Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Van de enige normale persoon in de ShowChatquote:
Brokeback Mountainquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:13 schreef Svensational het volgende:
Dizzle, noem eens een leuke DVD die onlangs is uitgekomen?
mwêh.quote:
Jouw zelfbeeld verandert vaker dan dat Paris van man wisseltquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:36 schreef rena het volgende:
[..]
Van de enige normale persoon in de ShowChatD'oh.
mwêh?quote:
Welk zelfbeeldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw zelfbeeld verandert vaker dan dat Paris van man wisselt
Dat is een zeer leuke dvd.quote:
Bovendien was de vraag aan Dizer gesteld.quote:
Ja en? Dan stuur je hem maar een mailtje of zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bovendien was de vraag aan Dizer gesteld.
En hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef babette21 het volgende:
zo. huisje schoon. nu Babette nog...
nou, daar heb ik iets heel bijzonders voor, echt de uitvinding van de eeuw!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef rena het volgende:
En hoe ga je dat aanpakken?
TUURLIJK NIETquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Naakt?
ja zeg, vertel me nou niet dat ik nou ook nog de betekenis van 'n douchegordijn moet gaan uitleggen he..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef rena het volgende:
TUURLIJK NIETSMEERLAP
Met kleren aan. DUH. Stel dat iemand je ziet
![]()
Douchegordijn? Wat is dat danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zeg, vertel me nou niet dat ik nou ook nog de betekenis van 'n douchegordijn moet gaan uitleggen he..![]()
Tegen je bipsjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb een afkeer van douchegordijnen overgehouden aan Rome. Veel te klein hokje om te douchen, het gordijn wat helemaal tegen je aan plakt...
Haal dat "je" maar van de bips afquote:
Daar heb ik een vrij grote dosis vanquote:
Voor de meeste mensen zijn die hokjes helemaal niet te klein.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik heb een afkeer van douchegordijnen overgehouden aan Rome. Veel te klein hokje om te douchen, het gordijn wat helemaal tegen je aan plakt...
Voor Chinezen misschien, maar ik kan je verzekeren, die hokjes waren klein.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen zijn die hokjes helemaal niet te klein.
Ik was hem al kwijtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen deeltje 2![]()
![]()
!
Bewijs!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Chinezen misschien, maar ik kan je verzekeren, die hokjes waren klein.
lekker wijfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen deeltje 2![]()
![]()
!
Onder dat filmpje staat een ander filmpje : Hind: Heaven (Do)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:41 schreef BVO het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JEzjH3Njii4
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef rena het volgende:
Onder dat filmpje staat een ander filmpje : Hind: Heaven (Do)![]()
![]()
Super slim!
Daar ben ik wel eens heen geweestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:47 schreef PeRi het volgende:
Rena! Ahoy.
Muse, 2003.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:56 schreef PeRi het volgende:
Muse zuigt.
Nee. Maar zuigen hoeft toch niet alleen aan piemelsquote:
Renaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:02 schreef rena het volgende:
[..]
Nee. Maar zuigen hoeft toch niet alleen aan piemels![]()
je huidige favoriet?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:01 schreef PeRi het volgende:
Groot hart.
Watquote:
Nee die stond toevallig aan, heb geen echte favoriet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
je huidige favoriet?
heb je de cd al? ik krijg 'm vanavond
registratie laatst wel al gezien, weer dikke laag kippenvel bij Onderuit
voor overmorgen ja...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef PeRi het volgende:
Ga je vanavond alvast feestje bouwen voor morgen?.
Perfect hoor, studentenleventje bevalt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei jou heb ik lang niet gezien hier. Hoe issie?
.
je kent mij langer, je moet mij eerst groetenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef Airelle het volgende:
Wat heb ik misdaan?
Ik had je nog niet gezien in dit topic. Anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
je kent mij langer, je moet mij eerst groeten
Ik had de verkeerde datum in mn kopquote:
Mooi! Ja gaat lekker wel, alles zn gangetjequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Perfect hoor, studentenleventje bevalt goed. Met jou?
hm vooruit dan maar....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:12 schreef Airelle het volgende:
Ik had je nog niet gezien in dit topic. Anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan.
'Dag tofste zus!'
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm vooruit dan maar....
gedraag je je nog 'n beetje, daar in 't hoge noorden?
Oh ja kut die ene slash doet het niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
_____________________________________/ _____________________________
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ja kut die ene slash doet het niet.
Jij bent ook uit 2003quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:01 schreef rena het volgende:
57 posts geledenheb ik de 16000 posts bereikt, en ik heb het niet eens gevierd
![]()
![]()
Ik ben pas laat op gang gekomenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent ook uit 2003! Weinig posts heb je dan man.
.
Ik zei toch sorry.;(.quote:
Ik lurckte voor ik me registreerde. Toen ik eenmaal geregd was, kon ik er niet meer aan ontkomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben pas laat op gang gekomenIk was voornamelijk een lurkster in het begin.
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zei toch sorry.;(.
Maar om dat ene waarvan ik denk dat je zei 'ik hoop dat het alle kanten op kan' daar gebeurt echt iets mee. Quote enzo..
Toen werd je meegesleurd door Bupa & coquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lurckte voor ik me registreerde. Toen ik eenmaal geregd was, kon ik er niet meer aan ontkomen.
Wij zitten nog in seizoen 2, we zijn nu bij aflevering 19 of 20 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:06 schreef PeRi het volgende:
Welk seizoen is het in NL dan? Al die kreten van users sloegen ook best op VS aflevering..
Neh de toenmalige leuke ONZ generatie. Vroegâhh toen het betâhh was..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:05 schreef rena het volgende:
[..]
Toen werd je meegesleurd door Bupa & co?
Denk dat ze niet snapt hoe het werktquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:30 schreef BVO het volgende:
Ik wil HB als PM-buddy.
Dat lijkt me best heel spannend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is wel gemakkelijk .
Een PM berichtje als je iets wilt vragen of weten![]()
Netjes voor mekaar![]()
Daar dus.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Geweldig RoonaanErg leuk en comfortabel.
quote:Je bent een mooie, prachtige jongen, maar wat er in je broekje zit, dat is van jou.
Ik weet dat je op oudere vrouwen valt, maar meer hoef ik niet te weten Bèèv.quote:
Ben je gek, ik ben pas 20.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:41 schreef rena het volgende:
[..]
Wat moet jij in zwangerschap & geboorte![]()
? Heb je ons iets te vertellen?
Wanneer gaan we weer neuken?quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk heb ik er zin in, rena!!
PeRi!!!!!!!!!!!!.
!!!!!!!!!!!!!
yep, ik vier vandaag oudjaar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:30 schreef Airelle het volgende:
He! Je bent morgen jarig!
Liever een fruitsapje; of nog beter een glaasje water.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep, ik vier vandaag oudjaar...
al moet ik niet aan oliebollen den..k.... ohoh te laat.....
*rent hard weg
't maffe is dat de kater op zich heel erg meeviel (om half twee dacht ik echt 't halve plein onder te gaan kotsen maar in plaats daarvan gingen we kroketten eten en toen kon ik nog tot half vier door), maar ik was net zo stom om op z'n kop te gaan hangen (er was 'n potlood onder de bank geroldquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Liever een fruitsapje; of nog beter een glaasje water..
nee paar slokken maar, om de dooie muis smaak 'n beetje weg te werkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:37 schreef PeRi het volgende:
Bet heb je wel genoeg water gedronken toen je terug was vannacht?
Lekker naar de FEBOquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
't maffe is dat de kater op zich heel erg meeviel (om half twee dacht ik echt 't halve plein onder te gaan kotsen maar in plaats daarvan gingen we kroketten eten en toen kon ik nog tot half vier door), maar ik was net zo stom om op z'n kop te gaan hangen (er was 'n potlood onder de bank gerold), dat was niet zo'n goed idee
Ik drink toch altijd een paar glazen, voor de zekerheid. Voel ik me ook niet zo brak als ik maar een paar uur slaap krijg.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee paar slokken maar, om de dooie muis smaak 'n beetje weg te werken
maar tegen de tijd dat ik thuis was, was ik al over de grootste dronkenheid heen: de kamer draaide niet eens!!
* jaloers....quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef Dizer het volgende:goedemorgen
Damn... nu pas wakker... dit overkomt me echt bijna nooit
Chickenquote:Op zondag 15 oktober 2006 10:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen.
Normaal heb ik dat ook, maar vandaag was echt ergquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
* jaloers....
ik lag er tegen vieren in en was er om 9.00 uur alweer uit...
hoe heb ik 't uitslapen ooit kunnen verleren?!
nee man, Piet Patatquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:39 schreef Airelle het volgende:
Lekker naar de FEBO. Maar het feestje was leuk?
Wat is er mis met mijn FB?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:42 schreef Airelle het volgende:
Ik ging even in je FB kijken, Dizer; wtf!!!
dat water deed me halverwege de nacht ergens juist de das om, werd er kotsmisselijk vanquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:40 schreef PeRi het volgende:
Ik drink toch altijd een paar glazen, voor de zekerheid. Voel ik me ook niet zo brak als ik maar een paar uur slaap krijg..
Friet van Pietquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, Piet Patat
en ja, erg leuk... al heb ik meer mensen niet gesproken dan wel (damn wat 'n opkomst![]()
)
Oh, hi hiquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al gezegd; mannen in pak.
dank je poepie....quote:
Op dit moment toch echt te koud. M'n benen zijn nog steeds bevroren van gisteren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, hi hi![]()
![]()
Ik heb altijd al gezegd, vrouwen in tennisrokjes
Dan is het goed, stel je voor dat ik opeens aanpap met één van je vriendinnenquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je poepie....![]()
't was trouwens maar goed dat je er niet was, ik zou niet veel aandacht voor je hebben gehad![]()
Ik mag het van mezelf niet meer. Maar vetsnacken is zo verleidelijk na een avondje (flink) stappen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe vaak ik daar niet midden in de nacht op 't stoepie heb gezeten![]()
mijn zegen heb je hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:46 schreef Dizer het volgende:
Dan is het goed, stel je voor dat ik opeens aanpap met één van je vriendinnen![]()
ik eet meestal een beetje met de rest mee.... paar happen kroket, paar patatjes en Babette is good to go...quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:48 schreef Airelle het volgende:
Ik mag het van mezelf niet meer. Maar vetsnacken is zo verleidelijk na een avondje (flink) stappen.
Good to go, dat was toch zo'n foute jaren '90 liedje?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik eet meestal een beetje met de rest mee.... paar happen kroket, paar patatjes en Babette is good to go...
Nou, kom op dan... laat eens wat foto's zien van mooie meiden uit je vriendengroep zijnquote:
Speciaal voor de foto... ik heb vroega... gerookt, om stoer te zijn in de 3e klasquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:57 schreef Airelle het volgende:
Rook je of was het voor de foto?
geen idee, zegt me niksquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
Good to go, dat was toch zo'n foute jaren '90 liedje?
Hehe. Ik dacht al. Ik vind het niks voor je.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speciaal voor de foto... ik heb vroega... gerookt, om stoer te zijn in de 3e klas
Bedoel je de Happy Hardcore nummer van Flammen & Abracsas? Of zo iets?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Good to go, dat was toch zo'n foute jaren '90 liedje?
Jep. Met Tygo in de clip.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bedoel je de Happy Hardcore nummer van Flammen & Abracsas? Of zo iets?
ik heb alleen maar lelijke vriendinnen zodat ik zelf 'n beetje goed overkomquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
Nou, kom op dan... laat eens wat foto's zien van mooie meiden uit je vriendengroep zijn
Dan wil ik met jou aanpappenquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar lelijke vriendinnen zodat ik zelf 'n beetje goed overkom![]()
Let me know when you good to go.. I said hold up... !quote:
Waarom zou het niks voor me is? Ik sta echt op het punt om weer te gaan roken.. ik heb zooo veel trek ik een sigaretquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hehe. Ik dacht al. Ik vind het niks voor je.
Pietje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom zou het niks voor me is? Ik sta echt op het punt om weer te gaan roken.. ik heb zooo veel trek ik een sigaret![]()
nou d'r was gisteren wel 'n meneer, maar ik weet niet meer zo goed hoe die heetquote:
Whehequote:Op zondag 15 oktober 2006 12:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou d'r was gisteren wel 'n meneer, maar ik weet niet meer zo goed hoe die heet
ik weet eigenlijk niet of ik dat uberhaupt ooit geweten heb![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou d'r was gisteren wel 'n meneer, maar ik weet niet meer zo goed hoe die heet
ik weet eigenlijk niet of ik dat uberhaupt ooit geweten heb![]()
dat je dat nog moet vragen! rosé natuurlijk.... liters, voor m'n gevoelquote:
Jij drinkt altijd rosé he! Nooit de behoefte om rode wijn te drinken met dit herfstige weer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je dat nog moet vragen! rosé natuurlijk.... liters, voor m'n gevoel
maar op 'n gegeven moment ben ik op 't water overgestapt hoor![]()
Ga maar lekker uitwaaienquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:12 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is 't fucking mooi weer voor 'n strandwandeling
ik ga mezelf dus maar 's onder de douche zetten.... doeiiiii
yep 't hele jaar door, zelfs als 't vriestquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:12 schreef Airelle het volgende:
Jij drinkt altijd rosé he! Nooit de behoefte om rode wijn te drinken met dit herfstige weer?
ik moet dan wel door anderen gesteund worden hoor, ga ik iedereen af:quote:Oh, dat is heel verstandig van je. Ik doe dat nooit.
topquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
Ga maar lekker uitwaaien. En morgen zal ik een rosétje op je drinken.
Ja, ik heb Ryan gemist, echt vet kut. Maar ik las nogal uiteenlopende meningen over het concert.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:47 schreef PeRi het volgende:
Wanneer gaan we weer neuken?.
Je hebt Ryan gemist, het was zo tof, hij was geil, zijn muziek was geil. Hij zei niet veel, maar hij was tóf!
We zouden samen dansen weet je nog..
Ja.. dat was jij bij de Pathé de Munt twee weken geleden... je kijkt me aan en loopt gelijk wegquote:
Op muzikaal gebied was hij fucking briljant. Nog nooit zo'n geweldig concert gezien. En op sociaal gebied was ie gewoon een vette ass.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, ik heb Ryan gemist, echt vet kut. Maar ik las nogal uiteenlopende meningen over het concert..
Ben deze week wel naar The Veils en The Pipettes geweest.. Dat was ook leuk!
En binnenkort naar The Dears!
Oh, nou, hmm, kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
Ja.. dat was jij bij de Pathé de Munt twee weken geleden... je kijkt me aan en loopt gelijk weg
Hehehe. Nou ja, ik had er uiteraard bij willen zijn, alleen maar om er over mee te kunnen praten. Want het was het verhaal van de dag, het kwam zelfs bij het nieuws in de tram!quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Op muzikaal gebied was hij fucking briljant. Nog nooit zo'n geweldig concert gezien. En op sociaal gebied was ie gewoon een vette ass.. Maar dat vergeef ik hem, want het is Ryan.
.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, nou, hmm, kan ik me niet herinneren.. Sorry.
.
Ik wil een IDO 4.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat The X-Factor al begint volgende week. Ben er nog helemaal niet op voorbereid..
28 oktober pas.quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat The X-Factor al begint volgende week. Ben er nog helemaal niet op voorbereid..
Ik zit halverwege van seizoen 4quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:05 schreef babette21 het volgende:
kom ik uit de douche (ja nu pas), is de blauwe lucht weg!![]()
nou dan blijf ik wel binnen hoor, lekker 100.000 Friends-afleveringen kijken ofzo
Lady in the water. En die was echt heel erg goedquote:Op zondag 15 oktober 2006 12:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar naar welke film ben je geweest en was het leuk?
Je bent die eerste die ik ken die er positief over isquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lady in the water. En die was echt heel erg goedZeker een aanrader Tom
.
Misschien omdat je mensen kent die normaal niet gewend zijn om Arthouse movies te kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent die eerste die ik ken die er positief over is.
Maar ik ben er weer vandoor.
Oh dat vond ik echt een kutfilmquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lady in the water. En die was echt heel erg goedZeker een aanrader Tom
.
ik heb eerst wat losse afleveringen gekeken en ben nu aan de marathon begonnenquote:
Ik kan niet wachten op seizoen 5. Daar ontmoet Ross, Emily... en dan de bruiloft en dan the Ross said Rachel instead of Emily thingquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb eerst wat losse afleveringen gekeken en ben nu aan de marathon begonnen
maar de eerste twee seizoenen sla ik even over, die had ik compleet op vhs en kan ik dromen (de rest ook, maar goed). ben nu bij 3.8 ofzo.... maar de rest moet wachten want ga zo tóch de deur uit voor 'n wandeling: de behoefte aan frisse lucht valt niet langer te onderdrukken)
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
De film gaat over geloven in jezelf.. Geloven in je innerlijke kind. Geloven in wonderen... en nog veel meer
Ga jij maar lekker naar Everon Jackson Hooi films kijken danquote:
da's einde van 4 toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten op seizoen 5. Daar ontmoet Ross, Emily... en dan de bruiloft en dan the Ross said Rachel instead of Emily thing![]()
Hij boeide me totaal niet.quote:
nouhou....quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:58 schreef Dizer het volgende:
Ga jij maar lekker naar Everon Jackson Hooi films kijken dannee die zijn pas echt goed
Ja die speelt de moeder van Emily, toch?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's einde van 4 toch?
die ene van AbFab heeft dan ook een gastrol, in die Londen-aflevering!
stiefmoeder, jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 14:01 schreef Dizer het volgende:
Ja die speelt de moeder van Emily, toch?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij boeide me totaal niet..
En ja ik ben een Arthouse fan, zoals je dat zo mooi noemt.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:43 schreef BVO het volgende:
Homosex in BB. Niet dat ik nog kijk, maar dit is wel weer leuk
.
http://bigbrother.fok.nl/blog/2180quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:18 schreef rena het volgende:
Welke log?
Ah, lekker boeiend dus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/2180
Seks is wel een groot woord voor dat beetje zoenen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:43 schreef BVO het volgende:
Homosex in BB. Niet dat ik nog kijk, maar dit is wel weer leuk
.
Idd, zo begroet ik mijn vrienden doorgaans.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Seks is wel een groot woord voor dat beetje zoenen.
Nou ja, ik had wel wat hardere actie verwacht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
Idd, zo begroet ik mijn vrienden doorgaans.
Hahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:38 schreef rena het volgende:
EINDELIJK.![]()
(gemiddeld 14 per dag)
Ik werd dat 13 zoooo spuugzat
![]()
quote:
quote:
Ik wil 'm ook gewoon zien, die film. En het klopt wel dat die mensen die ik meestal spreek meer van de gelikte Hollywoodactiefilms zijn, en films met enige diepgang of vage bedoeling boeien hun nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien omdat je mensen kent die normaal niet gewend zijn om Arthouse movies te kijken.
Lady in the water is een Arthouse film. Die film is niet gemaakt voor Hollywood. Maar het gaat om het verhaal, de interactie, de diepgang... De film gaat over geloven in jezelf.. Geloven in je innerlijke kind. Geloven in wonderen... en nog veel meer
Ik ga zo de trein in, bij Meppel zal ik uitgebreid zwaaien!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zat vandaag bij een stel FOK!kers in de trein!
Je suis en Hoogeveen maintenant.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ga zo de trein in, bij Meppel zal ik uitgebreid zwaaien!
Hoe merkte je dat? Hielden ze bordjes met smileys omhoog om hun emoties aan te tonen?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zat vandaag bij een stel FOK!kers in de trein!
Maintenant? Ah, c'est dommage! Et demain?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je suis en Hoogeveen maintenant.
Ze hadden het over FOK!radio, het keldertje, Global Mods, en over Sjieke Sjaakquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe merkte je dat? Hielden ze bordjes met smileys omhoog om hun emoties aan te tonen?!![]()
In jouw wereld misschien wel jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe merkte je dat? Hielden ze bordjes met smileys omhoog om hun emoties aan te tonen?!![]()
Oui demain je suis en Meppel. Mais, si tu veut, tu peut agiter quand tu passe Hoogeveen tout-a-l'heure.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maintenant? Ah, c'est dommage! Et demain?
Oldbies?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ze hadden het over FOK!radio, het keldertje, Global Mods, en over Sjieke Sjaak
Ja, een stel WFL'ers ben ik al achterquote:
Heb je ze niet herkend?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hadden het over FOK!radio, het keldertje, Global Mods, en over Sjieke Sjaak
Sitethief, Reya en Lightquote:
Jij houdt niet van Fok!kers irl.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sitethief, Reya en Light! Ben ik net achtergekomen
! Alleen Reya kende ik van een foto, Light van mijn sport-periode
! Ik heb ze uiteraard niet aangesproken
!
Pourquoi?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
*krast.
quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:52 schreef PeRi het volgende:
Gelukkig was Tom er om me te fistfucken..
.
Jezus wat een reet. Is dat natuurlijkquote:
Zal wel door de kip komen.quote:
dank u, fijne bevestigingquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette!!! Ik heb de toverdoosjesreclame gezien!! Je bent niet gek!!!
Een PeRi orgiequote:
Rrrraw!quote:
Dat bedrijf terugbellen en vragen waarom ze me in *(W&^$*&^*(#&(-naam vrijdag niet hebben gebeldquote:
Oeh, go bitchyquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat bedrijf terugbellen en vragen waarom ze me in *(W&^$*&^*(#&(-naam vrijdag niet hebben gebeld.
Lekkerquote:Voor de rest eens ff niet veel bijzonders, gelukkig.
Tja, ik lig er toch uit, anders hadden ze me vrijdag wel gebeld (zoals afgesproken!) en anders gelijk vanochtend om 09:00, maar mijn telefoon hult zich in stilzwijgen.quote:
Nouja, moet nog boodschappen doen, beetje opruimen, douchen, enz. Niet noodzakelijk in die volgorde overigensquote:LekkerIk ben jaloers.
![]()
Nog groter... kom op je kan het... nog groter... dan past ie er wel inquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat ik er niks van zal voelen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog groter... kom op je kan het... nog groter... dan past ie er wel in![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ik er niks van zal voelen.
En nu nog een keer hier: Gefeliciflipstig lieve Babette21!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:29 schreef PeRi het volgende:!! BABETTE VAN HARTE GEFELICITEEEEEEEEERD !
!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!!!
Ik doe het altijd graag 2x.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nu nog een keer hier: Gefeliciflipstig lieve Babette21!
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:30 schreef pberends het volgende:
Goedemorgen allemaal. Hoe gaat het met jullie?
Ik kom even gedag zeggen. Gewoon gezellig zonder nieuws te posten. Waarom?
Omdat jullie tof zijn
Gewoon posten. Je weet wel... gewoon vrolijk en leuk.
Zeg nou eens eerlijk, dat is toch veel leuker om je dag mee te beginnen in SC?quote:
Dat heb jij er al van gemaakt. Hier nog een keer:quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk, dat is toch veel leuker om je dag mee te beginnen in SC?![]()
Eerst een normale post, daaaaarna een bagger post
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:51 schreef Jenga het volgende:
[..]
Omdat De Mol zijn kijkers behandeld als debiel TV-vee. Het is van begin tot eind plat entertainment, alsof wel allemaal stomme runderen zijn die hersenloos naar de buis kijken.
Toen ie zijn zender aankondigde was ik ontzettend enthousiast. Een man die verstand heeft van TV, die door Hilversum is uitgekotst en weggehoond na het Sport-7-debacle, neemt wraak door op te staan en met eigen geld een nieuwe zender te starten. Dat vond ik enorm moedig en ik stond bijkans op het punt om naar zijn kantoor te lopen (hier vlakbij) om hem daarmee te complimenteren.
Ha, dacht ik, nou wordt er eindelijk afgerekend met de platte de-kijker-is-een-mongool-tv waar de commerciëlen ons de afgelopen jaren mee hebben bekogeld. Weg met het niveau Hans Kraay, weg met de uitgemolken Bridget, weg met de belspelletjes, married with childrens en america's funniest home videos. Nou krijgen we eindelijk kwaliteits-TV. Een John de Mol die tien jaar lang op ideeën heeft zitten broeden, die moet wel een paar concepten in petto hebben waar Hilversum bleek bij weg zal trekken.
Maar helaas, niets bleek minder waar. Wat John de Mol onder vernieuwende kwaliteits-TV verstond, werd al snel pijnlijk duidelijk met het aantrekken van Linda de Mol, Caroline Tensen, Rolf Wouters, Bridget Maasland, Beau van Erven Dorens, Barend & Van Dorp, Angela Groothuizen, Jack Spijkerman, Gordon, Joling. Froukje de Both... Bij elke naam die werd aangetrokken raakte ik verder gedesillusioneerd. Was dit nou de grote truc van John De Mol? Was dit nou de vernieuwing? Was dit nou de kwaliteitsimpuls die Hilversum op zijn plaats zou zetten? Ik zag alleen maar oude, gevestigde namen met een enorme laag Gooische saus. Successen wegkopen, was dat het nou? Allemachtig...
Ik hoopte er nog op dat de programma's zelf dan nog maar wat zouden toevoegen aan de Nederlandse TV. Helaas bleek ook die verwachting te hoog gegrepen. "Thuis" was een inhoudsloos giechelgebbelprogramma, NSE sloeg niet aan, Café de Sport was een belediging voor de kijker, na vijf Big Brothers wisten we het wel en de rest van de programma's waren bloedeloze massaproducties. Het programma dat de grote klapper moest worden, De Wedstrijden, was niet slechter maar ook niet beter dan Studio Sport (ondanks de beloftes van betere cameravoering, intensere beleving etc etc), maar frustreerde iedereen wel met de vele reclame en volgorde van de wedstrijden.
Wat mij momenteel nog steeds het meest frustreert, is dat alle programma's alleen maar op hersenloze debielen lijken te zijn gericht. Alles moet maar simpel en plat vermaak zijn. Het is patat-kip-appelmoes-televisie zonder enige pretentie om iets voor de kijker te betekenen. Alleen BVD was nog een beetje serieus, al begon dat ook een beetje op een kermis te lijken. Wat is het toch met John de Mol dat hij op de een of andere manier denkt dat serieuze(re) programma's niet kunnen scoren? Grote successen van de Publieke Omroep zijn bijvoorbeeld Radar, Kassa, de Rijdende Rechter, Vermist, Opsporing Verzocht, Opgelicht, Pauw en Witteman. Een programma als "Over mijn Lijk" (BNN) trok meer kijkers dan menig Talpa-programma en kreeg enorm hoge waarderingen. Maar wat zend Talpa uit? Big Brother zoveel, De Gouden Kooi, Woef hoe wordt ik een beroemde hond, Bizarre bruiloften, Entertainment live, Nieuw Dier, America's funniest homevideo's". Ik voel me bijkans beledigd als kijker met zo'n programmering. Het is van begin tot eind zo inhoudsloog, zo leeg, zo nietszeggend. Ik sta er werkelijk van versteld dat John de Mol blijkbaar niet de behoefte heeft om iets toe te willen voegen aan het TV-landschap in Nederland.
Wat mij tot op heden nog steeds verbaast is dat John de Mol ondanks zijn jaren- en jarenlange ervaring met televisie, geen nieuwe concepten weet te verzinnen. Big Brother was 6 jaar geleden fantastisch, Deal or No Deal doet het wereldwijd prima (maar is in Nederland een oud concept) maar qua vernieuwing is verder het bij John de Mol al jaren armoe. Zelfs de beginners van BNN weten met Finals (uit de IDTV-koker, dat wel) en de Lama's (gekopieerd uit Engeland) meer vernieuwing te brengen.
Tofquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat heb jij er al van gemaakt. Hier nog een keer:
Jenga over Talpa:
[..]
dank je welquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:29 schreef PeRi het volgende:!! BABETTE VAN HARTE GEFELICITEEEEEEEEERD !
!!
oeps ja zeg dat dan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je wel
alleen eh... ik ga meer voor McSteamy dan voor McDreamy
Oohlala!quote:
Wiens edit?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was ook al helemaal blij verrast
totdat ik de edit zag
Ja hoor, tuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:41 schreef Dizer het volgende:
XcUZ_Me, mag ik toevallig jou afstudeerscriptie lezen?
Ik ben namelijk enorm benieuwd wat je ervan hebt gemaakt. Ik wil er graag van leren, Omdat ik namelijk tegen de zomer ook aan mijn scriptie kan beginnen.. hoop ik
Maakt niet uit. Een digitale is makkeiljker, dan print ik deze uit hier op de uni. Kost jou en mij noppesquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Wil je een papieren exemplaar of een digitale?
Keequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Een digitale is makkeiljker, dan print ik deze uit hier op de uni. Kost jou en mij noppes
Is dat je Zapp-iconquote:
Ja, van pberends zelfquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik was ook al helemaal blij verrast
totdat ik de edit zag
En wil je .doc of .pdf?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kee. Naar welk adres zal ik 'm dan mailen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |