abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42810907
even iets heel anders hoor maar laatst had ik een cheat uit geprobeerd die hier in het forum stond (de oude) dat was BoolProp Allow45DegreeAngleOfRotation Treu. deze werkt niet
heb ik iets fout overgeschreven of?...

en b.t.w wat is die pets leuk!!
pi_42810937
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:38 schreef _-my-_ het volgende:
vanwaar heb je die herrijstelefoon?
k wil hem ook wel best hebben
Wil je ajb niet meer bij elke screen vragen waar een object vandaan komt? Vriendelijk bedankt. Die Herrijs-o-foon is trouwens de carričrebeloning voor de Paranormaal carričre.
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef fresta het volgende:
even iets heel anders hoor maar laatst had ik een cheat uit geprobeerd die hier in het forum stond (de oude) dat was BoolProp Allow45DegreeAngleOfRotation Treu. deze werkt niet

Treu moet true zijn Ik typ het altijd precies zo: boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true. Het spel is nogal kieskeurig over het gebruik van hoofdletters e.d. geloof ik. Zou ook de oorzaak kunnen zijn dat boolProp testingCheatsEnabled on/true niet werkt bij sommigen.
pi_42811040
Gloeiende gloeiende. Hebben ze Pets niet gewoon op CDrom?
Ik had 'm gisteren dus besteld en kreeg 'm vandaag netjes binnen, blijkt het dus DVD-rom te zijn. En ik heb geen computer die DVD's af kan spelen
Daar kan ik dus helemaal niks mee! Beter kan ik retourneren
pi_42811133
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:41 schreef Chanty87 het volgende:

Treu moet true zijn Ik typ het altijd precies zo: boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true. Het spel is nogal kieskeurig over het gebruik van hoofdletters e.d. geloof ik. Zou ook de oorzaak kunnen zijn dat boolProp testingCheatsEnabled on/true niet werkt bij sommigen.
ja dat had ik ook, verkeerd over getypt net
maar dan zal ik het eens zo proberen hoe jij het net hebt geschreven
pi_42811222
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:48 schreef fresta het volgende:

[..]

ja dat had ik ook, verkeerd over getypt net
maar dan zal ik het eens zo proberen hoe jij het net hebt geschreven
Die cheat werkt alleen als je ook studentenleven hebt, misschien ligt het daaraan...
pi_42811515
ja is het waar marvellous dat het een beloning is van een carriere??
pi_42811846
Vanmiddag Huisdieren gehaald Had alleen laatst mijn computer opnieuw geinstalleerd.. dus ziet ie mn oude sims 2 installatie niet meer.. Kan alles op nieuw.. dat is zo'n gedoe..

Blijft best een leuk spel!

Tvp
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_42812035
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:51 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Die cheat werkt alleen als je ook studentenleven hebt, misschien ligt het daaraan...
oh ja dan is het dat..
nouja toch bedankt voor de moeite beide
pi_42812076
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef _-my-_ het volgende:
ja is het waar marvellous dat het een beloning is van een carriere??
pi_42812157
Chanty je kan misschien ook niet op haar reageren.. Zo breng je telkens de aandacht erop en komt het de sfeer ook niet ten goede. Negeer het gewoon. .

Mooie screens weer allemaal en dat waterfonteintje ! !
Whatever I want.
pi_42812222
True, true.

Er zijn overigens cheats die het mogelijk maken om je huisdieren te besturen, voor degenen die het nog niet wisten...

boolProp controlPets on/off

Hiermee kun je dus je huisdieren besturen, maar niet hun acties annuleren, wat hiermee dus weer wel kan:
boolProp petActionCancel true/false
  donderdag 19 oktober 2006 @ 18:29:15 #112
81237 releaze
best of both worlds
pi_42812247
Wat had je graag gezien qua diercheats Chanty?
pi_42812517
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:29 schreef releaze het volgende:
Wat had je graag gezien qua diercheats Chanty?
Goeie vraag Zou het niet weten eigenlijk... Vind het eigenlijk wel goed zo nu ik m'n huisdieren kan besturen

Heb nog wat screens gemaakt net:

Oma Jackson ( ) met poes Saria en slapende kater Mido:

Saria op het bed

En toen kwam ineens dit monster langs o_0 Geel oplichtende ogen!
pi_42812617
Hoe vaak ik dit nu heb meegemaakt

Marvellous ik jouw kledingstijl!
Ik heb dat dus nog nooit meegemaakt he een satteliet ofzo.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_42812656
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Chanty87 het volgende:

En toen kwam ineens dit monster langs o_0 Geel oplichtende ogen!
[afbeelding]
Is dat die wolvenleider??? Ben hem zelf nog niet tegen gekomen. Ik heb ook nog geen andere wolven gezien, of ik herken ze gewoon niet als wolf

Lijkt me wel gaaf om een weerwolf te worden
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:43 schreef Nesle het volgende:
Marvellous ik jouw kledingstijl!
Ik heb dat dus nog nooit meegemaakt he een satteliet ofzo.
Thanks, leuk om te horen
Was voor mij ook de eerste keer dat er een satteliet uit de lucht kwam vallen. Ik wist eerst niet eens wat het was, totdat ik het oppakte en kon verkopen...
pi_42812780
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:40 schreef fresta het volgende:

je weet ook dat je met < en > moet draaien en niet gewoon door te draaien zoals je normaal doet? Dat kan ook schelen...
I had a signature once. It was awful.
pi_42813222
Ja Chanty die hond met oplichtende ogen komt ook heel vaak bij mij langs, geen idee wat hij moet! Heb ook een andere hond een keer gehad, ook met oplichtende ogen.
En wat lief zeg al die baby katjes en Baby hondjes! Zodra ik weer kan spelen ga ik die relaties van die dieren eens bespelen!

Even over SC: Ik vind dat er hier best wat geSC-et mag worden, als je een vraag hebt aan iemand dan moet die toch stelbaar zijn en dan word het soms een gesprek, maar anders kom je nooit 8er je antwoord. En over dat opleiding en woonplaats enzo: dat was inderdaad om de tijd te doden! Maar op dat moment waren wij in spanning en hoopte op screens, op dat moment was dat mijn keuze en dacht ik nou laten we eens gaan praten. Ben blij dat sommige wel willen SC-en wat maakt het uit als een topic sneller volraakt als normaal. Nu met al die ophef met Pets erbij gaat het allemaal wat sneller en zal er wat meer worden geSC-et. Maar dat zal ook wel weer overraken.
Ik zeg dit niet bedrijgend of aanvallend, zeg er ook alleen het mijne van!
Wil niet dat de sfeer hier veranderd, het is net zo gezellig met zijn allen
pi_42813565
@ Danaa: Hoe had jij laatst jou tiener een kindje laten adopteren?
pi_42814033
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:18 schreef Miepje01 het volgende:
@ Danaa: Hoe had jij laatst jou tiener een kindje laten adopteren?
Ja klopt!!
pi_42814087
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:34 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja klopt!!
Maar hoe haha
pi_42814274
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:36 schreef Miepje01 het volgende:

[..]

Maar hoe haha
Ik ga even voor je zoeken..

Gevonden

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194527

Je hoeft verder geen mesh ofzo te downloaden! Hij werkt meteen.
pi_42814551
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ik ga even voor je zoeken..

Gevonden

http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=194527

Je hoeft verder geen mesh ofzo te downloaden! Hij werkt meteen.
Geweldig Thnx
pi_42814632
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 02:26 schreef releaze het volgende:

[..]

*smelt*

Nouja goed, binnenkort is het hier ook zo ver. Ik moet alleen nog ff honderdduizend verslagen voor school schrijven, en dan kan het feest beginnen! Whahey, periode 1B!!!! Sims spelen!!!!
Xilef en Boots namaken! Kelly en Lasco! Doortje!

Hopelijk ook de Kleine Kuif, compleet met attitude
[afbeelding]
Heey wat leuk een valkparkiet ik heb ook een valkparkiet die van mij heet Punkie

Ik heb ondertussen ook Pets binnengekregen en geinstalleerd. Heb gisteren ff heel snel gekeken..en toen deden mijn downloads het ook (nog) niet..ik heb nog niet verder gespeeld maar moet wel goed komen.
pi_42815272
Zou 't verstandig zijn om een kindje te adopteren op de Universiteit
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:18:29 #125
81237 releaze
best of both worlds
pi_42815333
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:55 schreef Clauw het volgende:

[..]

Heey wat leuk een valkparkiet ik heb ook een valkparkiet die van mij heet Punkie
dit is een avatar van een of andere fokker, het is mijn valkparkietje niet maar z'n attitude komt echt precies overeen met dat van het vogeltje van mn ouders heerlijk beessie is dat. Die van hen heet koppie, maar wij (broertje en ik) noemen hem al eeuwen De Kleine Kuif ..Als we geen katten hadden had ik het wel geweten

Pets, zucht.
ik twijfel.
pi_42815906
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Marvellous het volgende:

[..]

Is dat die wolvenleider??? Ben hem zelf nog niet tegen gekomen. Ik heb ook nog geen andere wolven gezien, of ik herken ze gewoon niet als wolf
Ik heb 6 wolven in het spel, het zwarte mannetje met de gele ogen (heb m'n sim door hem laten bijten, nu is ze weerwolf ), drie zwarte vrouwtjes, een wit mannetje en een wit vrouwtje. De witte komen voornamelijk overdag langs en de zwarte voornamelijk 's nachts. Heb twee zwarte vrouwtjeswolven geadopteerd, waarvan ik eentje inmiddels heb verkocht aan Cassandra Goth.

Oh ja, een tip om gebeten te worden door de leiderwolf als je een 100/100 relatie met hem hebt, stop hem en je sim samen in één kamer zonder ramen, deuren en spullen (wel de wolf laten vertrekken als hij het lot wil verlaten, je kan dan toch niet meer met hem interacteren). Op een gegeven moment zal hij in je hand happen en wordt je sim na 20.00 een weerwolf.
...
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:45:19 #127
81237 releaze
best of both worlds
pi_42816214
Wat kan je doen als weerwolf zijnde?
pi_42818024
Hmm net weer gesimd maar ik vond het eigenlijk best saai
Wat doe ik verkeerd dat jullie je er kennelijk wel mee vermaken? Ik heb alleen Nachtleven als uitbreiding maar dat laden naar die uitgaansplekken duren zo lang dus dat doe ik ook maar niet te vaak.. voor de rest is het kindjes maken en die opvoeden, maar dat gaat meestal ook vervelen (vooral als ze na 10 keer proberen nog niet zwanger zijn )
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:45:32 #129
81237 releaze
best of both worlds
pi_42818206
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm net weer gesimd maar ik vond het eigenlijk best saai
Wat doe ik verkeerd dat jullie je er kennelijk wel mee vermaken? Ik heb alleen Nachtleven als uitbreiding maar dat laden naar die uitgaansplekken duren zo lang dus dat doe ik ook maar niet te vaak.. voor de rest is het kindjes maken en die opvoeden, maar dat gaat meestal ook vervelen (vooral als ze na 10 keer proberen nog niet zwanger zijn )
dingen downloaden, huisjes bouwen, huisjes inrichten, verhaaltjes uitspelen
meestal heb ik van te voren een verhaal in mn hoofd wat ik daarna probeer uit te werken in de sims. daar maak ik dan screens van en zo heb ik een heel verhalenboek
pi_42818898
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:45 schreef releaze het volgende:
Wat kan je doen als weerwolf zijnde?
Janken, wolven oproepen (dan janken ze buiten), en het had ook een paar voordelen zoals je huisdieren sneller truukjes leren.

Heb net wat screens gemaakt:

Raven, mijn real-life-kat in Simvorm.

Zijn dochter Chinook.

Bonnie, mijn zwarte aanloopwolvin die ik roze heb gemaakt.

Dit gebeurt er als de klok 8 slaat...

Grr.

Gele ogen a la Thriller.

*huil*

Bij het wolven oproepen kwamen deze twee witte wolven aanlopen.

En even later ook Hardimos, de leider (wolven bij je huis trekken nog meer wolven aan). Nog weer later kwam er zelfs nog een andere witte vrouwtjeswolf aan, die ik nog niet eerder had gezien. Misschien dat die aangemaakt is door het spel toen ik twee zwarte wolven had geadopteerd.

Familiereunie.
...
pi_42819653
heb jij nu al recolours gedownload voor je pets? Da's snel!!
pi_42819942
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:02 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Janken, wolven oproepen (dan janken ze buiten), en het had ook een paar voordelen zoals je huisdieren sneller truukjes leren.

Heb net wat screens gemaakt:

[afbeelding]
Raven, mijn real-life-kat in Simvorm.

[afbeelding]
Zijn dochter Chinook.

[afbeelding]
Bonnie, mijn zwarte aanloopwolvin die ik roze heb gemaakt.

[afbeelding]
Dit gebeurt er als de klok 8 slaat...

[afbeelding]
Grr.

[afbeelding]
Gele ogen a la Thriller.

[afbeelding]
*huil*

[afbeelding]
Bij het wolven oproepen kwamen deze twee witte wolven aanlopen.

[afbeelding]
En even later ook Hardimos, de leider (wolven bij je huis trekken nog meer wolven aan). Nog weer later kwam er zelfs nog een andere witte vrouwtjeswolf aan, die ik nog niet eerder had gezien. Misschien dat die aangemaakt is door het spel toen ik twee zwarte wolven had geadopteerd.

[afbeelding]
Familiereunie.
Zeer charmant zo'n weerwolf in ondergoed
pi_42820805
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef zoeperzazke het volgende:
heb jij nu al recolours gedownload voor je pets? Da's snel!!
Nee, die kleurtjes kun je unlocken bij elke job promotion die je huisdier maakt. Of je zoekt de code op in de grote lijst van unlock codes.
...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:20:57 #134
81237 releaze
best of both worlds
pi_42826296
Yes! Het installeren van Pets was toch niet zon drama als dat ik op voorhand had verwacht!
Wellicht dat ik morgen ofzo een paar screenies post, maar eerst eens tijd besteden aan het huiswerk...
Ik heb een hond en een kat gemaakt! Proxim en Aki!
pi_42827450
waar kun je een hondenbaan vinden? Oftewel, waarmee kan ik een baan zoeken voor mijn kat of hond?
pi_42827714
Klik op een krant of computer en kies: Huisdierenbaan vinden voor ... {naam van huisdier}
pi_42830583
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:50 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

je weet ook dat je met < en > moet draaien en niet gewoon door te draaien zoals je normaal doet? Dat kan ook schelen...
ja ik had dat al wle ergens gelezen ja, maar het zal wel komen omdat ik studenten leven niet heb. zoals hierboven werd gezegd dat je dat hiervoor nodig hebt..
pi_42835650
Weet iemand waar je de haarstijlen voor alle leeftijden kan downen? Dus zeg maar dat je het haar van de volwassenen ook voor toddlers kan gebruiken? En niet 1 voor 1 downloaden
pi_42836586
Ik ben weer eens gaan spelen met een zelfgemaakte buurt; Wisteria lane, oftewel Desperate Housewives Heb ook een paar screens gemaakt die ik later nog zal posten.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:02:36 #140
81237 releaze
best of both worlds
pi_42838241
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:38 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand waar je de haarstijlen voor alle leeftijden kan downen? Dus zeg maar dat je het haar van de volwassenen ook voor toddlers kan gebruiken? En niet 1 voor 1 downloaden
haarstijlen zijn altijd voor alle leeftijden, maar het ligt aan de maker of deze een aparte mesh maakt voor de kinderen/toddlers. meestal doen ze hier niet veel moeite voor.
pi_42842898
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 16:02 schreef releaze het volgende:

[..]

haarstijlen zijn altijd voor alle leeftijden, maar het ligt aan de maker of deze een aparte mesh maakt voor de kinderen/toddlers. meestal doen ze hier niet veel moeite voor.
Ik bedoel die stijlen die nu al in het spel zitten.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:02:56 #142
81237 releaze
best of both worlds
pi_42844908
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:

[..]

Ik bedoel die stijlen die nu al in het spel zitten.
je bedoelt dat volwassenen ook peuterhaar kunnen dragen?
Deze meshes moeten van een kinderkoppie naar een volwassenkoppie gemaakt worden, etc. zeer tijdrovende klus waar veel modders zich niet mee bezig houden. meestal worden deze per leeftijd al losse packages aangeboden op mts2, maar echt veel zul je er niet vinden.

als je dit niet bedoeld weet ik niet waar je het over hebt
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:49:57 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42855217
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 17:24 schreef Marvellous het volgende:
Nou wat me vandaag toch weer gebeurde....
LOLLER @ je verhaal .
Een vallende sateliet, dat heb ik dus ook nog nooit meegemaakt
Wel grappig dat de dood je een raadspelletje deed doen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:18:01 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42857753
Een weerwolf. Dat is gaaf. !

Dat kan dan zeker echt alleen met Pets? .
Whatever I want.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:13:09 #145
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42858461
Elke keer als m´n hond in huis piest komt er een magnetron te staat.

Maar geen gewone magnetron ...

Hebben jullie dit ook
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:23:50 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42858619
Volgens mij is dat een bug?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:37:11 #147
81237 releaze
best of both worlds
pi_42858847
ziet er uit als een bug veroorzaakt door een hack van je?

leuke woonkamer trouwens! Pay?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:17:41 #148
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42859740
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:37 schreef releaze het volgende:
ziet er uit als een bug veroorzaakt door een hack van je?

leuke woonkamer trouwens! Pay?
Nee, pay doe ik niet aan, het is al duur genoeg

Verder gebruik ik eigenlijk geen hacks oid. Alleen downloads. Ik heb wel de insiminator gedownload maar die heb ik hier nog niet gebruikt.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:19:44 #149
81237 releaze
best of both worlds
pi_42859783
ik zou de insiminator dr eens uitgooien en kijken of het probleem dan is opgelost. deze opties zijn heel erg insiminatorish..
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:25:39 #150
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_42859899
O.k. nu wil ik hem toch ook wel. Was het eerst niet van plan omdat ik Beestenboel niet zo bijzonder vond, maar nu ben ik toch ook wel om.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje QuendaĐ of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:27:58 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_42859946
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe een kruising van een SIm met een magnetron eruit ziet en hoe de bevalling zal zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42861730
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:02 schreef releaze het volgende:

[..]

je bedoelt dat volwassenen ook peuterhaar kunnen dragen?
Deze meshes moeten van een kinderkoppie naar een volwassenkoppie gemaakt worden, etc. zeer tijdrovende klus waar veel modders zich niet mee bezig houden. meestal worden deze per leeftijd al losse packages aangeboden op mts2, maar echt veel zul je er niet vinden.

als je dit niet bedoeld weet ik niet waar je het over hebt
Ja dat ja
Ik heb al best veel gevonden maar ik kan een paar echt niet vinden
pi_42862404
Hier een paar screens, niet zo bijzonder maar dan heb ik ook maar eens wat gepost wahaha.

Hier Tim die Snoepie (de kat) beloond voor op de mand gaan zitten.

Astrid die met de vogel speelt:

Anouk speelt met de cavia:

pi_42863877
Ik denk dat ik pets toch ook maar moet kopen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_42866763
timp0e, heb jij je grafische details nu zo laag staan of lijkt dat maar?
pi_42867322
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:46 schreef zoeperzazke het volgende:
timp0e, heb jij je grafische details nu zo laag staan of lijkt dat maar?
Ja, bij mijn staan ze erg laag omdat mijn pc het anders niet trekt
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:20:38 #157
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42867571
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:27 schreef Troel het volgende:
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe een kruising van een SIm met een magnetron eruit ziet en hoe de bevalling zal zijn
Zal pijnlijk zijn maar ik denk niet dat dat lukt. Ik heb met dat ding wel inmiddels een vrouw een tweeling laten krijgen van een klein zwart hondje uit de buurt
Ben heel benieuw wat dat wordt ... screens volgen.
pi_42867767
Double-U - zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:20
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:27 schreef Troel het volgende:
Zal pijnlijk zijn maar ik denk niet dat dat lukt. Ik heb met dat ding wel inmiddels een vrouw een tweeling laten krijgen van een klein zwart hondje uit de buurt
Ben heel benieuw wat dat wordt ... screens volgen.
Ja k ben ook wel benieuwd
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:21:07 #159
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42870315
Nou, tot nu toe is het nog niet echt interessant. Ze zien er vrij normaal uit

Hier gingen m´n honden Duncan en Dakota puppy´s maken

Met 3 puppy´s als gevolg: Max, Moby en Jody

Meer nieuws over de mensen-puppy´s volgt ...
pi_42870352
Ahhh.. ik wil pets ook Dinsdag gelijk bestellen als de stufi er is
pi_42870593
hoe lang duurt een hondendracht? en krijgen honden ook een dikkere buik?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:15:12 #162
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42873096
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:31 schreef zoeperzazke het volgende:
hoe lang duurt een hondendracht? en krijgen honden ook een dikkere buik?
Nee, ze krijgen jammer genoeg geen dikke buik. Het duurt geloof ik net zolang als bij een sim.

Helaas is dit het einde van de mensen-puppies want ze zijn zonder reden opgehaald door de maatschappelijk werkster. Zeer vreemd want ze deden het gewoon goed op school enzo.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:27:46 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42873380
Hondenschool? OMG, er staat me nog wat te wachten .
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:13:16 #164
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42874572
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Hondenschool? OMG, er staat me nog wat te wachten .
Nee kinderschool. De mensen-puppies (kruising mens - hond) zijn gewone kindertjes geworden.
pi_42875429
Zoals beloofd hier wat screenies .

Allereerst heb ik even twee gedownloade Sims gebruikt, namelijk Jack Sparrow en Keira Knightley als Elisabeth . En dan nog een zelfgemaakt Orlando erbij, maar die lijkt niet .

Hier de buurt Wisteria Lane met zelfgemaakte Desperate housewives .

Bree & Lynette

Carlos & Gabrielle

Mike & Susan

Lynette + familie

zondag 22 oktober 2006 @ 13:18:02 #166
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42883114
hallo er zegt niemand nog iet siher:s
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:18:17 #167
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42883124
iets hier*
pi_42883266
Sorry dat ik het zeg, maar ik word nu echt moe van je. Reageer nou ook eens bijvoorbeeld dan eens leuk op iemands screens of draag ook eens wat bij in plaats van ons alleen maar vragen te stellen en bevelen te geven.

En ja, het kan ook gebeuren dat er eens niet gereageerd wordt. Wij hebben ook allemaal nog een leven ipv 24/7 in de Sims topic te kijken!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:45:52 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_42886563
Precies, we willen ook wel eens de Sims spelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_42887673
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:18 schreef _-my-_ het volgende:
hallo er zegt niemand nog iet siher:s
hoi, ben jij 12?

"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:27:46 #171
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42889507
ja k ben 12 ja sorry maar ik heb niet veel geduld he timp0e en Tr0el
pi_42891195
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:21 schreef timp0e het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik word nu echt moe van je. Reageer nou ook eens bijvoorbeeld dan eens leuk op iemands screens of draag ook eens wat bij in plaats van ons alleen maar vragen te stellen en bevelen te geven.
ik heb exact hetzelfde
als ik telkens dat soort posts tegenkom dan heb ik gewoon geen zin meer om in dit topic te kijken

Binenkort komen er wel weer wat screens van mij kant
pi_42891945
Ik zal eens wat plaatjes laten zien..gewoon willekeurig wat uitgekozen..

zondag 22 oktober 2006 @ 17:47:59 #174
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42892475
wouw mooie screens die ene met haar rosse haarkleur haar kampsel is heel mooi hoor
x
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:51:43 #175
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42892608
kapsel*
pi_42893118
die eerste blonde vrouw heb je mooi gemaakt!
pi_42893166
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef _-my-_ het volgende:
kapsel*
Bewerken IS een optie.
pi_42893658
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:51 schreef _-my-_ het volgende:
kapsel*
De edit knop () is een héle handige optie hiervoor..
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
  zondag 22 oktober 2006 @ 18:52:19 #179
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42894246
ok zal ik onthouden
pi_42895019
Ik klik meestal maar wat aan totdat ik em leuk vind
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:26:06 #181
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42895241
Kinderen van 12 behoren geen toegang tot internet te hebben. Zie hier, het bewijs. .

Anyway.. Clauw mooie sims . En Shining je POTC Sims !

Ik gooi ook maar even wat willekeurige screenies ertegenaan:

Prrr .

Laif hč. .
Whatever I want.
  zondag 22 oktober 2006 @ 19:32:00 #182
158879 _-my-_
Missy Bie
pi_42895455
toffe neuspiercing peri
en ook een tof kleedje van die tiener (Als het een tiener is)
anyway coole screens zoals altijd
  zondag 22 oktober 2006 @ 20:56:09 #183
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_42898522
Ik heb ook Pets!!!!!!

Hier een paar schattige screenshots:

Dit is Bloem die Teunis de kat doodknuffelt

Dit is Bloem die Tinka de kat doodknuffelt

Dit is Bloem die Bruno de Franse Bulldog doodknuffelt

En nu is Pipo de kitten het slachtoffer van Bloem’s onvoorwaardelijke liefde voor dieren

Teunis is erg netjes…

... maar soms maakt hij er een zooitje van

Katten lusten best pannenkoeken…

… en kinderen lusten best hondenvoer
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:17:25 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_42899334
Hoe maken jullie de screens? Gewoon foto ervan maken, en word het dan gelijk opgeslagen in een map op je comp? Vreemd genoeg lukt dat maar niet bij mij, voor zover ik weet..

En ik ga morgen Pets halen, ziet er zo leuk uit
pi_42901702
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef GotC het volgende:
Hoe maken jullie de screens? Gewoon foto ervan maken, en word het dan gelijk opgeslagen in een map op je comp? Vreemd genoeg lukt dat maar niet bij mij, voor zover ik weet..

En ik ga morgen Pets halen, ziet er zo leuk uit
Ik maak altijd een foto, en dan kun je het vinden in: Mijn documenten > EA Games > Neighborhoods > De buurt waarin je de foto's hebt gemaakt > Storytelling.
pi_42902922
Bloem die de dieren knuffelt

Na mijn tentamens ga ik pets ook aanschaffen
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:02:54 #187
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42903329
Bloem is een mooi kindje, Vanillivi! Leuke screens!
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:49:27 #188
81237 releaze
best of both worlds
pi_42906407
Nouja, in het kader van de nieuwe uitbreiding Pets wil ik graag dit plaatje toch ff sharen ondanks dat het geen sims2 is Ik kwam em net weer eens tegen op mn pc, en ik moet er altijd om glimlachen

geen flauw idee wie de bron is
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:55:22 #189
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42906531
Peri; mooi huisje met mooie sims!
En Vanillivi: door jouw shots krijg ik ook alweer helemaal zin om Pets te installeren, damnit .
Zitten er nog gedownloade beesten bij de jouwe, want ik zie de laatste dagen allemaal soorten recolors en beestjes verschijnen.
Nog wat recente shotjes (heb vandaag nog gespeeld, maar m'n geheugen heeft danig uitbreiding nodig, want het trekt al die downloads soms niet echt meer )

maandag 23 oktober 2006 @ 09:47:50 #190
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42910619
Vanilivili die kat op het toilet ! ! !!

Sem is dat HDN? .
Whatever I want.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:57:34 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42910773
Loller! Z'n sik en haar lijken wel ja
Had hem niet in gedachten toen ik hem maakte, wilde gewoon dat nieuwe Peggysims-haar uittesten
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:07:01 #192
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_42910923
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:55 schreef SEMTEX het volgende:
En Vanillivi: door jouw shots krijg ik ook alweer helemaal zin om Pets te installeren, damnit .
Zitten er nog gedownloade beesten bij de jouwe, want ik zie de laatste dagen allemaal soorten recolors en beestjes verschijnen.
Ik heb nog geen beesten gedownload. De katten Teunis en Tinka en de hond Bruno heb ik gemaakt met de family creator, daar kan je onder andere de kleuren van de oren, pootjes, kop, borst en rug bepalen. Pipo de kitten is het resultaat van Teunis en Tinka.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:15:33 #193
101884 PeRi
Allons-y!
pi_42911066
Zit de family creator in 't Pets spel? Of is dat iets aparts?
Whatever I want.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:37:35 #194
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_42911479
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:15 schreef PeRi het volgende:
Zit de family creator in 't Pets spel? Of is dat iets aparts?
Ja, zit gewoon in het Pets spel. Het is dezelfde knop waarmee je een familie aanmaakt (als je in het buurtvenster zit). Naast het maken van sims kun je nu ook huisdieren maken. Het is mogelijk om een huisdier te maken en die toe te voegen aan een bestaande familie.
  maandag 23 oktober 2006 @ 11:58:06 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_42912257
Vind je shots echt cool Moeten alle huisbeesten ook plassen op de wc of hebben ze een kattenbakje? En vind je 't niet moeilijk om daarnaast ook nog die peuter op te voeden?
Ik vind peuters altijd van die tijdrovende sims
  maandag 23 oktober 2006 @ 18:24:59 #196
111641 vanillivi
Meet the Piņatas!
pi_42912569
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 11:58 schreef SEMTEX het volgende:
Vind je shots echt cool Moeten alle huisbeesten ook plassen op de wc of hebben ze een kattenbakje? En vind je 't niet moeilijk om daarnaast ook nog die peuter op te voeden?
Ik vind peuters altijd van die tijdrovende sims
Bedankt!!! Jouw screenshots zijn ook mooi, vooral die mannelijke sims

De katten kun je trainen, zodat ze op de wc gaan. Maar je kunt ook een kattenbak aanschaffen, die je dan om de zoveel tijd moet schoonmaken. De honden moet je uitlaten.

Met het opvoeden van peuters heb ik over het algemeen niet zo veel moeite. Dat komt waarschijnlijk omdat ik breinmelk gebruik, zodat ze sneller leren lopen, praten en zelfstandig op het potje gaan.
Maar ik moet zeggen dat het huisje nu aardig vol is; er lopen 6 sims, 3 katten en 1 hond rond. Ik kan mijn katten nu ook geen nieuwe kittens meer laten maken.
pi_42914840
Ik ben al een tijd niet meer geweest, maar kom nu toch weer even om de hoek kijken.
Heb de laatste tijd gewoon echt geen tijd meer voor Sims, ik heb het 1x kunnen spelen en dat was de keer dat we het net in huis hadden.Oohja, en de dag erna ook nog wel

Heb ik vandaag heerlijk een vrije dag, wil ik sims opstarten, Doet ie het niet!! Wanneer ik hem wil opstarten vraagt hij of ik de cd wel in het medium heb gedaan. Dat heb ik wel degelijk gedaan, maar de computer leest gewoon geen cd's meer ben bang dat hij dood is. In de laptop doet de CD van sims het wel.

Maar wat een een mooi screens weer allemaal, allemaal mooie sims Lieve beestjes, ik mis mijn hondje Sem zo en mijn familie, wil zo graag weer met ze spelen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Danaa op 25-10-2006 11:07:09 ]
pi_42916705
Misschien ff je Cd/DVD-rom uitblazen?
pi_42917004
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:48 schreef Nesle het volgende:
Misschien ff je Cd/DVD-rom uitblazen?
Ja heb ik ook geprobeert, heeft niet gewerkt
pi_42917452
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef Danaa het volgende:

[..]

Ja heb ik ook geprobeert, heeft niet gewerkt
Heb je ook al andere Cd's erin gedaan? Werkten die ook niet?
Zitten alle kabeltjes er goed in?
Hoelang heb je de driver al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')