Oh dus eigenlijk komt het goed, want je moet aan je schoolquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ok heb het al eens eerder gehad. Gewoon of een kwestie van stug een paar keer opnieuw opstarten, of karakters deleten en opnieuw beginnen.... komt wel goed, maar nu ook even niet zo'n zin in (althans, die zin verdring ik even, ik moet namelijk vrijdag een nota inleveren op school en ben pas op eenderde... dat haal ik met gemak maar dan moet ik wel werken en niet simsen). Vanavond ook geen tijd, want dan gaan we naar een toneelstuk.... dus ik ga nu ff braaf voor school aan de slag. Mijn screenshotjes enzo houden jullie wel tegoed
Ik zal trouwens ook mn inteenimator er eens uit gooien, misschien geeft die nu ook conflicten (heb de ofb-versie erop staan).
Nope, een meisje en een jongen. Isabella en Sean.quote:
Nee het is dezelfde vrouw met een ander kapsel. Dat zei ik ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef _-my-_ het volgende:
ja is het niet van toe je laatste screens en nu zijn er nog screens geplaatst
en die man bedriegt die ene vrouw met die roodhaarkleurigevrouw
juist?
Dammitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:52 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn downloads doen het nu gewoon, maar m'n Sims nietM'n 2 katten liggen half door de grond, en m'n Sims doen het ook niet meer. Animaties werken gewoon niet. Stereo uitzetten kan dan bijvoorbeeld wel, maar dan blijven ze daarna gewoon stokstijf staan en sociale interacties doen het sowieso al niet. Volgens mij moet Maxis een patch maken...
Je praat wel een beetje op een rare en bazige manier...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:50 schreef _-my-_ het volgende:
ja is het niet van toe je laatste screens en nu zijn er nog screens geplaatst
en die man bedriegt die ene vrouw met die roodhaarkleurigevrouw
juist?
Ja dat begrijp ik!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef _-my-_ het volgende:
ja dana k ben n belgische he geen nederlandse
kan ik niets aan doen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:47 schreef PeRi het volgende:
Oh dus eigenlijk komt het goed, want je moet aan je school.
Ik moet je zeggen, het fokken is erg moeilijk!! Het contact leggen tussen andere beesten moet vanuit hunzelf komen daar kunnen wij niets aan doen. Dus het ligt er maar net aan of je dier er zin in heeft of niet..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef Lyssa het volgende:
Bij mij doettie t prima :S ik kreeg eerst idd de mededeling dat mn downloads uitstonden.. dus ik aanzetten en spel herstarten (weer vet lang wachten) maar verder doettie t primaik heb nu alleen nog maar een kat. Deze is momenteel aan t werk (want je beesten kunnen ook werken) als stuntkat
en daarvoor moet ze t truukje doodliggen leren xD straks maar eens een mannetjes kat erbij
Leuke kledingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef Lyssa het volgende:
Hoeveelheid downloads zouden t probleem idd niet kunnen zijn, ik zit ook aan de 2,5gig en doet t wel..
hier wat screenshots van mijn eerste probeersel met pets.
[afbeelding]
Dit is Ziva David met haar exotic shorthair genaamd Abby.
[afbeelding]
Hier een screenshot van hun huisje, met speciaal voor Abby een krabpaal/slaap iets..
[afbeelding]
Ziva beloont Abby voor het eten van kattevoer xD
[afbeelding]
[afbeelding]
Een lekkere knuffel!
[afbeelding]
Abby plagen!! xD
Zo ik ga weer verder spelen!!
met de boolprop testingcheats enabled cheat (invoeren in je buurtscherm) dan kan je de vriednschap balkjes omhoog schuiven.. ook bij de huisdierenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:48 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen, het fokken is erg moeilijk!! Het contact leggen tussen andere beesten moet vanuit hunzelf komen daar kunnen wij niets aan doen. Dus het ligt er maar net aan of je dier er zin in heeft of niet..![]()
Wat leukquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:54 schreef Danaa het volgende:
Even een shotje van de nieuw geboren baby van Zasja en Mark!!
[afbeelding]
Hier word Jimmie even lekker ondergespoten met het kontspulvan Stinkie het stinkdier
[afbeelding]
Mark en Zasja + toekomstige baby![]()
[afbeelding]
Daar is ze; Jeelan![]()
![]()
![]()
nee het is eerder dat je downloads Conflictenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:41 schreef Chanty87 het volgende:
Punt is dat mijn spel het wel normaal deed toen m'n downloads uitstonden... Mijn 512 MB RAM zou er een probleem van kunnen maken, aangezien het alleen maar externe content is dat steeds geladen moet worden.
ja die zijn erquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:55 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Wat leukZijn er ook stinkdieren
![]()
Die heb ik toevallig vandaag er nog bij gedownload.. is een volledig setje hier vandaan gehaald, bij casual kledingquote:
Mja, Ziva heeft ook steeds als angst dat Abby (de kat) word bestinkt door t stinkdier xD heb m alleen nog niet gezien.. Ik heb wel een buurthond gehad die gaten ging graven in mn tuin..quote:
http://desiresims.extra.hu/quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:09 schreef Danaa het volgende:
Ja er is een stinkdier.. Jimmie gaf hem wat aandacht en daar was hij niet van gedient!!
Ooh bedankt Lyssa, ik ga meteen kijken of het werkt met die balkjes bij dieren!!! Ooohja je verwijzing naar de site met die kleding doet het niet.
Je hoort zo van me.
Zo één had ik ook vroeger: Floortjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Iwi!!!! lief, lief, lief!!!!
de echte iwi:
[afbeelding]
Waarom zouden custom items dan effect hebben op animaties van mijn Sims? Lijkt me sterk dat ze conflicten aangezien vrijwel al mijn downloads zijn gebaseerd op objecten van vorige uitbreidingspakketten. Daarnaast heb ik voorheen nooit problemen gehad met downloads.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:59 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
nee het is eerder dat je downloads Conflicten
mods/items/ zullen snel conflicten geven door de code verandering
kleding/vloeren/behang niet zo snel omdat dat hetzelfde blijft
dit is ook exact de reden dat ik weinig tot geen custom content gebruik
Okee,,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:41 schreef _-my-_ het volgende:
En ik val je bij deze heus niet aan ofzo hoor
nee hoor maar ik zal het proberen
om wat nederlands te spreken
Bedankt voor de link, heb meteen de slaapkamer gedownload. Mooi bed zit er bijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lyssa het volgende:
[..]
http://desiresims.extra.hu/
dat is de gewone link.. die doet t dan wel hoop ik..
hier nog een screenie
[afbeelding]
Meet Iwi, de nieuwste aanwinst.. vernoemd naar een echte caaf! (de allereerste van Zoeper) Dit was de enige die ook maar een beetje lijkt op cavia's die ik ken.. er zitten geen langharige bij.. (daar heb ik er zelf 2 van xD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |