopen.![]()
[afbeelding]
En even later ook Hardimos, de leider (wolven bij je huis trekken nog meer wolven aan). Nog weer later kwam er zelfs nog een andere witte vrouwtjeswolf aan, die ik nog niet eerder had gezien. Misschien dat die aangemaakt is door het spel toen ik twee zwarte wolven had geadopteerd.
[afbeelding]
Familiereunie.
Nee, die kleurtjes kun je unlocken bij elke job promotion die je huisdier maakt. Of je zoekt de code op in de grote lijst van unlock codes.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef zoeperzazke het volgende:
heb jij nu al recolours gedownload voor je pets? Da's snel!!
ja ik had dat al wle ergens gelezen ja, maar het zal wel komen omdat ik studenten leven niet heb. zoals hierboven werd gezegd dat je dat hiervoor nodig hebt..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
je weet ook dat je met < en > moet draaien en niet gewoon door te draaien zoals je normaal doet? Dat kan ook schelen...
haarstijlen zijn altijd voor alle leeftijden, maar het ligt aan de maker of deze een aparte mesh maakt voor de kinderen/toddlers. meestal doen ze hier niet veel moeite voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:38 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand waar je de haarstijlen voor alle leeftijden kan downen? Dus zeg maar dat je het haar van de volwassenen ook voor toddlers kan gebruiken? En niet 1 voor 1 downloaden
Ik bedoel die stijlen die nu al in het spel zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef releaze het volgende:
[..]
haarstijlen zijn altijd voor alle leeftijden, maar het ligt aan de maker of deze een aparte mesh maakt voor de kinderen/toddlers. meestal doen ze hier niet veel moeite voor.
je bedoelt dat volwassenen ook peuterhaar kunnen dragen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik bedoel die stijlen die nu al in het spel zitten.
LOLLER @ je verhaalquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:24 schreef Marvellous het volgende:
Nou wat me vandaag toch weer gebeurde....
Nee, pay doe ik niet aan, het is al duur genoegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:37 schreef releaze het volgende:
ziet er uit als een bug veroorzaakt door een hack van je?
leuke woonkamer trouwens! Pay?
Ja dat jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:02 schreef releaze het volgende:
[..]
je bedoelt dat volwassenen ook peuterhaar kunnen dragen?
Deze meshes moeten van een kinderkoppie naar een volwassenkoppie gemaakt worden, etc. zeer tijdrovende klus waar veel modders zich niet mee bezig houden. meestal worden deze per leeftijd al losse packages aangeboden op mts2, maar echt veel zul je er niet vinden.
als je dit niet bedoeld weet ik niet waar je het over hebt
Ja, bij mijn staan ze erg laag omdat mijn pc het anders niet trektquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
timp0e, heb jij je grafische details nu zo laag staan of lijkt dat maar?
Zal pijnlijk zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe een kruising van een SIm met een magnetron eruit ziet en hoe de bevalling zal zijn
Nee, ze krijgen jammer genoeg geen dikke buik. Het duurt geloof ik net zolang als bij een sim.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:31 schreef zoeperzazke het volgende:
hoe lang duurt een hondendracht? en krijgen honden ook een dikkere buik?
Nee kinderschool. De mensen-puppies (kruising mens - hond) zijn gewone kindertjes geworden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Hondenschool?OMG, er staat me nog wat te wachten
.
hoi, ben jij 12?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:18 schreef _-my-_ het volgende:
hallo er zegt niemand nog iet siher:s
ik heb exact hetzelfdequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:21 schreef timp0e het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik word nu echt moe van je. Reageer nou ook eens bijvoorbeeld dan eens leuk op iemands screens of draag ook eens wat bij in plaats van ons alleen maar vragen te stellen en bevelen te geven.
De edit knop (quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef _-my-_ het volgende:
kapsel*
Ik maak altijd een foto, en dan kun je het vinden in: Mijn documenten > EA Games > Neighborhoods > De buurt waarin je de foto's hebt gemaakt > Storytelling.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef GotC het volgende:
Hoe maken jullie de screens? Gewoon foto ervan maken, en word het dan gelijk opgeslagen in een map op je comp? Vreemd genoeg lukt dat maar niet bij mij, voor zover ik weet..![]()
En ik ga morgen Pets halen, ziet er zo leuk uit
Ik heb nog geen beesten gedownload. De katten Teunis en Tinka en de hond Bruno heb ik gemaakt met de family creator, daar kan je onder andere de kleuren van de oren, pootjes, kop, borst en rug bepalen. Pipo de kittenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef SEMTEX het volgende:
En Vanillivi: door jouw shots krijg ik ook alweer helemaal zin om Pets te installeren, damnit.
Zitten er nog gedownloade beesten bij de jouwe, want ik zie de laatste dagen allemaal soorten recolors en beestjes verschijnen.
Ja, zit gewoon in het Pets spel. Het is dezelfde knop waarmee je een familie aanmaakt (als je in het buurtvenster zit). Naast het maken van sims kun je nu ook huisdieren maken. Het is mogelijk om een huisdier te maken en die toe te voegen aan een bestaande familie.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef PeRi het volgende:
Zit de family creator in 't Pets spel? Of is dat iets aparts?
Bedankt!!! Jouw screenshots zijn ook mooi, vooral die mannelijke simsquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
Vind je shots echt coolMoeten alle huisbeesten ook plassen op de wc of hebben ze een kattenbakje? En vind je 't niet moeilijk om daarnaast ook nog die peuter op te voeden?
Ik vind peuters altijd van die tijdrovende sims
Ja heb ik ook geprobeert, heeft niet gewerktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef Nesle het volgende:
Misschien ff je Cd/DVD-rom uitblazen?
Heb je ook al andere Cd's erin gedaan? Werkten die ook niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook geprobeert, heeft niet gewerkt
Ja andere CD's er ook ingedaan, werken ook niet. In de laptop werken de CD's wel..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:12 schreef Nesle het volgende:
[..]
Heb je ook al andere Cd's erin gedaan? Werkten die ook niet?
Zitten alle kabeltjes er goed in?
Hoelang heb je de driver al?
Dan denk ik toch dat je Cd-rom speler versleten is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:16 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja andere CD's er ook ingedaan, werken ook niet. In de laptop werken de CD's wel..
Ik heb geen idee of de kabeltjes er goed in zitten, heb ook geen idee waar ik die zou kunne vinden..
Zodra ik de CD erin doe brand het lichtje seconde, hoor ik twee tikjes en dan stopt ie er weer mee.
Ik denk zo ongeveer 3 jaar. De computer is nog niet zo oud.
Staat als het goed is ook voorin in 1 van de boekjesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef thewitch het volgende:
Ik had ook een vraag.
Ik heb nu ook Huisdieren maar ik wil deze niet als opstart disc gebruiken, maar er wordt wel om deze disc gevraagd.
Hoe kan ik thesims zo installeren dat ik bijvoorbeeld de 1e cd van thesims2 kan gebruiken, daar de 2e disc ervan toch kapot isik meende iets gelezen te hebben van de patch van thesims.
Hoe kom ik daaraan en hoe werkt dat![]()
Groetjes thewitch![]()
Nee dat ben ik ook nog vergeten te vertellen, hij herkent de CD niet.. Geen enkele CD..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat je Cd-rom speler versleten is.
Nog 1 vraag. Herkent de computer de CD wel? Zeg maar bij deze computer.
Hardstikke bedankt!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:32 schreef Nesle het volgende:
Misschien helpt je dit een beetje Danaa!
Ok topquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hardstikke bedankt!!
Ik laat je nog wel weten als ik weet wat het probleem is.
Ik denk toch ook, dat er een nieuwe Cd-rom speler moet worden aangeschaftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:08 schreef Danaa het volgende:
Nou ik heb alles wat op de site staat geprobeerd maar heeft allemaal geen nut gehad.. het wil allemaal niet werken. Mijn vader moet de kast maar even openmaken als het ook niet aan de snoertjes ligt zal hij toch echt dood zijn, Aaaarrgghh![]()
I think soquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk toch ook, dat er een nieuwe Cd-rom speler moet worden aangeschaft![]()
![]()
Jij vermaakt je wel zie ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:54 schreef izzypizzy het volgende:
ik merk dat het niveau van dit topic enorm is gestegen zeg...mijn god....
nou ik heb screens gemaakt, hier een paar screens dus (pets heb ik nog niet dus nog ff zonder dieren):
Ziggy met z'n vriendin Lourdes:
[afbeelding]
Nog een keer Ziggy en Lourdes:
[afbeelding]
Ziggy als tiener:
[afbeelding]
Ziggy met z'n mattie Naim en zijn moeder op de achtergrond:
[afbeelding]
Lynne, haar heb ik als townie gemaakt en met een cheat in t spel gezet, ze is nu op bezoek bij Ziggy en z'n moeder Marsha:
[afbeelding]
Zo tvp je dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
kn het helaas nergens vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:23 schreef Nesle het volgende:
Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef thewitch het volgende:
Ik had ook een vraag.
Ik heb nu ook Huisdieren maar ik wil deze niet als opstart disc gebruiken, maar er wordt wel om deze disc gevraagd.
Hoe kan ik thesims zo installeren dat ik bijvoorbeeld de 1e cd van thesims2 kan gebruiken, daar de 2e disc ervan toch kapot is ik meende iets gelezen te hebben van de patch van thesims.
Hoe kom ik daaraan en hoe werkt dat
Groetjes thewitch
[..]
Staat als het goed is ook voorin in 1 van de boekjes![]()
Ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien heb je hier iets aan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:42 schreef timp0e het volgende:
Eindelijk doet FOk! het weer!![]()
Ik heb alweer een vraagje wahahaha, ik heb zeg maar een soort huis gemaakt waar 2 huizen in zitten (1 huis voor 1 familie) Ik heb nu dus een gezin gemaakt en in die huis gestopt, en later een andere gezin eraan toegevoegd aan die huis. Maar nu gaan ze gewoon in elkaars huis lopen, ook als ik de deur afsluit en alleen toelaat voor familieleden, maar dan gaat de andere familie er ook in. Kan het echt niet anders?
Ik wil het dus zeg maar gewoon zo hebben als bij een normale huis dat ze gewoon in hun eigen huis blijven, zo komt het wel een beetje realistisch over ipv dat 1 van de andere gezinsleden in die andere huis op eigen houtje op de wc gaan zitten of gaan douchen wahaha
Heej, thanx! Erg handig, volgens mij heb ik hier wel veel aan! Bedanktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:09 schreef vanillivi het volgende:
[..]
Ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien heb je hier iets aan.
whahahaa!!! Gaaf!! Met wie is ze vreemdgegaan? Ik heb het ook eens geprobeerd maar toen kreeg ik mn blanke meisje niet zwanger...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:51 schreef AirRaid het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Tiffany-Amber is zojuist bevallen van een tweeling. Egbert moet echter even 2x met zijn ogen knipperen, donkere kindjes???????
[afbeelding]
Het kan zijn dat ze een conflicterend item in haar huisje had. Dat kun je checken door CTRL+SHIFT+C in te drukken en daarna in 't balkje "boolprop testingcheatsenabledtrue" in te tikken. Precies zo dus. Dan krijg je te zien welk voorwerp de tijd heeft stilgezet (want dat is ws het probleem, toch?). Je tikt weer "boolprop testingcheatsenabledfalse" in om af te sluiten, anders blijft het spel constant allerlei acties melden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:14 schreef Yoni het volgende:
Weet iemand een manier om een vastgelopen Sim weer goed te krijgen? Mijn zwangere vrouw zat gister dus vast in 't spel en reageerde nergens meer op. Opnieuw starten werkte ook niet en deleten kon ik haar natuurlijk ook niet, want ze is nogal belangrijk voor 'het verhaal'![]()
Uiteindelijk heb ik de familie maar verhuisd en weer teruggezet, maar moest ik dus wel alles opnieuw inrichten enzo... béétje omslachtig
ooooh!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een conflicterend item in haar huisje had. Dat kun je checken door CTRL+SHIFT+C in te drukken en daarna in 't balkje "boolprop testingcheatsenabledtrue" in te tikken. Precies zo dus. Dan krijg je te zien welk voorwerp de tijd heeft stilgezet (want dat is ws het probleem, toch?). Je tikt weer "boolprop testingcheatsenabledfalse" in om af te sluiten, anders blijft het spel constant allerlei acties melden.
Verplaatsen werkte niet helaasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:36 schreef SnowDoggg het volgende:
Toevallig had mijn broer daar gisteren ook last van ... probeer de cheatcode " moveObjects on " en verplaats haar naar een andere plek...
Dit zal ik de volgende keer eens proberen. Ik had het, in hetzelfde huis, ook al met het schoolhoofd, maar die heb ik gewoon gedelete.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze een conflicterend item in haar huisje had. Dat kun je checken door CTRL+SHIFT+C in te drukken en daarna in 't balkje "boolprop testingcheatsenabledtrue" in te tikken. Precies zo dus. Dan krijg je te zien welk voorwerp de tijd heeft stilgezet (want dat is ws het probleem, toch?). Je tikt weer "boolprop testingcheatsenabledfalse" in om af te sluiten, anders blijft het spel constant allerlei acties melden.
Moet dat eigenlijk met of zonder " " ? Ik heb dat laatst een keer geprobeerd, zonder, maar het deed niks. Kan ook natuurlijk dat ik niks conflicterends hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En met een spatie voor True en False.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm volgens mij moet het zonder ", ".
Hmm volgens mij nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:57 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
En met een spatie voor True en False.
Fototoestel bij University?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
"unlockCareerRewards (for selected sim)
For the currently selected Sim, they immediately gain access to all career reward objects in the catalog."
Ohhhhh had ik dat geweten!
heb altijd al dat antieke fototoestel willen hebbenDie krijg je bij University
Nee, dat is als je gaat studeren en je bent afgestudeerd om een bepaald gebied, kan je speciale carrieres doen, die anders niet mogelijk zijn.. en daar zit dan die reward bijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Fototoestel bij University?
Moet je dan als student gaan werken, en krijg je dan die Fototoestel?
Ik denk dat er gewoon meerdere varianten van werken. Ik gebruik m ook altijd met een spatie tussen true en false. Maar ik zag ook weer iemand die m met allerlei hoofdletters deed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet
Zo werken ze bij mij iig.
Maar helemaal zeker ben ik er niet van. Die cheat heeft dan weer wel een spatie en dan weer niet
![]()
137 Google results voor zonder spatie, waarvan veel results forums posts zijn waar mensen vragen waarom het niet werkt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet
Zo werken ze bij mij iig.
Maar helemaal zeker ben ik er niet van. Die cheat heeft dan weer wel een spatie en dan weer niet
![]()
in opties custom content aanzetten dan je spel opnieuw opstarten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef Lotjeb het volgende:
Help! Heb pets geinstaleerd en nu zijn alle downloads blauw! Er was hier toch iemand die met hetzelfde probleem zat? Hoe krijg ik dit opgelost?
1 keer opnieuw opstarten was niet voldoende... keer of 4 welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef releaze het volgende:
[..]
in opties custom content aanzetten dan je spel opnieuw opstarten.
Ik had er daar ook eentje gedownload, maar wist niet in welke map je hem moest unpatchen. Kreeg de melding dat het iig de verkeerde was (TSbin)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef releaze het volgende:
nudehack is te downloaden via gamecopyworld of gameburnworld oid.. heb hem daar gezien(tevens voor no-cd hacks)
Welke zwangerschapshack?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm zwangerschapshack is er voorlopig alleen nog tot EP3 en nog niet voor Pets..of heeft iemand hem al?
De hack waarbij zwangere vrouwen normale kleding aankunnen, die is EP-gebonden. Die voor OFB was al uit, maar voor Pets geloof ik nog niet. Ik had een nachtleven-versie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Welke zwangerschapshack?
Ik merk dat heel veel van de oude hacks gewoon werken in Pets![]()
Gisteren heb ik trouwens een Duo-penotti tweeling gekregen in Sims. Blond meisje getrouwd met een negerjongen en nu hebben ze een blank en een donker kindje![]()
Ik heb ook een gekraakte versie, maar ik kan dat wel doen hoor. Heb je de cheat boolProp ControlPets on/off wel gebruikt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:47 schreef releaze het volgende:
Ligt het trouwens aan mijn gekraakte versie dat mijn honden en katten niks kunnen doen? ze doen alles uit zichzelf en wanneer ik hen selecteer valt er niks voor ze uit te voeren.. kan bijvoorbeeld mn hond niet met andere honden laten spelen, besnuffelen of weet ik veel wat... is dat voor iedereen zo? ik vind de dieren allemaal heel schattig, maar met praise scold en give treat alleen (bij wijze van) vind ik het erg mager voor een EP?
Yep vind ik ook, daar om heb ik ze maar gauw ff gedownload.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef _-my-_ het volgende:
dank je semtex mooie haren
Oke dan heb ik toch niets verkeerd gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:08 schreef PeRi het volgende:
Lezen en weggooien.
Oke dan verplaats ik alles uit de savedsims naar de downloadmapquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:28 schreef PeRi het volgende:
Savedsims is de verkeerde map! Je moet ze in je downloads map plaatsen, met mesh en al. EAGames/Sims2/Downloads. Dat geldt voor AL je gedownloade spulletjes.
modthesims2.com, http://www.thesimsresource.com/, etc?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef Lotjeb het volgende:
Heeft iemand al pets-downloads gevonden?
Leuke screenshots SEMTEX!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:32 schreef SEMTEX het volgende:
Duffe vraag eigk, maar hoe kom je aan hamsters, vogels etc.?
Ik zie ze in de dierenwinkel, maar die kun je alleen uit hun kooi bevrijden..
Ik weet in ieder geval wat ik er mee kan doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
Een patch om een cheatcode te laten werken? Weet je wel waar een cheatcode eigenlijk voor dient?
Ik blijf dezelfde problemen houden wat de downloads van kleding en haar betreft, ik kan de meesten niet weer in het spel terug vindenquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:41 schreef thewitch het volgende:
[..]
Oke dan verplaats ik alles uit de savedsims naar de downloadmapmaar waar dient die savedsims dan voor?
Heb je wel spullen gedownload die compatibel zijn voor jouw uitbreidingen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:47 schreef thewitch het volgende:
[..]
Ik blijf dezelfde problemen houden wat de downloads van kleding en haar betreft, ik kan de meesten niet weer in het spel terug vinden![]()
Ja want ik kijk altijd of het voor de sims2 bestemd is, ook heb ik alle delen van thesims2,quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je wel spullen gedownload die compatibel zijn voor jouw uitbreidingen?
Ik kan nu ook geen dak meer op mn flat maken omdat ik aan het maximum aantal verdiepingen zit.. ik dacht laatst ergens te lezen dat er een cheat was om het aantal verdiepingen hoger te maken, ik weet dus alleen niet meer waarquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef poehej het volgende:
Ik wil een ontzettend lijpe flat maken, weet iemand hoe ik meer verdiepingen kan maken? Ik heb nu een kelder, begane grond en een 1e en 2e verdieping maar ik wil er eigenlijk 5
nou.. als ik deze cheat moet geloven kun je een normaal lot omzetten naar een dorm of iets anders..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef Troel het volgende:
Uhm, studentenhuizen zijn toch standaardhuizen, die kun je toch niet zelf bouwen?
1 2 3 4 | Changes the zoning type of the lot (type) = [residential | community | greek | dorm | secretsociety] |
Ik heb na mijn installatie van pets geen nieuwe hack hiervoor geinstalleerd en bij mij werkt ie gewoon nog wel. Ik weet alleen natuurlijk bij god niet meer welke hack ik hiervoor geinstalleerd had... in ieder geval vermoed ik eentje van modthesims gewoon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
De hack waarbij zwangere vrouwen normale kleding aankunnen, die is EP-gebonden. Die voor OFB was al uit, maar voor Pets geloof ik nog niet. Ik had een nachtleven-versie.
Ok, bedankt. Maar ik geef de hoop nog niet opquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
Sorry, die opmerking vond ik gewoon grappig.
Een cheat is gewoon erin gezet voor de mensen die het spel testen, zodat ze dingen snel kunnen testen. Dat je bijvoorbeeld wilt testen of leeftijdsovergangen werken, dat je niet eerst het hele spel hoeft te spelen. Ontwikkelaars laten deze cheats meestal gewoon in het spel zitten.
En daarom zal een patch dat dus niet gaan verhelpen, omdat cheats er eigenlijk niet bij horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |