Ik had er daar ook eentje gedownload, maar wist niet in welke map je hem moest unpatchen. Kreeg de melding dat het iig de verkeerde was (TSbin)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:58 schreef releaze het volgende:
nudehack is te downloaden via gamecopyworld of gameburnworld oid.. heb hem daar gezien(tevens voor no-cd hacks)
Welke zwangerschapshack?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:27 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm zwangerschapshack is er voorlopig alleen nog tot EP3 en nog niet voor Pets..of heeft iemand hem al?
De hack waarbij zwangere vrouwen normale kleding aankunnen, die is EP-gebonden. Die voor OFB was al uit, maar voor Pets geloof ik nog niet. Ik had een nachtleven-versie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Welke zwangerschapshack?
Ik merk dat heel veel van de oude hacks gewoon werken in Pets![]()
Gisteren heb ik trouwens een Duo-penotti tweeling gekregen in Sims. Blond meisje getrouwd met een negerjongen en nu hebben ze een blank en een donker kindje![]()
Ik heb ook een gekraakte versie, maar ik kan dat wel doen hoor. Heb je de cheat boolProp ControlPets on/off wel gebruikt?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:47 schreef releaze het volgende:
Ligt het trouwens aan mijn gekraakte versie dat mijn honden en katten niks kunnen doen? ze doen alles uit zichzelf en wanneer ik hen selecteer valt er niks voor ze uit te voeren.. kan bijvoorbeeld mn hond niet met andere honden laten spelen, besnuffelen of weet ik veel wat... is dat voor iedereen zo? ik vind de dieren allemaal heel schattig, maar met praise scold en give treat alleen (bij wijze van) vind ik het erg mager voor een EP?
Yep vind ik ook, daar om heb ik ze maar gauw ff gedownload.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef _-my-_ het volgende:
dank je semtex mooie haren
Oke dan heb ik toch niets verkeerd gedaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:08 schreef PeRi het volgende:
Lezen en weggooien.
Oke dan verplaats ik alles uit de savedsims naar de downloadmapquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:28 schreef PeRi het volgende:
Savedsims is de verkeerde map! Je moet ze in je downloads map plaatsen, met mesh en al. EAGames/Sims2/Downloads. Dat geldt voor AL je gedownloade spulletjes.
modthesims2.com, http://www.thesimsresource.com/, etc?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef Lotjeb het volgende:
Heeft iemand al pets-downloads gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |